JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100429/120538-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nielisz: Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Nielisz polegającego na :
I zadanie - remoncie cząstkowym nawierzchni na dr. nr 110185L w m. Złojec, nr 110194L w m. Złojec, drodze gm. nr dz. 1513 w m. Złojec dr. gm. nr 110180L w m. Wólka Złojecka,  oraz  remoncie cząstkowym i likwidacji przełomów na dr. nr 110170L w m. Wólka Złojecka , nr 110164L w m. Staw Ujazdowski i Kol, Staw Ujazd., nr 110162L w m. Gruszka Mała cz. II, nr 110171L w m. Zarudzie
II zadanie - wyk. naw. asfalt. na dr. nr 110166L w m. Średnie Duże, nr 110164L w m. Kol. Staw Ujazd., nr 110166L w m. Średnie Małe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120538 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 084 6312727, faks 084 6312715.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Nielisz polegającego na :
I zadanie - remoncie cząstkowym nawierzchni na dr. nr 110185L w m. Złojec, nr 110194L w m. Złojec, drodze gm. nr dz. 1513 w m. Złojec dr. gm. nr 110180L w m. Wólka Złojecka,  oraz  remoncie cząstkowym i likwidacji przełomów na dr. nr 110170L w m. Wólka Złojecka , nr 110164L w m. Staw Ujazdowski i Kol, Staw Ujazd., nr 110162L w m. Gruszka Mała cz. II, nr 110171L w m. Zarudzie
II zadanie - wyk. naw. asfalt. na dr. nr 110166L w m. Średnie Duże, nr 110164L w m. Kol. Staw Ujazd., nr 110166L w m. Średnie Małe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Nielisz polegającego na :
I zadanie  - remoncie cząstkowym nawierzchni na drodze nr 110185L w miejscowości Złojec, nr 110194L w miejscowości Złojec, drodze gminnej wewnętrznej nr dz. 1513 w miejscowości Złojec, drodze gminnej nr 110180L w miejscowości Wólka Złojecka,  oraz  remoncie cząstkowym i likwidacji przełomów na drodze nr 110170L w miejscowości Wólka Złojecka , nr 110164L w miejscowościach Staw Ujazdowski i Kolonia Staw Ujazdowski, nr 110162L w miejscowości 
Gruszka Mała cz. II, nr 110171L w miejscowości Zarudzie
II zadanie - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze nr 110166L w miejscowości Średnie Duże, nr 110164L w miejscowości Kolonia Staw Ujazdowski, nr 110166L w miejscowości Średnie Małe 

Rodzaj i ilość:
I zadanie
I. Droga nr 110185L w miejscowości Złojec:kosztorys- zał. nr 6
WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 40
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 40

II. Droga gminna wewnętrzna nr dz. 1513 w miejscowości Złojec:kosztorys-
zał. Nr 7

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 70
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 70

III. Droga gminna nr 110180L w miejscowości Wólka Złojecka: kosztorys- zał. nr 8

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 100
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 100

IV. Droga nr 110194L w miejscowości Złojec: kosztorys- zał. Nr 9

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 130
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo  utrwalonych 
     przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm                        -   m2 130


V. Droga nr 110170L w miejscowości Wólka Złojecka :kosztorys- zał. Nr 10

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 280
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 280
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni             - m2 280
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                    - m2 280
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                                 - m2 280
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm           - m2 280
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm              - m2 280
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                            - m2280
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 265
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 265


VI. Droga nr 110164L w miejscowościach Staw Ujazdowski i Kolonia Staw Ujazdowski: kosztorys-zał. Nr 11

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 600
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 600
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni             - m2 600
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                   - m2 600
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                                - m2 600
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm         - m2 600
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm            - m2 600
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                          - m2 600
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 70
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 70

VII. Droga nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. II:kosztorys-zał.nr 12

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 200
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 200
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni             - m2 200
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                   - m2 200
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                                - m2 200
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm         - m2 200
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm            - m2 200
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                          - m2 200
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 100
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 100

VIII. Droga nr 110171L w miejscowości Zarudzie: kosztorys-zał. Nr 13
LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 230
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 230
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni              - m2 230
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                   - m2 230
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                              - m2 230
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm         - m2 230
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm            - m2 230
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                        - m2  230
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 170
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 170

II zadanie 

I. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze nr 110166L w miejscowości Średnie Duże: kosztorys- zał. Nr 14

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                       -    km 0,200
    ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
2/ Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych                    -    m2  100
    bitumicznych
3/ Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych           -   m2   600
    bitumicznych
ROBOTY ZIEMNE
4/ Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi     -   m3     45
    o poj. łyżki 0,60 m3  w gr. kat. III-IV z transportem urobku
    na odl. do 1 km sąm. samowyładowczymi
 5/ Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV                 -   m3    45
    dostarczonego samochodami samowyładowczymi
PODBUDOWA
 6/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem                    -   m3      74
    kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie
    o gr. do 10 cm
NAWIERZCHNIA JEZDNI
 7/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                       -  m2  740
 8/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych             - m2  700
    asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)  

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
 9/ Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych                - m2 600
    ręcznie w gr. kat. I-III

II. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze nr 110164L w miejscowości Kolonia Staw Ujazdowski: kosztorys- zal. Nr 15

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                       -    km 0,11
    ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
2/ Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych                    -    m2  105
    bitumicznych
3/ Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych           -   m2   420
    bitumicznych
ROBOTY ZIEMNE
4/ Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi     -   m3     25  
    o poj. łyżki 0,60 m3  w gr. kat. III-IV z transportem urobku
    na odl. do 1 km sąm. samowyładowczymi
 5/ Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV                 -   m3    25
    dostarczonego samochodami samowyładowczymi
PODBUDOWA
 6/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem                    -   m3      57
    kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie
    o gr. do 10 cm
NAWIERZCHNIA JEZDNI
 7/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                       -  m2  567
 8/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych             - m2  525
    asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)  

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
 9/ Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych                - m2 315


III. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 110166L w miejscowości Średnie Małe: kosztorys- zał. nr 16 

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                       -    km 0,11
    ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
2/ Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych                    -    m2  105
    bitumicznych
3/ Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych           -   m2   420
    bitumicznych
ROBOTY ZIEMNE
4/ Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi     -   m3     25  
    o poj. łyżki 0,60 m3  w gr. kat. III-IV z transportem urobku
    na odl. do 1 km sąm. samowyładowczymi
 5/ Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV                 -   m3    25
    dostarczonego samochodami samowyładowczymi
PODBUDOWA
 6/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem                    -   m3      57
    kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie
    o gr. do 10 cm
NAWIERZCHNIA JEZDNI
 7/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                       -  m2  567
 8/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych             - m2  525
    asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)  

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
 9/ Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych                - m2 315.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiot zamówienia uzupełniającego zgodny z zamówieniem podstawowym, stanowiący nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.11.30.00-2, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-8, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla zadania I w wysokości 5000 złotych; słownie : /pięć tysiące złotych/ i dla zadania II w wysokości 3000 złotych ; słownie: /trzy tysiące złotych/
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a/ pieniądzu
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
   -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c/ gwarancjach bankowych
d/ gwarancjach ubezpieczeniowych
e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275)
f/ wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. BS Nielisz nr konta 379628 0007 2001 0000 0013 3001, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego
g/ Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2.Zwrot wadium
2.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4A Prawa zamówień publicznych
2.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2.3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
2.4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 Prawa zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
2.5 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę
2.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, nie złożył dokumentów  lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
g/zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta został wybrana:
2.6.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2.6.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2.6.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
      1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
   1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę 
     1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>C.1.1. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat (2005-2009), co najmniej 1 zadania o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia, referencje jako członka konsorcjum przy realizacji danego zadania będą traktowane jako własne - co do zakresu i wartości - jeżeli udowodni, że przynajmniej 50% robót wykonał we własnym zakresie. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej 1 zadania. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością ( zał. nr  19 z wykorzystaniem wzoru )
C.1.2. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr 1  ), należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>C.2.1. Potencjał sprzętowy Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu ( zał. nr 20 z wykorzystaniem wzoru   ):

I zadanie 
1/walec statyczny samojezdny - 1 szt. 2/ samochód samowyładowczy ład. 5-10t - 1 szt. , 3/ samochód skrzyniowy - 1 szt., 4/kocioł do emulsji - 1 szt., 5/ stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych (WBM) o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 10 ton/h - 1 szt. ; wytwórnia mas bitumicznych - lokalizacja powinna umożliwiać transport masy mineralno asfaltowej od załadunku do rozładunku zapewniającym zachowanie wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka ( również zakupiona), powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 45 km od miejsca wbudowania, przy czym dopuszcza się większą odległość od miejsca wbudowania pod warunkiem jednak, że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwlili chwili rozpoczęcia wbudowania mieszanki nie przekracza 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki.
6/ koparka podsiębierna - 1 szt., 7/ walec wibracyjny samojezdny - 1 szt.
II zadanie 
1/.Wytwórnia mas bitumicznych - lokalizacja powinna umożliwiać transport masy mineralno-asfaltowej od załadunku do rozładunku zapewniającym zachowanie wymaganych wlaściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu. Oferent może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji.  Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska, Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka ( również zakupiona), powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 45 km od miejsca wbudowania, przy czym dopuszcza się większą odległość od miejsca wbudowania pod warunkiem jednak, że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwlili chwili rozpoczęcia wbudowania mieszanki nie przekracza 2 (dwóch) godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. 2/. Koparka podsiębierna - 1 szt., 3/. Równiarka samojezdna - szt. 1.  4/. Walec statyczny samojezdny 10t - 1 szt. ,5/. Walec wibracyjny samojezdny - 1 szt., 6/. Samochód samowyładowczy 5 t. - 1 szt. 
7/. Samochód samowyładowczy 10-15t - 2 szt., 8/. Rozkładarka mas bitumicznych 1 szt.,  9/. Szczotka mechaniczna- 1 szt., 10/. Skrapiarka - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>C.3.1. Potencjał kadrowy:Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel , posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania   (załącznik nr 21 z wykorzystaniem wzoru   ) : Kierownik budowy (do wykazu  w załączniku nr 21 należy załączyć: /dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie, uprawnienia budowlane do nadzorowania robót drogowych minimum 1 osoby/

C.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności..
  szczegółowy opis wymagań dot. osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia : załącznik nr 22 z wykorzystaniem wzoru (  Minimum 6 osób musi być oddelegowanych do wykonania zadania i minimum 1 osoba personelu kierowniczego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

D.1. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
  szczegółowy opis dla wykonawców - Załącznik nr 23 (Sytuacja finansowa: 
Wykonawca udokumentuje roczny obrót netto (określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty ukończone w ciągu ostatnich 3 lat, tj. w latach (2006- 2008) w wysokości co najmniej 200 000,00 zł dla zadania I i co najmniej 200 000,00 złotych dla zadania II. Należy podać roczne obroty netto za lata 2006-2008 . Natomiast rok 2009 należy potraktować jako rok bieżący i podać dane na podstawie wstępnego szacunku zysków i strat. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku

D.2 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3
 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  szczegółowy opis wymagań w zakresie wysokości posiadanych środków finansowych.
Załącznik nr 24 (Minimum 200 000,00 złotych na rachunku lub zdolność kredytowa do tej kwoty dla zadania I i minimum 200 000,00 złotych na rachunku lub zdolność kredytowa do tej kwoty dla zadania I   D.3. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- Załącznik nr 25</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 z wykorzystaniem wzoru

A.2) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - zał. nr 2 z wykorzystaniem wzoru

A.3.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 z wykorzystaniem wzoru
A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 4 z wykorzystaniem wzoru
A.5) Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę- zał. nr 5 z wykorzystaniem wzoru
A.6) Kosztorysy ofertowe-  zadanie I -zał. nr 6, 7, 8, 9,10,11,12,13; zadanie II- zał. nr 14,15,16
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.-zał. Nr18</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/nielisz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Nieliszu
Nielisz 279
22-413 Nielisz
pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz
Nielisz 279
22-413 Nielisz
sekretariat pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Nielisz polegającego na :
I zadanie  - remoncie cząstkowym nawierzchni na drodze nr 110185L w miejscowości Złojec, nr 110194L w miejscowości Złojec, drodze gminnej wewnętrznej nr dz. 1513 w miejscowości Złojec, drodze gminnej nr 110180L w miejscowości Wólka Złojecka,  oraz  remoncie cząstkowym i likwidacji przełomów na drodze nr 110170L w miejscowości Wólka Złojecka , nr 110164L w miejscowościach Staw Ujazdowski i Kolonia Staw Ujazdow.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj i ilość:
I zadanie
I. Droga nr 110185L w miejscowości Złojec: kosztorys- zał. nr 6
WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 40
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 40

II. Droga gminna wewnętrzna nr dz. 1513 w miejscowości Złojec: kosztorys- 
zał. nr 7

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 70
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 70



III. Droga gminna nr 110180L w miejscowości Wólka Złojecka: kosztorys- zał. Nr 8

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 100
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 100

IV. Droga nr 110194L w miejscowości Złojec: kosztorys- zał. nr 9

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 130
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo  utrwalonych 
     przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm                        -   m2 130


V. Droga nr 110170L w miejscowości Wólka Złojecka : kosztorys- zał. nr 10

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 280
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 280
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni             - m2 280
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                    - m2 280
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                                 - m2 280
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm           - m2 280
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm              - m2 280
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                            - m2280
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 265
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 265


VI. Droga nr 110164L w miejscowościach Staw Ujazdowski i Kolonia Staw Ujazdowski: kosztorys- zał. nr 11

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 600
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 600
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni             - m2 600
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                   - m2 600
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                                - m2 600
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm         - m2 600
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm            - m2 600
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                          - m2 600
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 70
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 70

VII. Droga nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. II- kosztorys- zał. nr 12

LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 200
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 200
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni             - m2 200
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                   - m2 200
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                                - m2 200
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm         - m2 200
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm            - m2 200
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                          - m2 200
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 100
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 100

VIII. Droga nr 110171L w miejscowości Zarudzie: kosztorys- zal. nr 13
LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW

1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek                           - m2 230
   mineralno-bitumicznych o grub. 3 cm
2. Mechaniczne rozebranie podbudowy cementowej                           - m2 230
    o grubości 15 cm
3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni              - m2 230
    i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm 
    Krotność = 2
4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod                   - m2 230
    warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
5. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane                              - m2 230
    mechanicznie o grub. 20 cm
    Krotność = 1,5
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm         - m2 230
 7.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 8 cm            - m2 230
 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych                        - m2  230
    grysowych- warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po
    zagęszcz. 3 cm
    Krotność = 2

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO EMULSJĄ I GRYSAMI

1. Ręczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)   -   m2 170
2. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo
     utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje o głębokości 3 cm   -   m2 170.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II zadanie - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze nr 110166L w miejscowości Średnie Duże, nr 110164L w miejscowości Kolonia Staw Ujazdowski, nr 110166L w miejscowości Średnie Małe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II zadanie 

I. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze nr 110166L w miejscowości Średnie Duże: kosztorys- zał. nr 14

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                       -    km 0,200
    ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
2/ Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych                    -    m2  100
    bitumicznych
3/ Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych           -   m2   600
    bitumicznych
ROBOTY ZIEMNE
4/ Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi     -   m3     45
    o poj. łyżki 0,60 m3  w gr. kat. III-IV z transportem urobku
    na odl. do 1 km sąm. samowyładowczymi
 5/ Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV                 -   m3    45
    dostarczonego samochodami samowyładowczymi
PODBUDOWA
 6/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem                    -   m3      74
    kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie
    o gr. do 10 cm
NAWIERZCHNIA JEZDNI
 7/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                       -  m2  740
 8/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych             - m2  700
    asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)  

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
 9/ Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych                - m2 600
    ręcznie w gr. kat. I-III

II. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze nr 110164L w miejscowości Kolonia Staw Ujazdowski: kosztorys- zał. nr 15

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                       -    km 0,11
    ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
2/ Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych                    -    m2  105
    bitumicznych
3/ Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych           -   m2   420
    bitumicznych
ROBOTY ZIEMNE
4/ Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi     -   m3     25  
    o poj. łyżki 0,60 m3  w gr. kat. III-IV z transportem urobku
    na odl. do 1 km sąm. samowyładowczymi
 5/ Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV                 -   m3    25
    dostarczonego samochodami samowyładowczymi
PODBUDOWA
 6/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem                    -   m3      57
    kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie
    o gr. do 10 cm
NAWIERZCHNIA JEZDNI
 7/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                       -  m2  567
 8/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych             - m2  525
    asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)  

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
 9/ Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych                - m2 315


III. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 110166L w miejscowości Średnie Małe: kosztorys- zał. nr 16 

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                       -    km 0,11
    ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym
2/ Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowych                    -    m2  105
    bitumicznych
3/ Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych           -   m2   420
    bitumicznych
ROBOTY ZIEMNE
4/ Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi     -   m3     25  
    o poj. łyżki 0,60 m3  w gr. kat. III-IV z transportem urobku
    na odl. do 1 km sąm. samowyładowczymi
 5/ Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV                 -   m3    25
    dostarczonego samochodami samowyładowczymi
PODBUDOWA
 6/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem                    -   m3      57
    kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie
    o gr. do 10 cm
NAWIERZCHNIA JEZDNI
 7/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                       -  m2  567
 8/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych             - m2  525
    asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)  

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
 9/ Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych                - m2 315.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.33.20-8, 45.11.10.00-8, 45.11.30.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com