JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/105003-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Termomodernizacja budynku  Przychodni Rejonowej w Drzewicy.  Nr. sprawy ZP, PN/  7   /2010 .Nie otwierać przed dniem  11. 05 .2010 r godz. 10 00 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105003 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku  Przychodni Rejonowej w Drzewicy.  Nr. sprawy ZP, PN/  7   /2010 .Nie otwierać przed dniem  11. 05 .2010 r godz. 10 00 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Drzewicy przy ul. Stawowej 27 wraz z  modernizacją daszków nad wejściem do budynku Przychodni .
1.1. Kody CPV          
         45214000-0   - wymagania ogólne,   45110000-1   - roboty rozbiórkowe ,
         45321000- 3  - izolacja termiczna ,
         45261214-7   - pokrycie stropodachu papą ,
         45421110-8   - osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, 
         45261213-0   - kładzenie dachów. 
1.2.Szczegółowy zakres robót określają załączone do SIWZ załączniki : 
       - Projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji budynku   ,
       - Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym ( ślepym) termomodernizacji 
         budynku  ,
       - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót termomodernizacji 
         budynku ,
       - Projekt budowlano - wykonawczy zadaszenia nad wejściem ,
       - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zadaszenia nad wejściem,
       - Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym ( ślepym) zadaszenia nad 
         wejściem i obejmuje:
       a)demontaż  zadaszenia nad wejściem do budynku i wykonanie nowego 
         zadaszenia ,
       b)wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej,
       c)uzupełnienie ubytków tynku na ścianie,
       d)demontaż starych obróbek blacharskich i wykonanie nowych,
       e)demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej,
      f)docieplenie ścian zewnętrznych styropianem,
      g)docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej .
1.3.Przedmiot zamówienia występuje jako jedno zadanie. 
1.4.Roboty prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie. Prace uciążliwe należy 
     wykonywać po godzinach   pracy   tj. po godz. 1500.
1.5.Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane zgodnie z 
     Specyfikacją techniczną    wykonania i odbioru robót oraz Projektem 
     budowlano - wykonawczym , przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji 
     wykonawcy oraz wyrobów budowlanych dostarczonych przez wykonawcę 
     zgodnych z  Projektem budowlanym. Jakość wyrobów   budowlanych, które 
     będą wykorzystane do realizacji zamówienia może być weryfikowana przez 
     zamawiającego (Inspektora nadzoru) przed rozpoczęciem prac.
 1.6.Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie 
      niezbędne atesty , aprobaty i odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie 
      z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm.).
 1.7.Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak 
      CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) 
      umieszczony zgodnie z postanowieniami  Rozporządzenia Ministra 
      Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, 
      wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w 
      ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych 
      oznakowaniem CE (Dz. U. Nr 195 poz. 2011).
 1.8.Zamawiający  dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych 
       materiałów i urządzeń równoważnych niż podane w dokumentacji projektowej 
       pod warunkiem zapewnienia parametrów  nie gorszych niż określone w tej 
       dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych 
       dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia i materiały. W przypadku gdy
       zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany 
       dokumentacji projektowej,  koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
1.9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych 
      z realizacją przedmiotu   zamówienia   zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 
      obowiązującymi normami, zaleceniami producentów materiałów i urządzeń oraz 
      z zachowaniem należytej staranności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.40.00-0, 45.11.00.00-0, 45.26.12.14-7, 45.26.12.13-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest  wniesienie wadium do dnia 11.05.2010 r 
    godz.  9:30. Zamawiający określa wadium na kwotę 4.640,00  PLN słownie 
   cztery tysiące sześćset czterdzieści złotych) 
2.Wadium może być wniesione w pieniądzu  lub  w inny sposób określony w art. 45
   ust.6  ustawy Prawo zamówień publicznych przed  upływem terminu do składania
   ofert.
3.Wadium wnoszone w  w pieniądzu  należy  wpłacić przelewem na rachunek 
   bankowy w  Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddział Nowe-Miasto n/P  
   Nr. 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002 .
4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu wykonawca dołącza do oferty  
   kserokopię wpłaty  wadium z  potwierdzeniem dokonanego przelewu, który 
   powinien wpłynąć na konto zamawiającego przed upływem terminu do składania 
   ofert . Pozostałe formy wniesienia wadium określone w art.45 ust.6  ustawy 
   Prawo zamówień publicznych muszą  zachowywać ważność przez cały okres, w  
   którym wykonawca jest związany.
5.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie 
  po wyborze  najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania , z 
  wyjątkiem wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z 
  zastrzeżeniem art 46 ust 4a ustawy . Wykonawca traci wadium nie spełniając  
  warunków zawartych w art.46 ust.4 a i 5 ustawy  Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy będący 
   osobami fizycznymi,  osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie 
   posiadającymi osobowości prawnej, a także  wykonawcy ci występujący 
   wspólnie, którzy złożyli  ofertę lub zawrą umowę w sprawie zamówienia
   publicznego i spełniają warunki:
  1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
     jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania.
  2)Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
  3)Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
     wykonania zamówienia.
  4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony ,jeśli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku , o wartości robót co najmniej 250.000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony , jeśli  wykonawca wykaże , że dysponuje  przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony , jeśli  wykonawca wykaże , iż posiada ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80.000,00 zł,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu  zawartych w art 22 ust 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r Pzp</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy , w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze ( lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub  pełnomocnictwo , z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i  reprezentowania wykonawcy , jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Długośc okresu gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w 
  następujących okolicznościach:
 a)Jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. 
   w  wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do 
   umowy zmieniającego dane firmy.
 b)W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających 
    zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie 
    zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych. 
c)Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy okoliczności zaistnienia siły 
   wyższej przez która , na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie 
    zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej
 - o charakterze niezależnym od stron,
 -  którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
 -  którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy 
    zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie
 Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, 
 nieprzewidywalne, niezależne od dobrej woli  i intencji którejkolwiek ze stron 
  umowy mianowicie: powódź , pożar i inne klęski żywiołowe,zamieszki , strajki 
  nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii 
  elektrycznej itp
 2.Zmianie uległy stawki podatku VAT.
 3.W przypadku niezależnych od stron okoliczności ( tj. choroba ,wypadki 
   losowe ,nieprzewidziane zmiany  organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla  
   realizacji umowy i osób reprezentujących strony.
4.Warunkiem  zmiany umowy będzie forma pisemna w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP Z O Z  ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe Miasto n. Pilicą po złożeniu zamówienia i wpłaceniu kwoty 100  zł na konto w Banku Spółdzielczym Belsk Duży nr 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2010 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Nowe Miasto n . Pilicą ul. Tomaszowska  43 budynek administracyjny - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com